Šta je novo?

(VIP) Moguca prevara ili?

LolaLola

Poštovan
Učlanjen(a)
04.12.2015
Poruke
11
Poena
54
Pozdrav svima :wave:

Prvi put sam na ovom forumu, nadam se da sam na pravom mestu :)

Sludjena sam i besna, i svaki savet ili informacija su vise nego dobrodosli.
U VIP mrezi sam vec dugi niz godina, i nisam imala nekih neprijatnosti do sad. U okviru mog paketa imam i 350mb, i paket mi startuje svakog prvog u mesecu.
Nikad do sad nisam prekoracila iznos mb iz paketa, jer imam wifi, pa mi nije potrebno. Cak nikad nisam ni istrosila ceo paket za internet.
02.12. sam se prvi put konektovala preko vipovog paketa na net, jer sam samo na kratko htela da pokazem drugaru neki profil na facebook-u. Konekcija je trajala 6 minuta.
U roku od nepuna 3 minuta mi je stigla poruka da je iskorisceno 100% internet potrosnje. I posto je sporo radio net (kao i uvek), odustala sam od pokazivanja bilo cega i iskljucila internet na telefonu.
Uvece tog istog dana, mi je stigla poruka da sam prekoracila racun za 5.000 din i da moze doci do suspenzije saobracaja.
Proverila sam na online racunu, i ispalo je da sam iskoristila 350mb (sav paket), i 450mb preko paketa za svega 6 min :shock:
* * * Napominjem * * * - svaki moguci update za telefon, aplikacije ili bilo sta sto bi moglo da radi u pozadini - je iskljucen. Znaci ukoliko je potrebno da se bilo sta update-uje ili sta god, telefon mi izbaci obavestenje i mogu da biram da li hocu ili ne.
Nisam koristila nista osim facebook-a za tih par minuta.

Poslala sam im mail, tj zalbu, i trazila specifikaciju ostvarenog saobracaja, na koji nacin je utrosena ta nenormalna kolicina podataka, jer je to sa njihovim netom fizicki neizvodljivo. Nisam dobila nista. Samo opsirno mlacenje u prazno, da su obavili detaljan pregled i da je sve onako kako stoji na online racunu.

Imam windows telefon, i koristim ga skoro dve godine. Ni jednom nisam prekoracila vip paket, redovno placam racune. Njihov net koristim iskljucivo za kratke provere, eventualno whats app, jer je pre svega izuzetno spor i izgubim sve zivce dok otvorim neku stranu.

Da li postoji neki nacin da odnesem telefon u servis, ili gde god, da se utvrdi sta se tog dana desilo?
Prosto je nemoguce da se za 6 min uz onako spor protok, povuce 800mb.

Ja zaista ne zelim da im placam 5.000 preko moje mesecne pretplate :(

Da li vredi podneti zalbu RATEL-u, i da li je neko imao ovakvo iskustvo?
Citala sam na raznim forumima, mnogo njih se zalilo na vip, i imali su isti problem. Ljudima su stizali racuni od preko 100-200 hiljada, ali nigde nisam nasla podatak da li je nekom prihvacena zalba.

Molim za bilo kakvu pomoc, savet :(
 
Kakvi idijanci ovi iz vipa.

Da ne žele da kradu blokirali bi sav saobraćaj nakon potrošenih megabajta iz paketa i uključivali mogućnost prekoračenja samo na pisani zahtev.

Neverovatni lopovi.
 
alfaunits, Ilion hvala na odgovoru :)

Imam Data Sense, konkretno tamo pise ovako:
Mobile: 535 MB
Wifi: 6.68 GB

Sto se Storage Sense tice:
downloads na telefonu: 192.84 KB
downloads na kartici: 128 KB

To su mi podaci od momenta kad sam pocela da koristim ovaj telefon, nisam resetovala merace.
 
Klasicna vip kradja, znam za nekoliko slicnih primera (devojka je morala da plati 5,6,7 hiljada, koliko vec, zbog slicne kradje) a i ortak je jednom imao slican problem, bilo je tu jos nekoliko primera pre 3-4 godine ali sam vise i zaboravio.

Uglavnom, svi su se zalili i dobili su mogucnost da iznos plate na rate :d niko nije uspeo da se izbori sa njima i da dokaze gresku.

Ovo se ne desava stalno vec u manjem broju i rekao bih u naletima, te fore im prodju, ljudi plate (dobri vip im omoguce placanje zaduzenja na rate) i ajmo dalje ;)
 
Poslednja izmena:
Pa sjajno :D

I meni su ponudili mogucnost placanja na tri rate, pod uslovom da jednu ratu uplatim odmah (wtf?!). A mesec mi tek poceo :d
Osecam se kao najveca ovca na svetu, majke mi.
 
