Šta je novo?

Svetski rekord u broju poziva tehničkoj službi SBB a

Sharpshooter

Slavan
Učlanjen(a)
03.12.2007
Poruke
1,789
Poena
350
Negde tokom februara ove godine imao sam sličan problem sa nama milim i u skorije vreme novim Telekomom, nama svim dobro poznatim SBBom. Internet tokom 24 sata imam po 15 minuta ili ga u potpunosti nemam. Posle 35 poziva tehničkoj podršci koje sam uputio tokom više od 20 dana odlučio sam da ih lepo popljujem na Benchu što je na kraju urodilo plodom, net mi je proradio odmah sutradan. :banana:

Elem prođe jedno 6 meseci i stvar počne da se ponavlja, isti simptomi i isti problem. Dakle prošlo je više od 10 dana i ja net ponovo više nemam nego što imam, a odgovori tehničke podrške koje sam čuo već 350 puta se naravno ponavljaju. :mad: Da lepo kažu problem je to i to dobićete net tek za 7 dana dobićete odštetu, pa da se organizujem. Ne nego te voze kao debila sutra, prekosutra, sutra, u ponedeljak, sredu, petak.

E pa dosta je bilo :crash:

Posle 67 datog obećanja od strane SBBa da će net proraditi "u roku od 1 do 2 radna dana" presekao sam. Imaju još jedan dan fore da mi srede uslugu koju redovno plaćam već godinama ili ću lepo da uzmem onaj fini crni modem i da im ga :hump: instaliram u .....

Stvarno je više dosta bilo zajebavanja i pravljenja debila od korisnika, kao da živimo u Tadžihistanu (verovatno se i tamo bolje odnose prema korisnicima).
Nego lepo mi preporučite nekog ADSL provajdera čije tehnička podrška nije nesposobna i bezobrazna pa da se rešim ove muke.

Zamislite samo šta će da se desi ako SBB dobije licencu za fiksnu telefoniju. :laugh:
"Imamo manjih tehničkih problema, vaš telefon će proraditi posle nove godine"
Ali sada je mart mesec!!!
"Žao mi je slobodno se prebacite na Telekom" :wall:


Korisnik koji samo hoće normalni net i ništa više.
 
Ja evo 4-5 godina vec imam net na SBB-u i nikad nisam imao ni najmanjih problema- jedva cekam da dobiju licencu za fiksnu telefoniju....
 
Batali tehnicku sluzbu i njihovo resavanje problema...dok ne uzmes stvari u svoje ruke i ne resis sam problem....ne verujem da ce ga oni resiti...Nego lepo reci ti nama kakav je tebi signal jer ocigledno problem lezi u njemu....
 
LOL, ovo je bilo brzo.

U roku od od sat vremena od postavljanja posta zvoni mi telefon i ono ekipa SBB koja je krenula kod mene. Dođu momci i zamene neki buđavi kineski konektor koji je postavljen pre par godina (od strane njihovih ljudi koji su uvodili net) i eto neta. Pa što mi to nisu lepo rekli telefonom da proverim kablove sam, nisam debil.

Naravoučeniji za one koji nisu čitali temu od početka: Nemojte zvati tehničku podršku nego ih opljujte na forumu i stiže ekipa u roku od sat vremena. :smash:
 
Kao sto ti rekoh...u 99,9 % slucajeva je los signal izazvan prelomljenim kablom ili losim konektorima i onda ne radi net...Imao sam dosta slicnog iskustva...Sve u svemu,lepo je sto je problem resen :)
 
u svakom slucaju problem resen, a cim su ga resili tako brzo znaci da mogu i da nisu toliko losi, tipa da je ovakav slucaj kod telekoma ne bi ga ti resio ni na ovakav nacin
 
u svakom slucaju problem resen, a cim su ga resili tako brzo znaci da mogu i da nisu toliko losi, tipa da je ovakav slucaj kod telekoma ne bi ga ti resio ni na ovakav nacin

Tu si upravu jer je privatnim firmama kao sto je SBB izgleda stalo do rejtinga jer u poslovanju postoji jedna poslovica koja kaze : "Jedna nezadovoljna musterija moze da povuce jos 10 musterija."

Telekom iskreno zabole u ovom trenutku za rejting jer uziva zastitu od drzave a i zaposleni tamo su zasticeni kao beli medvedi i ne strahuju za svoj posao.:wall: Kada ih jednog dana kupi neko kao npr.Deutsche telekom prica ce da bude sasvim drugacija.:-devil-:
 
Ја сам два пута чини ми се звао СББ у периоду од 2 године колико га користим. Оба пута су били љубазни. Прву пут сам потрошио пакет а други пут је био проблем до њих који су решили у року од неколико сати.
 
