Šta je novo?

TENIS - dogovori

exste

Čuven
Učlanjen(a)
24.01.2005
Poena
660
Moja oprema  
Laptop
ASUS Rog Strix G513 QR, Ryzen 5800H, RTX 3070 8GB
predlazem da ovo bude mestio gde ce se dogovarati oko termina za igru, pronalaziti partneri isl.
evo, moj partner je povredio koleno i trazim nekog za igru od sledece nedelje.

Ok, samo treba navesti i kakvih je neko kvaliteta, gde bi se igralo i sl.

Ja sam raspolozen, ali sam bukvalno pocetnik, nemam kola, i da ne bude mnogo skupo :D

info

igralo bi se na Adi Ciganliji u Beogradu (sto se mene tice)...
termini su 400-700 din/sat u zavisnosti da li se igra po danu ili pod reflektorima.
Moj nivo je visegodisnji amater...otprilike odigram u sezoni od 6 meseci oko 30-tak dvocasovnih termina...
Oni koji su bas bas pocetnici - tek sada prvi put uzimaju reket u ruke treba to da navedu radi pronalazenja adektvatnog partnera

Poslednja izmena:
ajde ja da se javim -

shurio sam, do pre dve godine, dok ovi nashi nisu bili u prvih 40, onda mi se malo ogadio tenis, zbog naroda shto pozlacuje sve shto je aktuelno, pa nisam igrao, ali bih se rado vratio u formu, te je moj status:

dugogodishnji amater, klinachko treniranje od godinu dana, sa pauzom od 20ak meseci, koja traje do sad.

cenim da bi za tri termina vratio formu, da mogu da se shurim sa tobom exste, pa se javljam, a bilo bi dobro da ako ima josh po koji benchmark amater teniser, da se javi.

Jox evo ja sam iz NS:) visecasovni amater:D doduse aktivno igram skvos pa znam da drzim i teniski reket..u kojoj si ti fazi?

....

ajde ja da se javim -

shurio sam, do pre dve godine, dok ovi nashi nisu bili u prvih 40, onda mi se malo ogadio tenis, zbog naroda shto pozlacuje sve shto je aktuelno, pa nisam igrao, ali bih se rado vratio u formu, te je moj status:

dugogodishnji amater, klinachko treniranje od godinu dana, sa pauzom od 20ak meseci, koja traje do sad.