Šta je novo?

Trazim zvucni sistem za oko 600e

pavleg

Slavan
Učlanjen(a)
10.11.2005
Poena
304
Zdravo,

Prvo da kazem da sam laik za zvucnu tehniku, ovo je prvi put da kupujem nekakav zvucni sistem.
Do sada sam uvek koristio muzicke linije, PC zvucnike i sl.

Evo sta trazim, mada nije obavezno:
- AV receiver 5.1, kapiram na njega kaciti razne stvari, TV (TV je novije generacije (Smart LG 3D)), WD Live media player, PC, i sl., a kasnije i druge komponente (DVD player,...)
- Zvunici 2.1 ili 2.0, sa mogucnoscu da kasnije to prosirim na 5.1 (u nekom narednom periodu cu se seliti u drugi stan pa mozda tada...)

Budzet za ovo je negde oko 600e. Uzeo bi novo.
Sistem ce se nalaziti u dnevnom boravku koji nije zatrpan stvarima, nema ni tepih (samo parket).
Voleo bih da AV receiver bude sto funkcionalniji, da mogu na njega nakaciti razlicite izvore, po mogucnosti da ima DLAN i internet radio.
Da zvunici fino pokriju citav sprektar. Zivim u stanu tako da ne bih preterivao da glasnocom.
Bilo bi dobro da sam AV receiver ima u sebi player koji bi pustao muziku sa exernog HDD (FLAC, MP3).
Slusao bih podjednako i muziku a i pustao video spotove, gledao filmove.

Znam da za 600e ne moze da se kupi neki visoki kvalitet, ali kao sto rekoh laik sam, ovo je prvi sistem koji uzimam pa verovatno ( nadam se :) ) necu ni primetiti nedostatke.
A nekada kasnije, kada uvidim sta i kako, mozda se i odlucim na nesto bolje...

Cenim sve predloge, kakav sistem da izaberem kao i koje modele receiver-a i zvucnika.

Hvala.

Poslednja izmena:
Za te pare, tesko ces naci nov AV receiver sa podrskom za mrezu + par zvucnika, a da to zvuci iole pristojno.

Pogledaj u firmi ciji naziv preveden sa engleskog znaci "Igrac", u toku im je "novogodisnja akcija" pa mozda mozes nesto da nadjes. Ili varijanta kupovine iz inostranstva - moze da bude znacajno jeftinije (ali i ne mora).

Ja licno imam pozitivno iskustvo sa Onkyo AV receiverima, narocito sa podrskom za DLNA i internet radio.

Pozdrav