Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Ako ti uz memoriju nije poslat overen dokument uvoznika sa pecatom ispod kojeg nije ispisano 120m, nema od garancije nista. Ugovor o kupoprodaji ti vazi 2 godine.
 
^ Nije poslato.

Cimaću ih i za fiskalni i za garanciju.

Za fiskalni čisto radi reda jer je mnogo zgodnije da kod buduće preprodaje imaš fiskalni nego ugovor o kupoprodaji na daljinu na ime i prezime, koji podrazumeva da samo prvi kupac na kojeg glasi ugovor može ostvariti prava potrošača.
 
Deo oko izvoda mi je jasan, ali ako čovek plaća gotovinom (skoro pa da mora tako ako ide dostava kurirskom službom - pouzećem), nema praktično nikakav dokaz da je kupovina stvarno obavljena?

Dokaz da je kupovina stvarno obavljena je prakticno kurirska sluzba. Zato ne moraju da obave fiskalnu evidenciju jer Zakon o postanskim uslugama je "stopljen" sa uredbom koja se bavi fiskalnim prometom, jer tehnicki aspekt evidentiranja fiskalnog prometa je takav da je takoreci podrazumevan kada robu dostavi registrovana eksterna sluzba.
Recimo da ti istu tu robu dostavlalju svojom dostavom e onda je evidncija fiskalnog prometa obavezna.

A ti svakako imas Ugovor o prodaji na daljinu koji uvek dobijes mejlom kada narucis robu.
 
Clipboard02.jpg

Eto...
Čekam...

Inače sad sam pročitao odredbe Uredbe o određivanju delatnosti kod čijeg obavljanja ne postoji obaveza evidentiranja prometa preko fiskalne kase, potpuno su izmislili da u slučaju kupovine na daljinu nisu dužni da izdaju fiskalni račun, jer ta uredba propisuje delatnosti i zanimanja koja ne moraju da koriste fiskalnu kasu (između ostalog i serviseri računarske opreme ali samo ako su paušalci), a ne bavi se prodajom na daljinu i sl.

Sa druge strane članovi Zakona o zaštiti potrošača jasno propisuju da račun i garanciju moraju izdati, kazne su od 300.000 do 2.000.000 dinara i za prekršaj neizdavanja računa (član 12.) i još toliko za prekršaj neizdavanja pisanog garantnog lista (član 54.).

Bagra.
 
Dokaz da je kupovina stvarno obavljena je prakticno kurirska sluzba.
Ok, jeli ostavljaju kuriri bilo kakav papir (dokument) kada dostave? Znam da kada uplatim unapred, samo mi daju taj predmet, kod nekih ništa ni ne potpisujem.
A taj ugovor o kupovini na daljinu što šalju prilikom poručivanja ne znam koliko znači, jer i nije dokaz da sam stvarno kupio. Npr. mogu da otkažem i pre nego što isporuče.

Edit:
Razmišljam u smislu da posle godinu dana dođem da reklamiram proizvod, a jedino što imam je odštampan mejl sa primljenom porudžbinom i ugovorom za kupovinu na daljinu. Šta ih sprečava da kažu "u sistemu nam piše da ste tu porudžbinu otkazali". Pritom, ako je plaćeno gotovinom kuriru, zaista nemam ništa da stvarno dokažem da sam kod njih kupio.
 
Pogledajte prilog 306576

Eto...
Čekam...

Inače sad sam pročitao odredbe Uredbe o određivanju delatnosti kod čijeg obavljanja ne postoji obaveza evidentiranja prometa preko fiskalne kase, potpuno su izmislili da u slučaju kupovine na daljinu nisu dužni da izdaju fiskalni račun, jer ta uredba propisuje delatnosti i zanimanja koja ne moraju da koriste fiskalnu kasu (između ostalog i serviseri računarske opreme ali samo ako su paušalci), a ne bavi se prodajom na daljinu i sl.

Sa druge strane članovi Zakona o zaštiti potrošača jasno propisuju da račun i garanciju moraju izdati, kazne su od 300.000 do 2.000.000 dinara i za prekršaj neizdavanja računa (član 12.) i još toliko za prekršaj neizdavanja pisanog garantnog lista (član 54.).

Bagra.
Pošalji im kulturno ovo na mail, pa da vidimo kako će da se postave.
 
