Šta je novo?

Tripos, Amiga - split iz Conroe in Action!!! threada

Ej hajde nemojte da pretvorite ovo u "Amiga .vs. Atari" prepucavanje molim vas.

Nije tacno da Amigisti nisu cackali po hardveru. Jedan od primera su trackeri sa 32 kanala iako je hardver imao "svega" 4 audio kanala (kazem "svega" jer je PC u to vreme imao beeper ili eventualno 8-bitni mono Soundblaster kod malobrojnih srecnika sa dubokim dzepom).
 
mislis na metalvotze?

"demo je dobar i za onaj thread o Conroe-u" - ovaj thread i jeste split threada o Conroe-u :D znaci spamujemo za medalju ;d

@audio nece, sad smo odrasli ;)
 
Poslednja izmena:
kovacm je napisao(la):
@mige cool ;) vec sam mislio da su izumrli ali evo.. amiginog zealot-a u 2006. :D

neka je i losiji proizvod ali meni se vise svidja ;)


Pa eto priznao si, to je realnost Kovach !
Ako te usput zanima da vidis sta moze dokoni amigista sada kupiti poseti www.elbox.com
Sto se tice Atarija , njega mozemo samo naci u muzejima i po tavanima gastarbajterskih kuca sirom evrope !
 
@kovacm: pa postojanje HAM modova je samo dokaz da su oni koji su pravili Amigu znali svoj posao bolje od onih koji su sklapali Atari ST :D - koji ni ne znaju sta su nagurali u masinu :D...

@mige: daj mani se flejmovanja, i jedna i druga masina su odlicne. Moze svima samo da nam bude zao sto sada koristimo PC umesto Amige 8000 ili Atarija 8192 STFMOPR ili kako vec :)

i za obojicu - nemojte mesati ukuse i cinjenice ;)
 
@milanBB Amigu su projektovali skoro 3 (!) godine, Shiraz je Atari ST sa 5 inzinjera napravio od 0 do finalnog prototipa za 6 meseci! a zatim su (najbolji deo ;)) korisnici/programeri iz ST-a izvukli maksimum i sad kad pogledas Amigu vs. ST obe masine mogu da urade iste stvari - nisam video nista na Amigi sto nije uradjeno na ST-u... osim dve razlicite rezolucije odjednom (cooper) ;)

jeste amiga daleko bolji hardware ali su zato ataristi daleko ~bolji programeri jer su ST doveli na nivo amige (mozda i malo iznad ;)) http://www.pouet.net/prod.php?which=17247

Flame? sta je to? :exploder: ?
 
audiofreak je napisao(la):
Ej hajde nemojte da pretvorite ovo u "Amiga .vs. Atari" prepucavanje molim vas.

Nije tacno da Amigisti nisu cackali po hardveru. Jedan od primera su trackeri sa 32 kanala iako je hardver imao "svega" 4 audio kanala (kazem "svega" jer je PC u to vreme imao beeper ili eventualno 8-bitni mono Soundblaster kod malobrojnih srecnika sa dubokim dzepom).
Mislis na Octamed i slicne mu !? :)
 
kovacm je napisao(la):
@milanBB Amigu su projektovali skoro 3 (!) godine, Shiraz je Atari ST sa 5 inzinjera napravio od 0 do finalnog prototipa za 6 meseci! a zatim su (najbolji deo ;)) korisnici/programeri iz ST-a izvukli maksimum i sad kad pogledas Amigu vs. ST obe masine mogu da urade iste stvari - nisam video nista na Amigi sto nije uradjeno na ST-u... osim dve razlicite rezolucije odjednom (cooper) ;)

jeste amiga daleko bolji hardware ali su zato ataristi daleko ~bolji programeri jer su ST doveli na nivo amige (mozda i malo iznad ;)) http://www.pouet.net/prod.php?which=17247

Flame? sta je to? :exploder: ?
Ipak, slozices se, igre na Amigi su izgledale lepse i sarenije nego na ST-u. Atari ST 520 cak nije ni imao blitter chip, tek kasnije su dobudzili blitter i sprajtove, cetvorokanalni zvuk itd u verziji 1040STFM, mega itd... Atari TT je vec bio ozbiljna masina za ozbiljne korisnike - za klase, a ne za mase. Falcon030 je bio takodje izuzetna sprava za muzicare, mada se malo kasno pojavio.

Atari ST i Amiga 500 imali su MC68000, posao programera je bio slican, a mogucnosti Amige su bile ipak nesto vece.
 
Poslednja izmena:
Nije imao ni misa ni tastaturu i procesor su placali 1000dem a ceo ST 520 prodavali za 500, na nekim modelima nije ni bilo nista unutra vec su programeri uspevali da uhakuju da samo kuciste radi kao ceo comp... pocinjes da zvucis kao Pajtonovci u onoj epizodi kada 4 plejboja pricaju kako im je bilo tesko u mladosti :D

Da je Atari imao upola tako kvalitetan scroll kao Amiga - onda bi Atari dobio 3 Grammy nagrade i bio koriscen kao video masina... ;)

Amiga nije projektovana 3 godine, vec manje od 6 meseci. Ceo projekat izrade custom chipova je trajao toliko. Atari je 'sklopljen' od vec dostupnih, maltene PC delova u rekordnom roku da bi se ranije pojavio na trzistu. Ono sto su u hodu dodavali Atariju, Amiga je imala vec od A1000.

O kvalitetu programera moze da se diskutuje danima i za svaki tvoj primer dobrog Atari programa, ja cu naci isti takav na Amigi :)
 
pa sta, Atari je kao imao je blitter ili hardwerske spriteove? nije. i sta sam pogresno rekao?

od 1983 Jay Miner planira Amigu... pre ce biti da se Commodore zurio da izbaci amigu, posto je vec kasnio za atarijem ;)

Amiga je dobila 3 Grammy-ja zato sto je imala hardwareski scroll :D ili bila koriscena kao video masina zato sto je imala HW scroll?!? :D

pogledaj demo pa mi reci sta fali atarijevom syncscrollu? ... ili mozda igru Enchanted Land
U Psygnosis-u su rekli da je tehnicki nemoguce napraviti Shadow Of The Beast II da radi na Atariju ST ali su coderi napravili demo koji izgleda bolje nego originalni SOTB2! eto koji su bolji programeri :-devil-:
 
Da, ali jedno je praviti demo, a drugo igru ... i ne mozes porediti tek tako programere koji prave demo-e i programere igara.
 
Amiga je sa AHI-jem uradila dobar posao ! Zvuk je dosta dobio na kvalitetu !
A sto se tice komunikacije izmedju chipova i samog procesora, dan danas je amiga neprevazidjena ! Uostalom koja je masina prva na svetu imala multitasking ! Inace omiljeni film mi je Kosac sa Pirs Bronsanom, kompletan film je radjen Amigom 3000 te 1993 !
 
@kovacm: Ovo ce da se pretvori u "moj bolji od tvog" (ako vec nije)... nema smisla da dalje razvlacimo temu.

btW: Commodore nije zurio da zavrsi Amigu, C64 se toliko dobro prodavao da im uopste nije trebalo da prave sami sebi konkurenciju.

@mige: nije samo kvalitet zvuka ono sto je prednost AHI-ja, vec sto je 'udaljen' od originalnih cipova. Da smo ovo videli ranije, kao i mogucnost za PCI grafiku uz kakav takav API sve bi to bilo drugacije, ali zatvoreno trziste je ubilo vecinu sistema iz 90'ih pa i ove nase :)
 
@neo geo pogledaj thalion.atari.org - to su sve ljudi koji su pravili demoe a napravili su za Atari/Amigu najimpresivnije igre!
danas bivsi democoderi uglavnom rade po softwareskim kucama na razvoju igara... tako da sto se tice programiranje to su dve najblize stvari demoi i igre.

mige je napisao(la):
A sto se tice komunikacije izmedju chipova i samog procesora, dan danas je amiga neprevazidjena ! Uostalom koja je masina prva na svetu imala multitasking !

Amiga? :):):):):) kako si ti zabavan mige ;)

milanbb je napisao(la):
@kovacm: Ovo ce da se pretvori u "moj bolji od tvog" (ako vec nije)... nema smisla da dalje razvlacimo temu.
pa vec sam rekao: http://www.pouet.net/prod.php?which=12029
mige je prvi poceo :) ajd cool necemo vise flame :mad: :smash: ...

milanbb je napisao(la):
btW: Commodore nije zurio da zavrsi Amigu, C64 se toliko dobro prodavao da im uopste nije trebalo da prave sami sebi konkurenciju.
cekaj milanebb sad me bash iznenadjujes!

1. Commodore je napravio C64 dok je Jack Tramiel jos bio na chelu kompanije. 1984 Jack sa posvadjao (ne zna se razlog*) sa Irvinom G. (glavni investitor u Commodore) i napustio je svoju kompaniju (J. Tramiel je osnovao Commodore). Glavni problem za Commodore i Irvina & Co. nije bilo sot je J. Tramiel otisao vec sto je otisao i core tehnickog osoblja, svi su presli u Atari koji J. Tramiel kupio od Warnera. Commodore je ostao bez inzinjera i jedina sansa im je bila da kupe gotovu Amigu i to parama koje je J. Tramiel napravio!

* najverovatniji razlog svadje je sto se C64 toliko dobro prodavao (zahvaljujuci J. Tramielu koji je kupio MOS Tech. (proizvodjac chipova: 6509, SID...) pa je mogao nenormalno da spusti cenu C64 i time ubije svu konkurenciju e.g. Atari400/800, CPC464, Spectrum... ). E sad Jack je hteo najverovatnije da ide dalje sa razvojem i to u pravcu 16bitnog racunare dok je menadzment Commodora hteo i dalje da gaji zlatnu koku C64 i da je muze (?!) koliko god moze :) zato je najverovatnije J. Tramiel napusti svoju kompaniju a kazem sa njim i core inzinjera...
 
Ne vidim sta sam ja to rekao, sto ti nisi potvrdio ? Preostala Commodore uprava se tako ponasala i kada su kupili Amigu i ceo Amiga razvojni tim. C64 se proizvodio do 1990. godine, a cak je pokusan 'comeback' 1991. sa "C64 Game System" i projektom C65 koji je ugasen sa Commodore-om 1994.

Cinjenica je da je C64 bio neverovatno uspesna masina, ali je i cinjenica da je insistiranje na njemu sahranilo Commodore i Amigu...
 
apsolutno nista, pogresno sam protumacio tvoj post prvi put!
i slazem se da je insistiranje na C64 sahranilo Commodore i mislim da bi sve bilo mnogo bolje da je Amiga otisla J. Tramiela-u, sigurno bi je bolje prodavao od Commodora. ali... ;)
btw hoce li neko od vas da dodje do pazove u subotu, pravim mini okupljanje benchmarkovaca... i obecavam da necemo da flame-jemo o Atariju i Amigi ;)
 
Poslednja izmena:
Kao sto sam obecao, u prilogu skeniran tekst o Triposu iz Electronics & Wireless Worlda.
 

Prilozi

  • 897.jpg
    897.jpg
    253.4 KB · Pregleda: 62
  • 898.jpg
    898.jpg
    151.7 KB · Pregleda: 47
  • 899.jpg
    899.jpg
    214.5 KB · Pregleda: 53
  • 900.jpg
    900.jpg
    205.5 KB · Pregleda: 35
sjajan tekst, moze dosta da se cuje i nauci odavde. 10x audio!
 
Nazad
Vrh Dno