Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

200 min je 500 din a 20k je 350 din... Koja je tu logika...
 
Pozdrav društvo, ima li neko iskustva da mi odgovori kako nisam baš upućen u ove stvari. Naime, firma nam ima ugovor sa Telenorom do kraja meseca. Još uvek nam nisu poslali novu ponudu i kada smo ih zvali kao da su nezainteresovani da to rešimo na vreme. Kod njih nam je preko 10 brojeva i ranije su se javljali čak 2 meseca ranije, nikada nismo imali problema sa njima. U međuvremenu gazda nam reče da kontaktiram i ostale operatere. Ne znam kakva iskustva imate ali momak iz A1 nam je sklopio ponudu za pola sata, došao do nas u firmu odmah i pristao čak i na dodatne pogodnosti koje sam mislio da nam neće dati. Razumem da se oni bore za svoj deo kolača ali svaka čast A1 za ovu reakciju. Da ne dužim, koja je procedura za firme da sada pređemo u A1. Da li da podnesemo zahtev za raskid ugovora ili zahtev za raskid ugovorne obaveze ili da jednostavno sačekamo da nam istekne ugovor? Naravno želimo da nam brojevi koje trenutno imamo prenesemo u A1. Kada se podnosi zahtev, po raskidu ugovora/raskidu ugovorne obaveze/završetku ugovora? I da li treba da im pišemo da ne želimo da obavljamo ugovor sa njima, kako je neko spominjao otkazni rok 15 dana. Hvala vam za svaku pomoć i ne zamerite ako sam pitao neko noobovsko pitanje.
 
Najjednostavnije je da sacekate da istekne ugovor, podnesete zahteve za prenos svih brojeva i onda nema nikakvih 15 dana cekanja. U tom slucaju rj sigurno ce se Telenor setiti da vas pozove i ponudi produzetak po uslovima kakvim se dogovorite. Ako ste presekli, idete u A1, onda samo odbijete ponudi i brojevi se prenose za 3,4 dana.
 
Najjednostavnije je da sacekate da istekne ugovor, podnesete zahteve za prenos svih brojeva i onda nema nikakvih 15 dana cekanja. U tom slucaju rj sigurno ce se Telenor setiti da vas pozove i ponudi produzetak po uslovima kakvim se dogovorite. Ako ste presekli, idete u A1, onda samo odbijete ponudi i brojevi se prenose za 3,4 dana.
Još jedno dodatno pitanje:
Ako se jave ovih dana i ne želimo da prihvatimo njihovu ponudu, da li treba da im spominjemo da bi prelazili kod konkurenta ili samo da odbijemo ponudu za produženje i sačekamo kraj ugovora. Da li po odbijanju tražimo prelazak na pripejd. Napominjem sve ovo jer ni u kom slučaju ne želimo da izgubimo brojeve koje posedujemo. A sve se plašim da po odbijanju produžetka saradnje, ako im spomenemo da bi prešli kod konkurencije da bi krenuli sa nekim prljavim igicama kako to obično biva.
 
Sto bi igrali prljavo, kada imas zakonsko pravo da preneses brojeve gde hoces.
 
Kad pokrenete procesuru prenosa, Telenor zove. Vi samo kazete da noste zainteresovani za saradnju i tu je kraj. Proces prelska pocinje. Sve to pod uslovom da vam je istekla ugovorna obaveza. Ne mogu nista da urade da sprece prelaz na drugu mrezu. Bitno i da su racuni za novembar placeni.
 
Kad pokrenete procesuru prenosa, Telenor zove. Vi samo kazete da noste zainteresovani za saradnju i tu je kraj. Proces prelska pocinje. Sve to pod uslovom da vam je istekla ugovorna obaveza. Ne mogu nista da urade da sprece prelaz na drugu mrezu. Bitno i da su racuni za novembar placeni.
Računi za novembar uredno sve izmireno, ostao nam je još decembar kada nam i ističe ugovor.
 
Ovo je Srbija, ovde je sve moguće. Veruj mi da sam se svega nagledao u saradnji sa ljudima.
Sta mislis sta sam sve video kada sam odlucio da odem iz nje...
Telenoru se ne isplati da igra prljavo jer ide sebi na stetu. Nisu glupi niti im se isplati zarad par brojeva da idu na siguran gubitak na sudu, to je bespotreban trosak i antireklama.
Nije ni A1 zlato. Prijatelj, poslovno lice ih je vijao mesecima da uzme telefone preko firme ciji je vlasnik iako je placao godinama pozamasne cifre, moze roman da napise sta je sve prosao sa njima.
Ne zaleci se, dobro precesljaj net o iskustvima kod sva 3 operatera i na osnovu toga donesi odluku.
 
