Pozdrav svima,
Moji roditelji koriste Telekom ADSL, i od pre nekoliko dana je prestao da radi. Oni su stariji ljudi i ne razumeju se puno u tehniku. Ja zivim u inostranstvu, i namestio sam im Fritz Box ruter umesto telekomovog Huawei rozla modema, i sve je radilo super godinama.
Moji su pokusali da zovu telekom podrsku na 0800 broj, i naravno oni uvek traze da im kazu koje lampice sijaju na modemu (kad uspeju da ih dobiju). Posto je modem/ruter promenjen, ako im se to kaze oni dalje ne zele da razgovaraju. Ja sam pokusao preko telefona sa mojima da pronadjem u cemu je problem, i zakljucak je da je problem negde u telekomovoj mrezi. Moj ruter pokazuje da je DSL up, modem dobije IP adresu od telekoma, ali traceroute sa racunara dolazi samo do drugog hopa (neki telekomov ruter), i posle toga dobijamo samo zvezdice.
Moji su pokusali da to objasne telekomovoj podrsci, ali naravno oni se uvek vracaju na pricu o lampicama.
Cela situacija postaje jako naporna, i razmisljamo o tome da promenimo provajdera. Pre nego sto to uradimo, da li neko ima bilo kakav savet kako objasniti ovim i@io*ima iz telekoma da je problem kod njih? Da li postoji sansa da i posle promene provajdera imamo isti problem? I da, koji provajder ima dobru podrsku koju je moguce dobiti telefonom? Mozda Sezampro (Orion)?
Hvala puno na savetima...
Vladimir
Moji roditelji koriste Telekom ADSL, i od pre nekoliko dana je prestao da radi. Oni su stariji ljudi i ne razumeju se puno u tehniku. Ja zivim u inostranstvu, i namestio sam im Fritz Box ruter umesto telekomovog Huawei rozla modema, i sve je radilo super godinama.
Moji su pokusali da zovu telekom podrsku na 0800 broj, i naravno oni uvek traze da im kazu koje lampice sijaju na modemu (kad uspeju da ih dobiju). Posto je modem/ruter promenjen, ako im se to kaze oni dalje ne zele da razgovaraju. Ja sam pokusao preko telefona sa mojima da pronadjem u cemu je problem, i zakljucak je da je problem negde u telekomovoj mrezi. Moj ruter pokazuje da je DSL up, modem dobije IP adresu od telekoma, ali traceroute sa racunara dolazi samo do drugog hopa (neki telekomov ruter), i posle toga dobijamo samo zvezdice.
Moji su pokusali da to objasne telekomovoj podrsci, ali naravno oni se uvek vracaju na pricu o lampicama.
Cela situacija postaje jako naporna, i razmisljamo o tome da promenimo provajdera. Pre nego sto to uradimo, da li neko ima bilo kakav savet kako objasniti ovim i@io*ima iz telekoma da je problem kod njih? Da li postoji sansa da i posle promene provajdera imamo isti problem? I da, koji provajder ima dobru podrsku koju je moguce dobiti telefonom? Mozda Sezampro (Orion)?
Hvala puno na savetima...
Vladimir