Šta je novo?

Supernova (2024)

Danas mi odgovorili na mobilni da vise nisam duzan 550 dinara , sada sam duzan jos 2100 hahaa I zahtev odbijen . Opet sam pricao sa njihovim operaterom i poslat je jos JEDAN prigovor. Sada cekam do ponedeljka da mi odgovore. Poslao sam i mejlom prigovor; kopiju ugovora na 24 meseca minimalne pretplate naravno , kao i racun za jul od 2050 dinara i uplatu od 4200 . Od pretplate za avgust na kraju jos ispada da dugujem 2100 ...... Trebao sam da ovaj mesec neplacam nista zbog pretplate tek sledeci to jest septembarski racun . Ja inace placam za 1 mesec unapred. Ako me opet odbiji kome da se obratim , da li treba Ratelu ili nekoj drugoj inspekciji .Neko zna ?

Državnim firmama nikako ne plaćati ništa unapred, nego u paru!
Jednom sam radio eksperiment sa EPS-om da sam im 12 meseci na svaki mesečni račun pretplaćivao 1 dinar. Epilog priče je bio da ni na jednom računu nije bila pretplata i tako maznuše 12 dinara. 😉
 
Da li supernova moze da koristi MTS optiku, odnosno da li mogu da trazim prelaz na optiku posto imam supenovinu uslugu a na banderi postoji MTS optika. Drugo da li vazi popust za nove korisnike ako predjem na MTS sa supernove posto mi je istekla ugovorna obaveza
 
pretpostavljam da i dalje kod mrtve supernove nije moguće port forwardovanje, oće li ikad više biti moguće ili je jedini način prokleti statički ip?
 
Da li supernova moze da koristi MTS optiku?
Ne.
Da li mogu da trazim prelaz na optiku posto imam supenovinu uslugu a na banderi postoji MTS optika?
Ako je mts optika dovedena do zgrade ili kuće, možeš.
Da li vazi popust za nove korisnike ako predjem na MTS sa supernove posto mi je istekla ugovorna obaveza?
Ne. Tretiraš se kao korisnik Telekoma Srbija i novi korisnik postaješ 90 dana nakon raskida.
 
Da li supernova moze da koristi MTS optiku, odnosno da li mogu da trazim prelaz na optiku posto imam supenovinu uslugu a na banderi postoji MTS optika. Drugo da li vazi popust za nove korisnike ako predjem na MTS sa supernove posto mi je istekla ugovorna obaveza
Ne može supernova da koristi mts optiku.
Moji roditelji su pre oko godinu i po prešli sa supernove na mts optiku i dobili beneficije za nove korisnike. Dal je još uvek tako ne znam ali mi je logično da te smatraju kao novog korisnika
 
Jesu li prešli sa SN na MTS u toku ugovorne obaveze ili po isteku?
Meni su nuđene primamljive beneficije u toku, negde na polovini. Po isteku zvanično mi nuđeno prvi mesec 50% i ostatak puna cena.
 
I evo, došao i septembar, a od migracije korisnika na mts platformu, još uvek ništa. Samim tim i od max-a, još uvek ništa. Lepo ja rekoh, pola godine će im trebati.

Sreća pa na vreme uzeh Premium Max preko Argentine.
 
pretpostavljam da i dalje kod mrtve supernove nije moguće port forwardovanje, oće li ikad više biti moguće ili je jedini način prokleti statički ip?

IPv4 port forward je moguć samo kad na ruteru imate javnu IP adresu.

RIPE (Regional Internet Registry za Evropu) je po regularnom prostupku podelio poslednji blok IPv4 adresa provajderima 25.11.2019. Nakon tog datuma, jedini načini da provajderi dobiju nove IPv4 opsege adresa su: da čekaju da ih neko drugi oslobodi, da iznajme ili da kupe.

S obzirom da provajderi nemaju dovoljno IPv4 adresa za svakog korisnika, svi provajderi moraju da koriste CGNAT, a da li će ih koristiti za sve korisnike ili samo neku grupu zavisi isključivo od poslovne politike:
  • supernova koristi CGNAT za sve korisnike osim za korisnike koji imaju dodeljenu statičku IP adresu
  • mts koristi CGNAT za većinu korisnika na brzinama 10Mbps i 20Mbps
  • SBB koristi CGNAT za sva nova čvorišta (uglavnom korisnici na optičkoj infrastrukturi), na većini starih ostaje bez CGNAT (na koaksijalnoj infrastrukturi)
  • Orion Telekom od skoro koristi CGNAT za VDSL korisnike, a ne koristi za korisnike na optičkoj infrastrukturi

Jedan od većih razlog zbog čega neki provajderi ne koriste CGNAT za sve korisnike je novac. Proizvođači CGNAT uređaja naplaćuju iste po količini prenetih podataka ili po maksimalnoj ukupnoj brzini prosleđivanja podataka, pa se provajderima ne isplati da koriste CGNAT i za najzahtevnije korisnike.

Drugi veliki razlog je što je promena adresnog plana da bi se prešlo na korišćenje CGNAT veliki zalogaj te neki provajderi korisnike na staroj infrastrukturi ne prebacuju na CGNAT.

Kada bi svi provajderi hteli da aktiviraju IPv6 (što je jedino Supernova uradila, ali nepotpuno), i kada bi svi servisi podržavali IPv6:
  • smanjili bi trošak za CGNAT uređaje, jer ogromna većina paketa ne bi prolazila kroz CGNAT uređaje: to je sad slučaj kad Supernova korisnik gleda Netflix, Youtube i još neke.
  • korisnik bi mogao da pristupi svojim uređajima bez obzira sa kog provajdera pristupa - vi sad možete pristupiti svojim uređajima ako se povežete kod nekog drugog korisnika supernove kroz IPv6

Konačno, provajderi će teško ikada prestati da koriste CGNAT, možda za 30 godina kada većini korisnika ne budu dodeljivali IPv4 adrese.
 
pretpostavljam da i dalje kod mrtve supernove nije moguće port forwardovanje, oće li ikad više biti moguće ili je jedini način prokleti statički ip?
Moguce je ako ces se kaciti sa ipv6 adrese na ipv6 adresu uredjaja povezanog na Supernova ruter.
Doduse, ponekad promene ipv6 prefix pa samim tih i ipv6 adresu pa je potrebna intervencija.
Meni se bas juce promenio a bio je mesecima fiksiran.
 
Kakav je vama download speed na Epic Games? Meni katastrofalno spor. tipa jedva 2/3 MB/s dok preko stima lagano ide do skoro maksimuma 105-110 MB/s, imam optiku 1000/500 Megabita.
Da li moze biti problem zato jer sam u CG-Nat i nemam javnu staticku adresu? Probacu da zakupim javnu staticku adresu zato jer mi je potreban i port forwarding kako bih mogao da hostujem servere itd. Inace speedtest i bufferbloat su sasvim ok, logicno prema njihovim serverima sve radi odlicno. Na stimu ja ovo lako resim ako mi je download sporiji, promenim region skidanja na neki drugi i radi perfektno. Ali to na Epic Games nema. Takodje sam probao i sa VPNom da trikujem Epic Games pa da me prebaci na neki drugi server, nista.
 
Kakav je vama download speed na Epic Games? Meni katastrofalno spor. tipa jedva 2/3 MB/s dok preko stima lagano ide do skoro maksimuma 105-110 MB/s, imam optiku 1000/500 Megabita.
Da li moze biti problem zato jer sam u CG-Nat i nemam javnu staticku adresu? Probacu da zakupim javnu staticku adresu zato jer mi je potreban i port forwarding kako bih mogao da hostujem servere itd. Inace speedtest i bufferbloat su sasvim ok, logicno prema njihovim serverima sve radi odlicno. Na stimu ja ovo lako resim ako mi je download sporiji, promenim region skidanja na neki drugi i radi perfektno. Ali to na Epic Games nema. Takodje sam probao i sa VPNom da trikujem Epic Games pa da me prebaci na neki drugi server, nista.
Mozda zato sto svi sada skidaju FM2024. 😂
I ja sam na Supernovi ali ipv6. Upravo sam probao. Download je max. Moguce je da ti CGNAT pravi problem.
 
Kada je bila utakmica Srbija - Spanija, preko sajta supernovaott na Areni Premium 1 pisalo je da je dostignut maksimalan broj strimova u istom trenutku, dok je preko aplikacije radilo normalno... Da li neko zna koliko server podrzava streamova? :)
 
SD je i to grozan !!! zove se Travel XP HD ...preko move app Travel XP 4K HDR i on je grozan, 4k nije sigurno
grozan kvalitet slike, rezolucija je upitna
Isto i kod mene. Neko je na forumu rekao da im je preko CI+ modula 4K. Upravo mi je prekinut skoro ceo paket Radio S Music. Ni u aplikaciji Move N Go ni preko kablovske ne rade.
 
Kada je bila utakmica Srbija - Spanija, preko sajta supernovaott na Areni Premium 1 pisalo je da je dostignut maksimalan broj strimova u istom trenutku, dok je preko aplikacije radilo normalno... Da li neko zna koliko server podrzava streamova? :)
sad i ja ovo dobijam ne znam zasto ? lol u pitanju je arena premium 1

Greška u reprodukciji sadržaja. Mogući razlozi: kanal nije u funkciji, dostignut je limit istrovremenih strimova ili se nalaziš u roamingu.
 
sad i ja ovo dobijam ne znam zasto ? lol u pitanju je arena premium 1

Greška u reprodukciji sadržaja. Mogući razlozi: kanal nije u funkciji, dostignut je limit istrovremenih strimova ili se nalaziš u roamingu.
Ja dobijam ovu poruku već neko vreme na Areni premium 1 i 3. Arena Premium 2 radi ok. Na smartTV radi kako treba.
Probano na Operi i Mozili.
 
Imam pitanjce. Treba za par dana da mi dođu monteri da donesu Move Box i CAM module za novi ugovor, međutim velike su verovatnoće da ću taj dan poslovno da odem do Grčke. Da li bi dozvolili sinu da potpiše ugovor, naravno ostavio bih ličnu kartu? Mislim, kad me cimnu monteri javio bih se naravno i naglasio situaciju...
 
E to, hvala, mislim nema šta da bude problem ako sam ja podneo zahtev, i ako dobiju potvrdu od mene da potpiše neko drugi od ukućana ugovor uz moj lični dokument.. ako neko ima drugačija iskustva neka javi
 
Poslednja izmena:
E to, hvala, mislim nema šta da bude problem ako sam ja podneo zahtev, i ako dobiju potvrdu od mene da potpiše neko drugi od ukućana ugovor uz moj lični dokument.. ako neko ima drugačija iskustva neka javi
Ne sekiraj te se .
Problem prave samo kad je uređaj na rate pa ni to ...😀
 
Ima li neka povoljnost za nove ili stare korisnike supernova? Može neki agent da se javi na PP
 
Kada je bila utakmica Srbija - Spanija, preko sajta supernovaott na Areni Premium 1 pisalo je da je dostignut maksimalan broj strimova u istom trenutku, dok je preko aplikacije radilo normalno... Da li neko zna koliko server podrzava streamova? :)
Poz!
To se zna desiti ali ne stalno.
 
Lepo je to što kad sad elektronski platim račun, za par sati od pošiljaoca "mts_info" stiže povratni sms sa informacijom da je uplata evidentirana.
Toga na Supernovi nije bilo.
 
Nazad
Vrh Dno