Sta mislis sta sam sve video kada sam odlucio da odem iz nje...
Telenoru se ne isplati da igra prljavo jer ide sebi na stetu. Nisu glupi niti im se isplati zarad par brojeva da idu na siguran gubitak na sudu, to je bespotreban trosak i antireklama.
Nije ni A1 zlato. Prijatelj, poslovno lice ih je vijao mesecima da uzme telefone preko firme ciji je vlasnik iako je placao godinama pozamasne cifre, moze roman da napise sta je sve prosao sa njima.
Ne zaleci se, dobro precesljaj net o iskustvima kod sva 3 operatera i na osnovu toga donesi odluku.
Vidi, mi smo već 3 ugovora smo imali sa Telenorom, ni jedan problem, izlazili nam uvek u susret, kažem čak se mesecima ranije sami javljali, dolazili do nas. Sada 20tak dana pred istek ništa. Sa naše strane gledišta malo nam je to neozbiljno. I verujem da ni jedan operater nije toliko bolji od ostalih da može da se ponaša nonšalantno, još u današnje vreme kada se svi međusobno bore za svakog pojedinca.
 
Sve je to samo posao. šalantno ili nonšalantno, nema tu emocija. Nije isključeno da vam je promenjena osoba koja vas vodi tamo, pa vas zaboravili ili da sada zovu kada se približi istek UO ili vas je neko greškom markirao kao da ste kontaktirani, a zapravo niste...

Pošalji im mail, dve rečenice, i sačekaj ponudu. Danas bar nije teško promeniti mrežu.
 
Tražio sam produženje ugovora uz 50% popusta i NG bonus ponudu preko e-mail-a za dva broja u petak. Odmah je stigao mail da su primili zahtev i danas su me pozvali iz Telenora. Samo su me pitali da li želim sve kao što sam napisao u zahtevu i da će mi stići upit na SMS na koji treba potvrdno da odgovorim. Sve završeno za 5 min na oba broja. Tako da sa moje strane jedno potpuno pozitivno iskustvo.
 
Svaka tebi čast. Mene upravo "otresli" preko tvitera, kažu da idem u poslovnicu...
 
Kakv si ti ugovor imao?
 
Normalan, bez telefona, upravo istekla promocija na GoData (cena je bila 1000 dinara) i doplaćivao Deezer. Imam još jedan broj kojem ističe isti takav ugovor krajem meseca.
 
Normalan, bez telefona, upravo istekla promocija na GoData (cena je bila 1000 dinara) i doplaćivao Deezer. Imam još jedan broj kojem ističe isti takav ugovor krajem meseca.
Identično i mene. GoData i doplaćivao sam Dizer posebno, račun 1500 din (7 godina na postpaidu). U suštini nikada nisam dobio veći popust od ovog na sajtu. Pristao bih da plaćam i 1500 din za GoData+ ili Total 5 al pošto ne može, prebacujem se na Go Start za 750 din, a za HBO i Deezer sam se snašao van Telenora...
 
Normalan, bez telefona, upravo istekla promocija na GoData (cena je bila 1000 dinara) i doplaćivao Deezer. Imam još jedan broj kojem ističe isti takav ugovor krajem meseca.
Probaj pošalji mejl sa istim pitanjem,zahtevom..
Tražio sam produženje ugovora uz 50% popusta i NG bonus ponudu preko e-mail-a za dva broja u petak. Odmah je stigao mail da su primili zahtev i danas su me pozvali iz Telenora. Samo su me pitali da li želim sve kao što sam napisao u zahtevu i da će mi stići upit na SMS na koji treba potvrdno da odgovorim. Sve završeno za 5 min na oba broja. Tako da sa moje strane jedno potpuno pozitivno iskustvo.
Koje si pakete dobio sa 50% popusta ?
 
Probaj pošalji mejl sa istim pitanjem,zahtevom..

Koje si pakete dobio sa 50% popusta ?
Ja sam prešao na Total 5 (na oba broja). Mada su mi rekli da mogu bilo koji aktuelan paket pod istim uslovima.
 
Ljudi slobodno pišite mail, juče sam dobio go data+ za 1125din, a mogao sam da biram za iste pare ili total 5 ili go data+.
 
Ma cirkus, ko da su dali 100gb pa ce da vazi 6 meseci, a ne ovo sto ce se potrositi za max 30dana...
 
Jos mene zeznuli jer sam dobio 20gb zbog prelaska na e racun( zeznuli se, trebao samo 10gb da dobijem). Sad trosi tih 10 a ne oni 20 koji vaze mesec dana😁
 
Još jedno dodatno pitanje:
Ako se jave ovih dana i ne želimo da prihvatimo njihovu ponudu, da li treba da im spominjemo da bi prelazili kod konkurenta ili samo da odbijemo ponudu za produženje i sačekamo kraj ugovora. Da li po odbijanju tražimo prelazak na pripejd. Napominjem sve ovo jer ni u kom slučaju ne želimo da izgubimo brojeve koje posedujemo. A sve se plašim da po odbijanju produžetka saradnje, ako im spomenemo da bi prešli kod konkurencije da bi krenuli sa nekim prljavim igicama kako to obično biva.
Nikako ne spominji prelazak na pripaid jer ako vam prenesu brojeve na pripaid necete moci da ih prenesete kod drugog operatera naredna 3 meseca. Takva je politika kod svih. Samo podnosite zahtev u drugu mrezu i kod ovih trenutnih odbijate njihove ponude i to je to.
 
