Šta je novo?

Uznemiravanje od strane provajdera

srbodlak

Poštovan
Učlanjen(a)
05.10.2015
Poruke
3
Poena
51
Imao sam stari Samsung telefon SIM-zakljucan jer je uzet preko VIP-a. Nadjem negde na internetu da posle 2 godine mogu da trazim od njih da mi isti otkljucaju, i odlucim da to i uradim.
Na stranu to sto su mi rekli da ce im trebati jedno 3 meseca da mi posalju obican unlock kod, moji problemi pocinju tek kad sam isti dobio...
Elem, od trenutka kada mi je stigla prva poruka od VIP-a koja sadrzi unlock kod, poceo sam da primam identicnu na svakih sat vremena. Kao sat tacno, u XX:37, vec 5 dana.
Postaje nepodnosljivo. Telefon ne prestaje da zuji/pisti, a broj koristim poslovno i ne mogu da priustim da ga ne koristim, niti da ignorisem SMS poruke koje stizu. Budi me u pola noci. Na granici sam zivaca, ovo sto se meni desava ne umem drugacije da opisem nego kao uznemiravanje.
Odmah sam zvao korisnicki servis. Operater mi je preporucio par koraka koji nisu pomogli (brisanje SMS memorije, aktivacija SIM-a na drugom telefonu, manuelno trazenje mreze).
Da bi me onda obavestili da se moja prituzba ne moze proslediti tehnickoj podrsci ako problem nije bio aktivan 24 sata(?!?!?), to jest, sad moram da sedim na rukama i cekam ceo jedan dan da bi mogli dalje da mi pomognu. Predzadnja kap.
24 sata kasnije i isto toliko poruka, od kojih me je barem 4 probudilo, moj problem je prosledjen presvetloj tehnickoj sluzbi. I oni eto vec 5 dana pokusavaju da odgonetnu kako to da prestanu da mi salju poruke. 5 dana. Koliko je komplikovano reci sistemu da prestane da salje jednu istu poruku iznova i iznova, ne znam. Ali 5 dana je mnogo
Hocu da ih tuzim. Za uznemiravanje. Jer uporno mi salju poruke iako sam nekoliko puta u nekoliko dana izricito trazio od njih da prestanu. Imam oko 150 poruka na telefonu kao dokaz. Imam i nekoliko snimljenih razgovora gde zahtevam od njih da prestanu da me uznemiravaju.
Moje pitanje je, sta je moj sledeci korak? Da se obratim policiji? Po kom osnovu? Koji zakon oni krse odbijanjem da prestanu da me kontaktiraju iako sam to izricito od njih zahtevao? Pomagajte, ljudi.
 
Izvini, znam da ti nije do smejanja, ali ja sam se dobro nasmejao citajuci. Trazio kôd koji ne prestaje da dolazi :)
Malo ozbiljnosti; neverovatno je i jako neozbiljno da toliko dana ne mogu da rese. Jesi probao da zamenis sim karticu? Ne znam jeli bi to resilo problem...
 
Rekoh, probao sam sve sto mi je agent preporucio. Menjao karticu, refreshovao mrezu, etc... Hvala na savetu u svakom slucaju, ali ja vise ne trazim nacin da popravim problem, vec kako njih da ganjam za sve sto sam prosao...
 
Ja sam o tome pisao isto samo u mts mrezi. Da su mi stizale par dana za redom 2-3 iste poruke,svaka od njih po 30-ak puta
Da cujemo alfino strucno obasnjenje ovih problema? Mora da je to do mts-vip jako dobrih mreza...ahahhahaha koja ironija,mts-vip su boranija mreze i to tvrdim godinama. Jedino pametno resenje,begaj u telenor. Kod njih nema tih *******cija. Nije to do njihovih zaposlenih,to je do krs njihovog sistema. Tako ce ti stizati par dana i trebalo bi samo prestati,bar tako je u mts.
 
Poslednja izmena:
Ja sam o tome pisao isto samo u mts mrezi. Da su mi stizale par dana za redom 2-3 iste poruke,svaka od njih po 30-ak puta
Da cujemo alfino strucno obasnjenje ovih problema? Mora da je to do mts-vip jako dobrih mreza...ahahhahaha koja ironija,mts-vip su boranija mreze i to tvrdim godinama. Jedino pametno resenje,begaj u telenor. Kod njih nema tih *******cija. Nije to do njihovih zaposlenih,to je do krs njihovog sistema. Tako ce ti stizati par dana i trebalo bi samo prestati,bar tako je u mts.
Ma mora da popuni formular reklamacije u tri primerka i da svojeručno potpiše! :D
Tako se bre rešavaju problemi.
 
Ma mora da popuni formular reklamacije u tri primerka i da svojeručno potpiše! :D
Tako se bre rešavaju problemi.

Druze veruj mi ne znam oko tih *******cija kakva je procedura,jer mi Telenorovci sa tim nemamo kontakta. U tome su najuvezbaniji mts,a odma iza njih i vip korisnici. Ali sam ubedjen da im te kanta skalamerije baguju i salju stotine istih poruka i onda posle par dana samo prestane. Meni je to na pripejd mts kartici vec par puta bilo,a zadnji put pre nekih 2,3 meseca.
 
