Šta je novo?
Ja sam otvorio iracun, pre 2 meseca, dobio dinu i visu fizicki, ali ne placam 150 din :O Kad sam otvarao nista mi nisu rekli, samo su mi stigle kartice posle neko vreme, ali nisam trazio, sad mi treba preporuka , u intesi sam 11 god, posle mnogo losih iskustva , i losih iskustva sa zaposlenima, koju bi ste banku preporucili. :) Razmisljam izmedju otp i euro :/
Mislim da je 6 meseci za Dž, posle 150 din bar su tako meni naplaćivali za fizičku karticu.
 
Nije tako, on ima stariji tip iRačuna koji podrazumeva besplatne fizičke kartice koje su ugovorene online i dostavljene na kućnu adresu. Tako da će mu kartice biti besplatne.
 
Evo update-a vezano za iRacun koji sam pokusao nekoliko puta da otvorim. Dodjem do 2. koraka 'dodatne informacije' unesem sve sto se trazi, kliknem na dugme 'nastavi' ucitava nekih 20ak sekundi i samo ispise ' u ovom trenutku nismo u poziciji da vam ponudimo iRacun'. Zvao sam call centar, ne znaju sta je problem, receno mi je da ce me neko kontaktirati danas, jos niko nije zvao, tako da cu izgleda morati da idem do filijale..
Dešavalo se ljudima i ranije. Da li se neka kvota ispuni ili zaista na osnovu onoga što si napisao ne mogu da ti ponude... ne znam. Ali znam da su isto tako išli do poslovnice i nisu ništa uradili jer je iRačun ekskluzivno online stvar (nema otvaranja u poslovnicama).
 
I meni se desava ista stvar pri pokusaju otvaranja iracuna. Pokusavao sam nekoliko puta i nema vajde. Ovi sa kol centra kazu da se posalje mejl, jer oni ne znaju razlog, tj. jedino preko te druge podrske moze da se dobije odgovor.
 
Evo update-a vezano za iRacun koji sam pokusao nekoliko puta da otvorim. Dodjem do 2. koraka 'dodatne informacije' unesem sve sto se trazi, kliknem na dugme 'nastavi' ucitava nekih 20ak sekundi i samo ispise ' u ovom trenutku nismo u poziciji da vam ponudimo iRacun'. Zvao sam call centar, ne znaju sta je problem, receno mi je da ce me neko kontaktirati danas, jos niko nije zvao, tako da cu izgleda morati da idem do filijale..


Update 2 : I danas bezuspešan pokušaj otvaranja iRačuna sa istom greškom, tako da sam za bukvalno za ispod 10 minuta iz prve uspešno otvorio račun u Procredit banci. Proces je izuzetno sličan onom koji je @uji opisivao za otvaranje iRačuna. Ista se aplikacija koristi za telefon. To bi bilo to. Hvala ljudi za sve informacije još jednom! Ako nekom treba još neka pomoć vezana za sam proces, pišite, rado ću objasniti iz mog iskustva.
 
Ја сам месец дана покушавао да отворим ирачун и нисам успевао, и након 2 месеца паузе покушам опет и успешно.
 
Ima li poente otvarati taj iRacun kao neki backup? Skroz je besplatan zauvek?
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ima poente, ali da li će biti besplatan zauvek, to se još ne zna. Moje mišljenje? Neće, za 2 do 3 godine maksimum kreće naplata od minimum 150 dinara ili tako nešto.
Ma koje 2-3 godine, nema sanse, pa ni sa ovim regularnim otvaranjem iracuna nisu izdrzali duze od 6 meseci, pa su uveli virtuelne kartice. Ocekujem vec od Nove godine neku promenu tarifnika, to bi bilo oko godinu i po dana sve besplatno ko je otvorio u prvom talasu, sto i nije malo.
Vidjecemo da li ce funkcionisati u praksi, ali zvuci mnogo bolje nego do sada:
Cisto sumnjam da ce ovo zaziveti i to iz licnog iskustva. Bankomat mi je gutao karticu 3 puta, mts Master na Intezinom bankmatu. U stvari, nije je gutao, vec sam ja zaboravljao da uzmem karticu, posto konkretno na tom bankomatu ide prvo lova, pa kartica (ok, debil :) ). Sada bih naravno, rekao da sam podigao novac, ali mi nije izbacio karticu ili tako nesto. Kako god, procedura je bas ovakva kako su opisali: prvo se posalje mail banci izdavaocu (ex mts), onda oni posalju mail Intezi i jave mi da su ih obavestili i da mogu podici karticu u Intezinoj filijali. Meni to nije predugo trajalo, oko 4-5 dana. Problem je sto oni ne otvaraju te bankomate svaki dan, uglavnom samo na punjenju novcem, ovako teorijski ispada da bi morali da ih otvaraju svaki dan ako nekom proguta karticu, u sta sumnjam. Mene su, kad sam drugi put zaboravio karticu i kad je mts banka odradila svoje i rekli mi da mogu podici karticu u Intezi, kad sam dosao u njihovu filijalu - zamolili ako mogu da sacekam jos 2 dana do otvaranja bankomata, pa da dodjem sutra dan, dakle 3. dan od tada. Bili su ljubazni, ne mogu da kazem, a i da nisu, isto bi mi bilo. U svakom slucaju, nije mi to cekanje tesko palo, prvo, jer je malo cekanja jeftinija, a i brža opcija od reizdavanja kartice, a drugo - ionako je bila moja greska. U slucaju da bankomat regularno proguta karticu, odnosno da nije do vlasnika, to je vec druga dimenzija i pretpostavlajm da bi cekanje bilo teze, ali svejedno mislim da nece biti toliko azurni da vracaju kartice u roku od jednog ili dva dana.
 
Intesa imala dva bankomata u Kraljevu. Jedan uklonila, tako da je došlo vreme za rastanak. Koja banka ima najbolju aplikaciju za mbanking i normalne uslove za osnovni račun?
 
Koja banka ima najbolju aplikaciju za mbanking i normalne uslove za osnovni račun?
Raiffeisen iRačun bez održavanja i ebanking provizija. Otvara se video pozivom na daljinu. Dobijaju se digitalne kartice Dina i Visa (kroz RaiPay funkcioniše beskontaktno plaćanje), a moguće je zatražiti i samo fizičku Dinu u filijali. Fizička Visa kartica košta 1000 dinara godišnje.
 
Završio sam Raiffeisen Premium račun.
Ceh: 350 RSD/mesečno + 1.000 RSD godišnje (što izađe oko 435 RSD/mesečno); napomena: primanja moraju da budu preko 100K
Dobijeno:
  • kartice: VISA Gold Debit fizička kartica, DINA Debit fizička kartica, VISA Electron fizička kartica, VISA Debit virtuelna kartica, DINA Debit virtuelna kartica
  • računi: 2 dinarska + 2 devizna
  • mBanking i eBanking elektronsko plaćanje
  • besplatne SMS poruke na dinarske transakcije u zemlji i inostranstvu
 
Završio sam Raiffeisen Premium račun.
Ceh: 350 RSD/mesečno + 1.000 RSD godišnje (što izađe oko 435 RSD/mesečno); napomena: primanja moraju da budu preko 100K
Dobijeno:
  • kartice: VISA Gold Debit fizička kartica, DINA Debit fizička kartica, VISA Electron fizička kartica, VISA Debit virtuelna kartica, DINA Debit virtuelna kartica
  • računi: 2 dinarska + 2 devizna
  • mBanking i eBanking elektronsko plaćanje
  • besplatne SMS poruke na dinarske transakcije u zemlji i inostranstvu
Za šta je 1000 dinara godišnje?

I kako si uspeo sve ovo da dobiješ za te novce?

Na sajtu (https://premium.raiffeisenbank.rs/premium-paket/) jasno stoji:

  • Visa Gold Debit: 390 RSD mesečno
  • Devizni račun: 350 RSD mesečno
  • dodatni SMS paket (koji je potreban za poruke o transakcijama u zemlji): 100 RSD mesečno

To je značajno više nego što ti plaćaš za ono što dobijaš. Na koju foru si izboksovao sve to?

Napomena: 100K mesečno ti omogućava samo da ne plaćaš premium članarinu od 1000 dinara mesečno, tako da nije to razlog.
 
Dakle ovako...
1. 1000 RSD godišnje je članarina koja se plaća za fizičku VISA Electron karticu, koja je vezana za devizni račun.
2. Da, piše 390 RSD mesečno za VISA Gold Debit, ja sam dobio za 350 RSD, jer prelazim iz Banca Intesa, gde za HIT paket trenutno plaćam toliko.
3. Što se tiče deviznog računa, to sam isto tražio da mi bude džabe, jer to imam za džaba kod Intesa, i dobio sam.
4. SMS je besplatan u osnovnom setu, a to podrazumeva dinarske transakcije u zemlji i inostranstvu, dok je ovih 100 RSD za dodatni SMS koji obuhvata proširen nivo usluga (meni ne treba, taj osnovni set sam imao u Banca Intesa za džaba).
Moj benefit je što sam praktično za 1000 RSD godišnje dobio mnogo bolju aplikaciju za mBanking i eBanking.
Minus je što je kurs Raiffeisen banke u online menjačnici dosta lošiji od kursa za korisnike HIT računa Banca Intesa.
Ovo sam uspeo da ostvarim tako što sam se "cenkao" sa bankarkom koja radi sa Premium korisnicima.
Ne može da se dođe regularnim putem, ali zaobilazno da.
 
Da dodam, možda ću i ostaviti HIT račun do kraja godine, upravo zbog deviznih transakcija, jer mi se isplati zbog lošijeg kursa u Raiffeisen banci ako mesečno radim plaćanja preko 200€, a radim.
 
Raiffeisen nažalost nije nešto blagonaklon za devizno poslovanje, osim ako kao preduzetnik ili pravno lice ih ne šaljete swift-om, tu su ekspeditivni. Za ostalo ih zaobiđite! Intesa i Komercijalna su po tom pitanju vodeće (ako neće jedna, druga će i obrnuto, uvek bilo).
 
Dakle ovako...
1. 1000 RSD godišnje je članarina koja se plaća za fizičku VISA Electron karticu, koja je vezana za devizni račun.
2. Da, piše 390 RSD mesečno za VISA Gold Debit, ja sam dobio za 350 RSD, jer prelazim iz Banca Intesa, gde za HIT paket trenutno plaćam toliko.
3. Što se tiče deviznog računa, to sam isto tražio da mi bude džabe, jer to imam za džaba kod Intesa, i dobio sam.
4. SMS je besplatan u osnovnom setu, a to podrazumeva dinarske transakcije u zemlji i inostranstvu, dok je ovih 100 RSD za dodatni SMS koji obuhvata proširen nivo usluga (meni ne treba, taj osnovni set sam imao u Banca Intesa za džaba).
Moj benefit je što sam praktično za 1000 RSD godišnje dobio mnogo bolju aplikaciju za mBanking i eBanking.
Minus je što je kurs Raiffeisen banke u online menjačnici dosta lošiji od kursa za korisnike HIT računa Banca Intesa.
Ovo sam uspeo da ostvarim tako što sam se "cenkao" sa bankarkom koja radi sa Premium korisnicima.
Ne može da se dođe regularnim putem, ali zaobilazno da.
A zašto si uzimao posebnu visu za devizni kada je visa gold mogla da bude vezana i za dinarski i za devizni?
 
Premium račun u Raiffeisenu bi trebalo da bude besplatan za korisnike koji imaju primanja od 100000+ rsd mesečno?

Ono što znam da košta iz ovog nabrojanog je devizni račun 350 din + 1000din godišnje Visa electron
 
Da li je neko imao problema na nekim sajtovima sa plaćanjem karticom Sber banke, tj. sada Naše AIK banke? Npr. na Google Cloud-u mi je sklonjena kao sredstvo plaćanja, kada sam probao da dodam ponovo, izbacivao je neki generički error code. Nisam previše analizirao, jer su to baš sitni iznosi, pa sam probao sa RF i prošlo je odmah bez problema.
 
A zašto si uzimao posebnu visu za devizni kada je visa gold mogla da bude vezana i za dinarski i za devizni?
Zato što upravo nisam hteo da mi VISA Gold bude kartica kojom plaćam preko interneta, već sam hteo posebnu karticu koja je vezana za poseban račun koji je nezavistan od tekućeg.
 
@RingeRaja kolika je provizija na dinarska plaćanja u zemlji?

@uji super je Intesa za devizne swift doznake, osim što ne dozvoljava swift na brokerski račun u inostranstvu. Jasno navode da nije u pitanju zakonsko ograničenje (druge banke odobravaju), već poslovna politika banke
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ma ne bankomati...
Kad platiš račun za struju, ili pošalješ pare teči u Bajinu Baštu, koliko naplaćuju nalog iz e ili m bankinga?
 
Džabe.
Na šalteru nije džabe.

U principu, meni ovde jedino ne paše njihova kursna lista u online menjačnici i zato ću da gledam kako god mogu da ostanem i u Banca Intesi, pa ako treba samo za korišćenje deviznog računa i VISA Electron kartice.
Npr. baš danas sam kupio online na račun u Banca Intesi 100 EUR po 118,2 (nisam još uvek zatvorio račun), a u Raiffeisen je to 120,0589
Ali ono što je okay je da se npr. rata kredita u EUR obračunava po srednjem kursu NBS na dan realizacije.
 

Prilozi

  • Screenshot 2022-04-15 at 23.17.17.png
    Screenshot 2022-04-15 at 23.17.17.png
    156.3 KB · Pregleda: 35
  • Screenshot 2022-04-15 at 23.19.02.png
    Screenshot 2022-04-15 at 23.19.02.png
    204.3 KB · Pregleda: 21
  • Screenshot 2022-04-15 at 23.24.13.png
    Screenshot 2022-04-15 at 23.24.13.png
    123.2 KB · Pregleda: 31
Poslednja izmena:
Vidim da je dobar deo vas imao problem sa otvaranjem IRačun paketa, verujem da je do velikog interesovanja u poslednje vreme. Otvorio sam IRačun pre oko 3 nedelje iz prvog pokušaja srećom, da vidim kako ta priča funkcioniše i za sad sam zadovoljan. Odlična aplikacija koja šalje notifikacije instant bez kašnjenja. SMS servis besplatan. Nikakvih provizija kod plaćanja u zemlji. Visa debit preko RaiPay radi odlično, za IOS korisnike tu je ApplePay, a podržava i Garmin pay. RaiPay i sama mbank apk rade bez ikakvih problema na telefonu bez gugl servisa, možda ta informacija bude nekom od koristi
 
Da li je izvodljivo da primam platu u jednoj banci, a da u drugoj koristim usluge besplatnog održavanja jer imam manje od 27 god?
 
Nazad
Vrh Dno