Šta je novo?

Supernova (2024)

Ni meni nisu dali pismenu potvrdu da sam podneo zahtev za raskid, na portalu "moj mts" se može videti datum podnošenja pod moji zahtevi - prijavljene smetnje.
Zavedeno ti je kao reklamacija. Napiši ga u slobodnoj formi, pošto po članu 131 ZEK ti paket migrira iz jednog u drugi i menja specifikacija usluga, da izričito zahtevaš raskid ugovora, potpiši pdf elektronskim sertifikatom i pošalji na mejl. Ovo ne mogu da ti odbiju i fingiraju.
 
Novi nivo bezobrazluka Supernove, tj. MTS-a. Pre 10ak dana sam svratio u poslovnicu da podnesem zahtev za raskid ugovora, kao zvace me neko za 2-3 dana. Naravno, nisu zvali. Pre dva dana sam poslao mail sa upitom o stanju zahteva i dodao u cc efektivu i [email protected]. Juce zovu odmah. Imate kod nas Supernova paket i postpaid broj, izlazimo vam u susret i za oba ugovara ostaju iste cene. Na moje pitanje, kakve veze ima postpaid ugovor sa ovim kada su odvojeni, kao pa mi vam izlazimo u susret i ostaju vam iste cene za oba. :mad:

  • Rekoh, postpaid ostavimo po strani, kazite Vi meni da li ostaje isti broj kanala?
  • Ostaju.
  • Kako ostaju kada na sajtu stoji da je paket smanjen sa 310+ na 250+?
  • Pa zar vi meni ne verujete?
  • Naravno da ne, jer svako od vasih kolega ima drugu pricu. Da li mozete vi meni da to potvrdite i posaljete na mail?
  • Ne mogu, ali mogu sms da vam posaljem. Samo da znate, i SBB, A1, Yettel, svi podižu cene od 1. januara, ako planirate da pređete kod nekog od njih.
  • To je moja stvar, gde ću da pređem. Nista onda, realizujte zahtev.
  • Pa znate kako, trenutno su nam aplikacije u haosu, dobicete odgovor posle 9. januara.
  • Rok za zalbu na promenu uslova je do kraja godine, posle 9. januara mi nista ne znaci.
  • 30 dana je nas rok da odgovorimo na vas zahtev za raskid ugovora. Trenutno smo u guzvi, verovatno ce to da bude posle 9. januara.

I sta sad da radimo, borba sa vetrenjacama. :mad:
Ja naisao na ovaj odgovor u MTS Box paketi
Raskid ugovora u smislu cl. 131. ZEK-a nastupa danom dostave zahteva operatoru. Zahtev za raskid nije reklamacija pa da se primenjuje neki rok za njeno resavanje. Takodje ne postoji otkazni rok jer se ne raskida ugovor na neodredjeno vreme u skladu sa cl. 129, niti operator moze odrzati ugovor na snazi do poslednjeg dana pre najavljenog poskupljenja. U pitanju je jednostrani raskid koji ne zavisi od volje druge ugovorne strane, i nastupa onog dana kada se izjava o raskidu saopsti drugoj strani (a to je datum predaje/dostave zahteva) osim ukoliko u zahtevu nije odredjen neki drugi datum. Da biste izbegli obracun naknade dok ''cekate odgovor'' operatora, uz zahtev u poslovnici predati i svu opremu, jer se u tom slucaju ne moze izdati racun, niti potrazivati naknada, za usluge koje nisu pruzene.
 
@uji Moja odiseja je završena, dobio sam sve što sam tražio.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241227_154357_Messages.jpg
    Screenshot_20241227_154357_Messages.jpg
    181.8 KB · Pregleda: 156
@uji Moja odiseja je završena, dobio sam sve što sam tražio.
Meni su takođe odgovorili SMS-om ali nije definisano šta mi sve ostaje od TV usluga, tako da sam im ponovo pisao da mi i napismeno daju da ne gubim HBO, MAX i filmske pakete kao i

Mr_Cojko! ;) :)

 
ja sam se očigledno *****o što odmah nisam krenuo đonom, nego samo kulturno pitao da li će doći do nekih promena od devetog. trenutno sam na super plan 3L, isplanirali da mi povećaju račun za 500 kinti a da kanali ostanu isti:

Poštovani,

Nakon 09.01.2024.godine Vaš paket će biti migriran na Super Plan 3 M.

Programski sadržaj neće biti menjan.

Mesečna naknada za uslugu, bez eRačuna, iznosi 5099,00 dinara.

Uz dostavu računa putem mejla, mesečna naknada je manja za 100,00 dinara.

Srdačan pozdrav,

probaću da zapretim raskidom i tražim da mi i cena ostane ista, ali sad je već pitanje da li će stići i da mi odgovore do devetog...
 
Ja sam isao na blef. Imam Super plan 4 plavi i Kontrolu troskova. Poskupljenje bi me zakacilo za 1100+200 din (imam eracun). Posto nemam alternative sto se tice Supernove samo sam se zalio (raskid nisam spominjao) da se apsolutno ne slazem sa najavljenim poskupljenjem i da zelim da ispostuju cenu iz ugovora ( ostalo jos godinu dana ugovora). Prvo me zvali dva puta a onda pre par dana dobio mail da mi ostaju nepromenjene cene kod oba ugovora.
 
Meni su takođe odgovorili SMS-om ali nije definisano šta mi sve ostaje od TV usluga, tako da sam im ponovo pisao da mi i napismeno daju da ne gubim HBO, MAX i filmske pakete kao i

;) :)

Tvoj signature "TRUST NO ONE, THE TRUTH IS OUT THERE!" najbolje opisuje ovu situaciju, uz malu izmenu: "The truth needs to be presented on paper, trust no one!". Zna se sta je zvanicno, a sta nezvanicna informacija. Ovi sve nezvanicno kao politicari samo nesto obecavaju.
 
Ja sam isao na blef. Imam Super plan 4 plavi i Kontrolu troskova. Poskupljenje bi me zakacilo za 1100+200 din (imam eracun). Posto nemam alternative sto se tice Supernove samo sam se zalio (raskid nisam spominjao) da se apsolutno ne slazem sa najavljenim poskupljenjem i da zelim da ispostuju cenu iz ugovora ( ostalo jos godinu dana ugovora). Prvo me zvali dva puta a onda pre par dana dobio mail da mi ostaju nepromenjene cene kod oba ugovora.
Cene da ali ponuda?
 
Tako sam i ja kad sam pitao preko maila da li je moguće da mi cena ostane ista do kraja ugovora ili da mi ostane HBO itd, i posle su mi odgovorili da će me kontaktirati neko iz nadležne službe.
Posle dva dana su me zvali i rekli mi da pošto sam na super plan 2 l, će mi biti migriran u super plan 2 m.
HBO će mi ostati do kraja ugovora,
Juče pogledah na supernova korisničkom portalu,
piše super plan l, HBO apolon, filmski.
Kad bude migracija javljam.
Jedino što je glupo je to što po njihovom nemaju kontakt zadužen za movengo sajt., jedino preko maila.

E sad imam ja pitanjce za one koji su se žalili na račun tj. što im se naplaćuje dodatni stb iako to ne treba.
Kakva je procedura kad dostave te fakture?
 
Trazite "napismeno" da vam se nece menjati ni cena ni paket kanala i usluga. Od 'casna pionirska' nema nista a u genericnom sms-u koji salju navodi se samo ista cena a ne i paket kanala i usluga.
 
@milancedjukanovic Nazovi call centar i kaži da u potpisanom ugovoru za treći stb naknada iznosi 1,00 dinara.
Prvi naredni račun biće korigovan.
 
Cene da ali ponuda?
Bitne su mi samo cene. Ipak sam bio super plan 4 plavi. Pogresio sam, spomenuo sam da je beli. Na novom paketu verovatno dobijam umesto 200/20 400/20 i imacu 3 paketa free. Sto znaci da ostajem bez jednog paketa tj dva. Gubim muzicki (nije mi potreban) i extra paket (xxx). Omorika 25 prelazi na soko lite. Kontrola troskova na drugom ugovoru ostaje nepromenjena cena. Videcemo kada krene migracija paketa verovatno cemo preko portala/aplikacije birati pakete koje zelimo. Zanimljivo je da kada sam potpisao super plan 4 plavi uz tu omoriku 25 sam dobio Deezer na 6 meseci free. To nisam jos aktivirao. Vidim imam tu opciju u aplikaciji. E sada kada izvrse migraciju uz soko lite se dobija Deezer besplatno do kraja ugovorne obaveze. Tako da mi gubitak muzickog paketa nece toliko tesko pasti. Dakle za istu cenu dobijam duplo brzi net i Deezer a gubim muzicki i extra paket. Tako da nije lose ispao moj blef. A stvarno nemam alternativu.
 
@milancedjukanovic Nazovi call centar i kaži da u potpisanom ugovoru za treći stb naknada iznosi 1,00 dinara.
Prvi naredni račun biće korigovan.
Poz druže!
Kad sam podneo reklamaciju, čovek je video u ugovoru sve i eto odma smo podneli reklamaciju.
Kod mene je od računa za jun pa do danas se naplaćivalo.
 
@bakara zasedneš kod njih sve dok ne dodje šef, pa neko iznad šefa, pa tako...
Jednostavno kampuješ i ne sklanjaš se dok ti ne urade ono što po zakonu sleduje.
Inače znam taj osećaj kada odeš kod njih i tete krenu da ponavljaju istu priču u nedogled... Jednostavno ti dodje da je pljusneš da bi je resetovao.
 
Vec nekoliko puta idem i svadjam se sa njima, u ponedeljak treba da se vidim sa sefom
stvarno nema smisla to sto rade.

Garant imaju naredbu da nikome ne raskidaju ugovor cak i kada trazi.
 
Za moj paket Super plan XL 1000mb i Max tv nikako da odgovore da li migrira.2 x SMS da cena ostaje ista do kraja ugovorne obaveze.
Danas opet poslao mejl i tražio napismeno.Pisao sam i Ratelu.U poslovnici i call centru tvrde da ostaje sve isto.Na mts aplikaciji mi čudno poslednji zahtev da je rešen do sada je pisalo TV Gpon SN sada MSN-MS net+tv
 

Prilozi

  • Screenshot_20241228_191517.jpg
    Screenshot_20241228_191517.jpg
    63.2 KB · Pregleda: 66
Ovi iz supernove nisu normalni

danas sam ponovo bio sa pismenim zahtevom za raskid i odneo opremu i trazio na moj zahtev da raskinu ugovor.

jednostavno nece da prime nista od toga, kaze tuzite nas!
Majko mila, ovo su traume.
Onaj ko nakon svega ovoga potpiše novi ugovor sa njima, stvarno nije normalan. Taman da daju i 24m za dinar...
 
@pass Ideš na podrška-moji zahtevi-prijavljene/rešene smetnje.
 
Pa sta ste ocekivali od supernove😂 meni su dali 18 meseci dzabe inace nikad ne bih kod njih bio,tesko smece,onaj apolon nikakav izbor.
Nego recite vi meni kako da se prebacim na racun da stize preko mejla?
Naso sam😂
 
@pass Ideš na podrška-moji zahtevi-prijavljene/rešene smetnje.
У реду је то (мада ми је то празно, пошто сам само послао мејл да ми разјасне на шта ће ме тачно мигрирати, и припретио да ћу раскинути уговор ако ми повећају цену).
Али ме чуди да мећу услугама нема нигде излистана и кабловска.
 
Ne pokazuje ni meni, valjda još nisu "migrirali".
 
Nasao TV Vodic sa spiskom kanala po paketu, dok sam gledao nesto za Iris, i verovatno je to konacan cilj. Arene trenutno ne smeju da diraju, ali u narednim mesecima moze da se ocekuje i Arene da spakuju u poseban paket.

Link je sa danasnjim datumom, verovatno u toj formi samo treba da se izmeni za svaki naredan dan godina-mesec-dan.
 
Mene zanima kako će se birati ti TV paketi od 9.1. Pošto doktori, naravno još nisu migrirali sve korisnike na nove šifre, tako da nemam pristup moj MTS portalu.
 
Naravno da nas nisu migrirali na moj mts, i to skoro sve SN korisnike koji nemaju fiksni telefon kao uslugu
 
I stvarno ce biti migracije a da brzina ostaje ista?
 
Mrzi me da nateram matorog da prigovori pa da nesto postignemo. On ni ne zna da ide cena vise za 700 din muka mi da mu to i kazem :ninja: bar da dignu brzinu neta jer ne vidim da je u ponudi manja brzina od 150, dok je ovaj moj 80 nista ne kapiram.. ove opcije oriona i jos 2 lokalca su zhasu po pitanju kako bi radilo jer je wifi, a jedan je valjda kabal ali ne doseze xd itd.
 
Poslednja izmena:
Mrzi me da nateram matorog da prigovori pa da nesto postignemo. On ni ne zna da ide cena vise za 700 din muka mi da mu to i kazem :ninja: bar da dignu brzinu neta jer ne vidim da je u ponudi manja brzina od 150, dok je ovaj moj 80 nista ne kapiram.. ove opcije oriona i jos 2 lokalca su zhasu po pitanju kako bi radilo jer je wifi, a jedan je valjda kabal ali ne doseze xd itd.
Kakve veze ima na kog se vodi ? Ja sam slao mejlove i ostavio moj broj telefona i mene su zvali iako se ne vodi na mene.(samo kazes potvrdno da je to taj i taj kraj telefona :)) Nema popustanje..od sad samo prigovori i protesti :D
 
Nazad
Vrh Dno