Kod njih su kartice, do spajanja sa Vojvodjanskom bankom, dolazile pet dana, uz pisanje sluzbenice da treba kao urgencija da se izradi. Nakon pripajanja, koriste program Vojvodjanske banke i u praksi se svi izvorni OTP sluzbenici ne snalaze posto je program komplikovaniji i kasnjenje sa karticama je takvo zbog svega oko spajanja i prelaska na novi sistem. Cak nisu primali zahteve za reizdavanje kartice sedam dana pre ujedinjenja. Cak im je naglaseno da ne pisu nikakve urgencije posto nece biti moguce da brzo izrade kartice. Vremenom ce se to unormaliti.
Ovo prethodno nabrojano je razlog sto je sluzbenica bila takva kao sto navodis.
Informacije o licnom bankaru mozes da vidis tek kad se logujes na eBanking na
ebank.otpbanka.rs
oznacis KORISNIČKO IME / OTP i za korisnicko ime upisujes broj sa plastificirane kartice, a za sifru token koji generises u mobilnoj aplikaciji. Kad udjes u tvoj nalog, videces u nekom od menija ko ti je licni bankar i kontakt telefon.
Takodje, ako ti je plata, pod uslovom da je primas preko njih, visa od 150000 dinara, uz potvrdu o tromesecnim primanjima, koju ispunjava tvoje knigovodstvo na OTP obrazcu, licni bankar salje zahtev odeljenju koje se zove segmenti, da te prebace u Privilege grupu klijenata i onda ti je kupovni i prodajni kurs u mBanking aplikaciji, srednji kurs Narodne banke. Odrzavanje racuna ti je besplatno ako ti mesecna potrosnja karticom (racuni, prodavnice) iznad 60000, a ako je 35000, onda je popust od 50% na mesecno odrzavanje racuna.
Mozda i znas ove informacije, a ako nisi upoznat, mozda ti budu korisne