Telekomov HG530C, koristim ga već nekoliko meseci bez ikakvih problema, zaglupljivanja, i slično
Jutros, posle nestanka struje, totalno se šlogirao, morao sam da ga resetujem na fabrička podešavanja da bi osposobio, ali samo delimično
Naime, posle reseta na fabrička podešavanja, ubacio sam mu ROM fajl, sa podešavanjima, sačuvan posle prvog štelovanja, međutim router se prilikom flešovanja zaglupavio, i to se ponovilo tri puta, znači nije slučajno
Dalje, bili su 2 i 4 port naštelovani kao LAN, sada iako štikliram u DHCP sekciji 2 i 4, portovi ne rade, a lampica sa kablom u portu svetli
Da li je to dovoljno za prijavu smetnje u Telekomu, mogu oni da kažu, pa portovi 2 i 4 nisu za LAN ?
Ima li neko ideju da pokušam još nešto, ili alo Telekom ?
Jutros, posle nestanka struje, totalno se šlogirao, morao sam da ga resetujem na fabrička podešavanja da bi osposobio, ali samo delimično
Naime, posle reseta na fabrička podešavanja, ubacio sam mu ROM fajl, sa podešavanjima, sačuvan posle prvog štelovanja, međutim router se prilikom flešovanja zaglupavio, i to se ponovilo tri puta, znači nije slučajno
Dalje, bili su 2 i 4 port naštelovani kao LAN, sada iako štikliram u DHCP sekciji 2 i 4, portovi ne rade, a lampica sa kablom u portu svetli
Da li je to dovoljno za prijavu smetnje u Telekomu, mogu oni da kažu, pa portovi 2 i 4 nisu za LAN ?
Ima li neko ideju da pokušam još nešto, ili alo Telekom ?