Šta je novo?

Veoma detaljan opis kvara

zeleni_zub

Super Operater
VIP član
Učlanjen(a)
10.01.2002
Poruke
1,952
Poena
650
Obično imamo problema sa komintentima koji ne donose nikakav opis kvara... Zato je ovaj bio izuzetno detaljan. :D :p

Opis kvara priložen uz jedan LG GCC-4521B je u attachmentu...
A mogao je samo da napiše da ne čita DVD-ove. :p :d
 
"...cak i moj kum iz Holadnije (debeli bosanac Dragan, zna ga Pedja)..."
Ovde sam negde pao na pod :)
 
Hehehe
Mozda covek samo voli da bude precizan i da preskoci "pametna" pitanja tipa: "A jesi li siguran da nije mozda problem do tvog Windows-a, drajvera, promaje ili neceg cetvrtog?" :d
 
AHhahahahahahahahah LOL :)
Odakle si samo ovo iskopao :)
 
kUdtiHaEX je napisao(la):
AHhahahahahahahahah LOL :)
Odakle si samo ovo iskopao :)

Danas nam je stigao na reklamaciju jedan LG kombo na servis sa tim opisom kvara - koji je njihov kupac njima priložio uz uređaj.
 
Sta se smejete ?
Ja isto kada idem nesto da reklamiram podnesem elaborat jer dok ne probam sve sto mi padne na pamet ja ne vracam :) Znas jer ako sam ja nesto isprobaava nedelju dana zasto da cekam jos nedelju dana da on to isproba i da mi kaze da ne radi :) Tako je bilo sa jednim SCSI kontolerom kada sam ga vratio potkrepio sam ga sa oko 15 min brzog pricanja sta meni sve nije uspelo (da bi ga naterao da radi) :) I odmah sam dobio novi za 15 min i 30 sec :) A u suprotnom bi dobio tek za jedno nedelju dana.. pa vi vidite :)
 
I ja se pridruzem. Sta se smejete? :)
Davno sam imao problema sa Maxtorom 40GB. Posle silnih peripetija, disk je odbijao i dalje saradnju. Lepo napisem sta je frka i odnesem u servis (firma Nova computers)...pritom ostavim svoj br. mob-a. Posle 2h zove me lik i kaze: "Tacno je sve sto ste napisali, dodjite po drugi". Nov disk sam imao kroz 3h a 2 puta potvrdjen problem sa dve razlicite strane. Veoma je korisno objasniti serviserima sta je frka, znaci njima a znaci i vlasniku hw-a(ko zna kakav je serviser...ako mu kazes usmeno, dok on resi da pogleda hw vec je zaboravio sta si mu rekao jer nije ni on masina...ima na 100-ne reklamacija,cekas nedeljama da on sve isproba itd.).
Sve u svemu, samo ova pomena debelog Bosanca je smesna na neku ruku, ali cova je samo hteo da objasni recima ko je taj Bosanac...
Aj ;)
 
Crni je napisao(la):
Otkud znas da je to CAR napisao? :D

S obzirom da se nigde ne pominje miris paljevine, definitivno nije CAR :d
 
npetar je napisao(la):
I ja se pridruzem. Sta se smejete? :)

Zato što je apsolutno isti efekat mogao da postigne jednom jedinom rečenicom: "Ne čita DVD-ove". :)
 
Temeljno, nema šta. Čista petica :D
 
Nista nije smesno, covek je lepo sve probao i "olaksao" serviseru posao, tako da moze samo da mu da novi ODMA' !!
Pozdrav.

ex Serviser
 
zeleni_zub je napisao(la):
Zato što je apsolutno isti efekat mogao da postigne jednom jedinom rečenicom: "Ne čita DVD-ove". :)

I to sto kazes :D
Premda je ok sto je probao da menja firmware i o tome pisao...sreca njegova pa nije uspeo,inace bi ga mnogi zbog toga zezali za garanciju :trust:
Poz!
 
Lepo je kad napise detaljan opis kvara, ali ovaj bas krenuo kao da neobavezno razgovara sa ortakom, a ne pise opis kvara :D
A ovo za firmware MSI DVD rezaca, bio je i meni jedan tip koji je doneo DVD i kaze u par servisa su sve probali i nece (a sve strucnjaci jelte). Ja lepo povezem DVD i flashnem sa njegove diskete, bez ikakvih problema. Verujem ja da su oni znali sta rade, ali "dje je ba zapelo?"
A sto se Dragana tice, covek nije tehnicar, naravno da ce da slegne ramenima.
 
Nazad
Vrh Dno