Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
.
 

Prilozi

  • ggggggg.jpg
    ggggggg.jpg
    64.1 KB · Pregleda: 54
Tačno 7 dana od podnošenja zahteva za zamenu STB-a CAM karticom, još se nisu udostojili da dođu...
Zvali jednom u ponedeljak, nisam mogao da se javim, od tada ništa... Pisao podršci, zvali ih ponovo, pretio RATELom, jednostavno ništa. Boli ih uvo. Očito da neće da izađu i zamene uređaj...

Kad se obnavlja ugovor, onda zovu svaki dan, a kad treba rešiti reklamaciju, zovnu jednom, ako se ne javiš, za njih je problem rešen...
 
Pozdrav kolege forumaši, krenuli su da me zovu za produzenje ugovora na mob jer mi aktuelni istice za mesec dana. Prvi put se nisam javio, sutradan ponovo zvali i rekli da ce cena ostati ista (2999 din) i ukoliko produzim dobijam HBO.

Pitanje pošto mi HBO ne treba, da li moze da se dobije nekoliko meseci gratis? Vidim da je kolega dobio ali je isao direktno u SC i podneo zahtev za raskid ugovora
 
Dok jos nisu zvanicno bili kao Telekom, tamo sam dobio 6m po 1din.
 
Jel moguće nekako zaobići Call Centar i doći nekako do tehničara nekog, pa direktno njega zamoliti da dođe i donese CAM modul?

Pošto od prepucavanja sa podrškom nema ništa, samo ponavljaju da će kolege pozvati i to pričaju već 7 dana...

Ako je moguće, jel poznaje neko bilo koga zaduženog za Beograd ili konkretnije za Palilulu da šibne broj na PM.
 
Ne može.
Tehničar mora da ima nalog da bi ti dao drugi uredjaj.

Tehničara ima na ulici koliko hoćeš ali ne može on ništa da ti završi.
 
Znači ništa, užas... Ne vidim uopšte način kako više da dođem do rešenja. Podrška kao botovi, jedno te isto pričaju, na mejlove slabo odgovaraju, kad pozoveš mole za strpljenje...
Identična situacija kao i sa HBO Go aktivacijom, isto sam ih molio nedeljama da aktiviraju app.

Jel rade tehničari uopšte vikendom? Ili sam osuđen na čekanje do ponedeljka?
 
Rade i vikendom, ali tvoj slučaj je nizak prioritet, to je zamena po zahtevu korisnika, uslugu imaš.
Prioritet su korisnici bez usluge.
 
Rade i vikendom, ali tvoj slučaj je nizak prioritet, to je zamena po zahtevu korisnika, uslugu imaš.
Prioritet su korisnici bez usluge.

Problem je što na toj lokaciji nemamo uslugu, zato što gospoda nisu ostavila HDMI kabl za STB, već su ostavili SCART, koji je bio za stari CRT koji je riknuo. I sad već 7 dana nemamo TV.

A ne pada mi na pamet sad da idem da kupujem HDMI.

Razumem ja da je to nizak prioritet, al to im je bukvalno posao od par minuta, da dođu i ubace karticu u TV.
 
Pozdrav svima! Trazim sebi neki net da uzmem i imam par pitanja u vezi SuperNove.

- Da li postoji neka mana uzeti najjeftiniji paket? Da li ima išta drugačije kada bih uzeo neke od većih paketa u poredjenju nad najmanjim sem veće mesečne cene?

Ja iskreno ne verujem da mi treba veća brzina od najmanjeg paketa što nude (50 Mbp/s), pa me samo zanima da li uopšte da uzimam neke od većih, jer koliko vidim, oni preporučuju srednji paket?
  • Da li se može povećati paket tokom ugovorne obaveze, ili se mora raskinuti ugovor pa onda sklopiti novi?
  • U slučaju da zbog bilo kog razloga moram raskinuti ugovor, da li moram otplatiti preostale mesece u ugovoru, ili bih samo platio neku fiksnu sumu zbog raskidanja ugovora?
 
Ne dobijes nista bolje i drugacije ako uzmes manji umesto veceg paketa.
Vodi racuna da SN stavlja sve korisnike iza CG NAT, pa ako negde nesto sidujes s torentima il bi da gledas neke nadzorne kamere u vikendici a od svoje kuce, nece to onda moci bez dodtnog placanja jos 700rsd...
Mozes povecati paket tokom uo, ne znam da li se sklapa nova uo, vrlo verovatno da se sklapa u tom sl. nova uo
Ne placas ti nista fiksno vec placas prikljucnu taksnu (vise hiljada dinara, ima je malim slovima u ugovoru i detaljnom cenovniku skrivenom negde na sajtu), placas jednu od varijanti (ona koja ti je povoljnija) pa mozes da biras da li ce platiti sve popuste koje si imao za sve mesece koristenja (neki mesec po dinar, neka usluga vise poput hbo i sl. neko umanjenje mesecne cene...) i mesec u kom si zatrazio raskid i verovatno jos 30 dana (mesec dana) od dana raskida ILI placas kako je po UO do kraja UO.
Stavis na papir sta ti vise odgovara i to plati.
E sad, ima caka da se na njihovu stetu i bez placanja bilo kakvih "penala", razlika u ceni ili placanja do kraja uo, raskine uo, a to mozes kad oni povise cenu usluge za tvoj paket. Tad imas rok od 30 dana da zhtevas raskid uo NA NJIHOVU STETU i bez placanja bilo cega dodatnog sem racuna redovnog do dana raskida uo i ugovora.
Isto tako ako nemas 2 dana uslugu, a prijavio si (najbolje emailom) kvar, mozes treceg dana pokrenuti postupak raskida uo jer imaju obavezu u 48h da poprave... (bez obzira da li dodju taj 3. dan ili koji god dan nakon tog dana da poprave i uspeju da otklone smetnje... samo ti moras da budes brzi od njih i morao bi uspeti da raskines bez "penala" i naknada bilo kakvih, sem redovan racun da izmiris do dana raskida.
SN tarifira sve u dan, ne mora do kraja kalendarskog meseca.
(mogao bi proveriti ponesto od napisanog, nisam siguran u neke detalje ali u globalu je to sto napisah)
 
Svi korisnici kod velikih operatera idu iza nata, samo mali operateri ne stavljaju korisnike iza nat-a
A nadzorne kamere nemaju nikakvih problema sa tim, sve to radi preko servera proizvodjaca opreme za video nadzor.

Brzinu mozes povecati samo ako potpises novi aneks.
 
Pozdrav kolege forumaši, krenuli su da me zovu za produzenje ugovora na mob jer mi aktuelni istice za mesec dana. Prvi put se nisam javio, sutradan ponovo zvali i rekli da ce cena ostati ista (2999 din) i ukoliko produzim dobijam HBO.

Pitanje pošto mi HBO ne treba, da li moze da se dobije nekoliko meseci gratis? Vidim da je kolega dobio ali je isao direktno u SC i podneo zahtev za raskid ugovora
Kao sto sam napisao gore, odes, podneses zahtev za raskid ugovora i onda te zovu iz call centra i pregovaras sa njima. Ja sam na paketu super par, pretplata 3.399,00 i dobio sam 6 meseci za din. HBO u ovom paketu ti sleduje gratis a dobio i Apolon. E sad, ja imam ovde 2, 3 opcije koji nude 6 meseci za 1 din pa zato su dali i meni
 
Kao sto sam napisao gore, odes, podneses zahtev za raskid ugovora i onda te zovu iz call centra i pregovaras sa njima. Ja sam na paketu super par, pretplata 3.399,00 i dobio sam 6 meseci za din. HBO u ovom paketu ti sleduje gratis a dobio i Apolon. E sad, ja imam ovde 2, 3 opcije koji nude 6 meseci za 1 din pa zato su dali i meni
Tebi su tako ponudili, a mogli su i ovako:
Odeš u poslovnicu, podneseš zahtev za raskid ugovora a ljubazna radnica sa šaltera ti kaže:
"U redu gospodine popuni te ovaj zahtev za rakid ugovora i potpišite." i zatim ti objasni da moraš da platiš "penale" tj. određeni iznos koliko je ostalo do kraja ugovorne obaveze.
Nisu oni dužni da te mole i nude neke posebne uslove da ti ne bi raskidao ugovor.
To pišem iz ličnog iskustva jer se to meni desilo, jednostavno nisu hteli nikakav popust da mi daju da produžim ugovor sa njima......tipa ako ne produžite ugovor povećava vam se cena pretplate u onom iznosu koliko je cena bez ugovorne obaveze
 
Poslednja izmena:
Meni UO ističe 21. oktobra, znači od 21. septembra mogu s njima da počnem da se pogađam kao na pijaci. 😁
 
Tebi su tako ponudili, a mogli su i ovako:
Odeš u poslovnicu, podneseš zahtev za raskid ugovora a ljubazna radnica sa šaltera ti kaže:
"U redu gospodine popuni te ovaj zahtev za rakid ugovora i potpišite." i zatim ti objasni da moraš da platiš "penale" tj. određeni iznos koliko je ostalo do kraja ugovorne obaveze.
Nisu oni dužni da te mole i nude neke posebne uslove da ti ne bi raskidao ugovor.
To pišem iz ličnog iskustva jer se to meni desilo, jednostavno nisu hteli nikakav popust da mi daju da produžim ugovor sa njima......tipa ako ne produžite ugovor povećava vam se cena pretplate u onom iznosu koliko je cena bez ugovorne obaveze
Podneses zahtev ako ti je istekla ili istice UO za 30 dana, ne mogu nikakve penale da naplate ako si svoju obavezu izvrsio.
ako traje UO, to bi bilo besmisleno.
 
Tebi su tako ponudili, a mogli su i ovako:
Odeš u poslovnicu, podneseš zahtev za raskid ugovora a ljubazna radnica sa šaltera ti kaže:
"U redu gospodine popuni te ovaj zahtev za rakid ugovora i potpišite." i zatim ti objasni da moraš da platiš "penale" tj. određeni iznos koliko je ostalo do kraja ugovorne obaveze.
Nisu oni dužni da te mole i nude neke posebne uslove da ti ne bi raskidao ugovor.
To pišem iz ličnog iskustva jer se to meni desilo, jednostavno nisu hteli nikakav popust da mi daju da produžim ugovor sa njima......tipa ako ne produžite ugovor povećava vam se cena pretplate u onom iznosu koliko je cena bez ugovorne obaveze
Ostalo je jos 30 dana do isteka ugovora, zbog toga, a tako je i kolega napisao da mu istice ugovor
 
Tačno 7 dana od podnošenja zahteva za zamenu STB-a CAM karticom, još se nisu udostojili da dođu...
Kakvi su im tehničari možda je i bolje da ne dolaze.

Tražio sam i ja zamenu... došao neki priučeni buzdovan, 15 minuta tražio ci slot na tv-u, zaključio da "ne postoji" i otišao.
Dobro je da imamo bilo kakvu uslugu kakvi stručnjaci rade u održavanju.
 
A mozda stvarno nema CI slot
i ja sam mislio da svaki TV ima taj slot, ali nema.
ne verujem da ga je trazio 15min i nije nasao pa koliki god da je budzovan bio.
 
Mozda neki stariji modeli, uglavnom imaju cak i ovi HD ready modeli
 
Gresis, i ja sam se tako zeznuo...
gomila oviih jeftinih TV jednostavno nema CI slot i ako imaju DVB-C tuner nemaju nacin da otkljucaju kanale jer nema slot za karticu.
Budalastina neopevana.

Pazite kad kupujete jeftine TV!
Cak nema pravila pa skuplji model nema, a neki jeftiniji model ima CI slot.
 
Ne gledam uopste te jeftine, tako da ... :) realno, zato su i jeftini kad' su na svemu stedeli
 
Ne gledam ni ja, ali babe, dede i razne socijalne grupe kupuju takve TV

Ja bi lično zabranio prodaju takvih uređaja jer su praktično defektni a ima ih masovno
I onda par meseci posle kupovine dodje da ti stavi cam karticu i šok
 
Ako se ne varam prva generacija "Serije 9 / S9" Tesla AndroidTV (dakle ne budž Android za telefone i tablete) SmartTV-ova nije imala CI/CI+ slot... a to su im najskuplji modeli :D :D
 
slažem se sa @bakara i ja ne verujem da je toliko glup da ne može da nađe ulaz-slot za CI modul-(pa nije spejs šatl)
pa što je onda tražio da se zameni STB za CI modul kada zna da TV nema CI slot ???????
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno