Šta je novo?

Ukradeno-nadjeno:(:(

znaci ode tel :) pazi, ortak je devojci tako nasao telefon, tj. murija je smotala lika, ali ortak radi u mobtelu i ima nekog baju tamo ne znam sta je... mene su naravno odjebali ko nista, a bilo mi trulo da potezem ortaka da potegne tod lika za moj tel... da, simpatican ovaj moj post, ko razume... svaka mu cast :)
 
da zaboravio sam da ti kazem sustinu... mozes da se cimas sa njima ako je telefon bio vredan. ali za karticu je mnooogo lakse, das im dokaz da je kartica tvoja, oni iskljuce tu staru i daju ti novu (naravno isti broj telefona) za nekih 20 maraka... bar je tako bilo u septembru prosle godine
 
student je napisao(la):
Da li je nekom poslo za rukom da pronadje "pozajmljeni" telefon pomocu odgovarajuce sluzbe? Sta sve treba od podataka da bi se locirao? Imam IMEI i racun iz radnje. Ima li ko konkretno iskustvo?
Hvala....

Dosta je komplikovano, uglavnom funkcionise ako imas dobru vezu u Mobtelu, inace nece da se bave time. Ako je 064, sanse su 0
 
Miroslav je napisao(la):
da zaboravio sam da ti kazem sustinu... mozes da se cimas sa njima ako je telefon bio vredan. ali za karticu je mnooogo lakse, das im dokaz da je kartica tvoja, oni iskljuce tu staru i daju ti novu (naravno isti broj telefona) za nekih 20 maraka... bar je tako bilo u septembru prosle godine
Jel to vazi i za prepaid kartice???
 
The Minister je napisao(la):
Jel to vazi i za prepaid kartice???
Važi i za prepaid kartice ali moraš da registruješ karticu na svoje ime.
Kao što piše u opštim uslovima koje ste dobili prilikom kupovine osnovnog paketa, u slučaju krađe ili gubitka Mobiklik kartice, gubite pravo i na broj kao i na eventualni preostali kredit.

Međutim, odgovarajući na brojne zahteve korisnika, odlučili smo da omogućimo korisnicima da "zaštite" svoj broj. Naime, ukoliko korisnik zeli (znači nije obavezan) moze da zatraži unos njegovih podataka u bazu podataka korisnika. Dovoljno je da prilozi na uvid originalnu SIM karticu i L.K. Operater ce zadržati fotokopiju L.K. i uneti podatke u bazu podataka. U slučaju da korisnik izgubi karticu (a njegovi podaci postoje u bazi) moći će po važećim cenama da izvrši zamenu. Takođe treba naglasiti da ukoliko je broj registrovan u bazi podataka korisnik stiče pravo i na zamenu oštećene kartice (po važećim cenama), mogućnost ovlašćenja trećeg lica da u njegovo ime izvrši željene promene za taj broj, mogućnost učestvovanja u nekim od nagradnih igara... Usluga registracije korisnika je besplatna, i obavlja se u Korisničkim servisima

http://www.mobiklik.co.yu/ffaq/faq_s.html#1-3
 
e da, zaboravio sam... mora se kartica registrovati da bi to radila... mislim da su to uveli u februaru ili martu ove godine... nisam siguran...


ma ljudi najbolja preventiva protiv kradje je kupovina jeftinog mobilnog :)
 
Miroslav je napisao(la):
ma ljudi najbolja preventiva protiv kradje je kupovina jeftinog mobilnog :)

Sta ti mislis, da ce lopov kada ti mazne telefon da ti ga vrati ako je neki jeftiniji model... Sve bih ja njih po kratkom postupku FX
 
smiley je napisao(la):
Sta ti mislis, da ce lopov kada ti mazne telefon da ti ga vrati ako je neki jeftiniji model... Sve bih ja njih po kratkom postupku FX
a koji ce to pa da ti ukrade taj telefon? :D
 
Joker je napisao(la):
Važi i za prepaid kartice ali moraš da registruješ karticu na svoje ime.
Kao što piše u opštim uslovima koje ste dobili prilikom kupovine osnovnog paketa, u slučaju krađe ili gubitka Mobiklik kartice, gubite pravo i na broj kao i na eventualni preostali kredit.

Međutim, odgovarajući na brojne zahteve korisnika, odlučili smo da omogućimo korisnicima da "zaštite" svoj broj. Naime, ukoliko korisnik zeli (znači nije obavezan) moze da zatraži unos njegovih podataka u bazu podataka korisnika. Dovoljno je da prilozi na uvid originalnu SIM karticu i L.K. Operater ce zadržati fotokopiju L.K. i uneti podatke u bazu podataka. U slučaju da korisnik izgubi karticu (a njegovi podaci postoje u bazi) moći će po važećim cenama da izvrši zamenu. Takođe treba naglasiti da ukoliko je broj registrovan u bazi podataka korisnik stiče pravo i na zamenu oštećene kartice (po važećim cenama), mogućnost ovlašćenja trećeg lica da u njegovo ime izvrši željene promene za taj broj, mogućnost učestvovanja u nekim od nagradnih igara... Usluga registracije korisnika je besplatna, i obavlja se u Korisničkim servisima

http://www.mobiklik.co.yu/ffaq/faq_s.html#1-3
Meni u Februaru nisu hteli to da urade, a kao baksuz su mi vec u Mart-u digli telefon i karticu FX
 
Hoće da ti daju drugu karticu sa tvojim starim brojem, ali samo pod uslovom da imaš neki papir da dokažeš da si imao tu istu karticu. Košta 2000 dinara i dobijaš 1000 dinara kredita.

Provjereno u ponedeljak ili utorak.
 
castor je napisao(la):
Hoće da ti daju drugu karticu sa tvojim starim brojem, ali samo pod uslovom da imaš neki papir da dokažeš da si imao tu istu karticu. Košta 2000 dinara i dobijaš 1000 dinara kredita.

Provjereno u ponedeljak ili utorak.
Govoris za 063?
 
castor je napisao(la):
Hoće da ti daju drugu karticu sa tvojim starim brojem, ali samo pod uslovom da imaš neki papir da dokažeš da si imao tu istu karticu. Košta 2000 dinara i dobijaš 1000 dinara kredita.

Provjereno u ponedeljak ili utorak.

Cekaj, da li si siguran da se dobija 1000din kredita?!
Meni su ukrali telefon i uplatio sam 2000din... Uspeo sam da zadrzim broj, ali nista od te hiljadarke na racunu.
 
Tako rekoše one "gugutke" :D u servisnom kad je drugarica zvala.

Inače, hvala Joker-u na informacijama jer da nisam znao za to drugarica ne bi dobila karticu nazad. Thanx.

Pozdrav.
 
Vrh Dno