Šta je novo?

(VIP) Moguca prevara ili?

I ja imam problem sa netom, Vipom ali u kombinaciji sa Androidom i Xperiom M2.

Imam paket Smart 700 i nisam imao problema sve do prošlog meseca, kada mi je negde oko trećine obračunskog perioda stigla informacija, da sam potrošio polovinu smartova, da bi tri dana kasnije stigla nova, da sam sve potrošio! Prva poruka me malo iznenadila, ali sam pomislio da sam možda previše razgovarao sa nekom mušterijom, a znam i da sam imao malo duži razgovor oko naručivanja nekih delova, ali da za tri dana potrošim 350 smartova bilo je previše.

Proverio sam u telefonu, u ta tri dana nisam mnogo koristio telefon, a internet potrošnja mi je od početka obračunskog perioda iznosila samo 77 mb! Pozvao sam njihov korisnički servis i saznao da je razlog potrošenih smartova, ipak internet, i da sam po njima potrošio preko 500 mb! Skinuo sam listing trenutne potrošnje sa njihovog sajta, a kako je bio u ekselu, lako sam uspeo da saberem i sve se poklapalo sa količinom koju mi je pokazivao telefon, 77mb!

Međutim, ono što mi je upalo u oči, jeste veliki broj konekcija, od po sekund do četiri sekunde. Tek tada mi je palo na pamet, da postoji obračunski period i za net, a kada sam video na njihovom sajtu da je to 100 kb, polako sam došao do rešenja zagoneteke, odakle toliki megabajti. Prebrojavanjem konekcija, množenjem i sabiranjem, došao sam do slične potrošnje, koju mi je njihova službenica prenela, oko 515 mb!

Na stranu, što je taj obračunski interval lopovski i verovatno najveći u odnosu na ostale provajdere, do sada mi nije smetao, jer sam uglavnom u kući i koristim WiFi. Međutim, analizom tih konekcija došao sam do podatka da su one nastale i kada je Wifi radio, a najviše ih je bilo noću, kada nisam koristio telefon. Tokom noći one su se javljale na oko 30 sekundi, dok bi preko dana to bilo ređe, otprilike na par minuta.

Ponovo sam pregledao aplikacije i ograničio one koje su imale prolaz ka netu i preko mobilnog interneta, nije vredelo. Skenirao sam Avastom telefon, nije ništa našao i jedino rešenje mi je bilo da isključim mobilni internet.

Ali problem i dalje stoji. E sada mene zanima, da li postoji način kojim može da se proveri, koja aplikacija tako često ide na net. Te konekcije su se negde poklopile sa početkom obračunskog perioda a nešto ranije, par dana možda android se apdejtovao na verziju 5.1.1.

Izvinjavam se, ako sam pogrešio što sam problem izneo u ovoj temi(delovalo mi je da je sličan) i ako je trebalo da otvorim novu.
 
Vip amaterska firma, ne znam kako neko moze da se bakce s njima. Kod mts-a kad se prekoraci net imate spori net da se ne bi dogadjale ovakve situacije... To je uvedeno pre~2god. Inace leto2013 keva imala najmanji paket sa tada ogranicenim megabajtima..naravno prekoracila za nekih ~15000din iskljucili je i rekli da mora da uplati 6000 da bi je ukljucili...ode uplati, prebaci se na paket od1000din i podnese zalbu... Zalbu su joj odobrili i taj iznos su joj uracunali kao avans za sledece racune(a mislim i da je mogla da dobije pare nazad)...u prevodu sledecih 6 meseci nije platila ni dinar racune za telefon(jer nije prekoracivala potrosnjom taj novi veci paket)
 
Poslednja izmena:
Ma imao sam ja besplatni, spori internet, posle toga, ali nisam imao smartove. Sada, kada je došao novi obračunski period, problem i dalje stoji.
Ne branim VIP, 100kb obračunski interval za konekciju je pljačka, ali kod mene je najverovatnije prolem u telefonu, odnosno Amdroidu ili nekoj aplikaciji.
 
Ja ne bih rekao da je prevara u obracunu od 100kb, ali moguce da je deo prevare.
Konkretno, meni se sesije racunaju na 10kb, provereno. Em sto mi stanje uvek ide na xx.yy MB (sto znaci da nije na 0.1MB, vec na 0.01MB obracun), em sto se stanje telefona i stanje preko Excela kada se saberu sesije i na 10KB obracunaju slazu. Da je na 100KB, bilo bi dosta vise MB nego sto i VIP racuna.

I ako se ja tako opustim, i oni primene 100kb zaokruzivanje, odose mi smartove dok kazes piksla ;)
 
Обавезно притужба Рателу, са детаљним описом проблема и посебно навести да Вип није издао спецификацију интернет саобраћаја. Рател упућује Вип-у захтев да се изјасни о проблему, након чега Вип мора да одговори Рателу на који начин је решио проблем. Постоји веб образац за пријаву Рателу.
Највероватније ће остати како јесте, тј. мораћеш да платиш, али ова пријава те ништа не кошта, можда нешто и успеш. Ја сам три пута до сада решио неке ситније проблеме, увек у своју корист. Оператери имају законску обавезу да одговоре Рателу и такође и кориснику у случају притужбе.
 
Meni RATEL mesec dana nije odgovorio!
 
Ne kosta ovo njega nista, samo je "izgubio smartove", pa bi ga sada pozivi kostali, jer nema smartove vise.

Veci je problem zasto ima toliko nasumicnih i istovremenih sesija, da moze 450MB vise da ima. To je 4500 konekcija, za 10 dana, 450 dnevno znaci, oko 20 na sat. U PROSEKU. To nema smisla.
Kao da se telefon toliko cesto kacio na wifi, pa gubio signal pa otisao na mobilnu, pa opet nasao wifi itd...
 
Ne kosta ovo njega nista, samo je "izgubio smartove", pa bi ga sada pozivi kostali, jer nema smartove vise.

Veci je problem zasto ima toliko nasumicnih i istovremenih sesija, da moze 450MB vise da ima. To je 4500 konekcija, za 10 dana, 450 dnevno znaci, oko 20 na sat. U PROSEKU. To nema smisla.
Kao da se telefon toliko cesto kacio na wifi, pa gubio signal pa otisao na mobilnu, pa opet nasao wifi itd...

Upravo to! Oko 5000 ih je bilo za oko 13 dana. Kažem vam, noću idu na oko pola minuta....ee, alfaunits, upravo to! Preko dana sam u radionici gde je signal dosta slabiji i gde ga više imam nego nemam. Zato i nema toliko čestih konekcija. Sada sam pogledao, nedeljom, kada sam veći deo dana u kući, konekcije su čese kao i preko noći. Znači tu leži problem! Samo, jedno osaje pitanje, šta se tako često konektuje na net i zašto prelazi na mobiln? I zašto onda ne ide direktno na mobilni, kada Wifi nije u dometu!?
 
Poslednja izmena:
Samo da se 'upisem'. Prosledila sam zalbu RATEL-u, kao i udruzenju potrosaca. Sad preostaje samo da cekam. Ugovor mi svakako istice sledeceg meseca, tako da cu ovih dana podneti zahtev za raskid. Kakav god da bude ishod sa mojom zalbom, ne ostajem u VIP-u.
 
Meni se ovakva situacija nikad nije dogodila kod Telenora. Ne reklamiram ih, mada nemaš prevelik izbor - MTS ili Telenor. Kod Telenora u svakom momentu znam koliki mi je račun, ukoliko dođe do malog prekoračenja to je do mene, ali se i to evidentira, tako da apsolutno nikada nisam imao problema sa njima, za ovih 8-9 godina koliko sam njihov korisnik.
 
Verovatno cu se prebaciti u Telenor. Paketi mi deluju skroz ok.
 
Nema veze, naplatili su to oni kroz rate, sa mnogo vecom pretplatom :D
 
7 godina na VIP-u, 6 godina postpaid, godinu na prepaid i nikakav problem.

Greške se dešavaju, ali odeš ulozis žalbu i to je to. Uglavnom je korisnik kriv, mnogo aplikacija instalira i ko zna kakvih, pa se pale svako malo i eto.
 
VIP je jos jedna PREVARA u Srbiji. Potpisemo ugovor za 30tak kartica na 24 meseca, i posle 6 meseci promene uslove i kao u stilu, prihvati nove uslove ili raskini ugovor. Samo ne znam sta da radim sa poslovnim partnerima, stampanim materijalom... Stampaj sve ponovo... BOJKOT VIP-a DO KRAJA ZIVOTA.
 

Prilozi

  • Screen Shot 2015-12-25 at 22.39.53.jpg
    Screen Shot 2015-12-25 at 22.39.53.jpg
    469.2 KB · Pregleda: 184
Imao sam identičnu situacuju. Potpisao sam ugovor za mamu VIP siguricu 1000 i odjednom počela da mi se žali kako trećeg u mesecu nema više kredita. Pogledam pozive, poruke max 300din. Prebacim u GSM mod only, telefon nema WiFI(nokia 300asha). Sledećeg meseca sve isto. Odem u VIP i tražim da mi isključe data saobraćaj, kažu to ne može. Ok, dajte mi onda specifkaciju troškova za prošli mesec da vidim na šta sam tročio kredit, odgovor je bio nije moguće za taj tarifni paket. Sledećeg meseca mi je istekao ugovor, tražim da pređem na postpejdd tarifu, odgovor ne može jer je sigurica miks pripejda i postpejda i sistem to ne podržava. Pređem u mts i posle 2 meseca me zovu da mi kažu da je omugućen prelaz sa sigurice na postpejd.
Suma sumarum, problem kod tebe verovatno nije u telefonu, već u tim čestim konekcijama kojima je uzrok provajder. Trebam li napomenuti da su te konekcije prestale kad sam broj prebacio u mts. Jedini način na koji sam mogao da ustanovim potrošnju je bilo proveravanje kredita dok telfon sve vreme stoji kod mene. Za ostalo nije bilo tehničkih mogućnosti:smash:
 
hahaha kakva je to prica da je sigurica mesavina postpaida i prepaida?
postpaid tarifa kao i svaka druga za koju stize racun

jos jedan dokaz da je ozoblje u vipu jako nestrucno i zaposleno preko veze...
nekada je postojala akcija "budi vip student" i primali su u pocetku samo ljude iz it sektora i telekomunikacija
sada primaju sve osim njih, pa nije ni cudo sto su tehnicki nepismeni
 
Zato se uvek uzima paket sa neogranicenim internetom,i onda je svako siguran.Ovako se ne moze dokazati i moraces da platis.Ja sma pre 2 godine tako u Telenoru prekoracio za 120 mb-a mojoj greskom,tada nisma imao neogranicen net i platio sma 5800 da me ne bi tuzili.
 
Telenor ti nije izasao u susret da se to anulira? Cudno.

Ranije i nije bilo moguce preci sa Sigurice na postpaid, ali to je bas bilo davno. A da nema listing - e to je vec preterano, pa to i prepaid ima.
 
Nego, sta je bilo na kraju sa LoLinim slucajem?
 
hahaha kakva je to prica da je sigurica mesavina postpaida i prepaida?
postpaid tarifa kao i svaka druga za koju stize racun
То би требало да је као КТ у мтс-у, значи месечни рачун али се не добијају минути и остало него кредит у парама и цене као у припејду. Зато и јесте некаква мешавина али је апсолутна глупост да не може да се пређе на било шта друго. Код мтс-а може у било ком тренутку УО да се пређе са КТ на постпејд док обрнуто може када истекне УО. Тада број може да се пребаци било где.
Од како су укинули акцију ... јави се, увећај кредит ... мени је Вип апсолутно незанимљив.
 
