Fića već ima naslednika.
Fiat 500 (bez L ili X).
Izgleda odlično i prodaje se odlično.
Što se tiče Zastave i vozila, davno su prošla ta vremena, da postoji takva fabrika.
Danas se različita vozila prave na platformama koje razvijaju jako veliki igrači. Razvoj platforme košta dobrano preko milijardu EUR, a onda postavka nekog novog dizajna na tu platformu manje, ali ipak mnogo. Da bi se ovako nešto pojavilo u stvarnosti, treba neko veliki da odluči da je isplativo i da nakalemi taj dizajn na neku od svojih platformi.
Proizvoditi neko vozilo bez da ste iz grupe nekih velikih igrača danas nije moguće. Propali su Volvo, SAAB, Jaguar, Opel, RR, Bentley... tj. ti brendovi su fuzionisani u multikorporacije i samo tako mogu da postoje. NISSAN je Renoov, Isuzu GM-ov. Fiat/Alfa/Lancia/Peugeot/Citroen/Opel/JEEP/Dodge/Creisler/RAM, svi oni sada su jedna firma. Fiat 500L iz Kragujevca i JEEP Regenade su ista platforma. A smešno je videti Dodge Challenger da ima iste komande na volanu i multimediju kao ćereslo iz Kragujevca.
Samo breddovi koji su sami bili dovoljno veliki da budu multi giganti, uspevaju da postoje samostalno (Toyota, VW...). Sve ostalo je nastalo (ili jedva opstalo) ili samospajanjem, ili prostom kupovinom od stane većeg.
Bez produkcije od par miliona komada unutar grupe, ne možeš danas proizvoditi automobile.
Novi dizajni vozila iz mašte studenata dizajna postoje još i pre CGI-a. Crtalo se kredama i profi bojicama. Neke takve dizajne "budućih" vozila iz Zastave sam viđao i '90-ih, i zaista su izgledala odlično u skladu sa vremenom kada su nastali (crteži). Danas kada postoji CGI, još je lakše praviti ovakve slike.