Ok, jeli ostavljaju kuriri bilo kakav papir (dokument) kada dostave? Znam da kada uplatim unapred, samo mi daju taj predmet, kod nekih ništa ni ne potpisujem.
A taj ugovor o kupovini na daljinu što šalju prilikom poručivanja ne znam koliko znači, jer i nije dokaz da sam stvarno kupio. Npr. mogu da otkažem i pre nego što isporuče.

Edit:
Razmišljam u smislu da posle godinu dana dođem da reklamiram proizvod, a jedino što imam je odštampan mejl sa primljenom porudžbinom i ugovorom za kupovinu na daljinu. Šta ih sprečava da kažu "u sistemu nam piše da ste tu porudžbinu otkazali". Pritom, ako je plaćeno gotovinom kuriru, zaista nemam ništa da stvarno dokažem da sam kod njih kupio.


Ne moraju, jedino mogu da traze da potpises otpremnicu kako bi je vratili prodavcu ako prodavac tako posluje.

Ti kad das pare i kurir obavi elektronsku konfirmaciju predate robe, sve je to proslo kroz sistem i citava evidencija polazi od onog Ugovora koji se dobio na kojem se nalazi broj porudzbine, sve se to automatski objedini.
Rekoh, radio sam u prodaji i ako se nesto ne radi to je da se niko pametan ne zeza sa obmanjivanjem ili ne daj boze mahinacijama oko dokazivanja kupovine.

Evo ti primer, bukvalno bar kod proizvoda mozes da prilozis kao dokaz o kupovini verovao ili ne... Desavalo se. Slikas bar kod, doneses, ukuca se i tu je kupovina.

Tako da iz tog ugla kada nesto kupis bukvalno ne moze da ispadne da nije kupljeno.
 
Odlično ako je tako. Pitao sam jer u prodavce tipa Tehnomanija (i gomilu drugih, najviše onih online koji rade iz neke sobe), gotovo nikakvog poverenja nemam, pa me ne bi ništa iznenadilo. :)
 
Juce bio sa majkom do WW, gledali neki tv i pitam ja, da li moram da se prijavim online jer pise 4 godine garancije, kazu ne, mi vam popunimo garantni list na 48 meseci. Zacudjen sam bio sto su mi uopste rekli u WW

Inace, moram da pohvalim CT Shop u DC. Otisla mama danas sama da kupi tamo tv, tesla, 5 godina garancije i sami su joj rekli gde da se registruje i kako da ostvari pravo na produzenu garanciju. Ona sve zapisala i govori mi kako da uradim to :ROFLMAO:
 
Poslednja izmena:
Zakonski cak i bez garantnog lista imas pravo na garanciju jer se garancija garantuje oglasavanjem prodavca po pitanju garancije a izvor moze biti potvrda u elektronskom obliku {kao sto su clanu Kure potvrdili), definisan period garancije na web stranici prodavca, ili garantni list.​
Nedostatak garantnog lista dakle ne utice na pravosnaznost garancije ako je oglasena ili potvrdjena drugim izvorom. Garantni list samo ima svojstvo isprave.​
Dakle ako na sajtu WinWin-a pise da je garancija za memoriju 10 godina ili TV 4, to je oglasena garancija koja je zakonski deklarisano svojstvo robe.​
To sto ljudi danas pricaju jos o overenim garantim listovima i fiskalnim racunima je bukvalno normativno prevazdieno pre vise od 5 godina uredjivanjem zakona i uredbi.​
Meni su pre 5 godina isporucili racunar bez DVD-ROMa iako je bio u specifikacijama na sajtu. Zvao, kazu to uopste ne dolazi uz komp, ja kazem pise na stranici oni kao to je greska a ja odmah se pozovem na clan o oglasenom svojstvu robe, dosli su po racuanar odmah, ugradili DVD ROM i vratili ga u roku od 3 sata. A u medjuvremenu ispravili gresku na sajtu.​
Sa nekim osnovnim pravilima se ipak niko ne zeza. Barem ne ako znas svoja prava.​
 
Poslednja izmena:
Zakonski cak i bez garantnog lista imas pravo na garanciju jer se garancija garantuje oglasavanjem prodavca po pitanju garancije a izvor moze biti potvrda u elektronskom obliku {kao sto su clanu Kure potvrdili), definisan period garancije na web stranici prodavca, ili garantni list.​
Nedostatak garantnog lista dakle ne utice na pravosnaznost garancije ako je oglasena ili potvrdjena drugim izvorom. Garantni list samo ima svojstvo isprave.​
Dakle ako na sajtu WinWin-a pise da je garancija za memoriju 10 godina ili TV 4, to je oglasena garancija koja je zakonski deklarisano svojstvo robe.​
To sto ljudi danas pricaju jos o overenim garantim listovima i fiskalnim racunima je bukvalno normativno prevazdieno pre vise od 5 godina uredjivanjem zakona i uredbi.​
Meni su pre 5 godina isporucili racunar bez DVD-ROMa iako je bio u specifikacijama na sajtu. Zvao, kazu to uopste ne dolazi uz komp, ja kazem pise na stranici oni kao to je greska a ja odmah se pozovem na clan o oglasenom svojstvu robe, dosli su po racuanar odmah, ugradili DVD ROM i vratili ga u roku od 3 sata. A u medjuvremenu ispravili gresku na sajtu.​
Sa nekim osnovnim pravilima se ipak niko ne zeza. Barem ne ako znas svoja prava.​

Ti im odnesi npr LG tv koji nije registrovan za vreme promocije na 5 godina da vidis sta ce da ti kazu :D (crkao u 4oj godini npr).

Garantujem da bez nekog papira a posebno bez fiskalnog racuna i garancije za 2+ godine ne mozes apsolutno nista. Eventualno komponente po serijskom, mada zadnje vreme su toliko bahati da i to izbegavaju.
 
Ako je promocija naglasila obaveznu registraciju onda je to preduslov za njeno deklarisanje za taj odredjeni period. To je normalno.

Ali ako na sajtu stoji da je garanciija Televizora 5 godina bez bilo kakvog preduslova, onda je 5 godina, i tece od momenta kada tebi televizor bude dostavljen i prodat.
A ovo za "papir" je apsolutno netacno... Svakodnevno se reklamacije obavljaju samo na osnovu dostavljenog ugovora na daljinu.

Opet kazem, tako su sistem, zakon i uredbe uredjeni. Papir kao alfa i omega kupovine i garancije su odavnooo prevazidjeni kao must have.

Ko naidje na neki problem, sto nalazost nije retkost, obrati se nadleznim inspekcijama i resice problem, uz malo vise stresa i vremena ali resice svakako.

Fiskalni racun jedino moras apsolutno da sacuvas kada kupis u prodavnici nesto kesom. Recimo kada kupis karticom i izgubis racun, opet mozes da ostvaris svoje pravo recimo izvodom iz banke i bar kodom robe.
E sad druga je stvar da li ce prodavac to reci da moze tako ili ce ti reci da si izvisio kompletno. Jer ako ti kaze da nemas nista bez racuna to je obmana. Neko ce to da pokusa, pa ce posle kupac da se obrati inspekciji i dobijc instrukcije o prethodno napisanom i svejedno ce ostvariti svoje pravo.
 
Poslednja izmena:
Ok, kao neko ko je radio u thm/ww kazem da je to sto ti pises aplosutno tacno, ali kod nasih trgovinskih lanaca apsolutno ne vazi nista osim fiskala, i overene garancije 2+1/2/3/7/x godina. Dovodis ljude u zabludu. Kakva garancija po slipu iz banke, to je smesno uz duzno postovanje. Tu 99% ljudi odustane kada dodje do trzisne inspekcije. Mozda funcionise u EU. 5 godina imas na belu tehniku uglavnom, i to na jeftinije brendove vox/beko itd, ostali traze registraciju na sajtu..

Kupovinom u thm/ww/gt i slicnima, morate biti pametniji od njih, tj korak ispred. Ovako bi izgledala moja kupovina npr komponenti u gore navedenim radnjama koje imaju vise od 2 godine garancije:

1.Stampanje stranice sa sajta prodavca (iz vise razloga, npr broj meseci garancije)
2. Cuvanje i obavezna kopija fiskalnog racuna i MP racuna (A4 papir+fiskal)
3. Overena garancija uvoznika sa svim podacima proizvoda, SN obavezan, pecat uvoznika i pecat radnje i potpis radnika.

Kupovinu sa sajta bih sveo na BT samo, eventualno ako niste sigurni u vezi proizvoda pa mozete da ga vratite u roku od 15 dana.
 
Kada može VIPhouse, mogu valjda i ostali. Prneki dan naručih onlie SSD i u paketu je stigao fiskalni račun i overene garancija na 60 meseci. Pošto sam takođe uplatio online imam i izvod iz banke. Pretoga su mi poslali narudžbeinicu i predračun sa uslovima i pravom da vratim u roku od 14 dana . I da hoće nebi mogli da se iskobeljaju iz garancije.
 
To je ok sa njihove strane.
 
Ok, kao neko ko je radio u thm/ww kazem da je to sto ti pises aplosutno tacno, ali kod nasih trgovinskih lanaca apsolutno ne vazi nista osim fiskala, i overene garancije 2+1/2/3/7/x godina. Dovodis ljude u zabludu. Kakva garancija po slipu iz banke, to je smesno uz duzno postovanje. Tu 99% ljudi odustane kada dodje do trzisne inspekcije. Mozda funcionise u EU.

U prodavnici zena je dosla da reklamira fen i izvinila se sto je izgubila racun, prodavac je odbio, menadzer ju je odbio. Zena se informisala i saznala da nije potreban racun vec dokaz o kupovini za ostvarivanja prava koji moze i mora biti slip jer je trgovac zakonski duzan da cuva slipove.
Zena je mejlom prosledila odgovor nadlezne inspekcije prodaji, prodaja je sve potvrdila i nalozila da se zeni uvaze sva njena prava, jer u suprotnom eto inspekcije.

Btw, jedina zakonska odredba koja striktno nalaze da je kupac duzan da cuva fiskaloni racun jeste ona koja kaze da je kupac duzan da cuva fiskalni racun u krugu od 20m od objekta prodaje, u slucaju provere trzsine inspekcije.
Nigde se ne prica o fiskalnom racunu kao mami potrosackih prava, vec o dokazu o kupovini, a dokaza o kupovini je danas mnogo.

A to sto ce neki prodavac da se drzi fiskalnog kao pijan plota, e to je zabluda, i to delo zablude u pravnom smislu, a kupac ce biti pametan onoliko koliko zna o svojim pravima, koliko se informise ili koliko je spreman da se izbori za svoje pravo. Nazalost, stanje je neretko tako da biti pametan zahteva biti strpljiv i uporan, ali u velikom broju slucajeva kada od kupca stigne koncizno pozivanje na prava nema vrdanja.
A i nazlaost dosta je neposrednih radnika i menadzera koji o zakonu i uredbama ne znaju mnogo, ako ista, pa se tek opamete kada pitanje stigne do onih iznad njih.

Tako da ja nikoga ne dovodim u zabludu, ja pricam striktno o pravima kupca koja su jako dobro zagarantovana, a to da li ce u ostvarivanju tih prava prodavac ili menadzer ili neko treci pruzati otpor, e to je vec neka druga tema i rana kada je u pitanju celi taj odnos kupac vs. prodavac.
 
Poslednja izmena:
Thm kupio ww i emmi, mislis da oni cuvaju njihovu dokumentaciju, slipove i ostalo? Veruj mi ako su sta promenili od kad su kupili w/e, to je da se maksimalno zastite sa pravne strane. Mozes ti naravno da preko suda, inspekcije da ides na garanciju preko slipa sto kazes, ali mnogo zivaca treba, kao i vremena, i prvo ce bas oni da krenu da ih leraju od kancelarije do kancelarije..

Zato moj metod mislim da je 101% zastita od nekih mogucih problema.
 
Tu se apsolutno slazem, da glava ne boli tvoj metod je najsigurniji bez dileme...

Nego kazem samo, dosta kupaca ostane tako u magli nesigurnosti i nepoverenja, konkretno dobiju nesto a ni racuna ni garantnog lista pa odmah pomisle da je sa namerom da ih zavrnu ili da budu zavrnuti, pa zovu i pitaju gde je racun i garancija, pa objasnis da je ugovor iz mejla dokaz o kupovini na osnovu kojeg se ostvaruje garancija, pa onda opet pomisle da je neka laz i slicno.

No opet, nisu kupci krivi sto ne veruju u "teoriju" kad u praksi ima svega.
 
Kakav fiskalni račun, skochko92 je lepo napisao za 20m, kada obezbede da je vidljivost odštampanog dugotrajna a ne na termo papiru može da se priča o važnosti fiskalnog računa za ostvarivanje prava kupca. Foto kopija istog nije originalni dokument te je pitanje koliko je kopija validna a da li trčite kod beležnika da overite kopiju i date 360 din?
Kupovinom neke firme preuzimaju se i prava i obaveze (potraživanja i dugovanja) te firme a postoji zakon o čuvanju dokumentacije sa rokovima čuvanja poslovne dokumentacije te kupac firme preuzima i arhivu.
Svuda u svetu se prilaže slip i u slučaju vraćanja novca uplaćuje se na račun sa kog je plaćen artikal.
 
Poslednja izmena:
Srecno svima bez fiskalnog racuna. Dakle cim predjete 20m vi ga bacite pa se posavetujte ovde sta cete dalje i kako..
 
Ljudi su u pravu jer je prica iz dva ugla, od kojih je jedan kako stvari jesu i trebalo bi da funkcionišu a drugi onaj kako da te manje boli glava. A situacija je takva da je uvek bolje da ne dodjes do te glavobolje.
Ali ono sto je sigurno, ako nesto kupis online i nemas racun, odnosno ni ne dobijes ga, Ugovor o prodaji na daljinu je i racun i garantni list o saboraznosti na 24 meseca i to je prosto nesto sto je jasno kao da je slovo A prvo slovo azbuke.

Inace, na skoro svim stranicama vam to i pise, kao recimo Tehnomanija

Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa, ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini,

Prosto, racun je jednako kopija racuna je jednako ugovor o prodaji na daljinu je jednako slip je jednako izvod iz banke, etc... I da, potrosac ima pravo da trazi dokaz iz evidnecije prodavca ako bas zatreba.
Dakle prosto receno, taj komad papira je passe.

I sad da vam neko uskrati pravo na reklamaciju jer nemate fiskalni a imate ugovor o prodaji na daljinu, bas bih voleo da cujeem kome se to desilo.
 
Sve može da se izbegne plaćanjem karticom. Keš za veće i skuplje stvari je odavno zastareo. Ja i za osnovne stvari u lokalnom dućanu plaćem platnom karticom, keš jedva i da imam. To čak i štedi, nema više "Nemam sitno 5 dinara za kusur": Svaka transakcija se beleži u banci a može i da se odštampa. To me koštra samo 250 dinara mesečno a više od toga uštedim a sigurnost je 100%. Ima sada i preko telefona i mobilne banke. Šta će vam keš, jedino za pijacu i krompir.
 
A i druga stvar.... Retko ko bi pokusao da napravi problem oko samog polaganja prava na reklamaciju kada postoji xyz nacina da otezaju i zavrnu negde u samom reklamacionom postupku.

E to je vec jedna zona gde se glavobolje uglavnom serviraju.
 
Pogledajte prilog 306576

Eto...
Čekam...

Inače sad sam pročitao odredbe Uredbe o određivanju delatnosti kod čijeg obavljanja ne postoji obaveza evidentiranja prometa preko fiskalne kase, potpuno su izmislili da u slučaju kupovine na daljinu nisu dužni da izdaju fiskalni račun, jer ta uredba propisuje delatnosti i zanimanja koja ne moraju da koriste fiskalnu kasu (između ostalog i serviseri računarske opreme ali samo ako su paušalci), a ne bavi se prodajom na daljinu i sl.

Sa druge strane članovi Zakona o zaštiti potrošača jasno propisuju da račun i garanciju moraju izdati, kazne su od 300.000 do 2.000.000 dinara i za prekršaj neizdavanja računa (član 12.) i još toliko za prekršaj neizdavanja pisanog garantnog lista (član 54.).