Ja sam samo jednom zvao SBB i to sutradan po priključenju.. Otkačio sam bio modem jer sam kupio ruter, pa sam ga premeštao i naravno otkačio iz struje i sa koaksijalnog kabla.. Namestio ruter, modem, pouključivao sve i jedno 15-ak min posle toga, meni Cable signal na modemu nije dolazio pa sam nazvao korisnicki servis. To je bilo oko sest, pola sedam uvece..
Iz prve sam ih dobio, operatkerka me pitala za podatke, bla, bla i videla da mi je los signal.
Rekla mi je da ce poslati coveka da namesti i sutradan je dosao covek, nemestio sve, pojacao signal, bla, bla i rekao da ovaj sto je dva dana pre toga uvodio modem, nije podesio sve i nije proverio jacinu signala.
Uglavnom, posle toga, ni najmanjeg problema..
Nekih dve godine koristim SBB kablovski internet.
Moj komsija ga poseduje i duze a on nije nijednom imao potrebu da ih zove..

eto, sa moje strane..
 
Poslednja izmena:
Kao bivshi zaposleni SBB-a (tehnicar na odrzavanju koaksijalne mreze, preshao sam u drugu firmu nadavno) reci cu vam da sve zavisi koji ste deo grada i kako vas zadesi...nije svuda isti kvalitet mreze.

Svi konektori i spliteri su kineski, ima samo razlike u kvalitetu, isto i pojacala "Scientific Atlanta" isto se licencirano prave u Kini, itd itd...

A najucestaliji problem je kada se koristi vec postojeca instalacija stanska ili u zgradi-zajednicka...problem su uticnice u zidu koje u sebi imaju otpornik koji gushi signal...tih uticnica sam prepravio X...a naravno i ako izgleda malo verovatno cesto crkavaju i spliteri, kablovi,pojacala...

Moj savet je kad vam nesto nije uredu sa internetom,D3,KTV-om, pozovete tehnicku podrsku i NAPADNETE IH SVIM STO VAM PADNE NAPAMET + KAZETE KAKO VAM JE NPR CALE ILI TAKO NEKO NEKA VAZNA LICNOST I DA CES GA ZVATI I DA CE IM ON NAPRAVITI FRKU...ti sto rade u call centru su teski debili...

EDIT: Kada tehnicar dobije reklamaciju on odlucjuje o redosledu kada ce koju da radi i da li ce vas ostaviti za sutradan, ili za sledecu nedelju, a to zavisi od vishe faktora kao npr: udaljenost, tezina reklamacije, da li ste vi kuci u tom trenutku, da li mu je usput, itd itd...Sve to vazi izuzev kada koordinator naglasi da je nesto hitno ili ako na samoj reklamaciju u napomeni pise da je hitno(to je onaj savet da napravite frku : ) kako ste vi ili neko vash vazan )
 
Poslednja izmena:
Lepo se kaže malo ili mnogo dranja i dizanja prašine i gvozdena vrata otvara. :wave:
 
Pa što mi to nisu lepo rekli telefonom da proverim kablove sam, nisam debil.

Pa što se nisi setio toga sam? Prvo to, pa onda zoveš!
 
Treba da se prebacis na Telkonj i da ti tamo opadne kosa, pa onako celav da ides u SBB da ponovo postanes njihov korisnik :D :D :D

Ja sam 5-6 godina na SBB-u i prezadovoljan sam tehnickom podrskom...jedva cekam da prebacim i fixni kod njih, Bog da me vidi...jos kad bi se uortacili sa nekim za mobilne telefone (npr. VIP)...i da objedine ceo paket...i veruj mi da oni o korisniku mnogo vishe brinu, nego bilo ko od mobilnih operatera, o adsl i da ne pricam :)
 
Sbb je jak i ima dosta korisnika, ali sa Telekom Srbija ne moze da se poredi... to je glupo i pricati...

Lakshe je odrzati kvalitet usluge na manjem broju korisnika.
 
