Šta je novo?

Ubuntu 7.04 i Sezampro ADSL - pomoć

gileip

Slavan
Učlanjen(a)
18.12.2005
Poena
360
Instalirao sam na moja mašina Ubuntu 7.04, ali ne znam da instaliram Sezamov ADSL modem. Modem je Conexant AccessRunner USB ADSL WAN Adapter, to je onaj plastikanac modem koji ide u USB sa jedne strane, a sa druge strane ima telefonski priključak, bez dodatnog napajanja. Na dnu modema samo stoje dve kartice sa kodovima i apsolutno nigde ništa ne piše! Da li neko može da mi pomogne i da mi da kompletno upustvo za nameštanje modema, jer sam početnik u Linuxu! Hvala vam unapred na pomoći jer je svaka pomoć dobrodošla! Pozdrav.

na jednom racunaru sam to resila sa ubudsl. cak sam se cudila kako je jednostavno i radi iz prve, ocekivala sam komplikacije.. al za divno cudo radi jako lepo.

http://www.ubudsl.com/

@Lidija
Jesi li probala Ubudsl na Ubuntu-u 8.04 ili na nekoj starijoj verziji posto na nihovom sajtu stoji :

"UbuDSL is a tool that helps you configure the ADSL connection using a USB modem on the Linux Operating System.
Currently supported distributions are openSUSE 10.3+ and Ubuntu 8.04+."

Pitam to zbog toga sto Gileip koristi verziju 7.04.

Poslednja izmena:
ups.. nisam obratila paznju na verziju.. da, ja sam ubudsl poterala na 8.04. evo proguglacu malo za sedmicu, mozda naidjem na nesto korisno.

gileip, zasto ne instaliras najnoviji ubuntu? :)

edit: jedino korisno na sta sam naisla je link koji je YellowPinky vec ostavio.
ovde je lista podrzanih modema: http://accessrunner.sourceforge.net/modems.shtml

Poslednja izmena:
Danas ću da skinem 8-icu,pa ću da probam da namestim ADSL.