Netačno, prekršena je UO, tu je problem.
Kada korisnik prekrši UO ide opomena, pa tužba, pa izvršitelj.
Kada Telenor prekrši UO, što se bunite, malo je poskupljenje, terate inat.
U Ugovoru je pisalo da imaju pravo na promenu uslova i da korisnik ima pravo da raskine ugovor. Promenili uslove, kome se ne sviđa raskine ugovor.
Nisam siguran gde je tu prostor za opomenu, tužbu, izvršitelja.
Svako ko je uzeo mobilni paket na limitu ili van svojih finansijskih mogućnosti, ovde mu je učinjena usluga i pružena prilika da to popravi. Bez namere da generalizujem (svako imaju svoje muke u životu), ali ljudi koji su, sa trenutnim cenama mobilnih komunikacija, uzeli mobilni paket van svojih mogućnosti, imaju u životu veći problem od poskupljenja Telenor usluga.
Danas skup paket uzimaš ako ti je zaista potreban, a ne želiš da kombinuješ sa dve kartice ili ako si uzeo neki skup telefon, pa da ispadne što jeftiniji. U prvom slučaju, ako imaš potrebu, realno je da imaš i sredstva da ga platiš. U drugom slučaju, da li ti je zaista bio potreban telefon te klase?
Kada čujem da je neko podigao kredit, da bi kupio telefon koji mu višestruko nadmašuje mesečna primanja, meni to nije normalno. E u tim situacijama povećanje pretplate može da bude problem. Ostali raskidaju Ugovore, jer su izračunali da im se više isplati ili iz čistog inata.
Naravno da ne podržavam podizanje cena, ali poskupljenje je u rangu inflacije za poslednjih 12 meseci. Zato ne mogu ni da ih optužujem.
PJ, ti si mi delovao ozbiljno, ovde ozbiljno grešiš.
Bar sam dosledan