Šta je novo?

Thompson ruter problem, pomoc please!!!

va_milos

Slavan
Učlanjen(a)
14.08.2005
Poena
349
Imam telekomov adsl i naravno javili se problemi sa njim.Sve je super radilo do pre nekuh 8 sati i od tada se zaj*****m sa njim. Ako neko zna kako da kofigurisem ruter nek mi napise sta i kako da uradim.Totalni sam laik sto se ovoga tice.Prilozicu slike i tu nastaju moji problemi. Tu su naravno 2(dva) problema. Jedan je sa DNS serverom, a drugi sa brzinom neta.Imam 256 paket.:wall:
Sve zivo sam pokusavao, ali nikako da uspostavim da mi radi net kako treba, zato vas molim za malo pomoci!
unapred hvala svima koji pokusaju da mi pomognu.

Prilozi

• clip_image002.jpg
    clip_image002.jpg
    30.2 KB · Pregleda: 87
  • clip_image003.jpg
    clip_image003.jpg
    41.7 KB · Pregleda: 90
Poslednja izmena:
Jel ti net uopste radi ili je brzina slaba? Mislim, ako imas problem s DNS-om, onda bas i ne bi trebalo ista da radi. Jesi probao da ga iskljucis i drzis tako jedno 10ak minuta pa ponovo da ukljucis? Ovo cisto ako se ponasa isto kao ono gov*o koje daje Sezam pa mu je to jedini lek da se opasulji. Jesi zvao podrsku? Mozda uopste nije do tebe problem...

imam neta! Ali moram na svakih 15s da rosvezim konekciju jer posle toga nemam uopste.sta bi moglo biti???

Narode, pa zar bas niko ne zna da mi pomogne oko podesavanja oko ovog rutera?

Pazi ovako, i ja od sinoc negde oko 01 sat imam problem sa ADSL a zivim u Vrscu isti simptomi kao tvoji dodje net pa stane iako sve lampice na istom ruteru kao sto je tvoj rade. Znaci sigurno je nesto do njih i sada dok ti kucam ovo ista prica. Neke sajtove otvara a neke ne

Greska je u DNS-ovima ubacite ove dns-ove

212.200.191.150
212.200.190.150

Tako je meni proradio net ... isto me je zezao celo jutro

Nije do ovoga! Postavio sam ove DNS ove, ali mi i dalje prijavljuje one sa 166,a i sta je sa brzinom ? Pre mi je bilo 256/64 a sad 252/60? Kako i to regulisati