n5kovic
Poznat
- Učlanjen(a)
- 17.04.2023
- Poruke
- 155
- Poena
- 40
Moja oprema
- CPU & Cooler
- i7 4790k | Cooler Master Hyper 212 Evo
- Matična ploča
- MSI Z97 Gaming 3
- RAM
- 16gb DDR3
- GPU
- GTX 970
- Storage
- 1 TB WD | 1 TB SV1000 M.2 SSD | 240 GB SATA SSD
- PSU
- Raidmax 735W
- Monitor
- Gigabyte G27FC A
- Mobilni telefon
- S21 Ultra
Meni na tom mestu pisalo TV GPON SN, jutros napisao mejl da cu da podnesem zahtev za raskid ugovora, evo sad pre nekih sat dva preslo u "resene" smetnje, medjutim od toga samo smetnje, resene nigde..jos dodatno su mi zakomplikovali, povezali su na caletov mts nalog gde je mSAT, i sa njim mogu da napravim Max nalog prolazi onaj deo i daje mi da unesem mejl za max, a ubedjuju me da je preko irisGo-a "povukao" i max videcemo sta ce i s tim bitiBarem je neko tamo video da je problem do njih,a ne do korisnika. Kod mene na Moj mts nalog za MAX aplikaciju za sada stoji ovako: Pogledajte prilog 444339