Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ima li jos nekog da su mu povecali cenu paketa uz aprilski racun?
Sada sam detaljnije proverio prethodne racune i svi su bili na istu iznos -1399 dinara
Nisam dobio nikakvo obavestenje niti mail da se nesto menja u odnosu na prethodne mesece

@ salecg
Na specifikaciji racuna pise samo tarifni paket kao i ranije ali sa promenom cene.
Gledam na sajtu ne uklapa se ni u cenu "tarifa sa telefonom na rate" kao sto bi trebalo nego je samo promenjeno sa 1399 na 1799...

@ ak47
Sta raditi u ovom slucaju? Reklamacija samog racuna jer prelazak u drugu mrezu a jos sam pod otplatom telefona telenor banci ne znam koliko je isplativa i ostvariva?
 
Pa najbolje da pitaš njih. Nešto ne štima tu.Ne bi trebalo išta da se menja dok ti traje ugovorna obaveza. Da ti nije tih 400din više za neke dodatne stvari van paketa? Ili ti stoji baš da je 1799 cena paketa?
cc7aff227fd9320b34fb15dda312fc55.jpg


Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
@ dejan#7
Cist racun.Bez ikakvih dodatnih troskova.
Znam da se ne bi trebalo menjati nista tokom ugovorne obaveze.barem mi nije do sada

Evo sada sam pogledao prosle racune i vidim u specifikaciji ispod cene paketa pise "ostvareni popusti" cega sad nema...
Ne znam kako se gubi taj popust i kako je isceznuo posle nekoliko meseci ako treba biti tokom cele ugovorne obaveze...
Jedina promena koja se desila u odnosu na prosli mesec i racun je sto sam kasnio sa uplatom rate za tln banku pa ako to vezuju sa ostvarenim popustom onda ???
 
Pa desavalo se i pre da nekome stigne bez popusta, ali isprave oni to kad se žalis. Jedino ako nije bilo nešto od onih popusta 6meseci toliko pa onda puna cena.
Tako da kontaktiraj njih i trebalo bi da bude rešeno.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Zovi ih i pitaj, ovde vise nema ni sta da se nagadja ;)
 
@ dejan#7
Cist racun.Bez ikakvih dodatnih troskova.
Znam da se ne bi trebalo menjati nista tokom ugovorne obaveze.barem mi nije do sada

Evo sada sam pogledao prosle racune i vidim u specifikaciji ispod cene paketa pise "ostvareni popusti" cega sad nema...
Ne znam kako se gubi taj popust i kako je isceznuo posle nekoliko meseci ako treba biti tokom cele ugovorne obaveze...
Jedina promena koja se desila u odnosu na prosli mesec i racun je sto sam kasnio sa uplatom rate za tln banku pa ako to vezuju sa ostvarenim popustom onda ???
Ako kasniš sa uplatama rata za banku gubiš popust na pretplatu.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 
@ bobster

Da li je ovo tacno?
Moram da pogledam ugovor,kako je to regulisano i da li negde pise?
 
Tačno je, piše u ugovoru.

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
 
Tačno je. Samo ne znam da li to važi odmah, od prvog kašnjenja i da li može naknadno da se povrati popust.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Moze da se povrati, kada se regulisu obaveze ali se za mesec u kom je bilo kasnjenje placa puna cena paketa (odnosno sve dok se ne regulisu obaveze).
 
Ljudi ko moze da mi kaze razliku izmedju Honor 8A i Honor 7A u telenoru i sta je bolja opcija uz paket od Prenesi 250?
I zasto je 8A jeftiniji od 7A uz taj paket?
To mi prijatelj pa ganjamo opet neki nestandardan popust ako daju bar 5000 na cenu moba uz taj paket?
 
Izvinjavam se ako je o ovome bilo reči ranije, ali pretragom nisam uspeo da pronađem.
Vratih se na Telenor postpaid posle 10 godina. Total 2, 50%. ponudili sa prepaida, ja pristao. Odmah aktiviran E-Račun, dobio 10 gb neta promo dodatka zbog toga. E sad, u tim promocijama piše da ću dobiti još 10 gb u trajanju od 30 dana, ako platim račun na portalu i sačuvam platnu karticu. Od trećeg vidim račun na portalu. Sve podatke za običnu uplatu na račun i da račun nije plaćen. Međutim, opciju za plaćanje još uvek ne vidim. Da li je problem u meni, ili će se to pojaviti nekad u toku meseca. Tamo piše, parafraziram, kad račun stigne u aplikaciju ili portal moj Telenor. Ne znam gde to tačno treba da stigne i kada?

I ja sam ranije plaćao preko portala Moj Telenor, ali od prošlog meseca nema više opcije Plati račun. Sada imaju samo podaci za uplatu.
 
Ja sad gledam, opcija za placanje je i dalje tu...
 
Da li vi dobijate na vaš mail, račun koji je isti kao onaj u papirnom obliku koji stiže na kućnu adresu te ga možete odštampati i tako platiti?
 
Meni ovaj eracun izgleda isto kao i onaj sto sam dobijao u papirnoj formi nekada.

Huawei P10
 
Poslednja izmena:
Da ne mešamo možda portal Moj Telenor i Moj Telenor mobilnu aplikaciju?

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
 
Verovatno postou aplikaciji sve radi kako treba .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Evo, red da se javim šta sam uradio.
U aplikaciji ima plaćanje, pojavilo se nešto kasnije sinoć, valjda prelazak prepaid postpaid, pa dok se aplikacija sredila...
Ali, totalno je glupo i besmisleno da to isto nema na portalu?
Koja je to logika?
Valjda je u njihovom interesu da ja račun platim odmah, karticom, bilo telefonom, bilo računarom, ili...
Na portalu da pregledam račune, a aplikacijom da plaćam, totalni besmisao. Naravno, može i u aplikaciji da se vidi, ali ja takve stvari volim da sednem za komp, pa stavku po stavku, ako zatreba. :)
Naravno, mmogao sam da platim i sinoć iz maila koji mi je stigao, ali ako se već ovamo svuda račun pojavljuje trećeg, ne znam šta su hteli da postignu da ne može da se plati preko portala. POrtal samo daje bankovne podatke. A kako rekoste, moglo je do pre mesec dana. Baš ću da ih pitam jer je ovo minijaturno razočaranjce. Doduše, sačuvao sam karticu na aplikaciji, pa ćemo da vidimo sledeći mesec kakvo će biti iskustvo, ako već mora preko aplikacije. Prosto sve račune po navici regulišem onog momenta kad se pojave na pripadajućim platformama.
 
Evo, red da se javim šta sam uradio.
U aplikaciji ima plaćanje, pojavilo se nešto kasnije sinoć, valjda prelazak prepaid postpaid, pa dok se aplikacija sredila...
Ali, totalno je glupo i besmisleno da to isto nema na portalu?
Koja je to logika?
Valjda je u njihovom interesu da ja račun platim odmah, karticom, bilo telefonom, bilo računarom, ili...
Na portalu da pregledam račune, a aplikacijom da plaćam, totalni besmisao. Naravno, može i u aplikaciji da se vidi, ali ja takve stvari volim da sednem za komp, pa stavku po stavku, ako zatreba. :)
Naravno, mmogao sam da platim i sinoć iz maila koji mi je stigao, ali ako se već ovamo svuda račun pojavljuje trećeg, ne znam šta su hteli da postignu da ne može da se plati preko portala. POrtal samo daje bankovne podatke. A kako rekoste, moglo je do pre mesec dana. Baš ću da ih pitam jer je ovo minijaturno razočaranjce. Doduše, sačuvao sam karticu na aplikaciji, pa ćemo da vidimo sledeći mesec kakvo će biti iskustvo, ako već mora preko aplikacije. Prosto sve račune po navici regulišem onog momenta kad se pojave na pripadajućim platformama.

Pamćenjem kartice na aplikaciji (ili više njih), sledeće plaćanje ide na klik, bez posebne procedure, sigurnosnih kodova/sms-ova. Platio sam tako prethodni račun, zapamcenom visa karticom. Preko portala, uvek je prebacivalo na sajt banke, pa sigurnosni sms, pa potvrda placanja. Lepše je uređena aplikacija sada.
 
I dalje mi nije najjasniji uslov za dobijanje 10GB placanjem racuna putem aplikacije. Posto ja imam sacuvanu karticu jos od akcije gde su davali popust na pretplatu, da li je moguce dobiti bonus dodavanjem i cuvanjem nove kartice u aplikaciji?
 
Izgleda da ce app da povuce te podatke i nema potrebe da ponovo dodajes karticu.


Sent from my iPhone X using Tapatalk
 
Da. Ovo prvo plaćanje aplikacijom jeste bila malo gnjavaža. Upisivanje brojeva, onda mastercard 3DSecure... Svakako mi je to uvek lakše da obavim preko kompa, jer Chrome ima sačuvanu karticu, samo stisnem da platim, unesem 3DSecure i to je to. Sačuvao sam karticu i ja. Ako sledeći mesec prođe bez 3DSecure i plati se automatski, to će već biti nešto. Prežaliću portal.
Što se internet bonusa tiče, moj ugovor je sklopljen 25. aprila. E-Račun je bio aktiviran odmah po ugovoru i dogovoru sa operaterkom kontakt centra koja je i vodila moje prebacivanje tako da ja tu ništa nisam morao da diram. Prvi bonus od 10 gb sam dobio u subotu, a drugih 10 preksinoć kad sam platio i sačuvao karticu u sistem. Teško da ću to moći da iskoristim, ali ispoštovali su svoje.
 
^ Dobija se na imejl.

@Teniser

Sorry. Nisam znao da postoji i ta promocija.
 
Poslednja izmena:
Ukljucili mi e racun i dodelili 10gb a da me.nisu ni pitali ni obavestili. Neverovatno. Na takve stvari reagujem potpuno suprotno,sad bi tražio dva papirna računa da salju ali ce i jeran biti dovoljan.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
^ Dobija se na imejl.

@Teniser

Sorry. Nisam znao da postoji i ta promocija.

Nema veze. Toliko su im konfuzna objasnjenja svaki put da moras sam da kopas i raspitujes se.
Poenta price: ako ste ikada do sada sacuvali neku karticu za placanje putem aplikacije, da biste dobili 10GB potrebno je da tu karticu obrisete sa spiska sacuvanih i platite racun nekom drugom platnom karticom koju cete sacuvati. Cim se proknjizi uplata, dobicete dodatak koji je vidljiv u samoj aplikaciji
 
Nazad
Vrh Dno