Šta je novo?

stopice za logitech misa (g5)

nenadh3

Slavan
Učlanjen(a)
31.07.2006
Poruke
501
Poena
319
da li uopste moze ovako nesto da se nadje?
ne mora da bude original, ali da po kvalitetu bude bar jednaka
moze i neka profi varijanta.

hvala! :wave:
 
Ja sam pisao logittechu i pozalio se na kvalitet stopica na MX Revolution misu jer ipak je skup, i dobio sam kovertu sa kompletom novih teflonskih za 7 dana na kucnu adresu, tako da mogu uputiti samo pohvale za podrsku.
 
Imas u Gigatronu neke stopice za logitech-e. Pogledaj na njihovom sajtu. Ima ih raznih.
 
Ja sam pisao logittechu i pozalio se na kvalitet stopica na MX Revolution misu jer ipak je skup, i dobio sam kovertu sa kompletom novih teflonskih za 7 dana na kucnu adresu, tako da mogu uputiti samo pohvale za podrsku.

Daj molim te C/P tog maila i adresu na koju si ga slao :wave:
 
Evo da updateujem - kontaktirali smo Logitech direktno, popunili sve sto treba, poslali sve fotke misa i fotke svih serijskih brojeva, garancije i sl (sve sto su trazili, jel :) ) i evo, bas pre neki dan stigao paketic na kucu :banana: - poslali ljudi novi mis, uz izvinjenje za eventualne neprijatnosti usled koriscenja onog prethodnog koji se oljustio k`o banana :S: U svakom slucaju, svaka cast ljudima iz Logitecha na ovako profesionalnom pristupu :)

Cisto da citiram sam sebe iz jedne druge teme :D Dakle rec je o bezicnom kompletu MX3200. Mis se skroz naskroz oljustio (izgleda je to bio problem sa nekim serijama ovog kompleta). Dakle, poslali su nov mis (koji se do sada, da kucnem u drvo :) nigde nije pohabao :D kao prethodni primerak) a nisu ni trazili da vratimo stari oljusteni :D Dakle jos jednom, ljudima svaka cas` na ovome, zaista su me krajnje prijatno iznenadili :) Naravno da salju u Srbiju, zasto ne bi :)
 
ne znam, ovo je odgovor koji sam ja dobio:

Dear Mr. xxxxxxx

Thank you for contacting Logitech Customer Care.

I am really sorry but when I was to process your replacement glide pads for your G5 mouse I found out that we do not have any replacement center in your country. I am really sorry but there is no way I can send you the replacement parts. If you have any relative living in U.K. then, I can just send the parts to them.

If you have any other concern regarding your product, feel free to email us back. You can also visit our website at www.logitech.com.

Kind Regards,


Kim Magno

Logitech Europe SA

European Customer Care
a uneo sam sve sto su trazili
Customer (nenad xxxxxx) 13/03/2010 02.24 AM
Thank you for prompt reply!

1. model : M-UAH113A (the blue one)
2. pid : xxxxx
3. p/n : xxxxx
4. address :

Nenad xxxxx
xxxxxxxxxx
11000 Beograd
Serbia

phone : xxxxxxxx

5. purchased on June 04, 2009
Atom Computers, Beograd, Srbija

Kind regards, Nenad

pa ako ste drugim putem dosli so zamene, mozete i da podelite nacin sa mnom :eyebrows:
 
Poslednja izmena:
ne znam, ovo je odgovor koji sam ja dobio:


a uneo sam sve sto su trazili


pa ako ste drugim putem dosli so zamene, mozete i da podelite nacin sa mnom :eyebrows:

Vidi, moram samo da proverim kako/koga smo tacno kontaktirali, ali sve je zaista proslo bez ikakvih problema. Znam da sam mogao i da se ulogujem na njihov sajt i da vidim/update-ujem svoju zalbu takoreci i da pratim u kojoj se fazi resavanja trenutno nalazi. I zaista ljudi resili pozitivno i poslali novog misonju.
 
Nazad
Vrh Dno