Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

@pelemasca ne mogu dva vaučera za reciklažu da se saberu, ali jedan član je ovde naveo da su mu pored vaučera za reciklažu uračunali i vaučer sa plavog petka.
 
Video sam i ja reklamu na TV, nešto " svaki petak je "crni petak" u Telenoru i da je do 12000din. Ma verovatno neka kratka akcija
 
9492_d.jpgAko mislite na ovo:
Tu piše popust na telefon + reciklaža je do 12000 dinara, a ne reciklaža telefona je do 12000 dinara.

p.s. naravno tog dodatnog popusta od 5000 din za telefon ima samo na papiru, cene telefona su i dalje nerealno visoke.
 
Da li neko zna sta je ovog kog vraga? Pojavilo se supruzi kao SMS. Nema broja, pise poslao: NovostiDana. Ja zvao Telenor call centar oni kazu da nema nikakvih dodatnih usluga aktiviranih na nalogu supruge. Sto je jos cudnije, malo pre ove poruke imala je poziv na viber od broja> +34684225336. Na koji se nije javila.


viber_image_2021-11-03_17-33-21-036.jpg
 
Poslednja izmena:
Da se nadovezem ovo je dogovor od Telenor Twitter naloga, jer je call centar useless:

Hvala ti, vidim da je ova poruka stigla od strane provajdera NTH Media d.o.o. Nažalost, mi nemamo uvid u to na koji način se korisnik pretplatio na ovaj servis, i zašto je poslata poruka. Svakako ih možeš kontaktirati za više detalja o servisu kao i za odjavljivanje, na broj 0113216815 ili putem mejla [email protected] (09h-17h). Kao operator, možemo onemogućiti dalje korišćenje Premium SMS usluga, što će ti onemogućiti i servise koje možda koristiš, poput BusPlus provere ili SMS obaveštenja od banaka. Za blokiranje mogućnosti korišćenja Premium SMS usluga, potrebno je da pozoveš naš kontakt centar 0639000, sa broja o kojem je reč.
 
Ako deci dajete telefon da igraju igrice...
Samo kazem da postoji i ta mogucnost.

Ako ne nadjete nacin za odjavu, probajte direktan kontakt firme. Ovo je iz APR adresara
 
Poslednja izmena:
Ako deci dajete telefon da igraju igrice...
Samo kazem da postoji i ta mogucnost.
Dete gleda YT kids na tom telefonu, ali ono što mi je čudno je kako telefon da dobija SMS ako se nije broj telefona prijavio za takvu uslugu? Da li to onda znači da samim tim što je na telefonu ulogovana supruga, na svoj google nalog, na koji je povezan njen broj telefona, prihvatanjem nečega negde na internetu android OS sam šalje i broj telefona nekom tamo sajtu? Bez da se ručno ukuca? To mi se čini jako loše dizajnirano.
 
Da li neko zna sta je ovog kog vraga? Pojavilo se supruzi kao SMS. Nema broja, pise poslao: NovostiDana. Ja zvao Telenor call centar oni kazu da nema nikakvih dodatnih usluga aktiviranih na nalogu supruge. Sto je jos cudnije, malo pre ove poruke imala je poziv na viber od broja> +34684225336. Na koji se nije javila.


Pogledajte prilog 323002

To ti je takozvani BULK SMS ili po srpski SPAM SMS. Proguglaj.
Ovu uslugu spamovanja pruza cak i A1.
 
Dete gleda YT kids na tom telefonu, ali ono što mi je čudno je kako telefon da dobija SMS ako se nije broj telefona prijavio za takvu uslugu? Da li to onda znači da samim tim što je na telefonu ulogovana supruga, na svoj google nalog, na koji je povezan njen broj telefona, prihvatanjem nečega negde na internetu android OS sam šalje i broj telefona nekom tamo sajtu? Bez da se ručno ukuca? To mi se čini jako loše dizajnirano.
Ne, čisto sumnjam da bi Gugl ovako nešto ikada sebi dozvolio. Imam i ja prijavljen broj ali nikada nisam dobio spam ovakovog tipa.

Za sve spam poruke se na neki način mora da prijavi.
Deca dok igraju igrice na telefonu, vrlo često moraju da pogledaju reklame u toku igranja a nekada i ciljano gledaju da bi zaradili neke tokene recimo, vezano za igru.
U toku reklame može biti neki link na koji se klikne i budete prijavljeni na razne servise, ili se jednostavno preuzme malware na telefon i onda on radi prijave na razne servise.

Proverite i unutar PlayStore da nemate neki sumnjiv app a takođe i ručno prečešljajte ikonice aplikacija.
Imao sam slučaj kod komšije da je imao neki malware na telefonu, gde je postojala ikonica aplikacije izvučena u launčeru a nije je bilo među instaliram aplikacijama u PlayStore.
Prvi put sam to video, a znam da nije dovoljno edukovan da bi sam isključio i dao odobrenje za instalaciju aplikacija izvan PlayStora.
Posećivao je "bezobrazne sajtove" , i imao uvećanu pretplatu pa se požalio.
 
Pogledacu, hvala. Malisa je mali za igrice na telefonu, a u svakom slucaju osim YT kidsa nece nista vise ni dobiti jos dugo, dugo da koristi. Nismo za to.

Pogledacu jer moja supruga ima naviku da izvaci na pocetni ekran sajtove. Mozda je tako nastao problem.
 
da li još neko ima problema kada skenira IPS kod prilikom plaćanja računa?
koliko sam uspeo da primetim, problem se javlja zbog toga što QR kod popunjava mbanking aplikaciju tako da se u polje "naziv primaoca" upisuju svi podaci uključujući adresu i grad primaoca (telenora), umesto da se ove vrednosti rasporede u odgovarajuća polja (zasebno naziv, zasebno adresa, zasebno grad).
 
@operic kod IPS (hitnih) plaćanja je to krajnje nebitno. Vodi računa samo o iznosu, računu, modelu i pozivu na broj. Skoro sam pustio nalog i u polje primaoca upisao samo Ime, grad, poštanski broj i prošao je bez problema.
 
Neće da prođe, javi grešku. Ja na to nisam obraćao pažnju dok mi nije stigla opomena da nisam platio račun
 
  • Adds to story
Reagovanja: uji
@operic ,nemam tih problema.. Sto ne probas da izbrises celu mbanking aplikaciju pa je nanovo instaliras? Mozda je nesto zabagovalo, pobrkalo.. Desava se..
 
@operic Baš svašta. Nikakav problem te vrste nisam imao sa Komercijalnom, Raiffeisen, mts, Credit Agricole i Addiko. Prilično oskudno popunjene naloge sam slao na ips i nije bilo zadrški. Ne bi me čudilo da je u pitanju OTP, mada i Intesa u poslednje vreme ima ispade. Gledaj onda da platiš karticom jer ažurno knjiže kartične uplate.
 
Aplikacija je inače komercijalne banke i imam problem jedino sa telenor računima. Sve ostalo radi kako treba.
Prevaziđem tako što radim copy paste poziva na broj u odnosu na prethodno plaćen račun.
 
  • Like
Reagovanja: uji
@operic Da, jasno. Imaš opciju i u Moj Telenor da skeniraš QR kod, ali onda bi ti doduše trebao drugi telefon. Za njega sam siguran da je pravilno formulisan.
 
@uji, u pravu si da je drugačije formiran kod u aplikaciji u odnosu na eračun (iz aplikacije se popunjavaju polja naziv i adresa primaoca, ne popunjava se grad, dok se iz eračuna popunjava samo naziv). probaću sledećeg meseca da li će tako da prođe.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Upravo. Jel ovo jos neko razumeo kao ja?🤣🤣🤣
 

Prilozi

  • 43242778-6FD9-47CC-84EB-71DBC8CA29C7.png
    43242778-6FD9-47CC-84EB-71DBC8CA29C7.png
    498.2 KB · Pregleda: 206
Ne vidim razliku u ceni na oba paketa koja koristim. Ostalo isto.
 
Podsetite me molim vas, ovo povecanje cena nije validan razlog za raskid ugovorne obaveze kao sto je to slucaj sa npr. bankama koje salju ponudu mejlom i daju mogucnost za raskid ugovora?
 
Jeste, pise ti da mozes raskinuti.
 
Total 12 poskupeo za 100 dinara. Za one koji su uzeli telefon sa "popustom" ovo je prilika da raskinu UO bez penala.
 
Jeste, pise ti da mozes raskinuti.

Hvala, nisi bio lenj da odes do kraja :)

Evo ako i druge zanima:

U znak zahvalnosti na dosadašnjem poverenju, rešili smo da prilikom promena cena, tačnije 9. decembra, sve naše postpejd korisnike paketa sa liste obradujemo sa dodatnih 10GB internet saobraćaja u nacionalnoj mreži koje vam važe narednih 6 meseci. Obaveštavamo vas da, ukoliko niste saglasni sa ovom promenom, u skladu sa članom 107 Zakona o elektronskim komunikacijama, imate mogućnost da raskinete pretplatnički ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom. To možete uraditi zaključno sa 8. decembrom 2021. godine u bilo kojoj Telenor prodavnici.
 
Nazad
Vrh Dno