Sada 20tak dana pred istek ništa. Sa naše strane gledišta malo nam je to neozbiljno. I verujem da ni jedan operater nije toliko bolji od ostalih da može da se ponaša nonšalantno, još u današnje vreme kada se svi međusobno bore za svakog pojedinca.
Razumeo bih da ste ih zvali, cimali, pisali pa ne reaguju...
Ovako zvucis kao tipicni srBski bizMismen koji misli da je neki faktor pa svi treba da mile oko njega... A kao zadovoljni ste Telenorom godinama i sada cete prekinuti saradnju jer vam se ne uvlace.
Svestan si koliko to jadno i glupo zvuci?
Telenor, kao i sve operatere cine ljudi a masine asistiraju. Ljudi grese, niko nije savrsen...
Uzmi telefon u ruke i nazovi poslovnu podrsku. Toliko je potrebno...
 
Razumeo bih da ste ih zvali, cimali, pisali pa ne reaguju...
Ovako zvucis kao tipicni srBski bizMismen koji misli da je neki faktor pa svi treba da mile oko njega... A kao zadovoljni ste Telenorom godinama i sada cete prekinuti saradnju jer vam se ne uvlace.
Svestan si koliko to jadno i glupo zvuci?
Telenor, kao i sve operatere cine ljudi a masine asistiraju. Ljudi grese, niko nije savrsen...
Uzmi telefon u ruke i nazovi poslovnu podrsku. Toliko je potrebno...
Izvini Telenor zaštitniče nisam te prepoznao. Ne vidim razlog da me prozivaš jer mislim da nisam nikoga ovde uvredio, niti nešto pogrešno rekao. Ako pažljivije pročitaš moj prvi post, zapazićeš deo u kome piše da sam ih ja kontaktirao, ne želeći da dođemo do toga da kitimo jelku i potpisujemo novi ugovor. I nisam rekao da želim da trče oko nas korisnika, ali za 5 dana valjda može neko da ti se javi sa druge strane. I stoga sam i napominjao da mi je čudno jer su ranije zaista bili dosta ažurniji. Ne znam kako ti gledaš na te stvari ali meni smeta da čekam odgovor celu nedelju. Da ja poslovnom partneru ne odgovorim na zahtev za ponudu u tom periodu lično bih dao otkaz. Takođe nisam rekao ni da ćemo prekinuti saradnju, samo sam se raspitivao koja je procedura ukoliko do toga dođe a postoji mogućnost jer smo od konkurenta dobili fenomenalne uslove, plus što je za pohvalu da su spremili ponudu za 15 minuta, nakon naših par instrukcija šta nam je potrebno, seli u auto, došli u firmu i čak pojačali ponudu nakon razgovora. No, kako god, da ne ulazim u neku raspravu sa tobom ili bilo kim ovde na forumu to mi nije namera, ja vam se svima zahvaljujem još jednom na strpljenju i odgovorima a tebe bih @DukeLander zamolio da ne glumiš mangupa po forumu jer te nisam ni prozivao, niti ijednom rečju naveo da pišeš na onaj način i pažljivije pročitaš post sledeći put. Ako nisi želeo da pomogneš, potrudi se da bar ne odmažeš. Svako dobro.
 
Prvo, da si pazljivije procitao moj post, video bi da branim sve zaposlene kod svih provajdera a ne samo Telenora. Tako da Telenor zastitnik otpada.
Drugo, sve sto sam napisao stoji jer da ste stvarno zadovoljni i da stvarno necete da menjate, ti bi vec iskopao sefa prodaje i iskoristio ne javljanje Telenora kao dodatni adut i izborio jos bolje uslove. Da je mts u pitanju pa da razumem ali A1 i Telenor posluju po zapadnom fleksibilnom sistemu gde mozes jako dobro da prodjes, kao sto si se uverio vec sa A1 ponudom.
U stvari, ja bih i tu stavku nabio Telenor menadzeru u lice i da vidis kako se moze pregovarati.
Ako ni tada ne reaguju, zbogom i dovidjenja, Telenor nikada vise, jednostavno.
Trece, price da ne gresimo na poslu su za malu decu. Svi mi pa i ti si gresio na poslu pa opet nisi popio otkaz.
Tako da nemojmo traziti dlake u jajetu vec telefon u ruke i razvaljuj Telenor, sta imas da izgubis? Ovako ces samo preci kod A1 i ni zbogom da kazes? Ja bih minirao Telenor, u figurativnom smislu, preko bombardovanja mailovima i pozivima svim sefovima da se zna zasto odlazim, reda radi...
Lepo je PJ napisao, to je posao, tu nema osecanja i durenja vec konstantna prljava borba.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno