- Učlanjen(a)
- 09.04.2001
- Poruke
- 5,572
- Poena
- 845
ljudi, pogibija
Na drugom CD-u instalacije max-a 5, postoji folder Benchmarks i u njemu se nalaze zipovane scene (fajlovi) za testiranje u Viewport-u, znaci nema render, samo modelovanje, texture i sl. i radjene su u verziji 4, ali po obicaju idu uz instalaciju nove verzije. E sad, scena geometry2.max, teska oko 38 Mb ima nesto preko 700.000 fejsova i sastoji se od nepovezanih mesh-eva (geometry1.max se sastoji od jednog mesh-a) i ona sluzi kao test zbog slicnosti sa prakticnim radom u ovom programu gde se najcesce desava da radimo sa vise nepovezanih geometrijskih oblika kao celina.
Elem, da ne smaram, sa openGL drajverom i gf2MX-om, animacija traje 2min6sec a sa ti4200 tu negde (± sekunda), a sa Maxtreeme drajverima za Quadro karte (prepravljenim da se mogu koristiti na 'obicnim' GF-ovima) oko 45 sec. Sa DirectX drajverima i ti4200, 4 sec (slovima - ChETIRI SEKUNDE) i prakticno 31.5 puta brze. Doduse, prvi put laguje sekund-dva (valjda dok iskeshira, sto nema kod OpenGL-a) ali drugi put k'o podmazano
bruka, kazem ja
3dsmax5 ima podrsku za directX 8.1 i 9.0 ma sta to znacilo
Na drugom CD-u instalacije max-a 5, postoji folder Benchmarks i u njemu se nalaze zipovane scene (fajlovi) za testiranje u Viewport-u, znaci nema render, samo modelovanje, texture i sl. i radjene su u verziji 4, ali po obicaju idu uz instalaciju nove verzije. E sad, scena geometry2.max, teska oko 38 Mb ima nesto preko 700.000 fejsova i sastoji se od nepovezanih mesh-eva (geometry1.max se sastoji od jednog mesh-a) i ona sluzi kao test zbog slicnosti sa prakticnim radom u ovom programu gde se najcesce desava da radimo sa vise nepovezanih geometrijskih oblika kao celina.
Elem, da ne smaram, sa openGL drajverom i gf2MX-om, animacija traje 2min6sec a sa ti4200 tu negde (± sekunda), a sa Maxtreeme drajverima za Quadro karte (prepravljenim da se mogu koristiti na 'obicnim' GF-ovima) oko 45 sec. Sa DirectX drajverima i ti4200, 4 sec (slovima - ChETIRI SEKUNDE) i prakticno 31.5 puta brze. Doduse, prvi put laguje sekund-dva (valjda dok iskeshira, sto nema kod OpenGL-a) ali drugi put k'o podmazano
bruka, kazem ja
3dsmax5 ima podrsku za directX 8.1 i 9.0 ma sta to znacilo