- Učlanjen(a)
- 03.11.2008
- Poruke
- 12,138
- Poena
- 1,205
200 min je 500 din a 20k je 350 din... Koja je tu logika...
Još jedno dodatno pitanje:Najjednostavnije je da sacekate da istekne ugovor, podnesete zahteve za prenos svih brojeva i onda nema nikakvih 15 dana cekanja. U tom slucaju rj sigurno ce se Telenor setiti da vas pozove i ponudi produzetak po uslovima kakvim se dogovorite. Ako ste presekli, idete u A1, onda samo odbijete ponudi i brojevi se prenose za 3,4 dana.
Računi za novembar uredno sve izmireno, ostao nam je još decembar kada nam i ističe ugovor.Kad pokrenete procesuru prenosa, Telenor zove. Vi samo kazete da noste zainteresovani za saradnju i tu je kraj. Proces prelska pocinje. Sve to pod uslovom da vam je istekla ugovorna obaveza. Ne mogu nista da urade da sprece prelaz na drugu mrezu. Bitno i da su racuni za novembar placeni.
Sta mislis sta sam sve video kada sam odlucio da odem iz nje...Ovo je Srbija, ovde je sve moguće. Veruj mi da sam se svega nagledao u saradnji sa ljudima.
Ovo od 350rsd je ponuda za zaposlene u Telenoru…200 min je 500 din a 20k je 350 din... Koja je tu logika...
Vidi, mi smo već 3 ugovora smo imali sa Telenorom, ni jedan problem, izlazili nam uvek u susret, kažem čak se mesecima ranije sami javljali, dolazili do nas. Sada 20tak dana pred istek ništa. Sa naše strane gledišta malo nam je to neozbiljno. I verujem da ni jedan operater nije toliko bolji od ostalih da može da se ponaša nonšalantno, još u današnje vreme kada se svi međusobno bore za svakog pojedinca.Sta mislis sta sam sve video kada sam odlucio da odem iz nje...
Telenoru se ne isplati da igra prljavo jer ide sebi na stetu. Nisu glupi niti im se isplati zarad par brojeva da idu na siguran gubitak na sudu, to je bespotreban trosak i antireklama.
Nije ni A1 zlato. Prijatelj, poslovno lice ih je vijao mesecima da uzme telefone preko firme ciji je vlasnik iako je placao godinama pozamasne cifre, moze roman da napise sta je sve prosao sa njima.
Ne zaleci se, dobro precesljaj net o iskustvima kod sva 3 operatera i na osnovu toga donesi odluku.
Ma pusti ti te sa društvenih mreža. Samo pošalji mejl na [email protected]. Oni na društvenim mrežama i onako ne odlučuju ništa već proslede call centru da te pozove.Normalan, bez telefona, upravo istekla promocija na GoData (cena je bila 1000 dinara) i doplaćivao Deezer. Imam još jedan broj kojem ističe isti takav ugovor krajem meseca.
Identično i mene. GoData i doplaćivao sam Dizer posebno, račun 1500 din (7 godina na postpaidu). U suštini nikada nisam dobio veći popust od ovog na sajtu. Pristao bih da plaćam i 1500 din za GoData+ ili Total 5 al pošto ne može, prebacujem se na Go Start za 750 din, a za HBO i Deezer sam se snašao van Telenora...Normalan, bez telefona, upravo istekla promocija na GoData (cena je bila 1000 dinara) i doplaćivao Deezer. Imam još jedan broj kojem ističe isti takav ugovor krajem meseca.
Probaj pošalji mejl sa istim pitanjem,zahtevom..Normalan, bez telefona, upravo istekla promocija na GoData (cena je bila 1000 dinara) i doplaćivao Deezer. Imam još jedan broj kojem ističe isti takav ugovor krajem meseca.
Koje si pakete dobio sa 50% popusta ?Tražio sam produženje ugovora uz 50% popusta i NG bonus ponudu preko e-mail-a za dva broja u petak. Odmah je stigao mail da su primili zahtev i danas su me pozvali iz Telenora. Samo su me pitali da li želim sve kao što sam napisao u zahtevu i da će mi stići upit na SMS na koji treba potvrdno da odgovorim. Sve završeno za 5 min na oba broja. Tako da sa moje strane jedno potpuno pozitivno iskustvo.
