Šta je novo?

Unreal Tournament i ATI Radeon

Drunk Devil

Čuven
Učlanjen(a)
15.12.2001
Poruke
999
Poena
619
Imam ATI Radeon VIVO 64 MB DDR, sa 7200 chipom.
Kartica može da izvuče u 3DMArk 2001 default testu score 4000 sa malo overkloka, i uglavnom je dosta brza.

U Unreal Tornament imam oko 80 fps na 800x600 sa max detail, što bi bilo sasvim solidno, ali... ima nekih čudnih oscilacija kretanja, naročito kada se brzo okreće pogled. To ume jako da iritira. Probao sam razne tweakove, neki imaju i poseban set za UT, ali sve je isto.

Samo da napomenem da je sa V3 radilo besprekorno, uz neznatno manji framerate.
 
Probaj sa svezom instalacijom najnovijih drajvera.
Ja sam tako resio problem.
 
Drunk Devil je napisao(la):
Imam ATI Radeon VIVO 64 MB DDR, sa 7200 chipom.
Kartica može da izvuče u 3DMArk 2001 default testu score 4000 sa malo overkloka, i uglavnom je dosta brza.

U Unreal Tornament imam oko 80 fps na 800x600 sa max detail, što bi bilo sasvim solidno, ali... ima nekih čudnih oscilacija kretanja, naročito kada se brzo okreće pogled. To ume jako da iritira. Probao sam razne tweakove, neki imaju i poseban set za UT, ali sve je isto.

Samo da napomenem da je sa V3 radilo besprekorno, uz neznatno manji framerate.

pojasni malo to pri okretu?
 
Okret - kada se okrećeš oko svoje ose i menja se pogled, što je dosta zahtevno - menjaju se teksture.
Tada dolazi do nekakvog trzanja slike, ali ne tako da framerate jako padne, nego dolazi do oscilacije napred - nazad.
 
Mozda ce malo zvucati cudno ali da li ti se to isto dogadja i pod Direct 3D i pod OpenGL-om?Ako se isto desava ne verujem da ce ti pomoci novi drajveri jer mislim da ima neka zakrpa zato posto je i drug imao slican problem pa mislim da mora da skidas neku zakrpu.
 
Driveri su naravno najnoviji. A i UT Patche je zadnji koji postoji - 4.36.

Inache na V3 je radilo odlicno i pod Direct 3D i pod Glide.

Sve u svemu dosta chudno. Probao sam Quake 3, i on radi odlicno.
 
hm cudno mi je to pazi kucak u konzoli preferences pa ono dzaram malo po rendering d3d inace UT i jeste za d3d a ne za ogl jer on nije podrzan ali moze da posluzi tj baguje.. vertical sync on ili off??
 
Rešio sam stvar sa novom instalacijim UT-a.
Inače kod mene je bio uključen u preferences, Direct 3D renderer - detailed textures, i kada sam to isključio došlo je do poboljšanja. Međutim to je radilo dobro na V3 3500.
Inače kod Direct 3D je to inicijalno isklučeno, dok je kod Glide-a uključeno.

Uglavnom nešto je tu zaostalo od settingsa za Voodoo, i to je uzrokovalo problem. Mada je malo čudno, jer je Radeon ispravno detektovan...
 
Drunk Devil je napisao(la):
Driveri su naravno najnoviji. A i UT Patche je zadnji koji postoji - 4.36.

Inache na V3 je radilo odlicno i pod Direct 3D i pod Glide.

Sve u svemu dosta chudno. Probao sam Quake 3, i on radi odlicno.


pa naravno da je radilo savrsheno na V3 kada je igra optimizovana za voodoo kartice.
 
Nazad
Vrh Dno