Šta je novo?

Uvoz automobila 2025 - sta se sada sve placa ?

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

Imbecilcina

Banned
Banovan
Učlanjen(a)
17.09.2022
Poruke
38
Poena
35
Ja se izvinjavam ako ova tema sme / ne sme, na veoma malo foruma sam clan pa bi mi znacila pomoc ako neko moze da mi napise

Imam jako specificnu situaciju pa bih zato pitao

Imam VW Phaeton 2006 3.0 Dizel, da znam ja sam jedan od "ludih" koji je kupio taj auto

Na svu srecu mene od kupovine do dana danasnjeg nije izdao niti jedan senzor, dugme, greska na sistemu, kao ni pogon. Radijator gubi tecnost za hladjenje ali minimalno, litar na 3-4 meseca i to planiram da popravim i zadnja suvozac vrata nisu u vinklu pa ce i to kad tad kod limara

Uz to ga uopste ne vozim direktorski vec svaki dan pa i do prodavnice. I pored svih upozorenja kako "trosi", ja sam poprilicno ubedjen da mi je potrosnja ispod 8L kombinovano i da nije ni blizu A8 D3 sa kojim ima slicnosti, iako je i tezi (2.5 tone otprilike)

Ali posto od drugih vlasnika znam koliko papreno kostaju popravke i delovi za Phaeton-a, razmisljam se da uzmem kompletan auto iz inostranstva samo za delove jer ce i tako da me izadje jeftinije nego da kupim deo po deo (primera radi ceo amortizer sa oprugom i soljom je oko 1400 eura)

Pronasao sam jedan u Oberhausen-u, za 2400e. Pritom nije ni havarisan ni nista slicno.

Valjda su ukinuli carinu ako je iz EU napravljen auto i kod nas u Srbiji .. ?

Sta sve treba da platim da mi ga spediter doveze, i da ga doteram u dvoriste da mi stoji za delove ?

Ako ga uzimam za delove da li mi je onda jeftinije sam da ga uzmem / odem po njega ?

Sta bih sve trebao da platim da mi ga spediter doveze, i teoretski registrujem taj isti auto, osposovim za registraciju u Srbiji ? Phaeton je Euro 5, ali ova zabrana koju su najavili nije stupila na snagu, bar tako vidim na netu

Hvala u napred svima na odgovorima i jos jednom se izvinjavam ako tema ne sme
 
20% pdv
210 uverenje od agencije
Eko taksa 0.15€/kg
Usluga špeditera
Dovoz
 
Mora da ima uverenje odnosno EU1 obrazac da je vozilo prozvedeno u EU kako mu ne bi naplatili carinu.
 
Da, mora EU1 obrazac ili se placa carina.
 
Ako ti treba da ga čerupaš za delove, ne moraš uopšte da ga uvezeš, samo ga doteraš i parkiraš u dvorište. Obrati pažnju da tablice moraju da budu redovne, ni slučajno tzv. "Zoll" table, i mora da ga dotera neko ko ima prijavljen boravak u inostranstvu.
 
Ja mislim da ti se to ne isplati previse, u praxi može lako da se desi na tome kome si uvezao deo koji ti treba je takođe solidno dotrajao (posebno potrošni delovi tipa amortizera, vešanja, lamele, zamajci, isl.) i ne vredi prebacivati, osim u situaciji kada se auto popravlja posle teže havarije mislim da nema računice.
 

@nemanja-992


Hvala puno na odgovoru.

20% pdv verovatno i dalje ide na katalog a ne na ono sto sam ja platio ?

sta je 210 uverenje ? Kapiram da to zavrsava spediter, koliko to kosta otprilike ?

Eko taksa razumem sta je

Usluga speditera i dovoz - kapiram da je to oko 1000+ eura otprilike ?

Jel mozes iz glave da mi das odokativno racunicu ako recimo uzmem taj iz Oberhausena za 2400, koliko jos otprilike da ocekujem ?

@Zoza

Da, planiram da ga uzmem za delove jer su ******ski skupi kod nas, deo po deo. Primera radi rucica menjaca je polovna 100+ eur

Kapiram da mora da ga dotera neko tako, ali to je problem, jer je vecina tih koji su "za delove" ili havarisani ili odjavljene table, tako da onda moram da platim spediciju

@Mare

Mrcina je Phaeton, ako se ne vozi tesko da ce bilo sta da ode, pa cak i kad stoji. Piech ga je zamislio da ne bude samo Luksuz, nego je otprilike u svemu pre-inzenjerisan. Ljudi ne kapiraju da je fakticki luksuzniji / Jaci i od Continental GT, jer je u njega natrpano detalja skoro kao u Veyron. (Ujedno 2 vozila na kojima VW gubio pare ali pravio oba zbog prestiza, Phaeton i Veyron).

Lik je naredio inzenjerima da naprave remek delo. Kostao 100.000 eur u osnvonoj 3.0D / 3.2 Petrol verziji, islo se cak dotle da je nosace vrata gepeka dizajnirao Campagnolo u posebnoj fabrici, a sam Phaeton prolazio rucnu mehaniku pre nego sto bilo koji primerak izadje iz fabrike

Mislim, ocu da kazem da nije polu-osovina serijska pa kao da je Golf 5 pa ce da crkne kad tad, pravljena je sa specificnom paznjom inzenjera da moze da drzi auto od 2.5 tone i da traje.
 
Na pogrešnom Forumu pitaš
Nema potrebe da se hvališeš autom. Znam neke mnogo impresivnije detalje o Fetonu koje nisi naveo.

Porez, opciono carina, dažbine, ekologija isl ... bar iljadarka u najboljem slučaju. Plus troškovi dovoženja.
Ako je u voznom stanju, žute ZOLL tablice (maxx 250€) i imaš još samo troškove gorivo/putarine. Može neko i na šlepki da ga dotera i da platiš samo tog nekog, ne trebaju col tablice. Ti neki reklamiraju se dovoljno.
Dalja diskusija je suvišna

Edit - evo jedan pristojan članak
 
Poslednja izmena:
Ovo je it forum, postoje mnogo bolji forumi za ovakva pitanja
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno