Šta je novo?

Supernova (2024)

Upravo pokrecem Move Smart aplikaciju na Samsung Tizen OS-u i dobijam informaciju da je aplikacija ukinuta i mogu samo da je izbrisem :oops:
Ima li jos neko ovakav problem? Pre par sati je radila uredno.
 
Poslednja izmena:
Jel' dobio neko popust za OSI u Supernovi? Kazu mojima da tamo samo 100% OSI dobijaju ali trebalo bi i sa TNP?
 
Ja koristim OSI popust (samo za 100% invaliditeta, TNP). Daju 50% popusta na pretplatu samo za pojedinačnu uslugu, za Plan pakete daju 20%.
Dodeljeni popust se obnavlja nakon godinu dana.
 
Poslednja izmena:
Radi li vam "Apollon" u okviru video kluba?
Edit: Proradio.
 
Poslednja izmena:
Kakav bi problem mogao da bude sa 5GHz ako se konstatno gubi iako je uključen u podešavanjima? Evo sada mi radi samo 2,4 GHz , a 5 GHz neće nikako već sat vremena.
Čuveni Technicolor je u pitanju.
 
Da li je moguce na Supernovi (coax) koristiti neki drugi modem osim onih koje daju na koriscenje?
 
@LFShadow0 u principu ne. Mora se koristiti njihov. Niko ti doduše ne može zabraniti da iaključiš wifi na njihovom kršu i uzmeš nešto kvalitetnije. Svakako na coax mora njihov uređaj.
 
Na 5ghz se treba igratibsa promenom kanala. Na default vrednostima meni svi xiaomi uredjaji ne vide ili retko vide mrezu. Kad sam promenio kanal sve fercera kako treba,i telefoni i boxevi.
 
Danas su me zvali iz kol centra i rekli su da ce mi biti dodeljena nova korisnicka sifra sa kojom cu moci da se prijavim na MAX aplikaciju preko operatera Telekom Srbija i takodje da cu imati pristup MojMTS app, zna li neko koliko se dugo ceka na to otprilike?
 
Danas su me zvali iz kol centra i rekli su da ce mi biti dodeljena nova korisnicka sifra sa kojom cu moci da se prijavim na MAX aplikaciju preko operatera Telekom Srbija i takodje da cu imati pristup MojMTS app, zna li neko koliko se dugo ceka na to otprilike?

Ja sam je čekao od 24.05. i nisam je dobio.

Danas vraćena oprema, fiksni proradio u Yettel-u preneo broj, plus kada sam vraćao opremu uložio prigovor na račun da mi se umanji i Septembar za iznos od 479 dinara kao do sada, pa ću tek onda da im platim.
 
Danas su me zvali iz kol centra i rekli su da ce mi biti dodeljena nova korisnicka sifra sa kojom cu moci da se prijavim na MAX aplikaciju preko operatera Telekom Srbija i takodje da cu imati pristup MojMTS app, zna li neko koliko se dugo ceka na to otprilike?
Da su hteli da ti dodele sifru oni bi to uradili odmah.. Veruj mi.... Zvali su te cisto da ispostuju proceduru da ne mozes reci da su te ignorisali... Daj Boze da ja nisam u pravu ali iskustvo koje sam imao oko logovanja na MAX mi kaze da ukoliko propustis i jedan jedini dan bez pisanja maila i zvanja od te sifre nece biti nista... Ali pazi ti to.. Zvali su DANAS (posle koliko vremena i puta tvog maila ili zvanja) i rekli su da ce dodeliti sifru (kada??? Nije definisano!!!)
 
Na 5ghz se treba igratibsa promenom kanala. Na default vrednostima meni svi xiaomi uredjaji ne vide ili retko vide mrezu. Kad sam promenio kanal sve fercera kako treba,i telefoni i boxevi.
Na kom beše kanalu treba da bude da bi 5g šljakao kako treba?
Meni je podešeno na 36 80 i na 80 mhz.
a na 2.4g je jedinica i na 40 mhz.
 
Da su hteli da ti dodele sifru oni bi to uradili odmah.. Veruj mi.... Zvali su te cisto da ispostuju proceduru da ne mozes reci da su te ignorisali... Daj Boze da ja nisam u pravu ali iskustvo koje sam imao oko logovanja na MAX mi kaze da ukoliko propustis i jedan jedini dan bez pisanja maila i zvanja od te sifre nece biti nista... Ali pazi ti to.. Zvali su DANAS (posle koliko vremena i puta tvog maila ili zvanja) i rekli su da ce dodeliti sifru (kada??? Nije definisano!!!)

Čitajući vaše probleme sa Maxom, ne znam kakvu sreću sam ja imao da su mi to rešili još u maju za manje od 48 sati. :D
Prosto je neverovatno da nakon više od 4 meseca i dalje nisu to rešili svim korisnicima.
 
Da su hteli da ti dodele sifru oni bi to uradili odmah.. Veruj mi.... Zvali su te cisto da ispostuju proceduru da ne mozes reci da su te ignorisali... Daj Boze da ja nisam u pravu ali iskustvo koje sam imao oko logovanja na MAX mi kaze da ukoliko propustis i jedan jedini dan bez pisanja maila i zvanja od te sifre nece biti nista... Ali pazi ti to.. Zvali su DANAS (posle koliko vremena i puta tvog maila ili zvanja) i rekli su da ce dodeliti sifru (kada??? Nije definisano!!!)
Pa ja sam na novom ugovoru tek 12 dana... Mejla sam poslao dva-tri, kol centar zvao jednom, moraću očigledno da budem uporan i uporan... Ja ne znam šta reklamiraju da mi dobijamo MAX aplikaciju u paketu kada se za to moramo pomučiti i te kako... Ja svakako MAX imam i preko Yettela ali opet, možda bih ovaj nalog dao i nekome od prijatelja ako mi već sleduje neću da ćutim.
 
Nazad
Vrh Dno