Ranije i nije bilo moguce preci sa Sigurice na postpaid, ali to je bas bilo davno. A da nema listing - e to je vec preterano, pa to i prepaid ima.

Pa i nije tako davno. Prošle godine decembar/novembar da bi me u februaru zvali i rekli da je moguće. E sad da li je i u novembru bilo moguće ne znam, ali kako god veliki minus za VIP, jer nisu bili u mogućnosti da pruže takvu uslugu ili su imali 2 nesposobna radnika na različitim lokacijama.
U pitanju je bio 064 pa je nemogućnost menjanja tarife(po njima) imala neke veze s tim. Kako god, glupost s kojom su me bukvalno oterali.
 
To kada je broj prenet sa druge mreze je dodatni problem, i to ako su promenili zanci da su skroz izmenili Siguricu da bude postpaid. Inace ne moze da se menja pre->post i post->pre kada se predje u drugu mrezu (moze ako se vrati)
 
Da javim razvoj moje situacije:


Specifikaciju saobracaja nisam dobila - barem ne onu koju sam zahtevala. Poslata su bila jos dva mail-a, kao i zahtev preko formulara na njihovom sajtu.
21.12.2015. sam isla do VIP-ove poslovnice, kako bih se raspitala oko uslova za raskid ugovora, i opet pokusala da dobijem informacije koje me zanimaju.

U ni jednom mailu koji sam dobila od njih do sad nije naglaseno da specifikaciju za dan 02.12.2015. mogu da trazim tek nakon sto se kreira racun za decembar. Tu informaciju sam dobila u poslovnici od zene koja radi u delu za reklamacije.
Takodje, receno mi je da specifikacija saobracaja ne obuhvata nacin na koji je utrosen internet paket, odnosno nemaju mogucnost da izlistaju posecene sajtove, jer bi tim postupkom narusili privatnost korisnika.
Pitala sam zenu na reklamacijama - kako se onda ocekuje od mene da platim potrosnju za koju tvrde da je nastala, a da mi pri tom ne daju apsolutno nikakav dokaz o tome kako je nastala ta potrosnja?

Ostala sam bez konkretnog odgovora.

Sa obzirom na to da sam tamo dosla sa ciljem da podnesem zahtev za raskid i da resim novonastali problem, ponudili su mi opciju:
da mi aktiviraju dodatni paket od 500mb u iznosu od 500 din, kako bi se ono prekoracenje ''anuliralo'', sa naglaskom da mi izlaze u susret jer sam lojalan korisnik i na vreme izmirujem svoje obaveze.
Na taj nacin bi se ponistilo ono prekoracenje, ''oprostili'' bi mi dug od 5.000 din, i platila bih samo 500 din preko svog mesecnog racuna za aktivaciju dodatnog paketa.
Mala napomena bi bila: ukoliko bih pristala na tu opciju - to bi automatski znacilo da ''priznajem'' da sam napravila onu potrosnju od 450mb i dalje ne bih imala pravo na zalbu.
Trazila sam objasnjenje za sledecu racunicu: Za 100mb preko mog paketa imam zaduzenje u iznosu od 5.000 din, a oni mi sad nude da za 500 din aktiviram paket od 500mb, i samim tim iznos od 5.000 din se ''brise'' sa zaduzenja. Nisam dobila konkretan odgovor, osim standardnog da izlaze u susret lojalnim korisnicima.

Nisam imala zivaca dalje da se mlatim. Prihvatila sam taj ''paket'', jer mi je u svakom slucaju bolje da platim 500 din vise, umesto 5.000 din.
 
Menjaj paket ili operatera koji jos uvek na trzistu ima pakete sa "otvorenim" data protokom. Nedopustivo.
 
Trazila sam objasnjenje za sledecu racunicu: Za 100mb preko mog paketa imam zaduzenje u iznosu od 5.000 din, a oni mi sad nude da za 500 din aktiviram paket od 500mb, i samim tim iznos od 5.000 din se ''brise'' sa zaduzenja. Nisam dobila konkretan odgovor, osim standardnog da izlaze u susret lojalnim korisnicima.
Ово се бар лако објашњава, цена интернета у варијанти која је била код тебе је ~50 динара за 1МВ па се лако израчуна а да неко не би толико плаћао, у понуди су додатни пакети који су доста повољнији. Добро у овој причи (где су ти стварно изашли у сусрет, мада сам и заборавио како је до овога дошло али вероватно није ни битно) је што ти сада ваљда остаје и 400МВ преко.
 
U svakom slucaju te pakete treba skroz izbegavati (pakete u kojima se moze preci racun zbog neta u postpaidu)
 
I ja imam problem sa netom, Vipom ali u kombinaciji sa Androidom i Xperiom M2.

Imam paket Smart 700 i nisam imao problema sve do prošlog meseca, kada mi je negde oko trećine obračunskog perioda stigla informacija, da sam potrošio polovinu smartova, da bi tri dana kasnije stigla nova, da sam sve potrošio! Prva poruka me malo iznenadila, ali sam pomislio da sam možda previše razgovarao sa nekom mušterijom, a znam i da sam imao malo duži razgovor oko naručivanja nekih delova, ali da za tri dana potrošim 350 smartova bilo je previše.

Proverio sam u telefonu, u ta tri dana nisam mnogo koristio telefon, a internet potrošnja mi je od početka obračunskog perioda iznosila samo 77 mb! Pozvao sam njihov korisnički servis i saznao da je razlog potrošenih smartova, ipak internet, i da sam po njima potrošio preko 500 mb! Skinuo sam listing trenutne potrošnje sa njihovog sajta, a kako je bio u ekselu, lako sam uspeo da saberem i sve se poklapalo sa količinom koju mi je pokazivao telefon, 77mb!

Međutim, ono što mi je upalo u oči, jeste veliki broj konekcija, od po sekund do četiri sekunde. Tek tada mi je palo na pamet, da postoji obračunski period i za net, a kada sam video na njihovom sajtu da je to 100 kb, polako sam došao do rešenja zagoneteke, odakle toliki megabajti. Prebrojavanjem konekcija, množenjem i sabiranjem, došao sam do slične potrošnje, koju mi je njihova službenica prenela, oko 515 mb!

Na stranu, što je taj obračunski interval lopovski i verovatno najveći u odnosu na ostale provajdere, do sada mi nije smetao, jer sam uglavnom u kući i koristim WiFi. Međutim, analizom tih konekcija došao sam do podatka da su one nastale i kada je Wifi radio, a najviše ih je bilo noću, kada nisam koristio telefon. Tokom noći one su se javljale na oko 30 sekundi, dok bi preko dana to bilo ređe, otprilike na par minuta.

Ponovo sam pregledao aplikacije i ograničio one koje su imale prolaz ka netu i preko mobilnog interneta, nije vredelo. Skenirao sam Avastom telefon, nije ništa našao i jedino rešenje mi je bilo da isključim mobilni internet.

Ali problem i dalje stoji. E sada mene zanima, da li postoji način kojim može da se proveri, koja aplikacija tako često ide na net. Te konekcije su se negde poklopile sa početkom obračunskog perioda a nešto ranije, par dana možda android se apdejtovao na verziju 5.1.1.

Izvinjavam se, ako sam pogrešio što sam problem izneo u ovoj temi(delovalo mi je da je sličan) i ako je trebalo da otvorim novu.
Imam identičan problem sa vip smart 700 i telefonom meizu mx4 koji ima android 5.0.1. koji koristim dva meseca i tačno od tada počinju problemi. Pre toga sa LG P880 sa stalno uključenim mobilnim netom nikakvih problema. Jesi li uspeo da rešiš problem tih mnogobrojnih konekcija? Ili da po isteku ugovora da pređem u mts tamo je obračunska jedinica 1kB.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno