Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Pa standardnih 50%.
 
Istice mi uskoro dvogodisnji ugovor.. Koliki popust moze da se dobije ako se uzima samo paket, s obzirom da imam ponudu od A1 koja je 50% jeftinija sa cak i boljim uslovima od ovih trenutnih kod Telenora? Nekako mi se ostaje kod njih, zadovoljan sam.. Pre dve godine nisu bili raspolozeni za pregovaranje, ne znam sad kakva je situacija :)
Zavisi kako oni na tebe gledaju kao korisnika.

Mislim da im je standardna ova 30%. Mada imaš ove fore da kao zahtev na pripejd da pređeš i oni ti daju 50%.

Nemoj po kvalitetu da porediš A1 i Telenor.
 
Imam trenutno u telefonu i Telenor i A1, i ako sam uvek bio skeptican prema svima ostalima osim prema Telenoru, mogu ti reci da u kvalitetu razgovora nema razlike, a net je generalno brzi na A1. 4g naravno. Mada kazem, navikao sam na Telenor, nekako su mi vise sto bi rekli, user friendly...
 
A1 je sada spor u Vojvodini i na jos nekim lokacijama gde nisu pustili 3CA i 4CA mrezu. Inace onde gde jesu pustili, radi sasvim korektno.
 
Ja sam skroz pozitivno iznenadjen.
 
Lično,

Baš sam bio nezadovoljan A1, uglavnom su Beograd, Kraljevo i Vojvodina bile lokacije. Nedavno sam dva broja ugasio kod njih, i to na pola UO.

Nezadovoljstvo je došlo od pokrivenosti i samih poziva. Data saobraćaja koji je bio loš. Podrška mi se nije svidela.

U svakom slučaju, da ne spakujem temu više.
 
Pre neki dan, sam otisao direktno u Telenor poslovnicu da uplatim jedam racun.Ostao sam u cudu, kada sam dobio dva fiskalna racuna, jedan za uplaceni racun, i drugi za naplacenu proviziju.Naplatili su mi proviziju, samo ne znam za koju i kakvu vrstu usluge???Da li imaju prava da naplacuju proviziju??
Tako moze, bilo ko u bilo kojoj prodavnici, da vam naplati proviziju za robu iz te iste prodavnice.
 
Koliko se secam prvi je Vip uveo proviziju za placanje racuna u poslovnici. Mogu da naplate ako je u skladu sa tarifnikom.
 
И ја знам за ВИП,има томе поодавно,колега плаћао нешто и изашла га провизија већа него у пошти да је платио.Вјероватно је и Теленор то копирао да би се гужве смањиле.Никад нисам плаћао у пословници поред картице и онлајн плаћања.Само струју некад давно на шалтеру ЕПС-а:)
 
Po meni skroz legitimno, mnogo prodaje propadne dok se izredjaju svi koji su u 2021 dosli licno da plate racun.. Kupci jednostavno nece da cekaju.. Uz duzno postovanje clanu foruma koji je isao da plati :)
 
Supermarketi isto imaju on line kupovinu, pa bi onda tom logikom, nama koji dodjemo u supermarket,trebalo naplatiti proviziju.
Jednostavno, ako se bavis prometom roba i usluga, onda moras biti spreman na primanje uplata u objektu.
Ovde je problem, sto ONI nece da zaposle dovoljan broj ljudi, tu lezi problem, pa pokusavaju provizijom na neposten nacin da ga rese.
Pogledajte bilo koji banku ili mobilnog operatera, svuda je cilj da im radi ako moze jedan covek, a da klijenti sve dovrse sami od kuce, oni samo da broje parice i profit.

Pravno gledajuci, oni ne bi smeli da naplate proviziju, jer nisu posrednici u lancu prometa.

Tako su isto bankari naplacivali uslugu obrade kredita,pa je ispalo kako je ispalo.Uce nas kako da usvojimo ,ono osto oni zele,a ne da razmislajmo svojom glavom.
 
Poslednja izmena:
Niko ti ne brani da se žališ udruženjima za zaštitu potrošača ili podneseš tužbu protiv Telenora, na to svakako imaš pravo, baš kao što su ljudi tužili banke i dobili spor (i dobijaju ga i dalje).
 
Mogli bi da uvedu, kao što ima Crnogorski Telekom aparate na kojima sam plaćaš račune, to bi bilo jako praktično i ne bi bilo potrebe za više radnika.
 
Supermarketi isto imaju on line kupovinu, pa bi onda tom logikom, nama koji dodjemo u supermarket,trebalo naplatiti proviziju.
Jednostavno, ako se bavis prometom roba i usluga, onda moras biti spreman na primanje uplata u objektu.
Ovde je problem, sto ONI nece da zaposle dovoljan broj ljudi, tu lezi problem, pa pokusavaju provizijom na neposten nacin da ga rese.
Pogledajte bilo koji banku ili mobilnog operatera, svuda je cilj da im radi ako moze jedan covek, a da klijenti sve dovrse sami od kuce, oni samo da broje parice i profit.

Pravno gledajuci, oni ne bi smeli da naplate proviziju, jer nisu posrednici u lancu prometa.

Tako su isto bankari naplacivali uslugu obrade kredita,pa je ispalo kako je ispalo.Uce nas kako da usvojimo ,ono osto oni zele,a ne da razmislajmo svojom glavom.
Po mom misljenju radnika je dovoljno i jako brzo resavaju guzvu kada god sam tamo bio. A u poslednje vreme kada god sam cekao u redu tu je bilo minimim 5 osoba koje su samo platile racun, koji inace moze mnogo brze da plate u bilo kojoj posti ili menjacnici koje su na svakom koraku. Tako da je meni potpuno legitimno imati naknadu za takvu vrstu usluge. Pretpostavljam da bi ljudi koji placaju racune na ovaj nacin stvorili haos po radnjama da nema provizije odnosno naknade.
 
Vidis, oni tebe uce ,da razmisljas na njihov nacin, ne ulazeci u to, da li im mozda treba vise radnika,ili da nabave automat za placanje racuna, kako je to lepo primetio kolega dervisbegovic.

Zasto mi uporno branimo trule kapitaliste ,tamo gde nisu u pravu????

Zasto dozoljavamo, da nam izrabljuju radnu snagu.Pogledajte im promete,profite, i plate radnika koji stoje u radnjama,bez stolica, koliko ih placaju.
Pogledajte supermarkete, imaju hiljade radnike, stotine i stotine miliona prometa i profita, a daju minamalce radnicima koji dirince u prodavnicama.

Obraticu se uskoro nadleznim sluzbama, za ocenu zakonitosti naplate provizije, tamo gde naplatilac provizije, nema osnova, jer nije posrednik u prometu.
 
@HDMI možda je fora u tome da su plaćanja i sl u nadležnosti Telenor (tj sad Mobi) banke. Tako da kada dođem u Telenor poslovnicu da platim Telenor račun, plaćam ga kod Telenor Banke koja je posrednik između mene i Telenora (glavne firme). Možda je takva neka peripetija da se zaobiđe zakon.
 
Provericu sta pise tacno na fiskalnom.

Gledajuci spisak Mobi banaka ,po Telenor prodavnicama, tamo gde su mi naplatili proviziju ,nije i njihova banka.

Cak i da mi na fiskalnom pise da je proviziju uzela Mobi banka, na toj radnji mora da bude istaknuta firma Mobi banka, idem posle i to da proverim,za svaki slucaj.
 
Poslednja izmena:
Od prvog dana kada je uvedeno plaćanja računa u poslovnici se naplaćuje provizija.
Inače je uvedena naplata računa u poslovnici da bih taj zaposleni mogao da ti ponudi još neku uslugu.
 
Ako nekome slucajno treba popust 500 dinara za dodatnu opremu, dobijen na plavom petku, neka mi se javi na PM da mu posaljem bar kod (nadam se da moze da se prebaci na drugog korisnika)
 
Po mom misljenju radnika je dovoljno i jako brzo resavaju guzvu kada god sam tamo bio. A u poslednje vreme kada god sam cekao u redu tu je bilo minimim 5 osoba koje su samo platile racun, koji inace moze mnogo brze da plate u bilo kojoj posti ili menjacnici koje su na svakom koraku. Tako da je meni potpuno legitimno imati naknadu za takvu vrstu usluge. Pretpostavljam da bi ljudi koji placaju racune na ovaj nacin stvorili haos po radnjama da nema provizije odnosno naknade.
Jel znas zasto se naplacuje provizija i ko je naplacuje? Tipa odes u postu pa platis sve racune e sada ti posta naplati proviziju za svoje usluge pa to sto ce pare da prebace na sve i jedan racun koji si plaatio, eps, komunalije, porez, internet, telefon... i za to sto nisi morao u svaku ustanovu da ides pojedinacno i sto si ustedeo vreme, novac, gorivo posta naplati svoje usluge.

Sta to Telenor uplacuje i kakve usluge naplacuju ako dodjes kod njih u poslovnicu i platis njihov racun? Naplacuju proviziju sto ce sami sebi da uplate njihove pare.

Drugo bi bilo da se kolega buni sto su mu naplatili proviziju sto je dosao u Telenor poslovnicu da plati MTS racun, em suparnicka kompanija i jos da im salju pare dzabe.

To je sustina provizije, kada zavrsis posao brzo i nisi izgubio puno vremena i zato si platio neciju uslugu sto je proces placanja racuna zavrsio mesto tebe. Ti dobijas placen racun a oni malu proviziju za uslugu.
 
Poslednja izmena:
Trenutno sam na MTS-u gde mi je istekao ugovor, Telenor nisam koristio godinama. Sada bih uzeo nov telefon i potpisao ugovor na 2god. Ako povucem paralelu, Total12, Neo10 i Omorika1, uz telefon je A1 jeftiniji od ostalih za ~400din mesecno. Da li postoji neka varijanta nekog popusta za nove korisnike na Telenoru?:)
Ovo poredjenje cena je sa sve 7k dinara za reciklazu starog telefona.
 
Od prvog dana kada je uvedeno plaćanja računa u poslovnici se naplaćuje provizija.
Inače je uvedena naplata računa u poslovnici da bih taj zaposleni mogao da ti ponudi još neku uslugu.
Zanimljivo da je naplata računa u poslovnicama uvedena kad je promenjen vlasnik. Norvežani se time nisu bavili.
 
Ovi se trude na svaki način da izvuku još koji dinar od korisnika.
 
U slučaju Telenora mislim da će tu doći do spajanja sa Telekomom, ukoliko budu omogućili Sbb-u 5G onda će ova opcija biti vrlo moguća, a po mom mišljenju i sasvim izvesna. Svakako me zanima ko će biti krajnji kupac Telenora, mada za nas korisnike to i nije od ključne važnosti ali jesu popusti i što povoljniji paketi. Naravno da se kvalitet mreže i usluga održi i unapredi ... Iako se osećam zavrnutim čekam da mi istekne UO pa da vidim uslove koje će mi ponuditi za produženje UO i koliki će mi odobriti popust pa da izvagam da li ćemo da se rastanemo posle dugo godina (još od vremena Mobtela) ili da nastavimo saradnju.
 
Koliko se obicno ceka prenos broja iz mts u telenor npr?:) Ima li nacin da se ikako to ubrza? Rekose mi da moze da traje i 14 dana!!! Neverovatno
 
U slučaju Telenora mislim da će tu doći do spajanja sa Telekomom, ukoliko budu omogućili Sbb-u 5G onda će ova opcija biti vrlo moguća, a po mom mišljenju i sasvim izvesna. Svakako me zanima ko će biti krajnji kupac Telenora, mada za nas korisnike to i nije od ključne važnosti ali jesu popusti i što povoljniji paketi. Naravno da se kvalitet mreže i usluga održi i unapredi ... Iako se osećam zavrnutim čekam da mi istekne UO pa da vidim uslove koje će mi ponuditi za produženje UO i koliki će mi odobriti popust pa da izvagam da li ćemo da se rastanemo posle dugo godina (još od vremena Mobtela) ili da nastavimo saradnju.
Pokreni proces za prenos broja u drugu mreže kad ti istekne ugovorna obaveza i garant ćeš dobiti popust od 50% na pretplatu bez telefona

Swiper
Veruj mi da završe to od 7 do 10 radnih dana
 
Da li Telenor uvek salje poruku za 50% popusta na prelazak sa postpaid?
Preneo bih broj iz A1 postpaid u Telenor prepaid, pa me zanima da li ce sigurno poslati poruku.
Cena je pretpostavljam veca, za GoData+ paket 2250 din (+na ovu cenu 50% popusta).
 
Nazad
Vrh Dno