Treba da se prebacis na Telkonj i da ti tamo opadne kosa, pa onako celav da ides u SBB da ponovo postanes njihov korisnik :D :D :D

Ja sam 5-6 godina na SBB-u i prezadovoljan sam tehnickom podrskom...jedva cekam da prebacim i fixni kod njih, Bog da me vidi...jos kad bi se uortacili sa nekim za mobilne telefone (npr. VIP)...i da objedine ceo paket...i veruj mi da oni o korisniku mnogo vishe brinu, nego bilo ko od mobilnih operatera, o adsl i da ne pricam :)

Ako si na SBBu 5-6 godina kako onda znas kakav je Telekom ADSL? :)
Nije da ih branim, stavise ne volem ih nikako, ali otkako sam se prebacio na njih nemam ama bas nikakvih problema.
 
pa nisam ni ja imao problema na EUnet ADSL-u, al' nije u tome stvar..
 
u svakom slucaju problem resen, a cim su ga resili tako brzo znaci da mogu i da nisu toliko losi, tipa da je ovakav slucaj kod telekoma ne bi ga ti resio ni na ovakav nacin

Ne preterujmo. Što se tiče telekomovih terenaca, ja mogu da ih pohvalim. Imao sam problem sa netom. Ljudi se stvarno potrudili da reše stvar. Proveravali u centrali, zatim dolazio čovek kod mene kući sa drugim ruterom i spliterom, problem nije bio do toga. Sutradan došla ekipa sa koturovima, verali se po banderama (zamenili su neku sklopku na banderi) i zamenili komplet kabl od bandere do kuće.Ja zadovoljan. Nemam pritužbe. I daleko mi je komotnije da platim u najbližoj pošti nego da se ye8avam po Kralja Petra sa milion čečena u redovima. Moj slučaj je da sam zbog loše usluge Sbb-a i prešao na Telekom. Tj žena i dalje koristi sbb (na svoju odgovornost, ja ih odye8ao u poskocima jer su operateri često drski preko svih granica tolerancije) a ja sam prestao da čupam kosu i gubim nerve sa retardiranim call centrom SBB-a. Svaki put kada sam imao kontakt sa njihovim call centrom(SBB) mislim da sam bio 2% gluplji posle razgovora. Možda ih tužim za mentalno oštećenje zdravlja:d
 
@Sharpshooter
Nemoj da se lozis da su ovi iz SBB-a dosli tako brzo zato sto si postovao ovde svoj problem.
Kako onim mogu da znaju ko je Sharpshooter i koja ti je kucna adresa i mislis da oni redovno citaju forume pa odmah krecu u akciju, :) pa oni ne citaju ni njihov forum....
 
@Sharpshooter
Nemoj da se lozis da su ovi iz SBB-a dosli tako brzo zato sto si postovao ovde svoj problem.
Kako onim mogu da znaju ko je Sharpshooter i koja ti je kucna adresa i mislis da oni redovno citaju forume pa odmah krecu u akciju, :) pa oni ne citaju ni njihov forum....

Sve je moguće, ali desilo mi se dva puta u godinu dana. Zovem ih po 20 dana i ništa, napljuješ ih na forumu i odmah dolaze. Pa sto posto mogu da provale IP adresu i da preko nje nađu vlasnika ili već neki sličan trik.
 
На овом форуму Ip адресу неког од корисника који је овде изнео неко своје мишљење-став Сбб или било која друга фирма не може тако лако сазнати пошто форум јелте није у њиховом власништву. Ваљда тек у посебним случајевима када се тражи да се открију подаци о кориснику, власници овог места прослеђују тражене податке.
Е сада ако си постовао и на форуму Сбб-а прво па после пар дана постујеш исту ствар овде (copy-paste) е онда можда људи који раде у тој фирми кажу - е гледај оног лика ајд што нас пљује код нас, него бре почиње и на другим местима, море ајд ред је да средимо то :)
 
Sve je moguće, ali desilo mi se dva puta u godinu dana. Zovem ih po 20 dana i ništa, napljuješ ih na forumu i odmah dolaze. Pa sto posto mogu da provale IP adresu i da preko nje nađu vlasnika ili već neki sličan trik.

Pa njih mrzi da rade svoj posao, a sad ce jos da se cimaju da izigravaju CIA agente i traze od administratora na benchmarku tvoju IP adresu :d

edit: pretekao me polossan
 
Poslednja izmena:
Onda da kažemo da je slučajnost, verovatno je pomoglo to što sam operateru taj dan je#"% ma#u, članove uže i šire porodice i sve po spisku + pominjanje bombe i SBB centrale. :smackbum: :smackbum:
 
E ovo vec prevazilazi svaku granicu ,vec mesec dana mi puca net spor je s vremena na vreme ali od veceras od kako mi je produzen paket za pola sata sam imao 15 prekida a pritom se net vuce gore nego dial up,definitivno cu morati da razmislim o prelasku na drugog operatera ili vracanju na dial up jer mi je na dialupu manje pucao net a za brzinu znam da ce bar uvek biti konstantna iako mnogo manja...
 
Nazad
Vrh Dno