Šta je novo?

Telenor servis - lose iskustvo

apostol7

Čuven
Učlanjen(a)
24.12.2001
Poruke
441
Poena
620
Uzeo sam kod telenora telefon (Xperia Ray).

Posle nekoliko dana primetio sam 3 zaglavljena piksela. Takodje, od pocetka je krckao donji deo plastike. Reklamirao sam telefon. U servisu je bio skoro dve nedelje.

Juce su me obavestil da je telefon stigao sa servisa. Kad sam otisao imao sam sta da vidim, ekran je primetno izgreban:wall: ****zdeo sam. Napisali su da nista od navedenog nije primeceno ali nekim cudom donji deo plastike vise ne krcka, predpostavljam da je zalepljen super lepkom :) Tako da je telefon opet zavrsio u servisu. Jednom recju – bezobrazluk.
 
Procitaj u temi o tabletima kakvo jadno iskustvo ja imam sa Telenorom, slicna prica dva tableta, 3 mesec natezanja. Danas sam otisao kod advokata i u ponedeljak ako ne dobijem raskid ugovora podnosim tuzbu po osnovu krsenja zakona o obligacionim odnosima, o zastiti potrosaca i za prevaru jer su mi svesno uvalili polovan uredjaj.

Najzalije je neobrazovanost i neukost njihove sluzbe, odgovori na reklamacije su sramni odraz ili osionosti ili neukosti jer se pozivaju na servis, uvoznika i proizvodjaca (vrhunac budalastine) i propise koje su ocigledno sanjali u Africi.

Svesno prodaju bofl robu!

Meni je drago sto te skrabotine predstavljaju zvanican stav kompanije i kao takve dokaz nepostovanja zakona ove drzave.

Nazalost vreme i poverenje meni nikada nece povratiti ali ce zato platiti zamajavanje i gubitkom korisnika i sudskim putem nadoknadom stete i troskova a oni neka se kvitaju sa diletantima u bgelektoniku i sopstvenim internim propisima priucenih pravnika.

Beda od kompanije koja se povodi i reklamira visokim standardima. Nek u maticnoj zemlji izigraju korisnika ako mogu, a ovde se vode cinjenicom da je kupac jadan, bedan i zedan i da s obzirom na to da ga drzava direktno ne stiti a sam sudski postupak je skup i mukotrpan sebi daju za pravo izivljavanje nad nama.

Nece moci!
 
Poslednja izmena:
Nastavak

Juce su me zvali iz telenora. Stigao telefon.

Servis(CT Computers) odgovara: "Telefon pregledan, nisu uocene ogrebotine. Na telefonu kao i na svakom drugom uredjaju postoje vrlo sitne zanemarljive ogrebotine koje nastaju i od kratke upotrebe telefona". Ja to nisam izgrebao.

Jutros okrenem servis, oni tvrde da je ekran izgreban dosao. Kazem za zaglavljene pixele, opet kazu da ih nisu primetili.

Ja odem danas do servisa pokazem zaglavljene pixele. Posto su ih sad videli a garancija obuhvata 3 zaglavljena, zamenicemi mi ekran. Treba da cekam oko 3 nedelje da stigne.

Sad sam uzeo telefon u telenoru i nikad vise.
Zakljucak: Ako treba da nosite telefon u servis bolje ga nosite licno da Vam se ne bi desile ovakve stvari.
 
Poslednja izmena:
Svakako nisi jedini, mozes videti i moje iskustvo sa Telenorom i reklamacijama...

Krajnje bezobrazno i neprofesionalno....
 
Cuti,mogao si dobiti najcesci odgovor "reklamacija se ne uvazava,nadjeni tragovi vode"
 
Nema šta da ćutiš, zakon je jasan da jasniji ne može biti, napišes im jasnu reklamaciju na koju će oni da odgovore u pisanoj formi. Tu brljotinu odneseš lepo kod prvog advokata i podneseš tužbu pa da vidiš kako mečka na rešeto skače.
 
Ja sam nosio telefon 5 puta na reklamaciju, na kraju sam odustao. Ne vredi dizati tuzbu za telefon u vrednosti 200evra jer ce te sam advokat vise izaci
 
Zakon se tumaci uvek u korist potrosaca! Na kraju sudskog spora strana koja izgubi placa troskove spora, tu su uracunati i troskovi advokata.

Ne vredi se "cimati" za 20000 dinara, taj isti Telenor ce vam naplatiti zakonsku (tad znaju sta je po zakonu) kamatu od 2-3% ako ne platite na vreme racun, njih nije "blam da vam traze 3 do 5 dinara" a vama je cimanje za 20000?
 
Nazad
Vrh Dno