Šta je novo?

Telekom Huawei HG532e ruter + TL-WA701ND Bridge with AP mode problem

rumski

Čuven
Učlanjen(a)
21.02.2003
Poena
604
Molim za pomoc,
prvo da kazem da sam pregledao gotovo sve teme, i nisam nasao resenje, isto tako moje znanje o mrezama je skoro nikakvo, i potpuni sam pocetnik.
Imam telekomov box paket sa Huawei HG532e ruterom. Svi wireles uredjaji ga lepo vide, i tu nema problema. Posto sam hteo da prosirim wireless na celu kucu, jer je velika, uzeo sam TP link TL-WA701ND i konfigurisao ga u Bridge with AP mode. I to je radilo savrseno.
Sutradan, jedino kompjuter koji se prvi zakacio na AP, imao je net. Ostali uredjaji, ili se "zakace" i prikazuje se da imaju max signal, ali neta nema, ili ne mogu da se konektuju na AP.
Naravno, kada sve te uredjaje stavim u domet telekomovog rutera, sve radi, problem je u signalu (setovanju) TP link AP.
Jos jedna stvar, ne znam da li je bitna: gotovo svi wireles uredjaji (kompjuteri, telefoni i pedovi) su Apple.

Reseno: problem je bio u Gateway. Adresa je bila 192.168.1.1 a to je adresa telekomovog rutera. Promenio sam gateway u 0.0.0.0 i sve radi kao sat.

Prilozi

• Screen Shot 2013-01-09 at 2.14.11 PM.png
    Screen Shot 2013-01-09 at 2.14.11 PM.png
    17.2 KB · Pregleda: 1,166
Jel moze neka pomoc uvezi ovog rutera,meni je pre nek idan doso lik iz servisa telekoma i zamenio mi stari ruter za oavj novi,al vidim u par nekih poruka,da vi imate mnogo vise opcija za koriscenje,npr ja nemam adsl mode da menjam a evo i jos 1 slike gde se vidi da nemam maltene nista da menjam sam nego moram da ih zovem stalno http://www.dodaj.rs/f/2r/lW/38JUCa0i/huawei.jpg
sta da radim uvezi ovoga?

Potrebno je logovati se admin pravima, tj šifrom tzlkisonpk

Da li si morao morao svoj Huawei da povežeš sa ovim TP linkom kablom? Odnosno da li je taj TP link može primiti signal bežičnim putem i preneti dalje taj signal na ostatak kuće ili stana?