Šta je novo?

ti4200, directX i 3dsmax5 - neverovatno :))

Ji 4Tze

Administrator
Administrator
Učlanjen(a)
09.04.2001
Poruke
5,572
Poena
845
ljudi, pogibija :p :D

Na drugom CD-u instalacije max-a 5, postoji folder Benchmarks i u njemu se nalaze zipovane scene (fajlovi) za testiranje u Viewport-u, znaci nema render, samo modelovanje, texture i sl. i radjene su u verziji 4, ali po obicaju idu uz instalaciju nove verzije. E sad, scena geometry2.max, teska oko 38 Mb ima nesto preko 700.000 fejsova i sastoji se od nepovezanih mesh-eva (geometry1.max se sastoji od jednog mesh-a) i ona sluzi kao test zbog slicnosti sa prakticnim radom u ovom programu gde se najcesce desava da radimo sa vise nepovezanih geometrijskih oblika kao celina.
Elem, da ne smaram, sa openGL drajverom i gf2MX-om, animacija traje 2min6sec a sa ti4200 tu negde (± sekunda), a sa Maxtreeme drajverima za Quadro karte (prepravljenim da se mogu koristiti na 'obicnim' GF-ovima) oko 45 sec. Sa DirectX drajverima i ti4200, 4 sec (slovima - ChETIRI SEKUNDE) i prakticno 31.5 puta brze. Doduse, prvi put laguje sekund-dva (valjda dok iskeshira, sto nema kod OpenGL-a) ali drugi put k'o podmazano
bruka, kazem ja :p
3dsmax5 ima podrsku za directX 8.1 i 9.0 ma sta to znacilo :)
 
Pisao sam ja o tome u Digitalu (o prednosti nvidie u profi aplikacijama). Ucini nam svima jednu uslugu - donecu ti ja, ili Gedza, malo jedan *2,5 puta skuplji*, Radeon 9700, cisto da ga provrtis i vidis kako se nosi sa tim jadnim TI4200... Samo malo da neke od membera spustimo na zemlju... :)


PS. Ako neki nisu citali prethodne tredove - recimo da je u Lightwave-u, Radeon 9700 bio oko 8 do 9 puta sporiji od Ti4200 na default kloku!!! U bilo kojoj OpenGL 1.3 sceni...
 
byMaX je napisao(la):
Pisao sam ja o tome u Digitalu (o prednosti nvidie u profi aplikacijama). Ucini nam svima jednu uslugu - donecu ti ja, ili Gedza, malo jedan *2,5 puta skuplji*, Radeon 9700, cisto da ga provrtis i vidis kako se nosi sa tim jadnim TI4200... Samo malo da neke od membera spustimo na zemlju... :)


PS. Ako neki nisu citali prethodne tredove - recimo da je u Lightwave-u, Radeon 9700 bio oko 8 do 9 puta sporiji od Ti4200 na default kloku!!! U bilo kojoj OpenGL 1.3 sceni...

Nije Lightwave, nego Softimage XSI 3.0. I takodje nije OpenGL 1.3 vec 1.1 sto je jos gore. I da odnos je u nekim slucajevima bio i vise nego 8-9 puta. Gde ATI 9700 kaze 9 fps tu Abit 4200 kaze 135 fps i tako. Inache u sceni je bilo oko 360.000 poligona.
 
miha\zero je napisao(la):
Nije Lightwave, nego Softimage XSI 3.0. I takodje nije OpenGL 1.3 vec 1.1 sto je jos gore. I da odnos je u nekim slucajevima bio i vise nego 8-9 puta. Gde ATI 9700 kaze 9 fps tu Abit 4200 kaze 135 fps i tako. Inache u sceni je bilo oko 360.000 poligona.

Da, to sam ranije pisao... a provereno je i u LW... i odnos je oko 8-9 puta... S tim sto sam zaboravio reci da je ATI davao i bagove sa poligonima kada ima vise svetala!
 
1. ma poenta je u tome da DirectX drajver ima opciju keshiranja mesh-eva, narocito u smooth-ed pogledima, tako da je u tome caka, jer to openGL nema.
2. Ati sam probao, ali samo radeta8500 i blagi je uzas bio sa openGL-om.
3. U novim detonatorima 40.72 whql stavljen je openGL v1.4, ali je i dalje tu presudan procesor, ako uporedjujemo nvidia karte (rade je bulja, mada ne znam za 9700, to mora da se proba za sta sam uvek bio raspolozen ali pitanje da l' to chudo radi na mojoj KT7E ploci :p)
4. Za testiranje u 3dsmax-u 5 treba imati te scene i skriptu (atachment - otpakovati recimo u 3dsmax5/scripts) koja se pokrece iz Maxscript/Run... menija. Zadaju se putanje foldera gde su scene/fajlovi i gde ce se snimiti output *.txt fajl u kome su rezultati, tako da nema potrebe da se meri vreme shtopericom, samo ce napisati broj fps-a
 
Ji 4Tze je napisao(la):
1. ma poenta je u tome da DirectX drajver ima opciju keshiranja mesh-eva, narocito u smooth-ed pogledima, tako da je u tome caka, jer to openGL nema.
2. Ati sam probao, ali samo radeta8500 i blagi je uzas bio sa openGL-om.
3. U novim detonatorima 40.72 whql stavljen je openGL v1.4, ali je i dalje tu presudan procesor, ako uporedjujemo nvidia karte (rade je bulja, mada ne znam za 9700, to mora da se proba za sta sam uvek bio raspolozen ali pitanje da l' to chudo radi na mojoj KT7E ploci :p)
4. Za testiranje u 3dsmax-u 5 treba imati te scene i skriptu (atachment - otpakovati recimo u 3dsmax5/scripts) koja se pokrece iz Maxscript/Run... menija. Zadaju se putanje foldera gde su scene/fajlovi i gde ce se snimiti output *.txt fajl u kome su rezultati, tako da nema potrebe da se meri vreme shtopericom, samo ce napisati broj fps-a

Koliko sam ja video, DirectX prikaz po kvalitetu ne moze da se meri sa OpenGL-om. Moguce je da gresim, ali meni se cini.
 
Vrh Dno