Šta je novo?

Supernova (2024)

Barem je neko tamo video da je problem do njih,a ne do korisnika. Kod mene na Moj mts nalog za MAX aplikaciju za sada stoji ovako: Pogledajte prilog 444339
Meni na tom mestu pisalo TV GPON SN, jutros napisao mejl da cu da podnesem zahtev za raskid ugovora, evo sad pre nekih sat dva preslo u "resene" smetnje, medjutim od toga samo smetnje, resene nigde..jos dodatno su mi zakomplikovali, povezali su na caletov mts nalog gde je mSAT, i sa njim mogu da napravim Max nalog prolazi onaj deo i daje mi da unesem mejl za max, a ubedjuju me da je preko irisGo-a "povukao" i max videcemo sta ce i s tim biti
 
Miloš ekspresno odgovara na mejlove. Za pola sata, cirka. 😄
Bas sam pricao s nekim Milosem malopre, mozda je doticni..isto tako eskpresno pronalazi i sign in dugme na maxu, cekao sam ga pola minuta :ROFLMAO:
 
Mog dugmeta nigde. 😄
 
Je 'l se kreiranje moj mts naloga za SN korisnike radi po zahtevu ili to rade po fazama? I da li bi login trebao biti isti kao na njihovom sajtu za plaćanje računa?
Ako budeš čekao da oni to odrade po fazama, ko zna koliko ćeš čekati. Nazovi ih da ti kreiraju. Oni sami naprave user name i password (koji možeš kasnije da promeniš) i nema veze sa plaćanjem računa.
 
Poslednja izmena:
IP ADRESA Texnicari kazu da je bio stakovan problem tj zaglavljen internet na jednom mestu i ako restartujes ruter nista odradili su restart servera i proradilo sad se menja :D jej eto ga


PS pitao sam za prebacivanje na portal MOJ MTS , rekli su da ce mi dodji email sa username i sifrom svi prelaze na moj mts , a ja imam samo GPON tako da i ja isto ocekujem prelazak svasta , mozda je i to dobro da vise nece bit optika super nove nego samo MTS onda cu moci uzet drugog provajdera yunet itd
 
Meni otkad su povezali Supernovu sa postojećim MOJ MTS nalogom, svaki dan me odjavljuje iz aplikacije i moram da se prijavljujem. Bukvalno jedan problem reše a drugi naprave.
 
Meni otkad su povezali Supernovu sa postojećim MOJ MTS nalogom, svaki dan me odjavljuje iz aplikacije i moram da se prijavljujem. Bukvalno jedan problem reše a drugi naprave.
promeni sifre u aplikacijama ili ti na nalozima tim , bice ko da ti neko koristi pa tebe izbaci
 
Meni otkad su povezali Supernovu sa postojećim MOJ MTS nalogom, svaki dan me odjavljuje iz aplikacije i moram da se prijavljujem. Bukvalno jedan problem reše a drugi naprave.
Mene takođe telefon periodično odjavljuje iz moj mts aplikacije. Jednostavno se navikni na to.
 
promeni sifre u aplikacijama ili ti na nalozima tim , bice ko da ti neko koristi pa tebe izbaci
Naravno da nije to u pitanju. Ko bi i zašto koristio moj mts nalog, eto može da plati račun umesto mene.

Mene takođe telefon periodično odjavljuje iz moj mts aplikacije. Jednostavno se navikni na to.
I meni se dešavalo periodično, ali evo kad su uvezali Supernovu zbog Maxa, dešava se svakodnevno.
 
Imam problem sa SN internetom, sve je uredno prijavljeno, cekam ekipu da dodje. Ali cisto da priupitam i ovde, nadam se da necete zameriti. Elem imam problem sa download brzinom, nece da ide preko 10 mbps, kablovski je net 150 mbps. Upload ide kako treba, 10 mbps. Sto je bilo do mene ja sam odradio: resetovao ruter, menjao portove, cupao iz struje, probao druge kablove... Nista nije pomoglo. Lik iz tehnicke kaze da mu prikazuje port samo sa 10 megabita umesto giga. To se desilo pre dva, pre toga je radilo sve kako treba. E sad, pre dva dana je sevalo i grmelo, da li je moguce da je doslo do nekog spoja i da je port umesto gigabitnog "postao" 10 megabitni. Sve ostalo radi kako treba.
 
Moguće da je do kabla.
Najlakše proveris ako izneria brzinu koju dobiješ na 5ghz
 
Imam problem sa SN internetom, sve je uredno prijavljeno, cekam ekipu da dodje. Ali cisto da priupitam i ovde, nadam se da necete zameriti. Elem imam problem sa download brzinom, nece da ide preko 10 mbps, kablovski je net 150 mbps. Upload ide kako treba, 10 mbps. Sto je bilo do mene ja sam odradio: resetovao ruter, menjao portove, cupao iz struje, probao druge kablove... Nista nije pomoglo. Lik iz tehnicke kaze da mu prikazuje port samo sa 10 megabita umesto giga. To se desilo pre dva, pre toga je radilo sve kako treba. E sad, pre dva dana je sevalo i grmelo, da li je moguce da je doslo do nekog spoja i da je port umesto gigabitnog "postao" 10 megabitni. Sve ostalo radi kako treba.
koja ti brzina na wi fi , moguce da je do racunara , ili kabla sve zavisi PORT kakvi su ,
 
Moguće da je neki grom doprineo tome da polu-crkne port odnosno da radi samo u 10Mbps (half duplex) modu, a još gore ako ti na kompu crko port, pa on radi u 10Mbps half duplex modu.
Proveri sve to.

Samo ethernet surge protectori koji su dobro uzemnjeni mogu da spase ovakva oštećenja u slučaju grmnjavine.

