Šta je novo?

Total TV / EON Sat

Da mu traje korisnički odnos dok ne ugase signal. Kada Telekom jednostrano prestane svima da pruža uslugu na utvrđenoj specifikaciji (Irdeto 2/Videoguard), to znači da se ugovor raskida pre isteka ugovorne obaveze. Jedino što bi bilo korektno sa njihove strane je da daju razuman rok od barem mesec dana za razduženje opreme.
 
Da mu traje korisnički odnos dok ne ugase signal. Kada Telekom jednostrano prestane svima da pruža uslugu na utvrđenoj specifikaciji (Irdeto 2/Videoguard), to znači da se ugovor raskida pre isteka ugovorne obaveze. Jedino što bi bilo korektno sa njihove strane je da daju razuman rok od barem mesec dana za razduženje opreme.
Zaboravio sam da je pitam do kad ce trajati signal. Nadam se da cemo biti obavesteni mesec dana pre gasenja signala al sa njima se nista ne zna!
 
Ne radi ni meni od juče Eon na totalu, a iris go ne mogu da koristim piše pogrešno korisničko ime i lozinka, ja promenim lozinku i opet isto.
 
EON je završena priča a što se tiče IRIS GO meni radi na telefonu, sad probao a radi i IRIS Smart na dva android boksa. Desilo mi se pre neki dan da je pisalo na jednom od ta dva boksa da nisu ispravni podaci i samo izašao iz aplikacije i ponovo ušao i sve bilo okej.

Pisali su ljudi ranije da je ostao da im radi Iris go nalog od TTV i kada su načisto otkazali Total i vratili opremu.
 
Iris GO uz Total TV nije moguće koristiti preko web browsera. Radi na telefonu / tabletu kroz Iris GO, i na smart TV-u kroz Iris Smart.
 
Zaboravio sam da je pitam do kad ce trajati signal. Nadam se da cemo biti obavesteni mesec dana pre gasenja signala al sa njima se nista ne zna!
Niko ništa ne zna. Evo, kao što vidiš, daju se paušalne informacije. Jednom korisniku monter navodi 15. novembar, drugom operaterka call centra javlja da će Eutelsat raditi i naredne godine. Po zakonu bi trebalo sve izmene da se najave mesec dana unapred, međutim oni će to sprovesti kao da je to viša sila (istekao ugovor o zakupu ili tako nešto) te da korisnici nemaju pravo žalbe. Slična situacija se ponavljala i sa Supernovinim provajderima, gde se korisnici navodadžišu na migraciju i ko hoće isto van ugovorne obaveze, ostaje tako i plaća što je zadato ili sklapa nov ugovor sa paketima u ponudi koji su podložni izmenama (prelascima na skuplje).
 
Može li Totalova antena da uhvati i eutelsat 16 i astra 23a, ako bih dodao na nju adapter i još jedan lnb?

I da li bi na Mts Sat risever mogao da memorišem FTA kanale sa Eutelsat 16?
 
Trebali su da nam ostave Eon kad Iris go ne možemo da koristimo na laptopu ili računaru.
Samo mi video klub radi na Eon-u, a kanali izbrisani. Vidim komentare da su neki imali slučan problem pre 2, 3 meseca, pa im proradilo.
 
Poslednja izmena:
Opisao je @shamanNS sinoć zašto (još) uvek radi video klub.

Taj problem sa kanalima od pre otprilike dva meseca je bio druge prirode pa je zato i proradilo, ovaj put izgleda neće da može nažalost.
 
Opisao je @shamanNS sinoć zašto (još) uvek radi video klub.

Taj problem sa kanalima od pre otprilike dva meseca je bio druge prirode pa je zato i proradilo, ovaj put izgleda neće da može nažalost.
Ako ne poprave, otkazujem ugovor i kraj. Na Iris go aplikaciju je nemoguće se ulogovati, non stop mi izbacuje pogrešno korisničko ime ili lozinka i na telefonu i računaru.
 
