Niko da odgovori, pa da dam svoje viđenje...
Jednostavno, najveći deo odgovora si sam dao. Viewsonic je niskobudžetna varijanta, koja ima svoj prostor, ali ne kada najveća imena krenu da pritiskaju sa cenom, tj. da nude takođe ultrajeftinu robu. Slično kao i proizvođači tableta, za koje je bilo mnogo više prostora dok se npr. Samsung baškario na 300+ evra, ali kada je ponudio tablet za 13k dinara nastalo je krljanje...
Sada su neki drugi agresivniji i daleko više ulažu u sve, u kanale, u cenu, u nastup, u pokrivenost kategorija. Verovatno je neko u Viewsonicu ili među lokalnim uvoznicima presabrao stanje i zaključio da mu se ne isplati da uvozi Viewsonic, da ga prodaje po toj ceni, ili da nudi isto što nude i npr. Dell, HP, Asus, Acer i još par prisutnijih proizvođača jer nema poente da samom sebi otkida marginu ukoliko prodaje bar nešto od tih brendova. Realno, ko će da kupi Viewsonic ako može za iste pare da kupi Dell? Ili izvikani Samsung? Postoji tu prostor da se proda i pod takvim uslovima, ali traži da se neko time ozbiljno bavi na lokalnom nivou i da ume da vešto manevriše između aktuelnih ponuda drugih proizvođača. Možda takve osobe nisu imali, ili su zaključili da im je preskupo da se bakću sa time na malom tržištu kao što je Srbija.
Naravno, može biti da grešim, ali to je moje mišljenje. Nije ni prva ni jedina kompanija koja je tako postupila.