Tu je optički internet - jedini 100% bezbedan, jer kroz optičko vlakno apsolutno ništa ne može da se indukuje. Naravno ako na strani napajanja imaš adekvatnu prenaponsku zaštitu.

Ja sam na telekom xDSL-u ranije imao probleme i probleme sa štetom od grmnjavine, i uvek sam imao bar glup switch između rutera i ostatka opreme, dok nisam nabavio surge protectore. Sada na optici imam mnogo manje problema.
 
Nisu jos uvek dosli ovi iz tehnicke podrske. Izgleda da je polucrkao port na kompu, sad sam merio wifi brzinu na telefonu, ide DL do 30mbps, najverovatnije telefon moze toliko da pusti, uglavnom ide vise nego sto ide preko kabla.
 
Jedna od dve varijante je:
  • Crko switch na ruteru (lan portovi)
  • Crko port na kompu

Sve kao posledica grmnjavine.
 
Znaci ko nema jos uvek MAX apk proradice do zime koliko su azurni napredni...
 

Prilozi

  • Screenshot_20240530-150444.png
    Screenshot_20240530-150444.png
    179.3 KB · Pregleda: 70
Korisnik sam sbb-a, interesuje me jel se kod supernove dobija neki android box na korišćenje, i ako se dobija jel radi na njemu eon aplikacija?
 
Dobija se android box, ali je zaključan, radi samo Move aplikacija.
 
Hvala, zanima je i sledeće: da li supernova internet koristi CGNAT ili ne?
 
zalio sam se SN zasto mi se iP adresa ne menja jutros me zvao tehnicki centar njihov i kaze,

IP adresa vam se nikad nece promenit i ako je dinamicka ip 1 adresu koristi 2000 korisnika , ako budete imali problema sa nekom stranicom ili slicno kontakiraj te nas mi cemo vam promenit ip adresu .

ja sam reko pa oni meni kazu samo restartujem ruter i dobijem drugu ip oni kazu da ne ide to tako i da restart nece promenit ip.

nista mi sad vise nije jasno
 
Supernova za privatne (interne) IPv4 adrese ima različite opsege po različitim teritorijama. Pa u tvojoj okolini možda koriste 2-5000 internih IP adresa.

Interne adrese se dodeljuju preko DHCP protokola i generalno je tačno da će ista MAC adresa uvek dobiti istu internu IP adresu dok god DHCP lease ne istekne - a to je između 12 i 24h. Odnosno ako ti je ruter isključen manje od 12 odnosno 24h - DHCP će ti dodeliti uvek istu internu IP adresu.

Supernova svaki /24 lokalni IP opseg mapira kroz CGNAT na odgovarajuću (i uvek istu) javnu IP adresu. U principu jednu IP adresu koristi do 256 korisnika a ne 2000.

Svakako ako ti DHCP do isteka DHCP lease-a dodeljuje uvek istu internu IP adresu, ta će uvek biti mapirana na jednu te istu javnu IP adresu.

Jedini način da dobiješ drugu internu IP adresu je promena MAC adrese, a to je - isključivo na optici moguće - ako je ONT u bridge-u i koristiš svoj ruter nakon njega, a da taj tvoj ruter podžava promenu MAC adrese na WAN interfejsu.
 
Supernova za privatne (interne) IPv4 adrese ima različite opsege po različitim teritorijama. Pa u tvojoj okolini možda koriste 2-5000 internih IP adresa.

Interne adrese se dodeljuju preko DHCP protokola i generalno je tačno da će ista MAC adresa uvek dobiti istu internu IP adresu dok god DHCP lease ne istekne - a to je između 12 i 24h. Odnosno ako ti je ruter isključen manje od 12 odnosno 24h - DHCP će ti dodeliti uvek istu internu IP adresu.

Supernova svaki /24 lokalni IP opseg mapira kroz CGNAT na odgovarajuću (i uvek istu) javnu IP adresu. U principu jednu IP adresu koristi do 256 korisnika a ne 2000.

Svakako ako ti DHCP do isteka DHCP lease-a dodeljuje uvek istu internu IP adresu, ta će uvek biti mapirana na jednu te istu javnu IP adresu.

Jedini način da dobiješ drugu internu IP adresu je promena MAC adrese, a to je - isključivo na optici moguće - ako je ONT u bridge-u i koristiš svoj ruter nakon njega, a da taj tvoj ruter podžava promenu MAC adrese na WAN interfejsu.
rece on 2000 brate moj a ne 200 xD hahahaha interesatno to kad sam uzeo net sve do proslog meseca se IP menjala nakon nestanka struje i restart rutera sad vise to ne radi
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Ja sam bio korisnik samo interneta. Dobio sam tv gratis. Istice mi uo za 20-ak dana i najavih raskid iste. Rekoh im zadrzao bih samo i terner tv mi ne treba. Odgovorise da nije moguce odjaviti samo jednu uslugu nego moram obe. Za zadovoljstvom cu to i uraditi.
 
Ja sam bio korisnik samo interneta. Dobio sam tv gratis. Istice mi uo za 20-ak dana i najavih raskid iste. Rekoh im zadrzao bih samo i terner tv mi ne treba. Odgovorise da nije moguce odjaviti samo jednu uslugu nego moram obe. Za zadovoljstvom cu to i uraditi.
au dobro nisam ja uzeo jebo te. hvala za informaciju
 
Dobro je ovo znati, pošto nije uobičajeno da se fiksira natovana dinamička na duže vreme zbog takvih situacija gde upada negde u blacklist i onda posle muke. No dobro, zvaću ih u slučaju bola. Možda pošto je takav ugovor mora raskid za obe pojedinačne usluge, ali pošto piše na papiru „gratis tv" a još nije istekao, onda da ne bude kako reč ima rep.
 
Nazad
Vrh Dno