Meni se takva stvar nije dogodila, ali verujem. Meni su ipak najupečatljivije neke promocije ili dodaci. Ako traju 10 dana, oni toliko zaista traju, ali ne ide produžetak odmah (iako aktiviraš na vreme i pre isteka roka i sistem uredno prihvati) već prođe par sati dok se nova aktivacija "primi" i za to vreme ti uredno skine sav kredit. E onda ide pisana reklamacija i tako dalje. Uglavnom reše reklamaciju posle par meseci uz negativan odgovor. :D
 
Telenor je bezobrazno skup. Moj zet radi tamo, nenormalno veliku zaradu imaju (imaju je i ostala 2 provajdera, ali ne toliku - a više nego dovoljnu), od te zarade možda trećinu ulažu u razvoj mreže i sistema, a preostale 2 trećine - ćao, odoh ja za Norvej! Tako on kaže, on je tamo neki šef, menadžer, jbmlga šta (u Airport city-ju, mislim). Jesu najprofesionalniji, ali su i bezobrazno skupi.
 
Poslednja izmena:
Meni se desilo na vip-u, samo sto mi je ista poruka stizala na svaka dva minuta....i resio sam ga tako sto sam izbrisao kes i data sms aplikacije...
 
Jesi li probao reset telefona na fabricke postavke? Pre toga, naravno, napravi backup svega sto ti treba.

Malo mi je cudan ovaj problem. SMS Validity time u nasim mrezama je uglavnom 24h. Posto ti dobijas istu poruku vec danima, to znaci da je neko uporno salje, ne shvatajuci da si je vec dobio - verovatno ne dobija pozitivan delivery report, sto u nekim slucajevima moze da bude i do telefona.

Ajde javi sta se desava i kako je problem resen.

Pozdrav

P.S. Poruka sa unlock kodom - da li izgleda kao obicna SMS poruka? Mozes li da sa drugog telefona posaljes sebi istovetnu poruku - prethodno na drugom telefonu ukljuci delivery report i proveri da li ce stici potvrda o prijemu poruke.
 
Ljudi hvala vama sto hocete da mi pomognete, ali mene vise ne interesuje da ja resim taj problem, to ostavljam njima da vidim koliko su jos nesposobni... Ja sam ovde postavio thread zbog saveta povodom ovoga:
Hocu da ih tuzim. Za uznemiravanje. Jer uporno mi salju poruke iako sam nekoliko puta u nekoliko dana izricito trazio od njih da prestanu. Imam oko 150 poruka na telefonu kao dokaz. Imam i nekoliko snimljenih razgovora gde zahtevam od njih da prestanu da me uznemiravaju.
Moje pitanje je, sta je moj sledeci korak? Da se obratim policiji? Po kom osnovu? Koji zakon oni krse odbijanjem da prestanu da me kontaktiraju iako sam to izricito od njih zahtevao? Pomagajte, ljudi.
 
Mozes ih tuziti za uznemiravanje (u stvari ovo nece biti uznemiravanje, jer ti ne prodaju nista, vec ti salju odgovor na tvoj zahtev, ali svodi se na isti nacin tuzbe).
Sve sto treba jeste da dokazes da si time izgubio konkretnu sumu, tj. nesto sto vredi konkretnu sumu.

To je ako mislis dobiti nesto za sebe. AKo mislis da cisto oni budu kaznjeni, javi RATELu, idi na sud, dobice "no no, bad boy" i to je to :)
 
Ljudi hvala vama sto hocete da mi pomognete, ali mene vise ne interesuje da ja resim taj problem, to ostavljam njima da vidim koliko su jos nesposobni... Ja sam ovde postavio thread zbog saveta povodom ovoga:
Одеш код адвоката, упутиће те највероватније бесплатно шта да му прикупиш (папирни облик, печатирано) да би могао да добије случај, ти ћеш га наравно ангажовати заузврат кад прикупиш документацију. Ипак, верујем кад ВИП намирише да им спремаш тужбу, контактираће те истог дана да ти то реше. И мене је ово све насмејало јер је лудо до бола иако си ти пропатио... Поздрав

Јел онај Џошуа поново и овде дошао да трује, и ову тему ? Администратори ништа ?
 
Poslednja izmena:
Sad ću da budem pravi namćor: shvatam problem, ali ne shvatam da neko noću ne može da utiša telefon (kad već problem postoji) nego ga poruke bude. Drugo, ne radi se o uznemiravanju, ovde je po sredi nešto drugo. Da li za to drugo može da se tuži i koja bi tačno bila definicija "dela" zaista ne znam.
Treće, meni se pre par godina nešto slično dogodilo i problem je bio u telefonu. Nisam 100% siguran, ali mislim da sam obrisao keš u SMS aplikaciji i da je prestalo.
I četvrto: ako te ne zanima kako da rešiš problem, nego hoćeš da tužiš, onda se savet traži od advokata, a ne na informatičkom forumu.
 
Pitas advokata on ce ti dati najbolji savet.Dal vredi ili ne vredi tuziti.Ja bi to odmah tuzio,kako sam raspolozen prema svim operaterima
Pocele su prve pozitivne presude da padaju sto se tice banaka.Ko ima zivaca da se dugo sudi,svaka mu sreca :)
 
Ma mislim da od toga nema ništa... Pravdaće to tehničkim razlozima i da nije namerno...
 
Pravdace se da nije namerno?
Pa nije SPAM za prodaju necega pa da je namerno, vec nesto sto je on trazio.

Samo uznemiravanje moze biti, a i za to se mozr tuziti. Sta ce dobiti je vec drugo
 
Nazad
Vrh Dno