- Učlanjen(a)
- 17.09.2022
- Poruke
- 38
- Poena
- 35
Ja se izvinjavam ako ova tema sme / ne sme, na veoma malo foruma sam clan pa bi mi znacila pomoc ako neko moze da mi napise
Imam jako specificnu situaciju pa bih zato pitao
Imam VW Phaeton 2006 3.0 Dizel, da znam ja sam jedan od "ludih" koji je kupio taj auto
Na svu srecu mene od kupovine do dana danasnjeg nije izdao niti jedan senzor, dugme, greska na sistemu, kao ni pogon. Radijator gubi tecnost za hladjenje ali minimalno, litar na 3-4 meseca i to planiram da popravim i zadnja suvozac vrata nisu u vinklu pa ce i to kad tad kod limara
Uz to ga uopste ne vozim direktorski vec svaki dan pa i do prodavnice. I pored svih upozorenja kako "trosi", ja sam poprilicno ubedjen da mi je potrosnja ispod 8L kombinovano i da nije ni blizu A8 D3 sa kojim ima slicnosti, iako je i tezi (2.5 tone otprilike)
Ali posto od drugih vlasnika znam koliko papreno kostaju popravke i delovi za Phaeton-a, razmisljam se da uzmem kompletan auto iz inostranstva samo za delove jer ce i tako da me izadje jeftinije nego da kupim deo po deo (primera radi ceo amortizer sa oprugom i soljom je oko 1400 eura)
Pronasao sam jedan u Oberhausen-u, za 2400e. Pritom nije ni havarisan ni nista slicno.
Valjda su ukinuli carinu ako je iz EU napravljen auto i kod nas u Srbiji .. ?
Sta sve treba da platim da mi ga spediter doveze, i da ga doteram u dvoriste da mi stoji za delove ?
Ako ga uzimam za delove da li mi je onda jeftinije sam da ga uzmem / odem po njega ?
Sta bih sve trebao da platim da mi ga spediter doveze, i teoretski registrujem taj isti auto, osposovim za registraciju u Srbiji ? Phaeton je Euro 5, ali ova zabrana koju su najavili nije stupila na snagu, bar tako vidim na netu
Hvala u napred svima na odgovorima i jos jednom se izvinjavam ako tema ne sme
Imam jako specificnu situaciju pa bih zato pitao
Imam VW Phaeton 2006 3.0 Dizel, da znam ja sam jedan od "ludih" koji je kupio taj auto
Na svu srecu mene od kupovine do dana danasnjeg nije izdao niti jedan senzor, dugme, greska na sistemu, kao ni pogon. Radijator gubi tecnost za hladjenje ali minimalno, litar na 3-4 meseca i to planiram da popravim i zadnja suvozac vrata nisu u vinklu pa ce i to kad tad kod limara
Uz to ga uopste ne vozim direktorski vec svaki dan pa i do prodavnice. I pored svih upozorenja kako "trosi", ja sam poprilicno ubedjen da mi je potrosnja ispod 8L kombinovano i da nije ni blizu A8 D3 sa kojim ima slicnosti, iako je i tezi (2.5 tone otprilike)
Ali posto od drugih vlasnika znam koliko papreno kostaju popravke i delovi za Phaeton-a, razmisljam se da uzmem kompletan auto iz inostranstva samo za delove jer ce i tako da me izadje jeftinije nego da kupim deo po deo (primera radi ceo amortizer sa oprugom i soljom je oko 1400 eura)
Pronasao sam jedan u Oberhausen-u, za 2400e. Pritom nije ni havarisan ni nista slicno.
Valjda su ukinuli carinu ako je iz EU napravljen auto i kod nas u Srbiji .. ?
Sta sve treba da platim da mi ga spediter doveze, i da ga doteram u dvoriste da mi stoji za delove ?
Ako ga uzimam za delove da li mi je onda jeftinije sam da ga uzmem / odem po njega ?
Sta bih sve trebao da platim da mi ga spediter doveze, i teoretski registrujem taj isti auto, osposovim za registraciju u Srbiji ? Phaeton je Euro 5, ali ova zabrana koju su najavili nije stupila na snagu, bar tako vidim na netu
Hvala u napred svima na odgovorima i jos jednom se izvinjavam ako tema ne sme