Kod mene nece, u aplikacijama kada hocu da vidim detalje od nje pise da vise nije dostupna za moj tv.. tv je da kazemo noviji, serija 9, nisam imao nikakav update Tizen-a pa da kazem da je update nesto promenio..Kod mene normalno radi na Tizenu.
Isti slučaj, morao da obrišem Tizen app - neke "novije" verzije nema.Kod mene nece, u aplikacijama kada hocu da vidim detalje od nje pise da vise nije dostupna za moj tv.. tv je da kazemo noviji, serija 9, nisam imao nikakav update Tizen-a pa da kazem da je update nesto promenio..
Ja sam na kraju resio tako sto sam resetovao Smart Hub i promenio region, ocigledno za region na koji mi je bio podesen tv nemaju vise podrsku.Isti slučaj, morao da obrišem Tizen app - neke "novije" verzije nema.
Možda daju nekih 50% ali bi trebalo proveriti .Jel' dobio neko popust za OSI u Supernovi? Kazu mojima da tamo samo 100% OSI dobijaju ali trebalo bi i sa TNP?
Da, 50%, ali za razliku od MTSa samo za OSI 100%. Ali mozda ne znaju da vazi za TNP, pa pitam za iskustvo.Možda daju nekih 50% ali bi trebalo proveriti .
Nigde nije javno istaknuto .
Čuveni Technicolor je u pitanju.
Danas su me zvali iz kol centra i rekli su da ce mi biti dodeljena nova korisnicka sifra sa kojom cu moci da se prijavim na MAX aplikaciju preko operatera Telekom Srbija i takodje da cu imati pristup MojMTS app, zna li neko koliko se dugo ceka na to otprilike?
Da su hteli da ti dodele sifru oni bi to uradili odmah.. Veruj mi.... Zvali su te cisto da ispostuju proceduru da ne mozes reci da su te ignorisali... Daj Boze da ja nisam u pravu ali iskustvo koje sam imao oko logovanja na MAX mi kaze da ukoliko propustis i jedan jedini dan bez pisanja maila i zvanja od te sifre nece biti nista... Ali pazi ti to.. Zvali su DANAS (posle koliko vremena i puta tvog maila ili zvanja) i rekli su da ce dodeliti sifru (kada??? Nije definisano!!!)Danas su me zvali iz kol centra i rekli su da ce mi biti dodeljena nova korisnicka sifra sa kojom cu moci da se prijavim na MAX aplikaciju preko operatera Telekom Srbija i takodje da cu imati pristup MojMTS app, zna li neko koliko se dugo ceka na to otprilike?
Na kom beše kanalu treba da bude da bi 5g šljakao kako treba?Na 5ghz se treba igratibsa promenom kanala. Na default vrednostima meni svi xiaomi uredjaji ne vide ili retko vide mrezu. Kad sam promenio kanal sve fercera kako treba,i telefoni i boxevi.
Da su hteli da ti dodele sifru oni bi to uradili odmah.. Veruj mi.... Zvali su te cisto da ispostuju proceduru da ne mozes reci da su te ignorisali... Daj Boze da ja nisam u pravu ali iskustvo koje sam imao oko logovanja na MAX mi kaze da ukoliko propustis i jedan jedini dan bez pisanja maila i zvanja od te sifre nece biti nista... Ali pazi ti to.. Zvali su DANAS (posle koliko vremena i puta tvog maila ili zvanja) i rekli su da ce dodeliti sifru (kada??? Nije definisano!!!)
Pa ja sam na novom ugovoru tek 12 dana... Mejla sam poslao dva-tri, kol centar zvao jednom, moraću očigledno da budem uporan i uporan... Ja ne znam šta reklamiraju da mi dobijamo MAX aplikaciju u paketu kada se za to moramo pomučiti i te kako... Ja svakako MAX imam i preko Yettela ali opet, možda bih ovaj nalog dao i nekome od prijatelja ako mi već sleduje neću da ćutim.Da su hteli da ti dodele sifru oni bi to uradili odmah.. Veruj mi.... Zvali su te cisto da ispostuju proceduru da ne mozes reci da su te ignorisali... Daj Boze da ja nisam u pravu ali iskustvo koje sam imao oko logovanja na MAX mi kaze da ukoliko propustis i jedan jedini dan bez pisanja maila i zvanja od te sifre nece biti nista... Ali pazi ti to.. Zvali su DANAS (posle koliko vremena i puta tvog maila ili zvanja) i rekli su da ce dodeliti sifru (kada??? Nije definisano!!!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari