Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Mislim da nije nezainteresovanost vec ne znaju ili ne mogu da rese problem. I ja sam imao slicnu stvar, trazio staticku ip adresu i bridge mod… dva meseca nisu mogli da nameste gde mi se javio jedan decko i priznao da “nesto tu ne radi”… ukinuli mi uslugu i vratili na staro… sva sreca pa mi za Ubiquiti unifi protect ne treba javna adresa, a home assistant sam resio podizanjem cloudflare tunela. Wireguard mi inicira konekciju sa te strane te imam pristup i mrezi, i tako mi radi vise nego zadovoljavajuce…

Da sam na tvom mestu, trazio bi ili drugog provajdera ili drugacije resenje za pristup video nadzoru…

Bridge je radio savrseno nekih 2 godine, problem nastaje posle produzenja ugovora. Zapravo obnove ugovora, iako sam se izjasnio da ne zelim da menjam paket, da IP ostaje i da sve ostaje kako je i bilo, posle potpisivanja gubim staticku i vracaju me na dinamicku. Posle zvanja, cimanja sto je trajalo nekih 2 nedelje, vratili su staticku IP adresu, ali su napravili neki haos, te su moju staticku IP adresu dodeljivali drugim korisnicima, 8 puta u roku od godinu dana. Svaki put dane i nedelje izgubim, a verovao ili ne evo jos uvek cekam da taj problem rese, posto su me vratili na dinamicku i iza nata...

Neko tamo mora biti jako lud da istu gresku napravi 8 puta. Veoma je jednostavno vecati IP za mac adresu i ne dirati vise, a sto je neko morao toliko puta da cacka pojma nemam
 
Logičan odgovor, ali kaže da je vratio opremu. Kako je razdužio opremu, a ugovor nije raskinut?
 
Inače u par poslednjih nedelja imam neki problem sa internetom i gamingom .Konkretno kad igram efootball na ps5 ,a takođe i fifu ,često me izbaci i izgubim mečeve .Nezvanicno sam čuo od druga da se dosta ljudi koji imaju MTS ili supernovu žale na isti problem ..

Isti slučaj. Optika kao da radi ali u stvari ne radi. Npr: neće da otvori ni jednu stranicu, youtube piše connection lost, a pingovanje googla kao i speed test u tom momentu rade sasvim normalno. To potraje nekih 15-20 seknudi pa se internet unormali.
Pošto igram WoT primetio sam u zadnje vreme da često imam nenormalne lag spikeove. Za vreme exe-neta takvi problemi nisu postojali uopšte
 
Kakva je razlika kod televizora između Android TV-a i ovog novog Google TV-a??
Koliko sam gledao i raspitivao, sa imao prilike i da vidim to se kaže (nije šija, nego vrat) Jednostavno malo našminkaniji i u nazivu da bi se lekše razumelo između TV-a i telefona. Aplikacije iste kao do sada.
 
Meni istice ugovor 03.09 i podneo sam zahtev za raskid mesec dana ranije. Do tada koristim uslugu a 03.09 idem da vratim opremu ako me ne zovu pre toga
Meni je bukvalno isti slučaj, s tim što mi se ugovor završavao 3.6.!
Otišao mesec dana ranije, potpisao zahtev za raskid...
Poslednjg dana maja, sve spakovao (u original kutijama) i odneo u poslovnicu. Potpisao revers o vraćenoj opremi, još mi radnica kaže "odlično što ste doneli zadnjeg dana u mesecu"!
Pozdravili se bez ljubljenja... Ali u julu mi je stigao račun za 3 dana juna, nešto oko 300 dinara. Nisam hteo da budem veći magarac od njih, platio i završio sa njima.
Tako da koristi maksimalno, do kraja. A opremu bez penala vrati najkasnije 7 dana od kraja UO. U tvom slučaju do 10.9.
 
Meni je bukvalno isti slučaj, s tim što mi se ugovor završavao 3.6.!
Otišao mesec dana ranije, potpisao zahtev za raskid...
Poslednjg dana maja, sve spakovao (u original kutijama) i odneo u poslovnicu. Potpisao revers o vraćenoj opremi, još mi radnica kaže "odlično što ste doneli zadnjeg dana u mesecu"!
Pozdravili se bez ljubljenja... Ali u julu mi je stigao račun za 3 dana juna, nešto oko 300 dinara. Nisam hteo da budem veći magarac od njih, platio i završio sa njima.
Tako da koristi maksimalno, do kraja. A opremu bez penala vrati najkasnije 7 dana od kraja UO. U tvom slučaju do 10.9.
Tako i planiram da koristim, nedam im ni jedan dinar bez veze. Zao mi je sto su postali sistem, gde nema razumevanja za stare korisnike, gde nema kvalitetne tehnicke podrske. Ja sam od pocetka od Kopernikusa dok je bio pa do Supernove, mislim da ce oni polako krenuti da gube korisnike ako se nesto ne promeni. Oni koji imaju SBB mogu da dobiju od MTSa neke silne popuste a stari korisnici mogu da se j..u.
 
Valjda nude neke benefite i starim korisnicima kad potpišu zahtev za raskid ugovora?
 
Neko je ovde pisao da mu je slika na move boxu lošija nego na običnom risiveru. Takav je slučaj i kod mene. Pokušao sam sa podešavanjima na tv-u ali rezultat je nikakav. Tv je TCL C725. Slika na move boxu je bleda, isprana, jednom rečju ne može se porediti sa običnom risiver om.
 
Valjda nude neke benefite i starim korisnicima kad potpišu zahtev za raskid ugovora?
Tesko da starima ista ponude dok ne najave raskid UO , a onda kreće pilićarenje . U plusu si ako imas nekog od drugih provajdera pa mozes da biras ili da izvuces nesto povoljnije .
Lično ja ću zbog AS plaćati za sada MTS kolika im je cena , ako ne mogu da izvučem nesto povoljnije , ali NIKAD vise na SN ne bih presao .
 
Neko je ovde pisao da mu je slika na move boxu lošija nego na običnom risiveru. Takav je slučaj i kod mene. Pokušao sam sa podešavanjima na tv-u ali rezultat je nikakav. Tv je TCL C725. Slika na move boxu je bleda, isprana, jednom rečju ne može se porediti sa običnom risiver om.
Moguće da box šalje Limited Color Range (16-235) a ne Full Range (0 - 255). Da li TV ili box imaju podešavanje "Color Range"?
 
Tv ima podešavanja ratnih vrsta, nekoliko predefinisanih modova, koji se unutar njih mogu još podešavati. Box to nema. Na starom risiveru samo ga povežem i to je to, slika je ful.
 
Vezano za ovu temu da kažem, da sam aplikaciju move n go instalirao na Android box i da je tu slika sasvim ok. Mnogo bolja nego originalnog boxa.
 
MTS optika je svetlosnim godinama ispred SN
Gresis, silno gresis.
sa tom MTS optikom si osudjen na IPTV pa moras koristiti njihove settopbox-eve ili eventualno smarttv aplikaciju. nema CAM modula.
mislim da tu nema uopste IPv6 a kod SN bar imas neke sanse.
 
Gresis, silno gresis.
sa tom MTS optikom si osudjen na IPTV pa moras koristiti njihove settopbox-eve ili eventualno smarttv aplikaciju. nema CAM modula.
mislim da tu nema uopste IPv6 a kod SN bar imas neke sanse.
Ja sam upravo zbog toga odustao od uvodjenja optike. Supernova mi radi super, verovatno zbog toga što sam uspeo da ih nateram da mi urade kompletnu novu liniju od "čvora" do priključka u kući i u kući novu instalaciju. Linija u ulici je bez šumova i relativno nova.
IPv6 od kada su uveli ni jednom mi se modem nije zakačio iza NAT-a na IPv4, brzina od 300Mbps je sasvim dovoljna za 90 posto nas korisnika.
 
Da li je još neko imao problem da registruje Hbo max aplikaciju preko Supernove.Već pet dana pokušavam i ne uspevam da povežem provajdera (Supernova) sa nalogom na Hbo max.Izaberem provajdera,unesem verifikacioni kod i broj ugovora i dobijem obaveštenje da podaci nisu ispravni,zvao sam tehničku podršku,prvo su imali tehničke poteškoće a zatim administrativne(šta god to značilo).Rekli su mi sačekajte 24 sata biće rešeno,prošlo je već pet dana i nema pomaka.

Mi smo prebacivali broj i čekali da nam uključe broj 6 meseca. Ludilo 😁
 
Gresis, silno gresis.
sa tom MTS optikom si osudjen na IPTV pa moras koristiti njihove settopbox-eve ili eventualno smarttv aplikaciju. nema CAM modula.
mislim da tu nema uopste IPv6 a kod SN bar imas neke sanse.
Da, sa Supernovom (80% infrastrukture) imaš beneficije da nekad nemas uslugu po par sati ili dana, pa da ko čovek možeš da odmoriš bez televizije i interneta, na mts optici nažalost si osuđen na konstantan i pouzdan rad servisa za koje plaćaš mesečnu pretplatu.
 
moze svako da proveri kako supernova radi kod njegovog komsije ili slicno.
da su ljudi hteli, davno bi presli na mts optiku, jer je mts kupio kablovske tek nakon pravljenja ogromne opticke mreze.
lazes da je 80%...
 
Jel bulaznis ili botujes? Ako je ovo drugo da oprostimo, ipak je posledica mentalnog zdravlja i ogranicene inteligencije... Supernova je katastrofa spram optike, dzaba im moduli, nema nikog kome radi odlicno, maximum solidno a i to jedva, uz ludu srecu. I Telekom je kupio Kopernikus i ostale kablovske pre 5 godina, tad su tek najavljivali optiku. Koja je i dalje daleko od ogromne.
 
Na optici smo u kudikamo boljoj poziciji, iako ne cvetaju ruže i uprkos IPv6 adresama, IPv4 se kači na nat. No, svi koji na koaksijalcu nisu na obnovljenoj infrastrukturi bivšeg Radijus Vektora i Pošta neta, imaju tu nesreću da gledaju u pasulj. Kopernikus je ionako radio na mađije, a tek sa Supernovom je haos.
 
Hehe Zasto bi covek botovao kad je ista firma u pitanju? Supernova je MTS. Nama je to da nekog nazovemo botom izgleda preslo u naviku pa vise i ne obracamo paznju kad to pisemo... Nije mi jacno na osnovu kojih cinjenica ste napisali da 80% mreze ne radi kako treba, da li je to neka anketa bila ili sta vec? Kod mene isto radi savrseno na coax mrezi, bivsi kopernikus. Na TV je signal oko 85%, net na kablu izvlaci oko 345/19.5 a wifi oko 320, ali moram napomenuti da je moj ruter. Njihov tehnicolor nisam cupao iz mreze nikad jer radi kostantno jednako a prekidi su jako jako retki. Mnogo cesce polazi do prekida el.energije neko kablovske. Izneo sam svoje iskustvo kao sto ste i vi svoje i nemojte me zbog toga vredjati molim vas.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno