Aleksandar@1389
Slavan
- Učlanjen(a)
- 04.12.2010
- Poruke
- 2,256
- Poena
- 275
Ako sam razumeo,kad se uzme i HBO paket dobija se pristup tom hbogo sajtu?
Da.Ako sam razumeo,kad se uzme i HBO paket dobija se pristup tom hbogo sajtu?
Bas kako si i napisao,Telekom nece da ti dopusti da raskines ili sklopis bilo kakav ugovor ako se linija vodi na vlasnika a da on nije izmirio potrazivanja za bilo koju od usluga koje ima prema Telekomu!ugovor ne mogu da obnovim jer otac duguje za mobilni telefon neke pretplate (na njega se vodi glavna linija u prizemlju gde je ADSL, inace je ISDn linija u pitanju sa različitim brojevima dole i na spratu) i oni će da nastave da pružaju ADSL uslugu bez ugovora i dalje ali po ceni od 1999 din.
Pazi u tvom slucaju gde si ti vlasnik ADSL-a a otac vlasnik linije,mislim da mozes samo da raskines ugovor za postojeci ADSL ali ne i da sklopis novi preko drugog provajdera,posto postoje ne izmirene obaveze prema Telekomu od strane vlasnika linije!Ali ugovor je istekao 19.9., da li ja mogu da otkažem ADSL uslugu u potpunosti pa da uzmem ADSL od Totala? Ja dobijam tu uslugu od Telekoma bez ugovora trenutno tako da nema sta da se raskida ili sklapa?
Nakon raspravke u poslovnici a uz prethodnu konsultaciju sa prijateljem advokatom, pristali su da mi daju migracioni kod, uz uslov da vratim ruter i izmirim račun za avgust. To znaci da je ovo bio nezakonit pokušaj da me zadrže kao korisnika njihovog ADSL bez ugovora za cifru od 1999 din mesečno. Dali su mi netačne informacije u nekoliko navrata, tj lagali su me da ne može da se dobije MIK ukoliko SVE obaveze nisu izmirene. Ja plaćam ADSL koji se silom prilika vodi na oca, i nisam hteo da plaćam ovu sumu za 10Mbit kada od Totala dobijam 20Mbit za 1200 din, i to prva 3 meseca besplatno. Ovo pišem iz razloga da ako se neko nadje u sličnoj situaciji, zna da će pokušati na sve načine da ga prevare i navedu da ostane kod njih. Pitanje je koliko ljudi im je poverovalo i ostalo kod njih. Fiksna i mobilna telefonija su dve totalno odvojene usluge i ne uslovljavaju jedna drugu, ugovori su posebni i nigde nije navedeno da mogu da utiču jedna na drugu, bez obzira da li je isti korisnik u pitanju. Da se nisam raspitao i bio uporan, ostao bih kod njih za 2K mesečno za 10Mbit.Pazi u tvom slucaju gde si ti vlasnik ADSL-a a otac vlasnik linije,mislim da mozes samo da raskines ugovor za postojeci ADSL ali ne i da sklopis novi preko drugog provajdera,posto postoje ne izmirene obaveze prema Telekomu od strane vlasnika linije!
To bi fakticki znacilo i da onda muze da se izbegne pretplata za fixnu liniju!![]()
U mom slucaju ne podržava, a i da podržava, kao sto sam naveo, ne mogu da potpišem novi ugovor dokle god se ne izmire sva dugovanja od strane vlasnika fiksne linije. Jedina opcija koju imam u Telekomu trenutno je ADSL bez ugovora, 10Mbit za 1999 dinara mesečno.A za 1800 din možeš da dobiješ 50/2 kod telekoma ako centrala podržava VDSL.
Ja sam juče dobio od Totala Tp Link TD-W8951NB i mogu reci da odlično radi, za nijansu jači signal od Telekomovog Intracom rutera koji sam ja morao da prepravljam jer mu je signal katastrofa a antena ne može da se menja. Uzeo sam jednu TP Link antenu od 5dBi i zalemio je na Intracomovu antenu i navukao plastiku preko, a na samoj ploči rutera sam prelemio antenu sa mesta "ant1" na "ant2"...Uglavnom,signal je bio trostruko jači posle toga i ruter koji nije mogao da dobaci do sprata sada baca signal i po komšilukuIma li svrhe da tražim da mi zamene ovaj krš TD854W, koji je doduše ispravan ali je žešća lomina. Imaju li oni neki bolji i da li će da daju? Ne bih da se ubeđujem sa njihovim operaterima (koji inače veze nemaju), ako već ne menjaju ispravne rutere.
Mislim da nije potrebno da se prijavljujes, kako mi je rečeno do kraja godine svi korisnici dobijaju HD risivere, naravno besplatno tj menjaju stari za novi. Igrom slučaja, ja sam dobio taj novi pre nekih 2 - 3 meseca jer mi je jedan od risivera kući crkao i nakon pregleda servisera (koji mi je inače dobar prijatelj) utvrđeno je da ne može da se popravi već da mora zamena. Onda je on zamolio u direkciji da, kada se već menja, se zamene oba risivera u kući za nove HD risivere iako tada zamena još nije počela. Dobio sam nova 2 HD komada i rade dobro, mnogo brži odziv na komande, manje se greju i podržavaju HD rezolucije. Duplo su manji od prethodnih modela i nisu upadljivi. Kako mi je rekao serviser, svi će ih dobiti do kraja ove godine ali on ne zna kako je isplanirano da ide, kaže da dobijaju region po region i tako idu da menjaju, ne zna unapred koji je sledeći region gde ide. Kako god, ukoliko postoji potreba za HD risiverom, mislim da može da se urgira kod njih i zamoli da se dobije preko reda ukoliko je moguće. Sam serviser mi je rekao "Gledaj par dana pa mi reci kako ti izgleda i je li sve ok" jer on je probao samo kod sebe kući, tada jos nisu bili pušteni u korišćenje.Da li je neko već besplatno dobio hd risiver? D li menjaju svima? Treba li da se prijavim negde?
Igrom slučaja, ja sam dobio taj novi pre nekih 2 - 3 meseca jer mi je jedan od risivera kući crkao i nakon pregleda servisera (koji mi je inače dobar prijatelj) utvrđeno je da ne može da se popravi već da mora zamena. Onda je on zamolio u direkciji da, kada se već menja, se zamene oba risivera u kući za nove HD risivere iako tada zamena još nije počela.
Ja sam novi receiver dobio 23.3.2015 tako da je zamena davno pocela.
Da.A da li su te prvo zvali da se najave?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari