Šta je novo?

Vase misljenje

Caramba

Čuven
Učlanjen(a)
31.07.2003
Poena
620
Ja sam laik za kompjutere pa me zato interesuju vasa misljenja o mom monitoru(Samsung SyncMaster 755dfx) i grafickoj(MSI GeForce FX5200-T128 DDR 8911
Hvala

Caramba je napisao(la):
Ja sam laik za kompjutere pa me zato interesuju vasa misljenja o mom monitoru(Samsung SyncMaster 755dfx) i grafickoj(MSI GeForce FX5200-T128 DDR 8911
Hvala

Kako da ti objasnim, a da se ne rasplaces ?? Hm.
Recimo ovako. Nisi na pocetku posta morao da napises da si laik za kompjutere, posto se po izboru monitora i graficke to vidi. :mrgreen:

Sorry. Morao sam. :twisted:
Hvala i tebi na pitanju.

P.S. Imas milione treadova o tome, pa mozes da ih proucis, narocito u vezi monitora. Cela ta DXF serija "flat" nije nego monitora je nikakva.
Izgleda da je Hyndai sa Dynaflat cevima na visini zadatka.

Pa monitor i nije bas toiliko los, U svakom slucaju bolji je od 753S, 753DFX, LG 700S, Hansol 730E i sl...

Mamu da mu *****
Nemam srece s tim monitorima,pre ovog sam imao neki Daewoo 15" slika mutna ko Dunav-oci su mi ispale,pre njega Philips 1‚4" najgori monitor u istoriji monitora...ja sam talentovan za kupovinu losih monitora

Citao sam prethodne teme,i za sad nemam problema,a dokle ce to da potraje :(
mada masina mi samo sluzi za surfovanje,muziku i igrice 8) ,videcemo

Interesuje me da li je graficka,bolja od geforce 4 serije ili ne?
Ovoga puta bez zahvaljivanja....

notax je napisao(la):
...

Kako da ti objasnim, a da se ne rasplaces ?? Hm.
Recimo ovako. Nisi na pocetku posta morao da napises da si laik za kompjutere, posto se po izboru monitora i graficke to vidi. :mrgreen:

Sorry. Morao sam. :twisted:
Hvala i tebi na pitanju.

P.S. Imas milione treadova o tome, pa mozes da ih proucis, narocito u vezi monitora. Cela ta DXF serija "flat" nije nego monitora je nikakva.
Izgleda da je Hyndai sa Dynaflat cevima na visini zadatka.