Šta je novo?

Telekom ADSL i veliki ping u CS:GO

aceekaJr

Poštovan
Učlanjen(a)
30.04.2015
Poruke
9
Poena
51
Evo ovako ljudi, danas sam uzeo box paket od telekoma sa 50/2 internetom

Kod ikoma sam bio 10/1 i ping mi je bio 30-50 na istocno evropskim serverima a 50-70 na zapadno evropskim

E sada imam ping 70-90 konstantno, ali ne znam zasto se to desava

Sta sam menjao? Ja sam imao cisco prijemnik i kratak lan kabl i to bocnem u komp i sve je super, a sada posto je telekomov adsl preko kabla za fiksni morao sam da ubacim u dnevnu sobu i da sprovedem lan kabl od 10 metara do moje sobe, a i jos ovo novo huawei cudo je i ruter i prijemnik, tako da stvarno ne znam sta bi moglo da povecava taj ping toliko.

Ako neko moze pomoci bilo bi super stvarno!
 
Mozda je do cs podesavanja. Zovi korisnicku sluzbu. Kod nene na 10/1 je ispod 20
 
Uradi tracert do tih CS servera i kopiraj ovde da vidimo.
 
Ne znam o čemu se radi, 8 godina koristim telekom i do pre mesec dana mi je ping bio oko 15 a sada je između 35 i 45. Žalio sam se telekomu, rekli su me da će me neko kontaktirati i za ovih mesec dana niko se nije javio. Mislim da su oni pokvarili svoju uslugu!
 
E sada imam ping 70-90 konstantno, ali ne znam zasto se to desava

Sta sam menjao?
Pa kablovski internet promenio si za DSL tehnologiju. Nekom je DSL majka nekom maceha, taj ping ti je sad posle ogromne ekspanzije telekomovih usluga, jednostavno losiji, zbog kvantiteta korisnika koji telekom sada ima, i zbog samog nacina na koji usluga funkcionise (VDSL tj ADSL u odnosu na kablovski net).

Nista ne mozes da ucinis da popravis stanje, sem da uzmes ikom nazad. mozda neko unutar telekoma moze da ucini nesto, ali ja cisto sumnjam da tu mogu neku veliku promenu da naprave.
 
Ne znam o čemu se radi, 8 godina koristim telekom i do pre mesec dana mi je ping bio oko 15 a sada je između 35 i 45. Žalio sam se telekomu, rekli su me da će me neko kontaktirati i za ovih mesec dana niko se nije javio. Mislim da su oni pokvarili svoju uslugu!

Desilo ti se isto što je već više puta ponavljano na ovom forumu, zbog boxa su ti prebacili Data Path na interleaved sa FAST koji si imao do sada, valjda im je to "default" setings za box pakete

Zovi podršku da te vrate Data Path sa intereleaved na FAST ako je moguće zbog dužine linije i kvaliteta parice


EDIT: Budi uporan jer "roboti" koji se javljaju na telefon neće te razumeti o čemu govoriš zato traži da ti se javi neko iz podrške, a ako nastave da se prave blesavi jednostavno isključi ruter i kaži im da je crkao (naravno "radiš" sve što ti podrška traži da proveri "ispravnost rutera")

Moraš da budeš uporan jer u Telekomu ima samo par ljudi koji će da razumeju ono što sam ti napisao da je problem i mogu da ti reše za 2-3 minuta menjanjem profila na DSlamu
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno