Šta je novo?

TV karta , Prolink ili Zoltrix ...

pikac

Čuven
Učlanjen(a)
27.08.2000
Poena
609
Da li je dobra Prolink TV kartica ?
Kakve su ostale TV kartice?
Ja imam Miro ali mi treba jedna ne za mene sa FM tjunerom i daljinskim, pa mi svi preporucuju prolink da li je dobra ili ne !

Leadtek WinFast TV 2000 XP

Pre neki dan sam ovo pazario, i vrlo sam zadovoljav, cena je oko 80 eur u firmi sa porezom, vrlo lepo radi, ima TV, FM, capture do DVD formata on the fly, telekomandu i sve...

Preporuka!

Pozdrav, Cale

Re: Leadtek WinFast TV 2000 XP

Cale je napisao(la):
Pre neki dan sam ovo pazario, i vrlo sam zadovoljav, cena je oko 80 eur u firmi sa porezom, vrlo lepo radi, ima TV, FM, capture do DVD formata on the fly, telekomandu i sve...

Preporuka!

Pozdrav, Cale

Ja sam laik sto se toga tice.....ali jel to znaci da mogu da grabujem dvd rezoluciju sa tv-a bez gubitka frejmova????

Pojasni molimte, jer ima daljinski, video in//out , kakav je kvalitet??? Koji cip ima na sebi?

Ima sve sto si nabrojao, kvalitet slike je sasvim dobar, osetljivost je dobra tako da ako ti signali nisu bas najbolji moci ces da je koristis bez problema.Kod mene ide na antenu, ako imas kablovsku onda je stvar jos bolja posto ima i hiper band.Jedino sto nije stereo, mada sam u uputsvu kao i ,,COM-u,, procitao da je driver za stereo jednostavno uklonjen sa install CD-a.moze da snima u 640x480,chip 878 fusion,driveri za 98,ME,2000,XP.
POZDRAV!!!

Chovek ti je sve rekao. Jos bih dodao da su na Leadtek-ovom siteu driveri stari 3 dana (da, tri dana), kojima su promenili nekoliko gluposti i sada mozes direktno da radis capture u DVD PAL formatu...sto naravno nije preporucljivo, jer su rezultati dosta losi.