Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

Upravo tako, za 45 eura koliko je koštao vozi prošle godine očekivati zamene turbine i šta sve još niste nabrojali od drugih kvarova je totalno nerealno. Dovoljno je da te, ako automobil stane, sklone sa puta i brzo odšlepuju do servisa koji može da reši problem.

Ko hoće da kvar rešava kod majstor Mike u garaži iza ćoška zato što će biti jeftinije nego u nekom, najvrv ovlašćenom servisu koji je u sistemu i ponudi osiguranja, neka se raspita koliko košta šlepovanje iz druge države, sa udaljenosti od 500+ ili 1.000+ km ... i šta očekuje za uloženi novac.
Procenat auta koji se kvario je zanemarljiv, to je i poenta, kao i kod svakog tipa osiguranja. Suma osiguranja je dovoljno velika da pokrije sve incidente i da organizatoru osiguranja ostane dovoljno. Ali srpska posla, čim se ušlo u pare odmah bi da se još više profitira.
 
Prosečna starost vozila u Srbiji je 18 godina a vrednost oko 2.000 EUR. Jedino što ima smisla u slučaju većeg kvara je šlep do Srbije a ne popravka skuplja od vozila. A Vozzi to ne nudi. Ja sam se zeznuo što sam uplatio kod njih jer to nije nikakva sigurnost.
 
nacionalni paket + evropa 8530 i onda kažu idi kolima. autobus je zakon, platiš i ne razmišljaš. ovako lupaš glavu šta da uzmeš i moliš Boga da ti ništa ne treba.
Ma da bre busom pa ostaješ po kafanama gde vozači imaju besplatan has I čekaš ih kao neki slepac. Bez uvrede ali ne razumem ljude koji pored svog auta na more idu busom. Pa sama vožnja je takođe uživanje, staneš tamo staneš ovamo, malo skreneš s puta u neki gradić... Ja da nemam decu malu i obaveze ja bi kolima 10 krugova oko zemlje napravio. Vožnja kolima je uživanje, dozirano svaku dan naravno i milina, a ne da molim majstor Žiku vozača da mi stane negde pre Paralije da p.šam.
Prosečna starost vozila u Srbiji je 18 godina a vrednost oko 2.000 EUR. Jedino što ima smisla u slučaju većeg kvara je šlep do Srbije a ne popravka skuplja od vozila. A Vozzi to ne nudi. Ja sam se zeznuo što sam uplatio kod njih jer to nije nikakva sigurnost.
Ja sam dve godine plaćao Vozzi s pre toga jednu godinu Atlas. Od atlasa sam otišao jer su dosadni i zivkaju non stop. Srećom ni kod jednih ni kod drugih nije mi trebala njihova usluga. Ali iz priče sa kolegama koji su bili u Vozzi, bukvalno su svi imali reči hvale. Kolega u grčkoj jedva se dovukao do apartmana uveče ih zvao, ujutru se budi vidi 50 propuštenih poziva na Whatsapp javlja se i kaže mu teta samo pomerite zavesu čeka vas čovek dole sa potvrdite da je to Vaš auto da ga otera. On pomeri zavesu šlep stvarno tu, baci mu ključeve i nastavi da spava. To su neprocenjive situacije. Ne znam šta se očekuje od polise od 50-ak evra da nam plate hilton i urade generalnu. Kad ti auto stane negde u tri lepe a nemaš plaćeno rada da ti ponude taj paket za 250 evra prihvatio bi ga na keca
 
Poslednja izmena:
@Милисав
Apsolutno se slažem s tobom da je auto zakon,i sam volim da vozim i za mene je odlazak puntom 2003 god benzinac pravo uživanje. Do sada sam molio boga da mi ne stane u inostranstvu,4 puta sam išao budala bez osiguranja i 4 puta se bez problema vratio. Više neću da lupam glavu uzimam atlas ove godine makar ne zatrebao. Mirna glava nema cenu.
 
@Милисав
Apsolutno se slažem s tobom da je auto zakon,i sam volim da vozim i za mene je odlazak puntom 2003 god benzinac pravo uživanje. Do sada sam molio boga da mi ne stane u inostranstvu,4 puta sam išao budala bez osiguranja i 4 puta se bez problema vratio. Više neću da lupam glavu uzimam atlas ove godine makar ne zatrebao. Mirna glava nema cenu.
Ja sam desetak puta išao bez osiguranja, samo tri puta sa. Hvala bogu nikad ništa, ali stvarno je lakše u glavi kada ideš sa plaćenim. To su pare kao i za zdravstveno osiguranje u inostranstvu, fazon dajem vam pare ali daj bože da su bačene
 
Zdravstveno za sebe definitivno više neću uzimati, eventualno za klinca. A za osiguranje definitivno uzimam jeste da košta ali mirna glava. I gde god da voziš i po srbiji ne razmišljaš. Jeste da pređem do 5000 godišnje ali i na 70 km od kuće da mi stane iz nekog razloga samo ih pozovem. Auto je odavno postao potreba
 
Ko je u A1 mreži ima u aplikaciji 20% popusta za pojedine Atlas pakete.
 
