Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Telenor je počeo ko Tehnomanija. Izmisli neku cenu, precrta je, i regularnu cenu predstavlja kao akciju.
1 GB rominga u Telenoru nikada nije koštao 699 dinara (koristio sam ga dosta puta).

Ja sam ga koristio 2019, sad sam našao poruke iz avgusta i decembra, 599 dinara. Ipak jeste neki popust, ali je base cena podignuta.
 
Mislim da se mi ne razumemo.
Je ne idem nigde sem u ovlasteni servis, predam telelfon, imam fiskalni, oni utvrde da je za zamenu (IMAM fiskalni od A1(VIP), Telenor), da li treba i tad "vlasnik" ugovora?
Ranije je bilo price da ko ima fiskalni moze kako mu volja u sevisu, da li ej to tacno?
 
Zamenu preporucuje servis a radi prodavac u ovom slucaju operator. Oni traze da zamenu uradi vlasnik ugovora jer je on za njih kupa uredjaja / korisnik usluge. Odgovor na tvoje pitanje je: da, za zamenu neispravnog telefona potreban je vlasnik ugovora, ili ovlascenje kod notara da to moze da uradi neko drugi.
 
^^^
Tačno tako, mora vlasnik ugovora ili ovlašćenje overeno kod notara.
Telenor kao i uvek podigao cene telefona (mi 10t pro je za 500din skuplji na mesečnom nivou)
 
@m4estr0 Jos jednom ti se zahvaljujem. Nasao sam aplikaciju na apkpure, promenio podesavanja da prihvatim aplikaciju sa nepoznatih izvora i gotovo, aplikacija je downloadovana, lakse je sa njom i radi kako treba. Ovde, na forumu, ima jos jedan kolega koji se intresovao za stariju verziju, pa se nadam da ce videti ovaj post. Tebi hvala jos jednom.
Da se nadovezem na moj prethodni post. Aplikacija je radila kako treba, ali sam juce, ipak, morao da je azuriram, jer se na starijoj verziji aplikacije nije pojavljivala grebalica za Plavi petak. No, opet cu se vratiti na stariju verziju. Izgleda da cu takvu gimnastiku raditi svakog petka.
 
Jedan OT, jel vam ta aplikacija od zivotnog znacaja, otvarate je 100puta dnevno pa vam ne odgovara ova nova verzija i ne zelite da je azurirate? Mislim ja je koristim jednom nedeljno kad je otvorim zbog plavog petka, inace imam widget i na njemu pratim potrosnju neta, jedino mi to bitno, tako da li je stara ili nova verzija totalno nebitno...
 
Da li ste možda primetili da su telefoni poskupeli za do 10-15 hiljada u Telenoru(da li od juče ili danas)? Pratio sam neka 3 telefona jer sam planirao da uzmem za nedelju, dve i malopre udjem i imam šta da vidim...
 
Realno su i pre prvog bili skupi, a tek sad nisu normalni ...
 
Pošto se neko interesovao za satove kod Telenora tu je tek preterivanje (blaga reč) sa cenama:
HUAWEI WATCH GT 2 PRO
  • kod Telenora 45840 din (393 eura)
  • alza.at jedna od skupljih radnji u Beču - 199,75 eura
20210502_194204.jpg
 
Koja je poenta poređenja cene sa nekom radnjom u Beču? Naravno da je u EU jeftinije. U Tehnomaniji je koliko vidim taj sat 40k.
 
@djakza
Moram priznati da ne razumem ljude poput tebe, ali imaš pravo da budeš to što jesi.
Ako ti je normalno da kod nas sat košta 400 eura a u Austriji taj isti sat 200 eura onda samo napred.
 
@pejova
Gde sam rekao da to jeste ili nije normalno? Samo nisam shvatio poentu poređenja sa cenom u EU kada svi znamo da je tamo kodža jeftinije. Da si uporedio cenu sa nekom domaćom prodavnicom imalo bi smisla - jer je Telenor stvarno preskup. Ovako kao da si nam rekao da je nebo plavo - kul, ali totalno nebitna informacija.
 
da li je isteklo onih 30+ meseci od prodaje Telenora kada treba i ime da se promeni tj. novi brend da se uvede?
 
Prodat je u martu 2018. E sad do kad je dozvola za koriscenje imena pitanje je.
 
po ugovoru je to 33 meseca, oni su istekli još 1.1.2021. ali dobro nije kao da su ugovori u Srbiji nešto bitni
 
Pa zar je bitno kako se zove operater? Bitnije je kakav kvalitet usluga pruza i po kojoj ceni, svakako 063 mreza je uvek bila skuplja u globalu od pocetka i kada su imali samo mts za protivnika. Mislim da oni traze kupca ali posto je prvi covek fonda poginuo to je sigurno usporilo sve.
 
upravo u takvim koracima/postupcima kompanije se može videti da li imaju neke dugoročne planove i ambicije sa trenutnim vlasništvom a iz toga se svakako može zaključiti štošta tako da da, bitno je koji brend se koristi pogotovo imajući u vidu inicijalne namere i rokove koje su sami definisali
 
Da li se iz Total 25 paketa nepotrošeni megabajti prebacuju u sledeći mesec?
 
Видим, променили су тотално апликацију на андроиду, мени је и она прошла била сасвим добра.
Међутим, не ради ми онлајн плаћање рачуна, унесем сигурносни смс код да потврдим плаћање и ништа се не деси. Има ли још ко таквих проблема?
 
Da li neko zna da li je moguce dobiti, pri obnovi ugovora, i 50% popusta na pretplatu za one postpaid internet pakete npr surf 50 za visegodisnje korisnike, kao sto nezvanicno odbravaju za ove pakete za telefon (npr. total i sl.)?
 
Meni su davali 50% kad sam rekao da više neću koristiti mobilni net, doduše pre godinu i po dana. Kakva je situacija sad ne znam
 
Jel uspeo neko da izboksuje 50% na total 5? Koristnik starija žena koristila Play 5 paket, ugovor istekao ko zna kad, nije obraćala pažnju, najbitniji su minuti i internet za viber. Da znam da li vredi odlaziti do poslovnice ili odma tražiti transfer u mts na omoriku 1
 
Ne ides u poslovnicu za to nego pises na [email protected] ( mislim da je ta adresa). Mozes i na nekim drustvenim mrezama
 
Internet raspad sistema danas. Uglavnom odkad su ih ovi Česi uzeli više problema u ove 3 godine nego kod bivšeg Telenora.
 
Ma ja sam oduvek na Telenoru, ali odkad ih je preuzeo ovaj fond dođu dani kada ubaguje, što se pre prodaje retko dešavalo. Inače radi odlično, ali sa češćim smetnjama nego ranije.
 
Nazad
Vrh Dno