Šta je novo?

U NVidia control panel-u dali treba PhysX drzati na Auto,GPU ili CPU ???

hamvas

Cenjen
Učlanjen(a)
24.06.2013
Poruke
381
Poena
170
Imam masinu iz potpisa i zanima me dali treba PhysX drzati na Auto,GPU ili CPU ???
 
Eno u temi o Nvidia Gameworks ja nesto testiram te opcije, pa se moze i pogledati.
Nekako je sa ovim novim igrama dosla u fokus ta opcija.
U principu, neka zasad stoji na GPU, dok se ne pokaze koja je fora sa tim prebacivanjem na CPU.
 
Poslednja izmena:
Ja sam uvek drzao na gpu, mada ove novije igre kod kojih je physx radjen u sdk 3.x.x, obrada ide na CPU uglavnom jer je bolje optimizovan. U svakom slucaju drzi na gpu.
 
Kad su ga vec optimizovali za Cpu da je bar pravilno procesor iskoristen, a ne jedno jezgro radi 7 bleji, od Dx 12 ocekujem stvarno ovde velike promjene da procesor prvenstveno u igrama bude ravnomjerno iskoristen, a naravno da sav teret preuzme Gpu kad su u pitanju igre, steta je sto AMD gpu ne moze obradjivati fiziku, ovako kad ga optimizuju za cpu samo dolazi do pada min fps-a.
Procesor moze raditi fiziku samo da se to optimizuje kako treba, valjda sa pojavom Dx12 igrica i to se konacno promjeni.
 
Da, NV je pre nekog vremena objavila delove Physx kao open source, http://techreport.com/news/27910/nvidia-physx-joins-the-free-source-party.
Dakle, taj PhysX 3.3.3 kao open source je implementiran i u Witcher 3 kroz taj Clothing and Destruction, da se odradjuje preko CPU-a. Samo je pitanje kako funkcionise kad se forsira CPU preko NV drajvera.
U Batmanu Origins koji ima jaci Physx nego u Witcheru, kroz testove se pokazalo da CPU ima bolji fps, ali je neigrivo zbog stutteringa.
Mozda u Witcheru bolje odradi CPU fiziku od GPU-a, kod Nvidia kartica.
 
Nazad
Vrh Dno