Šta je novo?

Yettel. (ex. Telenor) - VoLTE

Ja mislim da sam jednom zvao i da su mi tad rekli da mora zvanicno da im se obrati prestavnik moje firme zaduzen za to.
Probacu mozda je tad bilo tako mozda su olabavili sad.
 
Ja ću da ih zovem u ponedeljak. Biznis total 5 je u pitanju. Ovlašćeno lice u firmi sigurno nikad nije čulo za VoLTE. Videćemo kako ću da prođem.
 
Evo moje prepiske sa Twittera
Probajte 😉
 

Prilozi

  • Screenshot_20210403-080533_Twitter.jpg
    Screenshot_20210403-080533_Twitter.jpg
    77.7 KB · Pregleda: 145
Ja ću da ih zovem u ponedeljak. Biznis total 5 je u pitanju. Ovlašćeno lice u firmi sigurno nikad nije čulo za VoLTE. Videćemo kako ću da prođem.
Pa isto i kod mene 99% ljudi nije nikad ni culo za VoLTE.
Evo moje prepiske sa Twittera
Probajte 😉
E super pokusacu i ja tako.
Mada sad sam se setio kuma moje zene radi u Telenoru i to bas sa biznis korisnicima. Danas cu je okrenuti i traziti da mi ukljuci ako moze. Totalno sam zaboravio na nju.
 
Evo moje prepiske sa Twittera
Probajte 😉
Evo isti tekst na TW sam poslao i on mi trazi poslednje tri cifre JMBGa vlasnika i ja mu napisem da je broj u biznis paketu da pripada firmi i odmah mu napisem maticni i pib, i on mi posalje link sa sajta telenora za podrsku.
Glupost, neko odmah prihvata a drugi nece da resi a ista firma.
Zvao sam zeninu kumu ona zena radi na ponudama za biznis korisnike ne ukljucuje usluge ali je rekla da ce u ponedeljak da kaze kolegama da mi ukljuce ali kao treba ovlascena osoba u firmi da zatrazi bla bla, sta ja njima da kazem kad niko od njih nema pojma sta je to i cemu sluzi totalna glupost.
 
Ne znam zasto to ne naprave da posaljes sms ili kroz app i cao. Jer se nista dodatno ne naplacuje i ugovara. Cisto tehnicka stvar
 
Mislim da ću i ja isto da prođem, ne znam ni da li da zovem CC uopšte. Kada sam zvao za privatni broj, pitala me koji je model telefona u pitanju. Pošto ga nije bilo na spisku (Huawei P30 Pro - ima P30 na spisku ali nema pro) nisu hteli da aktiviraju. Šta reći??
 
Kazes P30... jer ocigledno da ne gledaju u ADC ili bilo kakvu app bar po IMEI
 
Ne znam da li ima neke veze sa tim da li je kod njih kupljen telefon. U Vipu su mi aktivirali bez problema na istom tom P30 Pro koji je btw kod njih kupljen. U Telenoru kaže da taj model nema na spisku, običan P30 da, ali Pro ne. To je bilo pre možda mesec i po dana. Sad ću da pozovem ponovo i kad me pita koji je model u pitanju reći ću P30, baš da vidim šta će biti.
 
Za biznis brojeve, nevezano šta je zahtev, najbolje pozvati korisnički centar.
 
Ovako, uzeo sam sinov Samsung A50, ubacio ženin broj (total 2, vodi se na moje ime) pozvao CC i pitao da li može da se aktivira usluga VoLTE.. Nakon kratke identifikacije, čekao sam 30ak sekundi i kaže operater aktivirano. Ništa me nije pitala koji je telefon i slično. Još nismo ni završili razgovor a VoLTE ikonica se pojavila pored ikone signala mob mreže. Odlučio sam se za A50 jer ga ima na sajtu kao podržan uređaj za ovu uslugu. Telefon nije kupljen u Telenoru, ako je to uopšte bitno.
 
Zvao sam CC i javila se ljubazna operaterka. Pita me koja je firma u pitanju (ništa nije pitala za pib ili mb). Pita koji je telefon u pitanju i kad sam rekao da je P30 Pro kaže da ga nema na listi telefona čija je puna funkcionalnost potvrđena za ovu uslugu. Ja joj rekoh da već na tom istom telefonu koristim na drugom, privatnom broju i da radi bez ikakvih problema. Zamolila me da budem strpljiv i zvaće me ubrzo. Zove nakon pola sata, kaže uključili smo Vam uslugu. Još jednom pohvala za ljubaznost i predusretljivost.
Tako da sam uspeo da uključim na Biz total 5 bez raznih peripetija i pisanija.
 
Zvao sam CC i javila se ljubazna operaterka. Pita me koja je firma u pitanju (ništa nije pitala za pib ili mb). Pita koji je telefon u pitanju i kad sam rekao da je P30 Pro kaže da ga nema na listi telefona čija je puna funkcionalnost potvrđena za ovu uslugu. Ja joj rekoh da već na tom istom telefonu koristim na drugom, privatnom broju i da radi bez ikakvih problema. Zamolila me da budem strpljiv i zvaće me ubrzo. Zove nakon pola sata, kaže uključili smo Vam uslugu. Još jednom pohvala za ljubaznost i predusretljivost.
Tako da sam uspeo da uključim na Biz total 5 bez raznih peripetija i pisanija.
Evo i ja upravo zvao i takodje ljubazna Jana me pitala samo za PIB firme i kaze nema problema, pitala za uredjaj kaze nije podrzan samo Samsung i nesto Huaweia ja reko samo ti Jano ukljuci kaze dobro za 2-3 min restartujte uredjaj i ako radi super, ako ne uskoro ce dodavati nove uredjaje.
Sad cu da restartujem da vidim pa javljam rezultate.
EDIT:
Nazalost ne radi, dvaput sam restartovao uredjaj.
Da li ti je @omtw stigao neki SMS sa potvrdom za volte, meni ne?
 
Poslednja izmena:
Ništa nije stiglo, nikakav sms, samo se pojavila ikona VoLTE pored signala.
 
Da, meni nista jos uvek. Ocigledno da na mom uredjaju a na njihovoj mrezi ne radi volte ili ona ni nije ukljucila smotana.
Da li je moguce da je Mts bolji od Telenora?
 
Koj telefon je u pitanju? Jesi li ga restartovao?
 
Xiaomi Mi10T pro, 5 puta do sad, bezuspesno.
Jel ima neko sa ovim telefonom da mu radi volte ili bar sa Xiaomi markom da mu radi volte, meni radi na licnoj broju na prvoj kartici koja je u Mtsu.
Za 2 minuta reseno u Mts kad sam ukljucivao VoLTE
 
Ako je dual sim, probaj tu Mts karticu da izvadis, pa onda samo sa Telenor karticom u slotu 2 da aktiviras VoLTE.
 
Cisto da ostavim feedback, ja i supruga koristimo Telenor VoLTE vec dobrih mesec dana. Radi besprekorno bez ikakvih problema, bar za sada mi se niko nije zalio da ne prima sms ili da nisam procitao sms poruku. Takodje pozivi super ka svim mrezama domacim / stranim i obrnuto.

Jedino i dalje mi nije jasan detalj kad mi prijavi da mreza nije sertifikovana za iPhone, i da moze da utice na bateriju i neke probleme, medjutim nisam iskreno nista osetio.
Ja sam na iPhone XS Max, supruga na iPhone 12 Pro max.
 
Evo konacno sam uspeo da aktiviram i na Telenoru VoLTE, zvao ponovo i bas dobar lik totalno pristupacan mi je odradio tj iskljucio nesto od opcija u sistemu i rekao da pokusam da ukucam MMI kod za aktivacioju VoLTEa na Xiaomi uredjajima i voilaaaaa odmah je proradilo.
Sad imam VoLTE i na Mts i na Telenor sluzbenoj kartici.
Jos mi je kaze sredio tj namestio da mi 3G jos bolje radi ali sad mi 3G ni ne treba kad mogu pozive da upucujem na 4G a u BG imam svugde 4G.
Kaze sad ce jos brze raditi i 3G a sta je uradio ne znam bilo mi glupo da ga pitam.
Uglavnom top je sad.Screenshot_2021-04-05-16-40-41-591_com.android.chrome.jpg
 
Uočio sam još jedan problem na Volte; veza se prekida nakon otprilike 10 minuta razgovora. Meni samo prekine, a druga strana kao da ostane na čekanju. Mislim da se dešava kada ja pozovem.
Definitivno moraju još dosta da rade da im ova usluga bude upotrebljiva.
 
Cisto da ostavim feedback, ja i supruga koristimo Telenor VoLTE vec dobrih mesec dana. Radi besprekorno bez ikakvih problema, bar za sada mi se niko nije zalio da ne prima sms ili da nisam procitao sms poruku. Takodje pozivi super ka svim mrezama domacim / stranim i obrnuto.

Jedino i dalje mi nije jasan detalj kad mi prijavi da mreza nije sertifikovana za iPhone, i da moze da utice na bateriju i neke probleme, medjutim nisam iskreno nista osetio.
Ja sam na iPhone XS Max, supruga na iPhone 12 Pro max.
Jel to samo Telenor ima za iPhone? Pošto ja znam da mora Apple da pusti update za naše operatere, a čudno mi da je Telenoru samo pustio, a nije na A1.
 
Jel to samo Telenor ima za iPhone? Pošto ja znam da mora Apple da pusti update za naše operatere, a čudno mi da je Telenoru samo pustio, a nije na A1.
Pazi dobije se notifkacija kad upalis VoLTE, da mreza nije sertifikovana kod Apple i da moze da dodje do battery drain ili ne znam cega jos. Al sam ja to ignorisao, i evo radi sve perfektno. Sve sto radim ide preko LTE / VoLTE. Kad zovem ne menja mi mrezu sa 4g na 3g, ili kad mene neko zove ne menja mi se sa 4g na 3g. Pozivi / SMS sve radi ok.
 
Ako imaš volte ne bi trebalo da ti izadje ova poruka.

85CFC7DE-37B8-4CAE-B0EE-03713DF65D6B.png
 
Poruka ce svakako izaci, dok im Apple ne odradi sertifikaciju.
 
Nazad
Vrh Dno