Može li Totalova antena da uhvati i eutelsat 16 i astra 23a, ako bih dodao na nju adapter i još jedan lnb?
Najverovatnije da pošto nema fiksnih LNB-ova za Eutelsat i Astru, ono što sam ranije viđao po satelitskim forumima je postavka elektromotora koji će da ga okreće ka odgovarajućoj poziciji kada promeniš kanal.
I da li bi na Mts Sat risever mogao da memorišem FTA kanale sa Eutelsat 16?
Nemam dodirnih tačaka sa ovim i ne mogu na to pitanje da odgovorim u smislu da li resiver uopšte dozvoljava dodavanje FTA kanala.
 
Imajući u vidu da su se "obični" korisnici SBB tek juče ili danas oglasili ovde na forumu povodom problema oko EON naloga možda i za nas Totalovce još ima nade da nisu ( delimično ili uopšte) ugašeni nalozi. Čim radi video klub tu nešto ne štima odnosno bilo je logično da se komplet brišu nalozi kao 15.4. sa mojsbb nalogom mada nije najsrećnije poređenje možda. Ili je možda sa tehničke strane bukvalno onako kako je Shaman objasnio. Da sačekamo.

Što se tiče Iris Go, nema se više šta diskutovati oko toga. Ne može na računarima/laptopovima jer su to tzv. IrisGO/BizMax nalozi koji ne idu na browsere, ova verzija IrisGo može samo i isključivo na telefon/tablet i smart(android) tv/ boks i to je Iris Smart. Upravo gledam na android boksu Insajder recimo, Iris smart dakle. Ne može nešto kad ne može, nisu ovo klasični Iris Go nalozi koje imaju korisnici klasičnih MTS usluga.

I nema nikakve veze MTS sa EON nalogom, niti su nam oni ovih 6 meseci držali i dalje tu uslugu niti oni mogu da ih gase. Pisalo se o tome.
 
Poslednja izmena:
Ako ne poprave, otkazujem ugovor i kraj. Na Iris go aplikaciju je nemoguće se ulogovati, non stop mi izbacuje pogrešno korisničko ime ili lozinka i na telefonu i računaru.
Iris go može samo na telefonu.A što se tiče logovanja obrati pažnju na mala i velika slova i na tačku u lozinki.Mene je to u početku pravilo problem posle sve OK
 
Danas razgovaram sa kor.serv. u vezi prelaska na msat i rekose mi da se uskoro (kazu novembra) gasi satelitski signal za korisnike totaltv-a.
Nisam dobio nikakvo obavestenje, pitao sam ih tokom razgovora sto su i potvrdili. Isto mi je rekao i serviser. Posto nemam druge opcije prelazim na msat.
 
Mene su isto danas zvali, odbio sam da dođe monter, dok radi total radi, a posle ću videti šta ću. Baš i nemam neki izbor ovde, na žalost.
 
Danas razgovaram sa kor.serv. u vezi prelaska na msat i rekose mi da se uskoro (kazu novembra) gasi satelitski signal za korisnike totaltv-a.
Nisam dobio nikakvo obavestenje, pitao sam ih tokom razgovora sto su i potvrdili. Isto mi je rekao i serviser. Posto nemam druge opcije prelazim na msat.
Jesi li uspeo da izboksuješ manju pretplatu pošto imaš i MTS Box, pisao si pre par dana o tome...ili ide klasično nastavljanje UO od Totala sa starim cenama pa kad završiš taj ugovor da novi sklapaš za MSAT.

Mene nisu zvali skorije osim jednom ili dvaput još pre dva meseca tako da ne znam šta mi je činiti, u toj vikendici gde mi je TTV matori su do polovine novembra pa onda od marta, aprila, možda i neka gase signal pa na proleće da se vidi šta i kako. Haos u najavi, kad se izgasi signal znači vraćamo opremu njima, šta, kako, baš velika većina ljudi koje znam nije migrirala, a brzo će proći do tog gašenja signala. Ali koji su to bednici da ništa zvanično ne saopštavaju.

Ja inače raskidam Box paket za 7 dana jer sam prešao na A1 u stanu, dugo mi je figurirala ta opcija MSAT uz Iris tv kao varijanta ali sada to više nije moguće a i neka vala.
 
Jesam, dobio sam msat uz iris tv sa popustom. Max paket 1650d za dva tv-a. Jeftinije od totaltv. Moram da ih pohvalim bili su vrlo ljubazni na koris. servisu.
 
@Lea76 vidi u temi za m:sat i na sajtu mts-a
 
Nazad
Vrh Dno