Sistem automatski obračunava potrošnju. Ne znam kako može da se razlikuje za ~300MB od informacije u telefonu...
 
I meni su ponudili mogucnost placanja na tri rate, pod uslovom da jednu ratu uplatim odmah (wtf?!). A mesec mi tek poceo

Pa naravno, jos na kraju ubedjuju potrosaca da su toliko dobri i da ce mu izaci u susret tako sto ce dozvoliti placanje sumnjivog zaduzenja aka kradje na rate :)

Rekoh vec, klasicna vip pricica samo sto u poslednje vreme nije tako cesta kao iz horor perioda (za koji znam, mozda je bilo i ranije) 2010-2013. Sve to sam pominjao vec na forumu ali ne vredi nekima pricati, ispadalo je ''da mrzim vip i lazem'' :d

Jeste da sam vec godinama na vipu i da koristim super pakete za male pare ali imam najgore misljenje o njima i to na osnovu brda problema za koje znam i u koje sam se licno uverio, nisu ni ostali ''cvecke'' (ma daleko od toga) ali ko strada od vipa tom ni pakao nece biti neka frka :d
 
Poslednja izmena:
Ja sam nazalost tek danas saznala za ovaj forum.

Mesecno preko njihovog neta potrosim maximalno 200mb, nekad cak potrosim i 40-50mb. Naprosto jako je los, i spor, i pola zivaca pogubim dok otvorim neku stranu, i iz desetog pokusaja odustanem i iskljucim ga.

Bas sam se obeshrabrila sad :(
 
Pa ako nisi pod ugovornom obavezom podnesi zahtev za prenos broja u drugu mrežu.
U mts-u je net neograničen a u Telenoru se isključuje.

A račun plati što pre i zaboravi na taj trošak.

Tko ja radim sa kaznama. Nerviram se samo dok ne platim tako da gledam što pre to da uradim. [emoji2]
 
Ne znam sta da ti kazem, pokusaj da utvrdis sta se tacno desilo (vezano za potrosnju) ali su realno male sanse da se izboris sa bandom.

Na kraju ostaju one najprizemnije metode (svadje-pretnje itd) ali to tek ne pomaze.
I ovaj ortak je morao da plati iako ima kratak fitilj i zivotinja je od 2 metra, iole kulturno se svadjao sa njima pa malo i pretio a na kraju je izvukao samo rate :d
 
Poslednja izmena:
Nazalost jesam, do 8-9. januara :(

Hhahahaha dobra ti taktika, ali ja bih da izbegnem da platim :D Msm necu da platim ono sto nisam napravila :D

Pokusacu sve metode :D Sta god da bude, napisacu ishod ovde.
 
Može sve da se proveri preko online računa. Vidi se tu šta je i kako potrošeno. Ako je tu nešto sumnjivo možeš i ratelu da se žališ ili zaštitniku građana...
 
Preko online racuna pise ono sto sam i navela u prvom postu :)
Konekcija je trajala svega 6 min, i za to vreme je potrosena onolika kolicina podataka. Ono sto mene zanima je na STA je potroseno. Jer znam za sta sam konkretno koristila net u to vreme. A to ne moze da bude 800mb ni u ludilu.

A zalbu cu da prilozim ratelu koliko vec sutra :)
 
Није велика сума у питању, па је и моја препорука да платиш. Немој доћи до тога да продају дуг агенцији за наплату дуговања и да те они узнемиравају сваки дан за тај новац.
Плати и заборави их. Кад буде истекао уговор, само их откачиш фино.
 
Poslednja izmena:
Ja sam na vipu bio prestao da koristim mobilni net jer na mojoj tarifi net je mogao da se prekoraci. U kombinaciji sa vip obradom potrosenih megabajta, koji pokazuje samo njemu poznato stanje (nikada tacno) sam za 20 ili 30 megabajta platio 2000 dinara. Nisam se ni trudio da se svadjam, jer mi je zena iz kol centra rekla da nekada treba i 24h da se obradi potrosnja. Rekao sam super, platio. Kasnije presao u mts, i cao vip.
 
alfaunits, Ilion hvala na odgovoru :)

Imam Data Sense, konkretno tamo pise ovako:
Mobile: 535 MB
Wifi: 6.68 GB
Pronadji za ovaj mesec da ti ispise koliko si kako potrosila. 6.6gb preko WiFia da si samo potrosila od kako imas taj telefon (pretpostavljam 2 godine skoro?) je moguce samo ako bas bas bas ne koristis fon za net.
Koliko se ja secam WP telefona, nema nacina da se odrzi od dana startovanja telefona, vec samo zadnjih mesec-dva (kao na Androidu otprilike), sto znaci da je ovo iz Novembra +/- koji dan.

Kada odes na Online Racun, i pogledas detaljni prikaz saobracaja, koliko sesija vidis, koliko po sesiji i da li se vreme poklapa sa onim kada si koristila net?
 
Poslednja izmena:
BTW, ako je 450MB preko paketa - to nece biti svega 5000, vec ~22.500, nego jos nije obradjeno.
 
Da, 5000din je za ~98MB.
Ako 1KB košta 0,05din, tj. 1MB=51,2din

Edit: Od 02.12. do danas, trebalo bi da bude sve obračunato kako treba. A i odgovor iz Vip-a u roku od jednog dana.....
 
Poslednja izmena:
Nista tu nije neobicno,ja sam uvek tvrdio da VIP i MTS kradu redovno,samo je cista sreca ko prodje da ga nikad ne pokradu. Na MTS sam bio davno i uverio se,a VIP je moj rodjak imao i isto su ga osusili za nekih 5000 i to isto na konto neta,a covek nikad net nije koristio niti ga to zanima ;)

LolaLola resi se bede i bezi u telenor,kod njih toga nema u sta se mozes uveriti i na samom forumu (nema nikakve teme o telenor reklamacijama),a i ja cu ti to potvrditi kao skoro 10-ogodisnji njihov postpejd korisnik,nikad ni paru mi vise nisu naplatili.
I naravno ako ti je stalo do tvog zdravlja i nerava koje sa ova dva ima da gubis po pitanju tih kradja i slabijeg kvaliteta usluga.
Nijedan nije sjajan tj.idealan,ali je telenor svakako najbolji.
 
Poslednja izmena:
Aj brate snimi neki reklamni spot pa ga okaci ovde.
--
Očigledno je da u celoj priči nešto ne štima.
 
Poslednja izmena:
Kod svih operatera je isto nemoj dzabe da prelazis u telenor. Ja sam presao u telenor iz mts-a zbog lose mreze, za 4 meseca sam imao tri reklamacije
na racun svaki put su me odbili ali sam bio uporan i iz drugog i treceg pokusaja resavao.
Od 29.11 sam se vratio na mts. U prilogu primer odgovora na reklamaciju i svaki put je isto: prvo te oduvaju onda se kao izvinjavaju kad posaljes drugi mail
gde malo grublje reagujes. Nazalost nista na finocu.
 
Poslednja izmena:
U MTS mreži sam više od 12 godina i nikakav problem nisam imao, ćerka je u VIP-u skoro 2 godine sa paketom od oko 800 din, za to vreme joj je jednom došao račun od 9.700 din. i nekoliko puta oko 2.000, mobilni internet retko koristi i nikad 700mb nije potrošila o minutima i porukama da ne pričam. Nisam hteo nešto da se raspravljam čekam da istekne ugovor pa da odem da im se #%@%&# $^^@^!
 
Kod svih operatera je isto nemoj dzabe da prelazis u telenor. Ja sam presao u telenor iz mts-a zbog lose mreze, za 4 meseca sam imao tri reklamacije
na racun svaki put su me odbili ali sam bio uporan i iz drugog i treceg pokusaja resavao.
Od 29.11 sam se vratio na mts. U prilogu primer odgovora na reklamaciju i svaki put je isto: prvo te oduvaju onda se kao izvinjavaju kad posaljes drugi mail
gde malo grublje reagujes. Nazalost nista na finocu.

Sa tim dodatcima moze biti problem jer njima u sistemu cini mi se od zadnjeg dana u mesecu negde popodne vec od 13-14h vec krece presek za taj mesec i mislim da sistem automatski gasi i te dodatke i ako bi trebao da ugasi tek u 23:59h.
Ali u svakom slucaju takve reklamacije uvek usvoje,kao i u tvom slucaju. Ova druga dva bi te iskulirali. Ne znam sto tako rade presek,to je glupo ali znam da je tako i siguran sam da je u tome nastao problem.
ATI` nisam nigde naveo da ce svakoga zakinuti ;),neko nece biti te "srece",ali je cinjenica da dosta ljudi kuka i na MTS i na VIP sto kradu i sto uglavnom ne uvaze reklamacije.
 
Poslednja izmena:
Kod svih operatera je isto nemoj dzabe da prelazis u telenor. Ja sam presao u telenor iz mts-a zbog lose mreze, za 4 meseca sam imao tri reklamacije
na racun svaki put su me odbili ali sam bio uporan i iz drugog i treceg pokusaja resavao.
Od 29.11 sam se vratio na mts. U prilogu primer odgovora na reklamaciju i svaki put je isto: prvo te oduvaju onda se kao izvinjavaju kad posaljes drugi mail
gde malo grublje reagujes. Nazalost nista na finocu.

Sa tim dodatcima moze biti problem jer njima u sistemu cini mi se od zadnjeg dana u mesecu negde popodne vec od 13-14h vec krece presek za taj mesec i mislim da sistem automatski gasi i te dodatke i ako bi trebao da ugasi tek u 23:59h.
Ali u svakom slucaju takve reklamacije uvek usvoje,kao i u tvom slucaju. Ova druga dva bi te iskulirali. Ne znam sto tako rade presek,to je glupo ali znam da je tako i siguran sam da je u tome nastao problem.
ATI` nisam nigde naveo da ce svakoga zakinuti ;),neko nece biti te "srece",ali je cinjenica da dosta ljudi kuka i na MTS i na VIP sto kradu i sto uglavnom ne uvaze reklamacije.

Bratu je, na paketu bez interneta, mala ćerkica igrajući se napravila račun od skoro 80.000, MTS je uvažio molbu i smanjio račun na nekih 6.000.
 
Bratu je, na paketu bez interneta, mala ćerkica igrajući se napravila račun od skoro 80.000, MTS je uvažio molbu i smanjio račun na nekih 6.000.

Prijatelju kazem u globalu da vecinu odbiju i da dosta reklamacija ima. Moju drugaricu su odbili za 16000 ili 8000 ne znam ni ja tacno koliko bese,ali mislim 16000 jer je navodno net koristila u romingu.
 
Kao prvo, hvala svima koji su se javili i ukljucili u diskusiju.

Za novembar mesec je moja potrosnja neta bila svega 166 mb, upravo sam pogledala na online racunu. Zbog njihovog krajnje konfuznog maila, nisam bila sigurna kako su dosli do one cifre. Sa obzirom na to kako su napisali, ispada da sam potrosila 450mb, ukljucujuci i onih 350mb koji su mi u paketu. Ali kad preracunam mb po ceni koju ste naveli, dodatna naplacena potrosnja je za 100mb, jer bi u suprotnom iznos bio daleko veci.

Lepo od njih sto su ''izasli u susret'' i lepo objasnili sve u mailu (vrajt).

Ovo je sa online racuna za tekuci mesec > cut.gif

Sto se data sense tice, iscackala sam apsolutno sve. To je potrosnja za 30 dana, koja obuhvata i novembar mesec (jer sam odmah drugog decembra upisala podatke), a sa obzirom na to da sam za novembar istrosila svega 166mb + njihovih famoznih ''452'' = racunica je nerealna.
Bilo kakva sinhronizacija podataka, azuriranje ili bilo sta slicno je iskljuceno od prvog dana kad sam pocela da koristim telefon (da ne bi doslo do ovakve situacije).
Nikad nista nisam skidala nesto preko njihovog neta, niti azurirala iz najvaznijeg razloga - nemoguce je jer je prespor net. Ne mogu bre ni poruku na whats app da posaljem ljudi moji.

Pregledala sam sve aplikacije na data sense, nigde nema vece potrosnje (a to bi se videlo). Najveca potrosnja je bila 51mb za instagram. Sistem nije povukao nista, kao ni neka aplikacija.
 
Prijatelju kazem u globalu da vecinu odbiju i da dosta reklamacija ima. Moju drugaricu su odbili za 16000 ili 8000 ne znam ni ja tacno koliko bese,ali mislim 16000 jer je navodno net koristila u romingu.

Telenor je socijalna ustanova, tako su fini. MTS i Vip su poslovne organizacije, oni nisu fini.
 
Ako ona vremena znače da je sesija trajala od 16.16.00h do 00.06.37h, to je onda skoro 8h.
Cene tog neta jesu divljačke i lopovske, ali to je tako na tim paketima. Što se tiče same potrošnje, verovatno je sve u redu, odnosno onako kako piše.
BTW, ako ima 3G signala, uglavnom to kod Vip-a radi sasvim korektno i brzo.
 
Sto se sesije tice - zapoceta je u 16:16 casova i trajala je 6min i 37 sekundi (posto sam isekla samo taj deo sa online racuna, ne vidi se iznad na sta se odnose ove brojke). I u to vreme samo samo na kratko usla na fb, da pokazem drugaru neki profil. Iznervirala sam se jer nije hteo da ucita slike, i odustala sam od pokazivanja bilo cega. Eto u to vreme sam koristila net samo za to.
 
Nazad
Vrh Dno