Šta je novo?

Vecita ultrazum dilema , molim za pomoc!

deni21

Slavan
Učlanjen(a)
16.11.2004
Poena
301
Resio sam da kupim digitalac i citajuci forume dosao do zakljucka da je najbolji izbor DSLR , ali posto ocigledno trazi mnogo ulaganja moj izbor se sveo na Panasonic fz 50,Sony H5 ili pak Fuji 6500 , Fuji 9600.Aparat bih koristio za slikanje prirode i zivotinja u njoj,razne drustvene manifestacije,koncerte,volim da slikam zalaske sunca i oblake,jednom recju od svega po malo.Ne pravim pitanje da li jedan od ovih digitalaca kosta vise od drugog vec me interesuje da kupim onaj koji bi meni najvise odgovorao za moje potrebe.Posto jedni imaju odlican ISO a drugi korisnu stabilizaciju da li postoji priblizna sredina da zadovolji moje potrebe a verujem i potrebe mnogih.Kako bih se ponasao Fuji 6500 kad bih mu nabacio telekonverter 1.7x , da li bi mogao da se koristi za velika zumiranja(preko 400mm)?:smash: Inace sam amater u svetu fotografije i vasa pomoc mi je veoma dobrodosla!:smash:

Puno trazis za malo para, al' ajde... :)

Pre nego sto ti svi kao jedan kazu da kupis DSLR evo sta ja mislim:

Trenutno imam i S9600 i S6500. Ovaj drugi pravi bolje fotke ali po cenu pokretnog displeja i nesto losijih kontrola. Mislim da ce te sasvim lepo sluziti ako ga uzmes. Ova dva Fuji modela su trenutno nedostizna kad je kvalitet fotografija u pitanju medju aparatima sa malim senzorom pogotovo kad se radi o losijim svetlosnim uslovima.

Panasonic FZ50 je takodje divna sprava, sa jos duzim i stabilnim objektivom ali taj objektiv pocinje od 35mm sto moze da zasmeta u nekim situacijama.

http://www.trustedreviews.com/article.aspx?art=3595
http://www.letsgodigital.org/en/9015/fujifilm_finepix_s6500fd/

Moje skromno mišljenje je da vredi te pare. Nasledio je mane prethodnika po pitanju brzine u slikanju RAW i continuous slikanju, ali ako znaš zašta ti treba moćiće da ti vrši mnogo ozbiljan posao.