Malo sam citao nabrzak uslove kod Atlasa i nije to bas tako kako se ovde pise :) Ipak je slepanje do Srbije uslovljeno :D
Citiram deo iz uslova koriscenja Euro + paketa

*Pokvari ti se auto u Subotu na primer, ti pozoves Atlas i oni imaju fore da ti organizuju prevoz do Srbije najkasnije do Cetvrtka stim da je limit za slepanje 1000e.
* Pokvari ti se auto, pozoves Atlas. Oni te odslepaju do njihovog servisa. Veliki je kvar i ti hoces nazad za Srbiju. Moze ali opet verovatno ide prica o 4 radna dana i uslov od 1000e za slepanje umanjeno za troskove slepa do servisa.
Upravo i ja pročitao uslove i tačno je to za 1000e.
1684999381752.png

ispada da je ovo teška obmana!
 
Zdravstveno za sebe definitivno više neću uzimati, eventualno za klinca. A za osiguranje definitivno uzimam jeste da košta ali mirna glava. I gde god da voziš i po srbiji ne razmišljaš. Jeste da pređem do 5000 godišnje ali i na 70 km od kuće da mi stane iz nekog razloga samo ih pozovem. Auto je odavno postao potreba
Zašto ne uzimati zdravstveno? Pukne slepo crevo ili krene kamen u bubregu, znaš li koliko košta bolnički dan u inostranstvu?
 
Zašto ne uzimati zdravstveno? Pukne slepo crevo ili krene kamen u bubregu, znaš li koliko košta bolnički dan u inostranstvu?
Ja sam imao neki problem u bugarskoj a nisam imao osiguranje. Šetamo jednim tržnim centrom i dole levo poče da boli stomak. Bol 10 od 10 za 3 minuta od šetnje do jaukanja. Usr.o sam se ne znam šta ću. Legao sam na one klupe i kukam. Gledaju me deca i žena ne znaju šta ćemo. Smognem snage do auta krenemo nazad ka apartmanu a u gradu kolaps sat vremena kroz gužve... Stignem u stan legnem i prođe. Zeznuto mnogo. Kasnije kada sam se vratio u Kragujevac odem kod na snimanje i lekar provali otprilike šta je. Pojeo sam 3 kuvana jaja i dve velike čaše kasnije u meku koka kole. Nebitno uglavnom nije svejedno kad si 1000km od kuće a nešto tako te strefi
Što se šlepa tiče ja sam uvek za Vozzi
 
Poslednja izmena:
Koliko god da košta ti te pare za ležanje moraš da imaš kod sebe, pa ti oni refendiraju na osnovu računa verovatno. A što se tiče auto osiguranja, gasim Vozzi i prelazim na Atlas. 6000din, slep do kuće, popravka do 500e, rent a car, 4 noćenja.. Vozzi tu nema sta da traži. Još bez ove usluge slepa. Mada, prema meni su bili baš fer, da ne grešim dušu..
 
Ako sam dobro razumeo kod Atlasa ti biras da li hoces popravku ili slep do Srbije?
Sta to znaci?
Pokvari se auto negde na putu, nemas pojma sta je kvar. Zoves Atlas i ?
Da li se tada izjasnjavas da hoces slep do kuce ili hoces popravku?
Ili te mozda slepaju do majstora koji ti kaze kvar je taj i taj, cena je ta i ti odlucis da li hoces popravku ili slep za Srbiju?
Nije mi bas najjasnije :)
Evo da odgovorim sam sebi :) Malo sam citao nabrzak uslove kod Atlasa i nije to bas tako kako se ovde pise :) Ipak je slepanje do Srbije uslovljeno :D
Citiram deo iz uslova koriscenja Euro + paketa

*Pokvari ti se auto u Subotu na primer, ti pozoves Atlas i oni imaju fore da ti organizuju prevoz do Srbije najkasnije do Cetvrtka stim da je limit za slepanje 1000e.
* Pokvari ti se auto, pozoves Atlas. Oni te odslepaju do njihovog servisa. Veliki je kvar i ti hoces nazad za Srbiju. Moze ali opet verovatno ide prica o 4 radna dana i uslov od 1000e za slepanje umanjeno za troskove slepa do servisa.

Ako ja nesto nisam dobro razumeo ispravite me :)

Virke evo meni ističe paket na pežou za mesec dana, pozvao sam atlas jutros i postavio sva pitanja pogotova ova za sitna slova. Pa sam zvao i vozi. Sad sigurno neću preneti sve od reči do reči ali ovo je suština:

Na pitanje atlasu ako mi se desi kvar u Grčkoj da li mogu da tražim da se vratim za Srbiju? Rekli su da mogu. Neograničeno je šlepanje do adrese i bez doplate. Ako mi ne odgovara da se vratim za Srbiju mogu da odaberem da odem u servis. I da ja biram šta mi odgovara.
E sad sam onda njih sačekao sa pitanjem zašto u uslovima onda piše 1000 evra? Odgovor je sledeći - Taj limit se aktivira tek nakon što ne mogu da rešim problem u servisu. Ako vozilo ne može da se popravi ili je nemam para da platim za popravku preko tih 500 evra limita onda atlas neće zatvoriti slučaj nego ja i dalje imam opciju povratka vozila za Srbiju ali je tada limit 1000 evra i 4 dana. Do tada imam hotelski smeštaj i rent a car kao dodatnu uslugu. .
Onda sam još jednom pitao na kraju, jel onda jel to znači ako se ja vraćam poslednji dan letovanja i imam kvar i recimo da znam da nemam para za veliku popravku, da ne moram uopšte da idem u servis nego mogu kući makar bio i 800km daleko. Rekli su mu da je upravo tako.(y)

Kod vozija isto pitanje da li mogu odmah da tražim da se vratim za Srbiju ako imam kvar... Rekli mi da ne mogu, nego moram prvo da idem u servis gde imam plaćeno do 200 evra. Pitao sam šta ako je popravka 700 evra i ja nemam da doplatim 500 evra. Rekli su mi da u tom slučaju smatraju da je njihova usluga izvršena i zatvara se slučaj. Onda sam ih pitao zašto piše na sajtu da šlepaju auta bez limita. U principu kažu da oni šlepaju auto bez limita, samo treba potvrda da ne može servis u roku od 2 radna dana da popravi ili da nemaju potrebne delove(ili da ne znaju da poprave) tako nešto... Ali ako auto može da se popravi to mi je što mi je. Moram da platim popravku.

Ja se iskreno svakako nadam da mi neće trebati ni jedni ni drugi 😀 Ali kad već dajem pare barem da znam šta uzimam... A vidi se tu i razlika u ceni, vozi je 5490 paket, atlas je 7990. Jeste primamljivija cena u voziju mada sad kontam i zašto jer imaju znatno lošije uslove... Na kraju zaključak da se opet svodi sve na pare. Plati veći paket dobićeš više. Plati manje dobićeš manje 🤷‍♂️
 
@Paraglajder
Sve je to lepo sto su oni tebi rekli ALI ti kad potpises ugovor sa njima potpisaces ugovor kao iz opstih uslova poslovanja a tamo bas i ne pise tako kako su ti rekli telefonom ili kako vec :) Ne daj Boze da treba da proveras u praksi to :)
Ali po opstim uslovima koju su objavili na sajtu lepo pise da u oba slucaja (tvoja 2 pitanja) limit je max 1000e za slepanje.
Jedino ako se odlucis da cekas maksimalno 30 dana (koliki je minimum ne pise ) da ti oni organizuju povratak vozila kuci onda je slepanje neograniceno.
Sto se tice popravke od 500e u opstim uslovima pise da se samo za kvar na motoru odobrava 500e :) taksativno su naveli za vrste kvarova koliko para daju :)

Aj sad u jednacinu da ubacimo jos jednu stvar. To vazi za sve slep sluzbe.
Sta mislite koliko km mozete da dobijete od slep sluzbe za 1000e? Sta mislite kolika je cena po kilometru slepanja u Grckoj na primer?
Malo sam guglao i u odprilike neka cena po 1km ( za kilometraze 100 km+)u Srbiji je 1e ALI kilometraza se racuna od tacke polaska slep sluzbe a ne od mesta utovara auta do zeljene destinacije :D
 
Zdravstveno za sebe definitivno više neću uzimati, eventualno za klinca. A za osiguranje definitivno uzimam jeste da košta ali mirna glava. I gde god da voziš i po srbiji ne razmišljaš. Jeste da pređem do 5000 godišnje ali i na 70 km od kuće da mi stane iz nekog razloga samo ih pozovem. Auto je odavno postao potreba
Ne znam da li znas ali ti si obavezan da imas placeno zdravstveno osiguranje. Carinik moze da ti ne odobri ulaz u njegovu zemlju. U praksi meni nikad niko nije trazio to osiguranje :) Hvala Bogu pa mi nikad nije ni trebalo :) Prosle godine za Grcku nas osiguranje za nas 5 izaslo nekih 20 000rsd mozda koja hiljada preko, ne secam se tacno. Doduse polovina je otisla na osobu stariju od 75 god :)
 
@Paraglajder
Sve je to lepo sto su oni tebi rekli ALI ti kad potpises ugovor sa njima potpisaces ugovor kao iz opstih uslova poslovanja a tamo bas i ne pise tako kako su ti rekli telefonom ili kako vec :) Ne daj Boze da treba da proveras u praksi to :)
Ali po opstim uslovima koju su objavili na sajtu lepo pise da u oba slucaja (tvoja 2 pitanja) limit je max 1000e za slepanje.
Jedino ako se odlucis da cekas maksimalno 30 dana (koliki je minimum ne pise ) da ti oni organizuju povratak vozila kuci onda je slepanje neograniceno.
Sto se tice popravke od 500e u opstim uslovima pise da se samo za kvar na motoru odobrava 500e :) taksativno su naveli za vrste kvarova koliko para daju :)

Aj sad u jednacinu da ubacimo jos jednu stvar. To vazi za sve slep sluzbe.
Sta mislite koliko km mozete da dobijete od slep sluzbe za 1000e? Sta mislite kolika je cena po kilometru slepanja u Grckoj na primer?
Malo sam guglao i u odprilike neka cena po 1km ( za kilometraze 100 km+)u Srbiji je 1e ALI kilometraza se racuna od tacke polaska slep sluzbe a ne od mesta utovara auta do zeljene destinacije :D

Na 8 i 9 stranici teme neko je već tražio pisane odgovore i kopirao odgovore a meni bilo lakše da pozovem iskreno... Praktično je isto i meni rečeno u razgovoru sad kada čitam ponovo... Tako da ima i pisana potvrda ovoga za obe firme pa je prilično sigurna informacija.



Cena kilometara u Grčkoj je onoliko koliko ti Jorgos kaže da je, na lošem engleskom naravno 😂😂
 
Ako koza laze rog ne laze
USLOVI POMOĆI NA PUTU ZA EURO PLUS PAKET – ATLAS SERVIS
To je ono sto svako moze da vidi i procita. To sto su tebi rekli telefonom okaci macki o rep :)
A da ponovo ostavim deo iz uslova koji je sporan

1. povratak vozila Korisnika usluge i svih putnika koji su se zatekli u vozilu u trenutku
kvara ili saobraćajne nezgode za Republiku Srbiju do adrese Korisnika usluge
navedene u Ugovoru ili prijavljene prilikom aktivacije Paketa ili
2. šlepovanje do najbližeg servisa i pokriće troškova popravke vozila u servisu do limita
od maksimalno 500,00 (slovima: petsto) eura.
Ukoliko Korisnik usluge zahteva da se u okviru usluge iz st. 1
ovog člana, tač. 1. povratak
vozila i putnika u Republiku Srbiju izvrši odmah, a najkasnije u roku od 4 radna dana od
dana upućivanja poziva Korisnika usluge ka Call Centru Atlas Servisa sa zahtevom za
povratak vozila u Republiku Srbiju, limit za uslugu iz
nosi 1.000,00 (slovima: hiljadu) eura.
Ukoliko je Korisnik usluge saglasan da Atlas Servis organizuje i izvrši povratak vozila u
Republiku Srbiju najkasnije u roku od 30 dana od dana upućivanja poziva Korisnika
usluge ka Call Centru Atlas Servisa sa zahtevom za povratak vozila u Republiku Srbiju,
Atlas Servis će pokriti sve tako nastale troškove. U tom slučaju, troškove povratka svih
putnika iz vozila Korisnika usluge u Republiku Srbiju, Atlas Servis će pokriti do iznosa
ukupne cene autobuske karte u jednom pravcu za sve putnike, a Korisnik usluge taj iznos
može da iskoristi i za druge vidove prevoza.
Atlas Servis zadržava pravo da odredi način na koji će izvršiti uslugu povratka vozila i
putnika u Republiku Srbiju, bez prava žalbe Korisnika usluge.
U okvir
u usluge iz st. 1 ovog člana, tač . 2 Korisnik usluge ima pravo da mu se vozilo
preveze do najbližeg servisa, a u slučaju da se kvar ne može otkloniti u tom servisu ili da
se Korisnik usluge predomisli i ne želi popravak, nego povratak za Republiku Srbiju,
Korisniku usluge se u toj situaciji odobrava limit od 1.000,00 (slovima: hiljadu) eura za

uslugu povratka vozila za Republiku Srbiju, umanjen za nastale troškove. Ukoliko su
troškovi povratka vozila za Republiku Srbiju veći od preostalog limita, Korisnik usluge je
obavezan da doplati razliku u ceni, odmah na licu mesta, po cenovniku lokalnog pružaoca
usluge.
Ukoliko Korisnik usluge u okviru usluge iz st. 1 ovog člana, tač . 2 ne želi da mu se vozilo
preveze do najbližeg servisa, nego do nekog drugog servisa po njegovom izboru, Korisnik
usluge je dužan odmah na licu mesta da plati razliku troškova između tako nastalih
troškova šlepovanja do željenog servisa i troškova šlepovanja koji bi bili do najbližeg
servisa, po cenovniku lokalnog pružaoca usluge.
Troškovi popravke vozila obuhvataju troškove servisa na licu mesta i/ili troškove u servisu
(trošak rezervnih delova, trošak rada servisera i troškove ležarine) i pokriveni su od strane
Atlas Servisa do sledećih limita:
  • kvarovi na elektrouređajima do 100 (slovima: sto) eura,
  • kvarovi na sistemu za napajanje gorivom do 200 (slovima: dvesta) eura,
- kvarovi na motoru do 500 (slovima: petsto) eura,
  • kvarovi na vešanju automobila do 200 (slovima: dvesto) eura,
  • kvarovi na kočionom sistemu do 100 (slovima: sto) eura,
-
kvarovi usled saobraćajne nezgode do 500 (slovima: petsto) eura,
- ostali kvarovi, osim kvarova koji su izuzeti u čl. 11 do 200 (slovima: dvesto) eura.
U okviru zahteva za uslugom pomoći na putu iz st. 1 ovog člana, Korisnik usluge, može
da izabere da iskoristi uslugu prevoza svih putnika koji su se zatekli u vozilu u trenutku
kvara ili saobraćajne nezgode, i to od mesta kvara ili saobraćajne nezgode do destinacije
koja Korisniku usluge u tom trenutku odgovara: do servisa u koji se prevozi vozilo ili do
hotelskog smeštaja, do iznosa pokrića od strane Atlas Servisa od maksimalno 100 eura i
neku od sledećih dodatnih usluga:
- hotelski smeštaj svih putnika koji su se zatekli u vozilu u trenutku kvara ili saobraćajne
nezgode, u hotelu sa maksimalno 3***, najviše 4 (slovima: četiri) noćenja, sa pokrićem
troškova od strane Atlas Servisa do ukupno 80 (slovima: osamdeset) eura za jedno
noćenje za sve putnike iz vozila. Korisnik usluge sam snosi troškove ishrane, za vreme
boravka u hotelu, kao i troškove korišćenja dodatnih sadržaja hotela ili
- rent a car maksimalno 4 (slovima: četiri) dana, sa pokrićem troškova do 30 (slovima:
trideset) eura od strane Atlas Servisa za jedan dan najma vozila. Korisnik usluge
ostvaruje pravo na ovu uslugu samo ako poseduje kreditnu karticu sa dovoljnim iznosom
sredstava kako bi rent a car na licu mesta mogao da zaduži karticu za potrebni iznos depozita.
Atlas Servis nije odgovoran i ne može da utiče na način poslovanja rent a car-a i ne odgovara za
kvalitet usluge i brzinu vraćanja depozita ili
- nastavak putovanja za Korisnika usluge do željene destinacije, sa pokrićem troškova
do iznosa ukupne cene autobuske karte u jednom pravcu za sve putnike, s tim da taj
trošak ne može da bude veći nego što bi bio da se svi putnici vraćaju za Republiku
Srbiju autobuskim prevozom, a Korisnik usluge taj iznos može da iskoristi i za druge
vidove prevoza.
 
Ukoliko je automobil pod garancijom proizvođača, da li korisnik usluge može da insistira da šlep služba vuče auto u najbliži ovlašćeni servis za taj brend?
Ili da odbiješ šlep u neovlašćeni servis tog brenda, uz obrazloženje da možeš da ostaneš bez garancije.
 
Ako koza laze rog ne laze
USLOVI POMOĆI NA PUTU ZA EURO PLUS PAKET – ATLAS SERVIS
To je ono sto svako moze da vidi i procita. To sto su tebi rekli telefonom okaci macki o rep :)
A da ponovo ostavim deo iz uslova koji je sporan

1. povratak vozila Korisnika usluge i svih putnika koji su se zatekli u vozilu u trenutku
kvara ili saobraćajne nezgode za Republiku Srbiju do adrese Korisnika usluge
navedene u Ugovoru ili prijavljene prilikom aktivacije Paketa ili
2. šlepovanje do najbližeg servisa i pokriće troškova popravke vozila u servisu do limita
od maksimalno 500,00 (slovima: petsto) eura.
Ukoliko Korisnik usluge zahteva da se u okviru usluge iz st. 1
ovog člana, tač. 1. povratak
vozila i putnika u Republiku Srbiju izvrši odmah, a najkasnije u roku od 4 radna dana od
dana upućivanja poziva Korisnika usluge ka Call Centru Atlas Servisa sa zahtevom za
povratak vozila u Republiku Srbiju, limit za uslugu iz
nosi 1.000,00 (slovima: hiljadu) eura.
Ukoliko je Korisnik usluge saglasan da Atlas Servis organizuje i izvrši povratak vozila u
Republiku Srbiju najkasnije u roku od 30 dana od dana upućivanja poziva Korisnika
usluge ka Call Centru Atlas Servisa sa zahtevom za povratak vozila u Republiku Srbiju,
Atlas Servis će pokriti sve tako nastale troškove. U tom slučaju, troškove povratka svih
putnika iz vozila Korisnika usluge u Republiku Srbiju, Atlas Servis će pokriti do iznosa
ukupne cene autobuske karte u jednom pravcu za sve putnike, a Korisnik usluge taj iznos
može da iskoristi i za druge vidove prevoza.
Atlas Servis zadržava pravo da odredi način na koji će izvršiti uslugu povratka vozila i
putnika u Republiku Srbiju, bez prava žalbe Korisnika usluge.
U okvir
u usluge iz st. 1 ovog člana, tač . 2 Korisnik usluge ima pravo da mu se vozilo
preveze do najbližeg servisa, a u slučaju da se kvar ne može otkloniti u tom servisu ili da
se Korisnik usluge predomisli i ne želi popravak, nego povratak za Republiku Srbiju,
Korisniku usluge se u toj situaciji odobrava limit od 1.000,00 (slovima: hiljadu) eura za

uslugu povratka vozila za Republiku Srbiju, umanjen za nastale troškove. Ukoliko su
troškovi povratka vozila za Republiku Srbiju veći od preostalog limita, Korisnik usluge je
obavezan da doplati razliku u ceni, odmah na licu mesta, po cenovniku lokalnog pružaoca
usluge.
Ukoliko Korisnik usluge u okviru usluge iz st. 1 ovog člana, tač . 2 ne želi da mu se vozilo
preveze do najbližeg servisa, nego do nekog drugog servisa po njegovom izboru, Korisnik
usluge je dužan odmah na licu mesta da plati razliku troškova između tako nastalih
troškova šlepovanja do željenog servisa i troškova šlepovanja koji bi bili do najbližeg
servisa, po cenovniku lokalnog pružaoca usluge.
Troškovi popravke vozila obuhvataju troškove servisa na licu mesta i/ili troškove u servisu
(trošak rezervnih delova, trošak rada servisera i troškove ležarine) i pokriveni su od strane
Atlas Servisa do sledećih limita:

    • kvarovi na elektrouređajima do 100 (slovima: sto) eura,
    • kvarovi na sistemu za napajanje gorivom do 200 (slovima: dvesta) eura,
- kvarovi na motoru do 500 (slovima: petsto) eura,

    • kvarovi na vešanju automobila do 200 (slovima: dvesto) eura,
    • kvarovi na kočionom sistemu do 100 (slovima: sto) eura,
- kvarovi usled saobraćajne nezgode do 500 (slovima: petsto) eura,
- ostali kvarovi, osim kvarova koji su izuzeti u čl. 11 do 200 (slovima: dvesto) eura.
U okviru zahteva za uslugom pomoći na putu iz st. 1 ovog člana, Korisnik usluge, može
da izabere da iskoristi uslugu prevoza svih putnika koji su se zatekli u vozilu u trenutku
kvara ili saobraćajne nezgode, i to od mesta kvara ili saobraćajne nezgode do destinacije
koja Korisniku usluge u tom trenutku odgovara: do servisa u koji se prevozi vozilo ili do
hotelskog smeštaja, do iznosa pokrića od strane Atlas Servisa od maksimalno 100 eura i
neku od sledećih dodatnih usluga:
- hotelski smeštaj svih putnika koji su se zatekli u vozilu u trenutku kvara ili saobraćajne
nezgode, u hotelu sa maksimalno 3***, najviše 4 (slovima: četiri) noćenja, sa pokrićem
troškova od strane Atlas Servisa do ukupno 80 (slovima: osamdeset) eura za jedno
noćenje za sve putnike iz vozila. Korisnik usluge sam snosi troškove ishrane, za vreme
boravka u hotelu, kao i troškove korišćenja dodatnih sadržaja hotela ili
- rent a car maksimalno 4 (slovima: četiri) dana, sa pokrićem troškova do 30 (slovima:
trideset) eura od strane Atlas Servisa za jedan dan najma vozila. Korisnik usluge
ostvaruje pravo na ovu uslugu samo ako poseduje kreditnu karticu sa dovoljnim iznosom
sredstava kako bi rent a car na licu mesta mogao da zaduži karticu za potrebni iznos depozita.
Atlas Servis nije odgovoran i ne može da utiče na način poslovanja rent a car-a i ne odgovara za
kvalitet usluge i brzinu vraćanja depozita ili
- nastavak putovanja za Korisnika usluge do željene destinacije, sa pokrićem troškova
do iznosa ukupne cene autobuske karte u jednom pravcu za sve putnike, s tim da taj
trošak ne može da bude veći nego što bi bio da se svi putnici vraćaju za Republiku
Srbiju autobuskim prevozom, a Korisnik usluge taj iznos može da iskoristi i za druge
vidove prevoza.

1. povratak vozila Korisnika usluge i svih putnika koji su se zatekli u vozilu u trenutku
kvara ili saobraćajne nezgode za Republiku Srbiju do adrese Korisnika usluge
navedene u Ugovoru ili prijavljene prilikom aktivacije Paketa ili
2. šlepovanje do najbližeg servisa i pokriće troškova popravke vozila u servisu do limita
od maksimalno 500,00 (slovima: petsto) eura.

Ukoliko je Korisnik usluge saglasan da Atlas Servis organizuje i izvrši povratak vozila u
Republiku Srbiju najkasnije u roku od 30 dana od dana upućivanja poziva Korisnika
usluge ka Call Centru Atlas Servisa sa zahtevom za povratak vozila u Republiku Srbiju,
Atlas Servis će pokriti sve tako nastale troškove. U tom slučaju, troškove povratka svih
putnika iz vozila Korisnika usluge u Republiku Srbiju, Atlas Servis će pokriti do iznosa
ukupne cene autobuske karte u jednom pravcu za sve putnike, a Korisnik usluge taj iznos
može da iskoristi i za druge vidove prevoza.



Bravo, hvala! To je ono što meni treba i ima i pisano znači.
Ja uglavnom tempiram novac pred kraj putovanja da mi ostane za gorivo i povratak. Uvek se zato plašim i tog povratka da se ne desi nešto 😀 Ne mislim samo na kvarove nego i na ove radare u Makedoniji.

P.S. Ako nađeš da neka firma nudi bolje uslove, molim te okači ovde. Za sada sam izbacio AMSS i vozi zbog iskustava ovde na forumu. Svakako ću tek pred put da uzmem paket, imam još vremena. Pozdrav o/
 
Ukoliko je automobil pod garancijom proizvođača, da li korisnik usluge može da insistira da šlep služba vuče auto u najbliži ovlašćeni servis za taj brend?
Ili da odbiješ šlep u neovlašćeni servis tog brenda, uz obrazloženje da možeš da ostaneš bez garancije.
Ukoliko Korisnik usluge u okviru usluge iz st. 1 ovog člana, tač . 2 ne želi da mu se vozilo
preveze do najbližeg servisa, nego do nekog drugog servisa po njegovom izboru, Korisnik
usluge je dužan odmah na licu mesta da plati razliku troškova između tako nastalih
troškova šlepovanja do željenog servisa i troškova šlepovanja koji bi bili do najbližeg
servisa, po cenovniku lokalnog pružaoca usluge.
Troškovi popravke vozila obuhvataju troškove servisa na licu mesta i/ili troškove u servisu
(trošak rezervnih delova, trošak rada servisera i troškove ležarine) i pokriveni su od strane

Ne znam kako je sa drugim automobilima ali recimo Fiat ima svoju pomoc na putu za auta stara do 10 godina. Pre 4 godine sam platio 20e za 2 godine pomoci na putu bilo gde u Evropi, neogranicena km slepanja ali do Fiatovog ovlascenog servisa iskljucivo. Extra stvar. Ja sam jednom iskoristio. Nije mi bas toliko trebalo ali reko aj da vidim da li to radi. Krenuo po auto koji je bio u garazi i vidim ispod auta sve crveno od antifriza. Upalim auto a iz hladnjaka pici mlaz. Mogao sam da se snadjem da me neko odslepa do servisa s obzirom da mi se desilo kod kuce sto se kaze ali sam se odlucio da isprobam pomoc na putu. Imao sam cak i prednost u servisu, odmah su krenuli sa popravkom auta mada je bilo potrebno malo ubedjivanja :D
Imaju rok da ti poprave auto u roku od 4h a ako ne mogu moraju da ti daju rent a car :D
 
Poslednja izmena:
Mnogo ga
1. povratak vozila Korisnika usluge i svih putnika koji su se zatekli u vozilu u trenutku
kvara ili saobraćajne nezgode za Republiku Srbiju do adrese Korisnika usluge
navedene u Ugovoru ili prijavljene prilikom aktivacije Paketa ili
2. šlepovanje do najbližeg servisa i pokriće troškova popravke vozila u servisu do limita
od maksimalno 500,00 (slovima: petsto) eura.

Ukoliko je Korisnik usluge saglasan da Atlas Servis organizuje i izvrši povratak vozila u
Republiku Srbiju najkasnije u roku od 30 dana od dana upućivanja poziva Korisnika
usluge ka Call Centru Atlas Servisa sa zahtevom za povratak vozila u Republiku Srbiju,
Atlas Servis će pokriti sve tako nastale troškove. U tom slučaju, troškove povratka svih
putnika iz vozila Korisnika usluge u Republiku Srbiju, Atlas Servis će pokriti do iznosa
ukupne cene autobuske karte u jednom pravcu za sve putnike, a Korisnik usluge taj iznos
može da iskoristi i za druge vidove prevoza.



Bravo, hvala! To je ono što meni treba i ima i pisano znači.
Ja uglavnom tempiram novac pred kraj putovanja da mi ostane za gorivo i povratak. Uvek se zato plašim i tog povratka da se ne desi nešto 😀 Ne mislim samo na kvarove nego i na ove radare u Makedoniji.

P.S. Ako nađeš da neka firma nudi bolje uslove, molim te okači ovde. Za sada sam izbacio AMSS i vozi zbog iskustava ovde na forumu. Svakako ću tek pred put da uzmem paket, imam još vremena. Pozdrav o/
ali šta znači max 30 dana? Pokvari ti se auto ti kažeš neću majstora oću kola kući, oni kažu ok ali najdalje za 30 dana biće auto kod vas na adresi? Znači čekaju da se namesti neki šlep iz Srbije u Grčku pa u povratku pokupe tvoja kola? Jedino mi je to odgovor zašto mesec dana. Ili nisam dobro shvatio.
 
I taj Atlas je šitina..
Izgleda da je jedino sigurno da spremiš doplatu za popravak ako hoćeš ljudski kući.
 
Ima tu jos nejasnoca. Gde stoji auto dok oni ne organizuju prevoz? Moras da im das kljuc od auta da bi mogli da ga utovare. Kako ce da ga prevezu preko granice bez vlasnika?
Da li bi neko ostavio auto pod takvim uslovima?
Kakvu garanciju imas da ces dobiti ceo auto na kucnu adresu :) Kapiram da znaju da niko na to nece pristati ali eto oni kao nude. Mozda gresim :)
 
Treba da istovariš stvari iz kola i da onda sa stvarima tražiš neki prevoz do Srbije.
 
AMSS - Za povratak vozila: Obavezan šlep u servis. Pisana potvrda servisa ako ne može u roku od 7 radnih dana da se popravi. 30 dana rok za povratak.

amss.jpg


VOZZI - Za povratak vozila: Obavezan šlep u servis. Potvrda servisa na memorandumu(šta to znači?) za povratak vozila ako u roku od 2 radna dana nije moguća popravka. 10 radnih dana za povratak vozila. I dva vikenda znači 14 dana.

vozzi.jpg

ATLAS - Nije obavezan odlazak u servis. Rok 30 dana za povratak.

atlas.jpg
 
Koliko vidim svi imaju vremenski rok za povratak. Samo je pitanje koji je preduslov da bi se ostvario taj famozni povratak vozila koji svi ganjamo ovde :D
AMSS i Vozzi obavezan šlep u servis, pa pisane potvrde iz servisa, pa onda tek može povratak!
Atlas ne trebaju nikakve potvrde samo da se kaže da se želi povratak, ali da se ne ide u servis!
 
Koliko vidim svi imaju vremenski rok za povratak. Samo je pitanje koji je preduslov da bi se ostvario taj famozni povratak vozila koji svi ganjamo ovde :D
AMSS i Vozzi obavezan šlep u servis, pa pisane potvrde iz servisa, pa onda tek može povratak!
Atlas ne trebaju nikakve potvrde samo da se kaže da se želi povratak, ali da se ne ide u servis!
Ali i atlas 30 dana max. Obrni okreni izađe ti na nos. Uštediš za šlep koji bi platio jedno 500 evra da nisi osiguran, ali isteraju ti tu uštedu na nos. Moj drugar radi šlep baš ću da ga pitam koliko bi tražio od npr Paralije 😁
 
Zvao me danas momak iz atlasa i pitam ga koliko je šlepanje 1e po km.nije mi jasno, oni imaju fore do 3 dana da ti vrate auto kući a šta je s putnicima oni organizuju prevoz kući?
1000e limit je kad auto stane, i kad se odveze u servis i ti nećeš popravku. I kad zahtevaš hitan prevoz kući a tu ne piše u kom roku je hitan prevoz...
 
Ako su im partnerski servisi ko lokalni servisi kod nas nema razloga za brigu, meni majstor radi mali servis 3 dana 😀. Ako se desi neki ozbiljniji skuplji kvar tesko da ce za dva dana sve da se sredi sa cekanjem delova tako da sleduje slep do kuce. Cak i slep do servisa se isplati kroz osiguranje a posle ide dranje u svakom slucaju a u ovom slucaju umanjeno za 200e. Idem na letovanje da se opustim a ne unapred smisljam crne scenarije, ako krene bas naopako prodam majstoru auto za delove i ostanem da zivim u Grckoj.
 
Ima tu jos nejasnoca. Gde stoji auto dok oni ne organizuju prevoz? Moras da im das kljuc od auta da bi mogli da ga utovare. Kako ce da ga prevezu preko granice bez vlasnika?
Da li bi neko ostavio auto pod takvim uslovima?
Kakvu garanciju imas da ces dobiti ceo auto na kucnu adresu :) Kapiram da znaju da niko na to nece pristati ali eto oni kao nude. Mozda gresim :)
Tacno tako. Mislim ne mozes samo da kazes evo kljucevi pa kad mi dovezete auto. Jer gde ce stoji auto tih 20 ili 30 dana, ko garantuje da ce auto stici u stanju kakvom si ga ostavio.
Mislim ko ce im ostaviti tako auto koji vredi preko 10k ili 15k eur pa na vise.

Ovo je sve takva sarena laza. Jer kao jeftino je pa nece se ljudi buniti "tipa sta ocekujes za 5000din".
Pa nek naprave paket koji kosta i 200 ili 400eur ali da stvarno bude prava pomoc, a ne ovo platis a na kraju izvisis za pomoc.
 
Treba razgraniciti ovo sa Atlasom, ali ako dobro citam uslove limit od 1000€ i famoznih 30 dana se odnose na tacku koja opisuje ako odes u servis na poprsvku, ne na direktan slep za Srbiju
Tu mi deluje da je bez ikakvog limita.
 
Nazad
Vrh Dno