Šta je novo?

TOP 5 Survival Games na Steam !

SurvivalGames

Poštovan
Učlanjen(a)
04.01.2016
Poruke
1
Poena
51
cao ljudi,

ovo je trenutno TOP 5 najboljih Survival igrica na Steamu ! :D



5) Space Engineers hrabro je stupio na polje building/crafting/survival i sandbox igara, pomjerivši granice i tematiku i upravo ta hrabrost, kao i detaljnost izvedbe mogli bi ovu igru lansirati, ukoliko bogovi prodaje budu milostivi, na sami vrh ove vrste igara.

4) DayZ je igra smještena u apokalipti?nom okruženju gde je zavladala misteriozna zaraza koja je uništila populaciju. Igra? je jedan od preživjelih koji mora da se bori protiv zaraženih, traži resurse i preživi.

3) H1Z1 - Igra je trenutno veoma živa i aktivna, posebno ako se ima u vidu da se radi o nepotpunoj verziji te da nedostaje veliki broj planiranih elemenata. H1Z1 je konstantno u vrhu najprodavanijih Steam igara, a brojka od milion prodatih kopija ne uklju?uje opcionu in-game kupovinu.

2) Rust je simulacija u kojoj morate sami stvoriti od ni?ega nešto, simulacija u kojoj morate preživjeti i u kojoj ne možete vjerovati drugima, simulacija u kojoj ?e vas smrt koštati svega što ste stvorili.

1) ARK: Survival Evolved - Zanimljiva i popularna igra u zadnje vrijeme - ARK je igra gdje preživljavate uz prekrasnu grafiku i hrpu svakojakih dinosaura. Ideja iza igre je zabavna, sprovedba odli?na - mana: preformanse. Igra je prije imala JAKO puno problema sa FPS-om, sada je manje tih problema ali još uvijek su tu.

p.s koja je po vašem mišljenju najbolja survival igrica? :smash:
 
Poslednja izmena od urednika:
meni nije losa Stranded Deep. jos uvek je u beta fazi i za sad ima potencijala da bude zanimljiva. podseca malko na FarCry...
 
Zanimljivo da na listi nema The Long Dark...
 
Kakam se na survival games kad nijedna od njih nije izašla iz early accessa i ko zna kada će (i da li će uopšte). A u međuvremenu uzimaju pare i obećavaju. Ceo žanr je postao smejurija igračke industrije i primer kako ne praviti igre...
 
Poslednja izmena:
očigledno su akcentovali pvp naslove, pa zato nema the long dark-a

space eng je verovatno najbolja, a svakako najozbiljnije pravljena igra od pomenutih.
opet ja najviše igram rust. kapiram da je to pre svega zato što za rust imam mašinu, dok za space eng i ark realno baš i nemam :( a ima pomalo i tog straha da će kad tad prestati da se igra vanila rust legacy, pa reko': da uhvatim poslednji voz :)

naravno, nikako se ne bih složio sa jurodivim, iz prostog razloga što tolike stotine upucanih sati u neku igru ne mogu nikako da indiciraju smejuriju :) ljudi se očigledno odlično zabavljaju. veeeeeeliki broj ljudi.
sa druge strane, postoji veoma jasan jaz između onih koji se dobro zabavljaju i onih koji pišaju krv :) ali to je valjda takav žanr
 
Naravno da u takvim igrama akcenat treba da bude na PvP-u, a i nije baš da sirotani nemaju izbor. Uvek mogu da igraju The Long Dark, ili The Forrest, ili šta već od takvih naslova. Ne razumem tu potrebu da svaka igra mora da zadovolji svačije ukuse - kome se ne sviđa, ima drugih igara. Bolje je tako, nego da se pravi papazjanija koja ne valja jer pokušava svakoga da zadovolji. Inače, ni meni se ne sviđa što su sve ove igre u suštini nezavršene, ali šta da se radi. Odavno sam prestao da na Early Access gledam kao na nešto što treba zaobilaziti. To je igra koju nam developeri nude u takvom stanju u kakvom je, pa ti uzmi ako ti se dopada i ako si voljan da istrpiš rizik da će se drastično menjati. Šta fali.
 
heh, nisu tu baš čista posla sa tim early accessom i survival naslovima.

space eng bi se u nekim srećnijim vremenima smatrao završenim, pogotovo od kad su dodali planete.

rust legacy je, takođe, trebalo izdati u formatu u kome postoji poslednjih godinu i po dana. ionako se s vremenom ispostavilo da se svi gistro gamebreaking bagovi (wall looting, pillar baricade-ing i slično) peglaju u serverskom softveru, ne u klijentskom. rust experimental ispunjava sve uslove da bude odvojena igra. mislim da su developeri zapravo častili community time što iznova pišu ceo kod. na njihovom mestu, ja bih alfu od marta 2014 proglasio betom, u junu je izbacio iz early access-a i rust experimental naplatio kao rust II.

dayz je poseban slučaj, jer je standalone praktično zaseban naslov, i tu su developeri išli kontra logikom - hajde sad da naplatimo nešto što su ljudi u osnovi mogli da igraju džaba. zbog toga se igra beskrajno prolongira i njen razvoj je sporiji od razvoja star citizen-a. meni lično deluje da je tu u fokusu novac, što ne znači da treba da izignorišemo činjenicu da je u pitanju naslov koji je "povukao nogu" celog žanra.

što se h1z1 tiče potpuno je neverovatno da sony izbaci early access naslov, još kad dodamo da će krajni proizvod biti f2p, zapitam se zašto li pokušavaju (i dobro im ide, pri tome) da naplate alfu (betu?)? inače ne igram free to play naslove, nekako mi uvek izađu na pay to win.

ark: survival evolved je jedini za koji je taj early access status jasan, a možda ima i najviše izgleda da iz njega izađe u nekom razumnom roku.
 
iz prostog razloga što tolike stotine upucanih sati u neku igru ne mogu nikako da indiciraju smejuriju ljudi se očigledno odlično zabavljaju. veeeeeeliki broj ljudi.

Još veeeeeći broj 5udi je popizdilo zbog novca koji su uložili u igru i još uvek im mažu oči. Gde god vidim da se pomenu ove igre (izuzetak je možda Ark), generalno miš5enje je da se zaobiđu jer, je li, u izradi su već godinama, ne ispunjavaju obećanja, ne pokazuju znake da će biti dovršene u dogledno vreme i svejedno uzimaju pare. Čak i ono što jeste odrađeno je bagoviti nered. Fuck, 5udi ih ne preporučuju jedni drugima čak ni kad su na popustima, upravo zbog gore navedenog (Steam sale threadovi na /r/GameDeals). Hvala Bogu da koliko-toliko još uvek postoju neka svest o tome da se stanje u igračkoj industriji neće popraviti ako sami igrači ne uk5uče mozak malo...

To što je neko sprcao stotine sati u takvu igru ne znači apsolutno ništa, sem možda da je mazohista. Te igre su takve kakve su - nedovršeni nered, njihovi developeri su nesposobne lopurde koje su htele da keširaju trend koji je vladao kada su te igre započete i posledica toga je da niko više ne shvata ovaj žanr (ako uopšte postoji) seriozno.

Takođe, ne treba kriviti Early Access za to jer je early access iznedrio hrpicu odličnih igara čiji su developeri imali jasnu viziju, znali šta hoće i to i isporučili, poštujući 5ude koji su im dali novac. Dakle, nije sistem kriv već mulci od developera i "geniji" koji ih podržavaju umesto da ih zaliju katranom i bace šibicu...
 
Poslednja izmena:
prethodni post bi trebalo uramiti. to je otprilike kao kad bih ja uzeo da jašem temu o nfl-u 16 a ne znam ni pravila američkog fudbala. objasnio si, doduše kako ne treba, ali šta ima veze...

PRE SVEGA:
ark NE MOŽE biti deo ikakvih priča o zaglavljivanju u early access-u jer je u istom jedva šest meseci, ako je toliko i sakupio. ako ti nije jasno zašto ne može, ***...

ako se ne varam, space engineers je izabran za indie igru godine ove upravo završene 2015. to se nikako ne uklapa u priču o nezadovoljnim korisnicima. istina, bilo je malo povuci - potegni kad su najavili medieval engineers, ali ispostavilo se da su keen-ovci bili fer i danas se igra update-uje čak i češće nego onomad. space engineers je sjajan naslov, sve i da developeri ne napišu više ni jednu jedinu liniju koda.

rust je manje više neprekidno već dve godine u top 10 online igara po broju ljudi koji su u svakom momentu nakačeni na servere. pritom, ljudi koji su platili igru sve vreme mogu da igraju i legacy i experimental, dakle dobili su praktično DVE igre, od kojih je bar jedna sasvim prilično kompletna, po ceni jedne. ne znam NITI JEDNOG igrača (dakle ne vunu iz tvoje ekipe, nego igrača koji zna šta radi) rust-a koji ima više od stotinak sati igre a kome smeta koliko se i kako update-uje igra. i dan danas maltene svakodnevno zatičem pozive drugara sa kojima sam igrao nekada igrao "hej, mmike, taj i taj server je wipe-ovan, mogli bi smo..."

h1z1 je poseban paket, igra čija se BETA, odnosno ALFA prodaje, a koja će na kraju biti free to play. tu tek ne može biti deo priče o "zaglavljenom naslovu" jer je tu prodavan early acces a ne krajnja igra.

dayz je možda jedina igra na koju bi se mogla primeniti priča o gnevnim korisnicima, ali u pitanju je kultni naslov, prva takva igra ikada, i teško da bi im se, u tom smislu moglo bilo išta ozbiljno zameriti.

sad, tvoje procene o tome kako je neko mazohista zato što je upucao stotine sati u neku igru samo pokazuju kakav si ti. pratim tvoje postove na nekoliko tema, sklon si tome da pljuješ naslov i da ga igraš, unedogled. TO SI SAMO TI MAZOHISTA, šmele, mi ostali se dobro zabavljamo i srećni smo što imamo šta da igramo.

moj ti je savet - počni da igraš naslove koji ti se dopadaju :)
 
Poslednja izmena od urednika:
sklon si tome da pljuješ naslov i da ga igraš, unedogled

Elaboriraj?

Što se pomenutih igara tiče, činjenice govore dovo5no. Top 5 survival igara, svih 5 u early accessu već...koliko dugo? Kada će biti dovršene? Koliko su para već uzeli od 5udi? Koliko još treba da uzmu dok ne završe igru i ispune obećano? Da li je tebi jasno da je ceo ovaj žanr postao sinonim za kako ne raditi early access i zašto je plaćeni early access u suštini loš trend...? To što se ti zezaš sa društvom na tim serverima i lepo ti je ne znači apsolutno ništa. Ama baš ništa. Ima i onih koji vole nemačke scat filmove, mažu se g*vnima i uživaju u tome, pa to ne znači da je scat dobar...gledaj širu sliku, nije sve u "ja se zabav5am, znači da je dobro, hurrr durrr".

dayz je možda jedina igra na koju bi se mogla primeniti priča o gnevnim korisnicima, ali u pitanju je kultni naslov, prva takva igra ikada, i teško da bi im se, u tom smislu moglo bilo išta ozbiljno zameriti.

DayZ je postao kultan upravo zbog toga što je poster child za stvari o kojima pričam...a ako izneverena obećanja, farbanje igrača i ostalo nije razlog za zameriti im, onda ne znam...možda bi trebalo da nastave da šišaju igrače poput tebe, biće vrlo zdravo za industriju. /s
 
Poslednja izmena:
nemam šta da elaboriram. pogledaj samo u kojim temama si najaktivniji, a onda pogledaj i šta pišeš o tim igrama.

to što je ovaj ceo žanr TEBI I TVOJIMA sinonim za kako ne raditi early access, to je vaša i samo vaša stvar. zaboravljaš da osim VAS ima i drugih koji vole da se igraju, i njima ne smeta ni što je gameplay mehanika suviše zahtevna, ni što se serveri povremeno wipe-uju, ni što igre nisu završene.
a zašto?
pa zato što i pored toga što nisu (zvanično) završene imamo čime da se igramo.

a tema o "parama koje su uzete od ljudi" i stoji i ne stoji. stoji, zato što je samo rust prodat (ovo je podatak od pre više od godinu dana) u preko milion i po primeraka. space eng je do sada sigurno navukao preko milion. kad na to dodamo h1z1 koji je sigurno prodao više nego dve pomenute zajedno, pa još i dayz koji sigurno ima duplo više prodaje nego svi ostali zajedno, reklo bi se da ima brdo ljudi koji se bune.

ALI SE NE BUNE, nego se igraju, i zato ne stoji.
te igre su i dalje odlično do preterano dobro ocenjene, i ljudima ne smeta što na njima ne stoji "FINISHED" etiketa iz jednog divnog, sjajnog i krajnje jednostavnog razloga: u kom god da su stanju, imamo open world sandbox naslove kojima možemo do mile volje da se zabavljamo, da pvp-ujemo, da grifujemo, trolujemo i maltretiramo sve one vune koje zalutaju "na našu teritoriju". ne, nema story moda; ne, igre uopšte nisu našminkane; ne, nema velikih kuzminih članaka u svetu kompjutera kojima nas on proglašava carevima, ali mi se i dalje igramo, i VOLIMO te igre kojima se igramo :)

pa nek budu u early accessu i kad moj sin dobije unuče :)
 
DayZ je postao kultan upravo zbog toga što je poster child za stvari o kojima pričam...a ako izneverena obećanja, farbanje igrača i ostalo nije razlog za zameriti im, onda ne znam...možda bi trebalo da nastave da šišaju igrače poput tebe, biće vrlo zdravo za industriju. /s
verovao ili ne, nisu me ošišali. dayz jednostavno nije moj cup of tea. ne volim da me upucavaju sa razdaljine na kojoj ih ni ne vidim, a ni zombiji mi nešto nisu privlačni.

ali to što se meni ne sviđa dayz ne znači da nisam svestan tog ogromnog fenomena, čitavog jednog žanra koji je igra izmislila. kad me je firma pre par godina poslala kod braće danaca, prva igra za koju me je njihov lokalni mmike pitao je bila baš dayZ. znači ne fallout 2, ne age of spreadsheet, ne fifa 2k119, nego baš taj poster child dayZ.

možda developeri tu zaista šišaju igrače, možda ne update-uju igru tempom koji bi opravdao finansije koje su u celu priču uložene, ali oni su bili prvi, sviđalo se to tebi ili ne. oni su rekli veliko NE casualštini, i dozvolili da sav loot koji nosiš na sebi, i sav progres koji si u igri napravio izgubiš u jednoj jedinoj milisekundi nepažnje. to je što se mene tiče dovoljno pa sve i da nikad više ne mrdnu hemijskom :p

bolje neka pokušavaju sa hrabrim idejama u večitoj alfi i beti, nego da izdaju sve jedne te iste third person aaa naslove u kojima se penjemo, mlatimo i izigravamo budalu iznova, iznova i iznova... i da, kad poginemo, vratimo se na početak scene kao da ništa nije ni bilo.
ali bar priča ima kraj :))))) ((((:) :))))))

inače, kad smo već kod šišanja, ne prođe rasprodaja na steam-u a da ne kupim bar još jedan rust i ne smestim ga u gift inventory. trebaće :)
i ne, ne osećam se prevarenim. naprotiv!
 
a tema o "parama koje su uzete od ljudi" i stoji i ne stoji. stoji, zato što je samo rust prodat (ovo je podatak od pre više od godinu dana) u preko milion i po primeraka. space eng je do sada sigurno navukao preko milion. kad na to dodamo h1z1 koji je sigurno prodao više nego dve pomenute zajedno, pa još i dayz koji sigurno ima duplo više prodaje nego svi ostali zajedno, reklo bi se da ima brdo ljudi koji se bune.

I još nisu završili igre? :D Pa i zašto bi, je li...što bismo imali industriju u kojoj se poštuju rokovi, obećanja i igrači, zar ne.

Ti i da5e ne shvataš da to što je tebi lepo i baš te briga ne znači ama baš ništa. To je kao onaj jedan bilmez u vojsci koji se glupira pa zbog njega ceo vod bude kažnjen, ali nema veze - njemu je bilo zabavno, hurrr durrr! Isto to, samo puta stotine hi5ada takvih...i onda hoćemo zdravu igračku industriju. Pa, morgen.

pa nek budu u early accessu i kad moj sin dobije unuče

Ovo ne treba ni komentarisati...samo strpati u signature ili okačiti na net da se 5udi krste...
 
da pojednostavim: nije bitno da li piše early access ako je igra funkcionalna i dopada nam se.

rust legacy koji je u napuštenoj alfi potpisujem funkcioniše daleko stabilnije i ima daleko više sati zabave po prosečnom igraču nego assassins creed unity - aaa igra koja je "izašla" još pre godinu dana.

možeš ti da vadiš rečenice iz konteksta unedogled, ali to ne čini ovaj žanr smejurijom, nego tebe neozbiljnim igračem i još neozbiljnijim sagovornikom.
 
Poslednja izmena od urednika:
Meni je The Forest dojajan. Ima tajmer u meniju koji govori kad će sledeći apdejt i uvek su tačni (nekad odlože za 24h da isprave neke bagove i to je to), a nekad izbace i ranije, redovni su sa apdejtovanjem i nemam nikakve primedbe, mada se ne bih bunio i da ide razvoj malo brže, ali je i ovako skroz OK. Nije kao da ove igre radi timčina od 5 iljada ljudi, pa da se tako lako završi, mada ima i dosta fejlova. Najbolji primer Dayz. Dve godine EA, gotovo ništa nema u igri. Prethodni update doneo nove haljine i džempere, čekalo se 2 meseca. Očekivao sam da će biti gotovo do sad.
 
Nazad
Vrh Dno