ccc, koje ste vi paljevine! :d
Pa per-pixel *******cije je Joca promovisao jos na premijeri GF3, kada je njegov D3 bio tada u ranoj fazi!
Displacement mapping sada svako krsti po svome, ali sve one zezalice koje se mogu videti u hodniku, Valve je demonstrirao sa HL2 masinom!
Poligon-count zvuci impresivno, nema sta, ali ljudi ta igra izlazi 2006 (Bozic). Pa da valve i Id u svoje postojece masine uvale te poligone i kazu e ovo ce sad da izadje 2006 (jerbo ce tad da bidne NV50 i R500 GPU-ova) imali bi jos impresivnije demoe!
Pazi, ne zelim da umanjim WoW efekat jer ovo je ogroman napredak za Tima Svinija, ali JOCA je i dalje TATA!!!

i Timi Boy moze samo da ga prati, a nikako obrnuto!
Sto se tice PS 3.0 ljudi i dalje ne kontaju da je njegova prednost jedino u broju shader instrukcija koje dozvoljava! Kada se veliki Shader progarami budu mogli brzo ili bolje receno, isplativo brzo mogli pisati SM 3.0 ce postati relevantan... do tada ce to biti ISKLJUCIVO marketinska patka na koju ce se vatati neznalice! BTW do 2006 ce biti razvijen i implementiran DXNext sa unificiranim Shader Modelom 4.0 (unazad kompatibilnim)
BTW
ova masina (Unrteal3) se razvija na Athlon64 platformama
