Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Dali bi mi poslao tekst podnosenja zahteva za prekid ugovorene obaveze sa sve onih clanova zakona ako si ih navodio.
Hvala!
Када сам отишао да прекинем уговор,већ сам се помирио да нећу задржати број јер је то информација коју су они дали.Тек ми је службеница рекла да задржавам број и да су им то тумачење три пута мењали.Дакле нисам ништа писмено подносио,она је направила документ да прекидам са њима и да сада могу код другог оператера да договорим да прелазим код њих и да они поднесу захтев за преузимање мог броја.То сам и урадио у А1,информисали су ме да ћу бити у Теленору још 7 дана,а онда прелазим код њих.
 
Evo da podelim svoje iskustvo, upravo se vratio iz Telenora. Spremio sam se za gušanje, vredjanje, pretnje itd ali sve proslo kulturno. Imao sam jos godinu dana ugovora , bez telefona, neki sitni benefit od oko 300din za pretplatu. Kazem dosao sam da raskinem ugovor i da predjem na pripejd. Ona samo trazila licnu kartu, pitala da li ostajem u mrezi ili cu traziti migraciju. Reko ostajem ali na pripejdu. Kaze ok, ne placate nikakve penale, bice aktivno za ~2 nedelje(standardni otkazni rok). Hvala lepo, molim lepo. Prodje sve kulturno.
 
Samo da dodam, da ne slikam. Postoji opcija 1 a to je raskid i trajno gubljenje broja i opcija 2 koja podrazumeva prelazak na pripejd i prebacivanje u drugu mrezu.
 
Potvrdjujem. I ja sam malo pre bio do telenora, rekao da zelim raskid ugovora, pitali me da li zelim na prepaid ili da prenesem broj, i to je to. Bez problema.
 
Samo da dodam, da ne slikam. Postoji opcija 1 a to je raskid i trajno gubljenje broja i opcija 2 koja podrazumeva prelazak na pripejd i prebacivanje u drugu mrezu.
Мислим да грешиш,опција 1 је задржавање броја и прелазак у другу мрежу,а опција 2 је прелазак на припејд у истој мрежи.
 
Ne gresim.
 

Prilozi

  • CEA212B6-3790-48B7-A230-83C2A6075F69.jpeg
    CEA212B6-3790-48B7-A230-83C2A6075F69.jpeg
    290.3 KB · Pregleda: 149
Прочитај пажљивије, опција 1 је трајно искључење из Теленора,дакле преказак у другу мрежу,а опција 2 прелазак на припејд у Теленору и могућност да се касније пређе у другу мрежу.
na koji mail ste pisali meni nista jos nisu odgovorili a pisao prosle nedelje.
Иди до пословнице и уради шта си већ планирао.
 
Upravo sam i ja zavrsio u poslovnici, devojka je rekla da opcija 2 znaci i ostanak na postpejdu uz savet da koliko sutra odem kod drugog operatera radi prenosa broja, navodno odmah bude realizovan raskid u sistemu. Isti sporazum sam dobio kao i decko u postu iznad s tim sto mi je ona odgovorno tvrdila kako me nece prebaciti na pripejd jer bih onda morao da predjem na pripejd i kod drugog operatera, pa tek onda postpejd. Ako laze ona mene, onda i ja vas lazem
 
Drugari, na koji pisani zahtev tacno mislite? :) dobili ste nekoliko potvrda od nas da raskid ide glatko, a verujem da smo isli u razlicite poslovnice. Radnici su lepo informisani i ne insistiraju ni na cemu
 
Ima opcija da se ugasi broj, da se predje kod konkurencije i da se predje na pripejd pa kome šta odgovara…
 
Znači ipak sve može po zakonu. A tako su bili blizu da ubede sve druge u sopstvene laži ali eto, dušmani ih naterali da čak 3 puta tumače Zakon o zaštiti potrošača i sada ispada da je korisnik ipak u pravu.
 

Evo sve objasnjeno.

Ne mogu da vas lazu da ce broj biti ugasen.

Telefon mozete ili da vratite ili da nastavite da placate rate Mobi banci.
 
Dobila sam odgovor od Mobi banke vezano za otplatu, upucuju me na Telenor da proverim.
Dodatno bih napomenula da bi savet bio da direktno u Telenoru proverite mogućnost raskidanja ugovora koji imate kod njih, ukoliko se prethodno ne otplati kredit za uređaj.
Dosadašnja praksa je bila takva da se prvo otplati sam kredit za uređaj, te mogu pretpostaviti da bi to i sada bio slučaj.
U slučaju da želite prevremeno da otplatite kredit, dovoljno je da sredstva u preostalom iznosu kredita obezbedite na Vašem tekućem računu, a zatim ih preusmerite preko aplikacije direktno na partiju, na putanji: Plaćanja-Interni prenos.
 
Dezinformacija. Znam za jedan primer raskida, bez spominjanja telefona i kredita uopšte. Vidim sad da je i efektiva objavila isto, raskinut ugovor, telefon ostaje kako je i bilo, dodatna oprema - preostali broj rata kroz poslednji račun kako i treba da bude.

Tako da nema više dileme da li rade onako kako su prvobitno hteli ili kako zakon kaže, rade na ovaj drugi način i slobodno u poslovnicu idite.

Edit: Kačim slike sa FB za one koje mrzi da traže...
 

Prilozi

  • FB_IMG_1637136598926.jpg
    FB_IMG_1637136598926.jpg
    53.2 KB · Pregleda: 82
  • FB_IMG_1637136602230.jpg
    FB_IMG_1637136602230.jpg
    49.8 KB · Pregleda: 72
  • FB_IMG_1637136604812.jpg
    FB_IMG_1637136604812.jpg
    74.2 KB · Pregleda: 89

Evo sve objasnjeno.

Ne mogu da vas lazu da ce broj biti ugasen.

Telefon mozete ili da vratite ili da nastavite da placate rate Mobi banci.
Jel ima ko da je pokušao ovo vraćanje uzetih uredjaja ?
 
Ja nisam, ali se ozbilno nosim mislju da to i uradim, jer imam 7 brojeva kod njih (svi na jednom ugovoru, pravno lice).
S tim da imam 3 uredjaj, pa cisto da testiram.

Inace, to sto efektiva pise je nepotpuna informacija. Telenor moze (mora?) da prihvati uredjaj nazad, ali ovaj clan u ZOO kaze:

Član 549

(1) U slučaju raskida ugovora prodavac je dužan vratiti kupcu primljene otplate sa zakonskom kamatom od dana kada ih je primio i naknaditi mu nužne troškove koje je učinio za stvar.

(2) Sa svoje strane kupac je dužan vratiti prodavcu stvar u stanju u kome je bila kad mu je bila predata i dati mu naknadu za njeno upotrebljavanje do raskida ugovora.

Tako da tu mora postojati nesto sto se mora platiti / odbiti, jer uredjaj vise nije nov i postoji neka amortizacija.
 
Ma da ,tu se verov misli na te rate koje si do tada plaćao ,to u suštini ne moraju da nam vrate .Ali ovo što piše da im se vrati u stanju koje je predato je veoma širok pojam i dolazimo dotle da neki radnik na šalteru gleda svaku tackicu i odlučuje jel može ili ne .Tako da u 99 % slučajeva nema ništa od vraćanja ..
 
Imate opciju da predjete na A1 na intarifu bez ugovorne obaveze za 999 din (300 min i 10 GB + drustvene mreze).
 
Bas ako budem isao za vikend probacu da vidim sta kazu. Sto se mene tice telefon ceo u folijama iphone 12.
Placam ja mislim oko 6300 mesecno sve sa Total25, ako bi raskinuo za te pare bih mogao da uzmem iph13 u A1.
Nek prebiju te rate i eto im telefon. Bice ovo zanimljivo.
 
Sumnjam da može da se vrati telefon. Telefon ti ustvari ne kupuješ od Telenora već od neke druge firme, pogledaj papire i videćeš da je kao prodavac telefona naveden neko drugi. I kako Efektiva navodi da se uređaj vraća u stanju u kakvom je dobijen, u principu ako si skinuo foliju sa kutije i izvadio telefon to već nije stanje u kakvom si ga dobio. U svakom slučaju probaj ništa te ne košta pa vidi šta će da kažu, ali mislim da od vraćanja telefona će biti mrka kapa.
 
Ljudi, da li su i vama postali poruke navodno iz Batuta i traže matični broj da bih se zakazala vakcinacija? Meni to miriše na neku prevaru, jer svi znamo da se matični broj ne daje na internetu i preko poruka.
 
Brojevi na kojima su stigle poruke iz navodnog Batuta su novi. Kupljeni na kiosku prošle nedelje i nikom nisu dati. Zato me čudi što su takve poruke stigle.
 
Na Telenor ne, ali na službeni VIP i MTS na poslu jeste.
A na tim brojevima i nema JMBG, znači da šalju redom.
 
Proverite u Moj Telenor/A1 da li vam je uključen pristanak za deljenje i obradu podataka.
 
Da li im je inace procedura da kada im se javis za obnovu paketa ponude ti iste pakete sa sajta?
Bolju ponudu sam imao u aplikaciji nego kad me zvala teta iz KS...
 
Nazad
Vrh Dno