Ja sam prešao na Total 5 (na oba broja). Mada su mi rekli da mogu bilo koji aktuelan paket pod istim uslovima.Probaj pošalji mejl sa istim pitanjem,zahtevom..
Koje si pakete dobio sa 50% popusta ?
I kod mene,vazi do kraja maja.Legli 10gb poklona za vernost Telenoru 🤣🤣🤣
Nikako ne spominji prelazak na pripaid jer ako vam prenesu brojeve na pripaid necete moci da ih prenesete kod drugog operatera naredna 3 meseca. Takva je politika kod svih. Samo podnosite zahtev u drugu mrezu i kod ovih trenutnih odbijate njihove ponude i to je to.Još jedno dodatno pitanje:
Ako se jave ovih dana i ne želimo da prihvatimo njihovu ponudu, da li treba da im spominjemo da bi prelazili kod konkurenta ili samo da odbijemo ponudu za produženje i sačekamo kraj ugovora. Da li po odbijanju tražimo prelazak na pripejd. Napominjem sve ovo jer ni u kom slučaju ne želimo da izgubimo brojeve koje posedujemo. A sve se plašim da po odbijanju produžetka saradnje, ako im spomenemo da bi prešli kod konkurencije da bi krenuli sa nekim prljavim igicama kako to obično biva.
Razumeo bih da ste ih zvali, cimali, pisali pa ne reaguju...Sada 20tak dana pred istek ništa. Sa naše strane gledišta malo nam je to neozbiljno. I verujem da ni jedan operater nije toliko bolji od ostalih da može da se ponaša nonšalantno, još u današnje vreme kada se svi međusobno bore za svakog pojedinca.
Izvini Telenor zaštitniče nisam te prepoznao. Ne vidim razlog da me prozivaš jer mislim da nisam nikoga ovde uvredio, niti nešto pogrešno rekao. Ako pažljivije pročitaš moj prvi post, zapazićeš deo u kome piše da sam ih ja kontaktirao, ne želeći da dođemo do toga da kitimo jelku i potpisujemo novi ugovor. I nisam rekao da želim da trče oko nas korisnika, ali za 5 dana valjda može neko da ti se javi sa druge strane. I stoga sam i napominjao da mi je čudno jer su ranije zaista bili dosta ažurniji. Ne znam kako ti gledaš na te stvari ali meni smeta da čekam odgovor celu nedelju. Da ja poslovnom partneru ne odgovorim na zahtev za ponudu u tom periodu lično bih dao otkaz. Takođe nisam rekao ni da ćemo prekinuti saradnju, samo sam se raspitivao koja je procedura ukoliko do toga dođe a postoji mogućnost jer smo od konkurenta dobili fenomenalne uslove, plus što je za pohvalu da su spremili ponudu za 15 minuta, nakon naših par instrukcija šta nam je potrebno, seli u auto, došli u firmu i čak pojačali ponudu nakon razgovora. No, kako god, da ne ulazim u neku raspravu sa tobom ili bilo kim ovde na forumu to mi nije namera, ja vam se svima zahvaljujem još jednom na strpljenju i odgovorima a tebe bih @DukeLander zamolio da ne glumiš mangupa po forumu jer te nisam ni prozivao, niti ijednom rečju naveo da pišeš na onaj način i pažljivije pročitaš post sledeći put. Ako nisi želeo da pomogneš, potrudi se da bar ne odmažeš. Svako dobro.Razumeo bih da ste ih zvali, cimali, pisali pa ne reaguju...
Ovako zvucis kao tipicni srBski bizMismen koji misli da je neki faktor pa svi treba da mile oko njega... A kao zadovoljni ste Telenorom godinama i sada cete prekinuti saradnju jer vam se ne uvlace.
Svestan si koliko to jadno i glupo zvuci?
Telenor, kao i sve operatere cine ljudi a masine asistiraju. Ljudi grese, niko nije savrsen...
Uzmi telefon u ruke i nazovi poslovnu podrsku. Toliko je potrebno...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari