Šta je novo?

Unreal Engine 3.0 BUDUCNOST STIZE

Ovo će biti stašno! Ali tek sa GF 6800 jer ima PS3!
 
Ma, iz redakcije cu to... jel ima jos nekih videa, da sve skinem lepo, pa da delimo?
 
Ko sisa Jocu.

ATI ce morati da pozuri, pre bih rekao :d

Gde je nas "dzaba-NV-sto-ima-PS3-i-displacement-mapping-koji-niko-ne-koristi" Nedjo ? :-devil-: ;)
 
ccc, koje ste vi paljevine! :d
Pa per-pixel *******cije je Joca promovisao jos na premijeri GF3, kada je njegov D3 bio tada u ranoj fazi!
Displacement mapping sada svako krsti po svome, ali sve one zezalice koje se mogu videti u hodniku, Valve je demonstrirao sa HL2 masinom!
Poligon-count zvuci impresivno, nema sta, ali ljudi ta igra izlazi 2006 (Bozic). Pa da valve i Id u svoje postojece masine uvale te poligone i kazu e ovo ce sad da izadje 2006 (jerbo ce tad da bidne NV50 i R500 GPU-ova) imali bi jos impresivnije demoe!
Pazi, ne zelim da umanjim WoW efekat jer ovo je ogroman napredak za Tima Svinija, ali JOCA je i dalje TATA!!! ;) i Timi Boy moze samo da ga prati, a nikako obrnuto!
Sto se tice PS 3.0 ljudi i dalje ne kontaju da je njegova prednost jedino u broju shader instrukcija koje dozvoljava! Kada se veliki Shader progarami budu mogli brzo ili bolje receno, isplativo brzo mogli pisati SM 3.0 ce postati relevantan... do tada ce to biti ISKLJUCIVO marketinska patka na koju ce se vatati neznalice! BTW do 2006 ce biti razvijen i implementiran DXNext sa unificiranim Shader Modelom 4.0 (unazad kompatibilnim)
BTW
ova masina (Unrteal3) se razvija na Athlon64 platformama ;)
 
Sad smo mi paljevine, a? A ko pise ove naslove :)? Dakle, ovi iz Valve-a ce se mnogo zayebati sto su odlozili igru za kraj ove godine - nagledacemo se DX9 igara i razmazice nas. Da je izasao u ovo neko vreme, bilo bi ok, ali ovako...
 
Ma uzece oni svoj deo (para)!
 
Cisto da se zna, da ovaj tehnoloski ali ipak sjajan i funkcionalan demo engina radi na 6800 ultri.
Isto tako da se zna, broj frejmova je poprilicno mali, oko 15, a masina je sigurno spremljena da pruzi maksimum od sebe.
Ali, kao sto rece Nedja to izlazi tek za bozic 2006 a do tada ce 6800 biti istorija.
Licno sam veliki ljubitelj dela koje izlaze iz kuhinje Joce Carmacka, i Unreal (sem prvog) mi je uvek bio nekako cudan. Bez obzira na to demo je na mene ostavio odlican utisak i moram priznati da jedva cekam neku vest viska na tu temu.
 
Ne znam, na mene je daleko veci utisak ostavio HL2 promotivni trejler sa proslog E3... I nije sve bas toliko u grafici, zaboga... uveren sam u "talenat" epicovih programera i dizajnera da naprave shitinu od igre. Pogledajte samo prvi i drugi Unreal ili skinove u UT 2003/2004... uzas. Zbog takvih stvari, Doom 3 i HL 2 ce da vladaju. Znam da sam promasio poentu, i da vas najvise zanima sam engine i igre koje ce biti bazirane na istom, al nebitno.
 
padawan je napisao(la):
Ne znam, na mene je daleko veci utisak ostavio HL2 promotivni trejler sa proslog E3... I nije sve bas toliko u grafici, zaboga... uveren sam u "talenat" epicovih programera i dizajnera da naprave shitinu od igre. Pogledajte samo prvi i drugi Unreal ili skinove u UT 2003/2004... uzas. Zbog takvih stvari, Doom 3 i HL 2 ce da vladaju. Znam da sam promasio poentu, i da vas najvise zanima sam engine i igre koje ce biti bazirane na istom, al nebitno.

Potpuno tacno, ja u Quake-u 3 cak poiskljucim neke stvari vezane za grafiku, cisto da nikad ni malo ne secne :). Ali, recimo za HL2 bi bas voleo da vidim lepu grafiku, posto je tu akcija cesto malo sporija. Inace najzesce bi bilo kada bi za jedno 3-4 godine napravili rimejk prvog dela HL, sa mnooogo boljom grafikom i dodatnim nivoima i sl. To mozda uradi i neki klinac iz garaze ;) kao sto sada to rade sa starim igricama.
 
Pa kakvu ti masinu imas kad ti Q3 secne ;)
 
Aj okacite neki shot iz tog filmitja za nas vune sto se kacimo preko modema...
 
Voodoo_NBGD je napisao(la):
Aj okacite neki shot iz tog filmitja za nas vune sto se kacimo preko modema...

E vala bash, cimanje mi da skidam a tripujem da propustam nesto extraordinarno revolucionarno :D :cigar:
 
padawan je napisao(la):
Ne znam, na mene je daleko veci utisak ostavio HL2 promotivni trejler sa proslog E3... I nije sve bas toliko u grafici, zaboga... uveren sam u "talenat" epicovih programera i dizajnera da naprave shitinu od igre. Pogledajte samo prvi i drugi Unreal ili skinove u UT 2003/2004... uzas. Zbog takvih stvari, Doom 3 i HL 2 ce da vladaju. Znam da sam promasio poentu, i da vas najvise zanima sam engine i igre koje ce biti bazirane na istom, al nebitno.
Mora se priznati da ovaj post itekako ima smisla... :trust:
 
Voodoo_NBGD je napisao(la):
Aj okacite neki shot iz tog filmitja za nas vune sto se kacimo preko modema...
PA ajde da je 100MB pa da ne mozes modemom da skines nego 12. Ostavi komp pola sata i videces da vredi
 
nekih 5 min
 
Nedjo je napisao(la):
Sto se tice PS 3.0 ljudi i dalje ne kontaju da je njegova prednost jedino u broju shader instrukcija koje dozvoljava! Kada se veliki Shader progarami budu mogli brzo ili bolje receno, isplativo brzo mogli pisati SM 3.0 ce postati relevantan...

A kako tebi nije jasno da veci borj shader insturkcija znaci impresivniji shader, kao i broj shadere po sceni?
SM 3.0 tadje nije nista brzi za pisanje shadera, nego daje vecu slobodu u stvaranju istih, kao i extra mogucnosti manipulacije pixela.
 
Marti Misterija je napisao(la):
Mora se priznati da ovaj post itekako ima smisla... :trust:

Kog crnog smisla ima taj post ? Pa pricamo o endzinu tj. grafici a gameplay je potpuno druga prica. Niko nikog ne tera da igra odredjene stvari...
 
Marti Misterija je napisao(la):
Mora se priznati da ovaj post itekako ima smisla... :trust:

I ja se slazem!
 
Vrh Dno