Šta je novo?

Total Net ADSL iskustva korisnika

Zanimljivo da sada pada kiša ubija kolko pada napolju, i SNR margine su mi mnogo bolje nego kad je suvo na ADSL-u, a i Wireless link jedan moj tu ima bolji signal po kiši.

A tebi šta da kažem... Nažalost budi srećan i sa tih 8.5Mbps kakva nam je infrastruktura u Srbiji.

Nazalost... Ali sta je tu je... Hvala tebi na pomoci ;)
 
Evo da i vas obavestim,ipak su fer sipali i kontaktirali Telekom...
Ali nazalost ne moze veca brzina,sad me zvao covek iz Totala,i lepo mi objasnio da su mu rekli da sam daleko od centrale i da je ta brzina maksimalna da bi mi adsl lepo funkcionisao... Cak se i ponudio da mi prosledi njihov mejl...

Ako plaćaš do 20 mbps a port ti je setovan samo na 10 traži od totala da te prebaci na paket do 10 mbps da ne plaćaš više kad nemoraš.
 
Pa evo i mog utiska. uzeo sam MIK od telekoma i prakticno veoma brzo dobio opremu od Total adsl-a (nisam imao nikakav downtime što se tiče neta). Da napomenem da sam kod telekoma imao 10 Mb/s.
Potpisao sam ugovor do 20 Mb/s a dobio sam samo 5 Mb/s i sada trenutno "rešavaju" problem, ali pošto mogu da raskinem ugovor u roku od 14 dana, rešio sam da jednostavno raskinem ugovor.
Razlog: Danas me zove prvi lik i pita da li imam pristup računaru da mu pročitam parametre, tačnije da li sam nakačen na "ANNEX_A", pošto nisam znao onda je rekao da će me neko pozvati posle podne. Onda me zove drugi lik posle podne i kaže: ja vidim da su vam otvorili prvo konekciju na 20 Mb/s i drugu na 5 Mb/s i ne znam zašto su to uradili ali moram da sačekam moje "nadređenje" koji rade pre podne pa da to rešimo ?! (rešavaju već 4 dana).

Rešimo šta ?! prevaru.. pa neka.. neka rešavaju sa nekim drugim, ja ne želim kod neozbiljnog provajdera da budem ni sekund !
Mislim da su se još neki žalili na fenomenalnu konekciju od 5 Mb/s a da su platili veće brzine.
 
Poslednja izmena:
Druze mislim da gresis, ne setuju ONI vec TS nije to u njihovoj nadleznosti, tebe zeza TS ne Total.
Mislim da si pogresno postupio jer ljudi nisu krivi vec ovi u TS.
BTW, ja koristim vdsl TS tako da ne pljujem samo ti kazem sta je cija nadleznost.
pozz
 
Ja sam potpisao Total mix u decembru 2012 i bilo je sve super, tada aktuelno "do 16Mbs" i meni tako radilo dok telekom nije odlučio da decembra 2013 promeni na "do 20Mbs", od tada su mene prebacili na 10Mbs, a jednom mesečno napišem lepo pismo Totalu i onda se jave posle par dana isčitam parametre iz rutera i obećaju rešićemo za 2-3 dana. Prve godine sam imao 16Mbs, sad imam realno 8.5Mbs. Linija može da izvuče oko 18000 pošto sam na 1.5km od centrale.
 
Evo još utisaka, juče zovem tehničku podršku da ih pitam šta je sve potrebno za raskid ugovora, i kaže mi lik pošalješ na adresu (ali nisam zapisao) opremu i zahtev za raskid ugovora i to je to. I danas zovem istu tehničku podršku da pitam za adresu i lik mi kaže: "ne mogu ti dati adresu jer to radi druga služba i oni će vas pozvati u najkraćem mogućem roku da vam kažu šta treba da uradite" i ja mu kažem... dobro što mi to nije tvoj kolega to odradio juče, nego sada treba opet da čekam kako bi dobio potrebne informacije za raskid ugovora (inače su naveli u članu 3 da se ugovor može raskinuti u roku od 14 dana ukoliko nije potpisan u prostorijama SBB-a).

A pre ovoga sam čekao 6 dana, da bi mi danas javili iz tehničke podrške da je maksimalna brzina koju su mogli da obezbede za mene čitavih 5Mb/s iako sam potpisao ugovor od 10 do 20 MB/s (a kao što sam već rekao .. kod telekoma sam imao bez problema 10 MB/s).

I tako... opšti utisak... niko tu ne zna šta radi.. svi imaju različite priče.. po meni ubedljivo najgora podrška na našim prostorima (sa kojom sam se susreo do sada).. ko ne mora.. neka ne prelazi na Total ADSL jer će se susretati samo sa problemima (koje na kraju neće ni rešiti).
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno