Šta je novo?

Underrail, indie RPG

Lici na fallout 2. Nivo u sklonistu 13. :D

Nije lose za sad.


Pazi kad sam tek sad procitao sta si napisao. Nisam ni video da si vec napisao da su uzori fallout igre.

Samo napred. Svaka cast za trud. Ako bude i priblizno dobra kao uzori, verovatno cu je uzeti. :) (kupiti)
 
Poslednja izmena:
Kickstarter? :)
 
Ok izgleda za pocetak. Samo napred! :)
 
Vrlo zanimljivo.
 
not bad , not bad , ima onu lonelyness atmosferu :p

moja zamerka bi bila na monoton izgled koridora i hodnika.

moglo bi malo vise truleza ovde , metala tamo , izguljenih zidova koje kude... :)
 
Ovo sam radis ? Super izgleda, sto ljudi kazu mogao bi ladno na kickstarter da okacis ima ljudi sto bi donirali sigurno !
 
cek ovo nas covek radi?

jos vise razloga da budem pravi happy bunny :D
 
Mene zanimaju neki tehnicki detalji.

Jesi ovo radio kao cisti 2D iso, ili simuliras izometriju koristeci 3D sa fixiranom iso kamerom?
Da li koristis neki postojeci endzin/biblioteku (npr. FIFE) ili si pisao sve od nule u d3d/opengl?

Aj daj malo vise tako nekih tehnickih detalja :)

p.s. Inace stvarno super izgleda :)
 
Poslednja izmena:
Mene zanimaju neki tehnicki detalji.

Jesi ovo radio kao cisti 2D iso, ili simuliras izometriju koristeci 3D sa fixiranom iso kamerom?
Da li koristis neki postojeci endzin/biblioteku (npr. FIFE) ili si pisao sve od nule u d3d/opengl?

Aj daj malo vise tako nekih tehnickih detalja :)

p.s. Inace stvarno super izgleda :)

Hvala. :)

Engine je 2D. Napisao sam ga u C# koristeci XNA.

Sve je rucno crtano sem likova koji su prerenderovani 3D modeli.

Jedna stvar koja ce nekom mozda biti zanimljiva je da je izometrijski renderer potpuno odvojena komponenta od ostatka logike engine-a (pozicioniranje, kretanje, itd). Tako kad bih napisao novi renderer (top down, 3D, ASCII) cela igra bi mogla bez mnogo izmena da radi na njemu.

Btw, ako neko hoce da prati detalje razvoja, vodim dev log ovde (RSS).
 
Poslednja izmena:
Svaka ti cast covece, bas detaljno radis iteme i mehaniku igre samo se nadam da te nece ta ogromna posvecenost previse iscrpeti da ovo doteras do kraja. Nadam se da ces kada dodje vreme za to naci i nekog da ti pomogne oko plasiranja igre na trziste!
 
Coveku treba vraski pomoci. Od mene imas free design pakovanja i svega ostalog sto uz to ide.
 
Stvarno interesantno izgleda. Ako ti treba pomoc, nudim svoje programerske usluge :)
 
hoce li biti posveceno paznje dijalozima, skill-checkovima, nelinearnosti, nekakav choice & consequence sistem ?

tj koliko ce igra biti rpg a koliko takticka potezna igra ?
 
hoce li biti posveceno paznje dijalozima, skill-checkovima, nelinearnosti, nekakav choice & consequence sistem ?

tj koliko ce igra biti rpg a koliko takticka potezna igra ?

Uh, previse pitanja pitas odjednom pa ne mogu bas da ti odgovorim detaljno na brzinu. :)

Ukratko, da, igra ce imati (i ima) ove elemente vec.

U demou sam prosao sam jednu oblast sa 3 nivoa i isao sam samo na dole, pa moze izgledati kao da je igra linearna, ali je ustvari open-world. Jednom kad predjes prolog (nekoliko oblasti sa pocetnim questovima) moci ces da ides bilo gde u Underrail-u.

Dijalozi su bitni i u njima ces imati specijalne opcije u zavisnosti od toga koliko si investirao u socijalne skillove (persuasion, intimidation). Npr, da sam imao vise na persuasion, mogao sam situaciju u demou da resim bez da moram da se borim.

Nadam se da ti je ovo barem delimicno odgovorilo na pitanja.
 
Svaka ti cast covece, bas detaljno radis iteme i mehaniku igre samo se nadam da te nece ta ogromna posvecenost previse iscrpeti da ovo doteras do kraja. Nadam se da ces kada dodje vreme za to naci i nekog da ti pomogne oko plasiranja igre na trziste!

Trenutno me distribucija manje brine (vec mi se par zainteresovanih digitalnih distributera obratilo).

Veci mi je problem finansiranje, tj. koliko ce biti uspesna crowd-funding kampanja posle demoa.
 
moj ti je predlog da neposredno pre nego sto krenes sa crowd-fundingom, obratis se rpg fan sajtovima (rpf codex, nma i sl jer na tu publiku mozes da ciljas) i najavis svoju kampanju :) bitno je nekako skrenuti paznju na svoj projekat i pre nego sto krene s novac da skupljas

*** ovim najuspesijim je bilo lakse jer su imalo svoje ime i svoj rad iza njih... mozda da se povezes sa nekim od developera koji su se finansirali preko kickstartera i zatrazis za pomoc/podrsku svi su u tom nekom fazonu...

ne znam kako sam sve uspevas da stignes da odradis :)

ok znaci open-world fazon, sa skill checkovima u dijalozima... ostani fokusiran na par featura, previse ideja i projekata je propalo jer su bili preambiciozni


poz
 
Samo se drzi Arcanuma, Fallouta i to je to. Znas i sam kako funkcionise mehanika kod njih.

Pozz
 
Pokušaj da napraviš c&c sistem po ugledu na Deus Ex; takav da izbori koji oblikuju tok i/ili kraj priče budu što više putem igračevih akcija u igri i manje očigledni, ne samo putem opcija u dijalozima. U DE ti je primer toga mogućnost da ne poslušaš naređenja i ubijaš šefa, spasiš brata, ubiješ Džoa Grina u Hell's Kitchenu...

Btw, borba više nije RT nego je FO sistem, RT kretanje + TB borba?
 
Poslednja izmena:
Tek sad sam video temu, svaka cast za posvecenost i trud. Kupicu je obavezno kad je zavrsis ;)
 
Ja bih savetovao da ipak odradiš kickstarter pre demo-a. Treba da iskoristiš priliku dok je super popularan, a pitanje je da li će to biti i na jesen. Doćiće i na njemu do zasićenja, pogotovo kada budu krenule da izlaze igra finansirane pomoću njega, jer veliki deo njih neće ostvariti očekivanja "ulagača."

Trenutno kickstarter je win situacija.

A kada igra bude gotova, vidi koji su uslovi da se plasira preko steam-a.
 
skidam, probam odmah :)
 
Videh igru na Steam Greenlight, pa sam glasao up!

LINK za glasanje
 
Bilo bi lepo da raširimo priču za glasanje.
 
Ćao ljudi,

Igra je sad ušla u alpha-funding prodaju na Desuri i GamersGate-u.

Ko kupi igru moći će da igra najnoviji stabilni alpha build i, naravno, dobiće celu igru kada bude gotova.

Takođe, igra je ušla u drugu rundu glasanja za Indie of the Year na IndieDB sajtu. Možete glasati ovde.

Hvala na podršci, :party:

Pozdrav,
Dejan
Stygian Software
http://www.underrail.com
 
[YOUTUBE]blE0XJWUxpY[/YOUTUBE]
 
Vrh Dno