Bagra.
Da apdejtujem slučaj.
Nakon ovog maila su me malo lomili i ubeđivali da mi garantni list ne treba. :rolleyes:

Kad nisu uspeli šalju mail i nude da pošalju garantni list na 60 meseci. :cautious:

Kada sam im predočio mail gde mi njihova tehnička podrška, na moj upit, a pre kupovine, šalje mail da je na ovu memoriju garancija 120 meseci, nevoljno mi to potvrđuju uz obećanje da će poslati popunjen garantni list. :LOL:

Danas u sandučetu zatičem poštu i uredno popunjen garantni list na 120 meseci sa upisanim brojem fiskalnog računa i popunjenim i potpisanim ugovorom o kupovini na daljinu.

Dakle, Čika Kure : WW = 1 : 0 ;)
 
To je taj neki pravac :)
 
Da apdejtujem slučaj.
Nakon ovog maila su me malo lomili i ubeđivali da mi garantni list ne treba. :rolleyes:

Kad nisu uspeli šalju mail i nude da pošalju garantni list na 60 meseci. :cautious:

Kada sam im predočio mail gde mi njihova tehnička podrška, na moj upit, a pre kupovine, šalje mail da je na ovu memoriju garancija 120 meseci, nevoljno mi to potvrđuju uz obećanje da će poslati popunjen garantni list. :LOL:

Danas u sandučetu zatičem poštu i uredno popunjen garantni list na 120 meseci sa upisanim brojem fiskalnog računa i popunjenim i potpisanim ugovorom o kupovini na daljinu.

Dakle, Čika Kure : WW = 1 : 0 ;)
Bravo.
Ali ako svako mora na ovaj način da juri garanciju, treba da ih je sramota.
 
Da apdejtujem slučaj.
Nakon ovog maila su me malo lomili i ubeđivali da mi garantni list ne treba. :rolleyes:

Kad nisu uspeli šalju mail i nude da pošalju garantni list na 60 meseci. :cautious:

Kada sam im predočio mail gde mi njihova tehnička podrška, na moj upit, a pre kupovine, šalje mail da je na ovu memoriju garancija 120 meseci, nevoljno mi to potvrđuju uz obećanje da će poslati popunjen garantni list. :LOL:

Danas u sandučetu zatičem poštu i uredno popunjen garantni list na 120 meseci sa upisanim brojem fiskalnog računa i popunjenim i potpisanim ugovorom o kupovini na daljinu.

Dakle, Čika Kure : WW = 1 : 0 ;)
Meni su zadnji put na moj zahtev poslali neki njihov garantni "papir" u A4 formatu gde pola nije popunjeno (ni serijski broj),jes dobio popunjen garantni list uvoznika?
U pitanju je kingston ram memorija.
 
Prosto ih treba izbegavati. Njima ni inspekcija ne može ništa.
 
Meni su zadnji put na moj zahtev poslali neki njihov garantni "papir" u A4 formatu gde pola nije popunjeno (ni serijski broj),jes dobio popunjen garantni list uvoznika?
U pitanju je kingston ram memorija.
Dobio sam garantni list, potpuno popunjen sa svim serijskim brojevima, potpisan i pečatiran.
Dakle nema nepopunjenih kolona u garantnom listu.
Garantni list uvoznika nisam dobio (niti tražio) šta će mi, imam garanciju prodavca, kome on šalje memoriju u slučaju reklamacije da li servisu, uvozniku ili servisu uvoznika, to mene ne zanima...
Pored toga imam onaj garantni list proizvođača koji stiže uz samu memoriju.
Da, kingston memorija je u pitanju.
 
Da apdejtujem slučaj.
Nakon ovog maila su me malo lomili i ubeđivali da mi garantni list ne treba. :rolleyes:

Kad nisu uspeli šalju mail i nude da pošalju garantni list na 60 meseci. :cautious:

Kada sam im predočio mail gde mi njihova tehnička podrška, na moj upit, a pre kupovine, šalje mail da je na ovu memoriju garancija 120 meseci, nevoljno mi to potvrđuju uz obećanje da će poslati popunjen garantni list. :LOL:

Danas u sandučetu zatičem poštu i uredno popunjen garantni list na 120 meseci sa upisanim brojem fiskalnog računa i popunjenim i potpisanim ugovorom o kupovini na daljinu.

Dakle, Čika Kure : WW = 1 : 0 ;)
Na svakog Kureta dodje 9 onih poput mene koje jednostavno mrzi da se cimaju. To je osnova njihovog "biznis" modela.

Serbia, world capital of APP.
 
Nazad
Vrh Dno